quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
De vorige was gisteren om 6:31 geopend en de nieuwe vandaag om 11 uur. We hebben er dus 28,5 uur over gedaan om 1 topic vol te gooien.
Ik wist dat ik de laatste poster zou zijn, dus ik had er ook voor kunnen kiezen om even 5 minuten m'n mond te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Miss_S het volgende:
Je bent geweldig Renkse(omdat je het niet leuk vind om een nieuw topic te maken)
Dus jezelf er toch maar overheen gezet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de laatste poster zou zijn, dus ik had er ook voor kunnen kiezen om even 5 minuten m'n mond te houden.
Ik normaal gesproken ook niet, maar het ging nu wel érg rapquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
Ik houd dat echt niet bij...
Ik heb geen geschikte kookpan ervoor, iig niet 1 die groot genoeg is. Ik heb een wok, 2 pannetjes om rijst/pasta in te koken, 2 koekenpannen, een steelpannetje en een klein sauspannetje. Maar die zijn allemaal te klein voor een stoofpannetje. Wok kan ik er ook niet echt voor gebruiken, die heeft geen dikke bodem en geen deksel, dus koop maar gewoon een braadpan, komt altijd wel van pasquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je zo'n pan echt nodig?
Ik doe het zelf met een kookpan. Heb niet het idee dat het dan anders smaakt.
Ik heb ook een taillequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! Dan kunnen we met jouw onderstel en mijn bovenzijde een prachtig lijf maken!!!
Ik heb een dikke kont, van nature. Zelf als ik een BMI <20 heb, zit ie er nog... Maar wel een taille en kleine, stevige borsten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Omdat we het net toch over vriendjes hadden, ik heb vandaag 2 maanden(wat klinkt dat puberachtig)
Ik heb altijd minstens een maat verschil gehad met boven en onderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een taille.
(je moet hem alleen even zoeken).
Neem een pan die niet geemailleerd is!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb geen geschikte kookpan ervoor, iig niet 1 die groot genoeg is. Ik heb een wok, 2 pannetjes om rijst/pasta in te koken, 2 koekenpannen, een steelpannetje en een klein sauspannetje. Maar die zijn allemaal te klein voor een stoofpannetje. Wok kan ik er ook niet echt voor gebruiken, die heeft geen dikke bodem en geen deksel, dus koop maar gewoon een braadpan, komt altijd wel van pas
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Over 5 weken hebben Peter en ik al 1 jaar![]()
Ik pwn jullie allemaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Omdat we het net toch over vriendjes hadden, ik heb vandaag 2 maanden(wat klinkt dat puberachtig)
Ik win. Mr CF en ik 'hebben' al bijna 7 jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Mark en ik 'hebben' al 4 jaar.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Bijna niemand past in een kledingstuk van niet-meerekkende stof zonder dat er het e.e.a. verbouwd moet wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens een maat verschil gehad met boven en onderLeuk met een trouwjurk kopen enzo...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Ja, dat weet ik ook nog jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Dat gaat trouwens snel, ik weet nog wel dat jij voor het eerst over hem vertelde
Ik vond inderdaad meerdere jongens interessant toen jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog ja.
Ik weet ook nog wel dat jij voor het eerst over Ramon vertelde en dat je met twee jongens een date had.
Ben je trouwens nog met die ander gaan daten? (dat heb ik ws even gemist)
Ahum, me and my Mister C. hebben al twaalfeneenhalf jaar verkeringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Ik hoef het niet eens te proberen om te weten dat het voor mij niet werkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Miss_S heeft gewoon PMS: rellerig en oreo's, welk bewijs hebben we nog meer nodig![]()
Ik heb gister op de minilotje-manier gegeten en was vandaag een halve kilo zwaarder. Helaas, voor mij werkt het niet, ik zal toch echt mager moeten koken. Ik ga nog even niet updaten hoor, pas als het over een paar dagen nog aan zit....
Gewatte?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem een pan die niet geemailleerd is!
Onze relatie is zo goed dat we niet zoiets primitiefs en oppervlakkigs als seks nodig hebbenquote:
Als ik normaal was zou dat kloppenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Miss_S heeft gewoon PMS: rellerig en oreo's, welk bewijs hebben we nog meer nodig![]()
Ik heb gister op de minilotje-manier gegeten en was vandaag een halve kilo zwaarder. Helaas, voor mij werkt het niet, ik zal toch echt mager moeten koken. Ik ga nog even niet updaten hoor, pas als het over een paar dagen nog aan zit....
I lose. 7 maandenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ahum, me and my Mister C. hebben al twaalfeneenhalf jaar verkering
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze relatie is zo goed dat we niet zoiets primitiefs en oppervlakkigs als seks nodig hebben.
Thank God I'm not the only onequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:10 schreef Faithy het volgende:
ik wilde reageren op de kleren en niet passen (nog steeds) van Viking![]()
ondanks dat ik nu wel qua taille een maat kleiner kan heb ik zulke brede schouders (lang leven zwemmen) dat ik helaas nog wel even aan een L/XL zit.. ondanks dat het dan beneden wel 'flubbert'
Ai, ik hoop het niet voor je, sterkte en succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo gaat snel hier![]()
Ik zat vanochtend weer op 67,5, maargoed mijn gewicht schommelt de laatste paar weken heel erg. Zometeen naar de tandarts, ik heb al een paar dagen ontzettende pijn aan mijn kies en ik ben echt bang dat hij zegt dat ik zo'n wortelkanaal behandeling krijg
Okequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vraag maar bij de winkel. Een gietijzeren pan, niet geëmailleerd.
Mijn bovenlijf is wel veel afgevallen (lange leve kindermaatjes passen), maar mijn onderlijf is misschien net 1 of 2 maten afgevallenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thank God I'm not the only one.
Ik durfde het eigenlijk niet eens te posten hier. Iedereen roept steeds maar dat 'ie steeds een maat kleiner heeft, maar mijn bovenlijf blijft maar hetzelfde
. Bij mij zijn ook de schouders het probleem. Als ik iets aantrek wat niet helemaal past, voel ik de spanning het eerst op mijn rug.
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te kortenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Bijna niemand past in een kledingstuk van niet-meerekkende stof zonder dat er het e.e.a. verbouwd moet worden
Gietijzer is fijn zwaar en robuust enzo. En emaille lagen maken de pan kwetsbaarder, vind ik. Ze kunnen kapot gaan (en worden sowieso snel lelijk, en bakken voor mijn gevoel sneller aan).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
OkeEn waarom is dat beter dan als ik vragen mag?
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn bovenlijf is wel veel afgevallen (lange leve kindermaatjes passen), maar mijn onderlijf is misschien net 1 of 2 maten afgevallen
Oke, dat moeten we idd niet hebben neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gietijzer is fijn zwaar en robuust enzo. En emaille lagen maken de pan kwetsbaarder, vind ik. Ze kunnen kapot gaan (en worden sowieso snel lelijk, en bakken voor mijn gevoel sneller aan).
Hey hou eens op met die 25! het is 27quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.
Ik ben na 10 kilo 1 broekmaat geslonken, maar ik denk dat ik maat 40 ook nog wel aan zou kunnen in bepaalde gevallen. Laatst had ik een rokje aan. Maat 42. Was veel te groot. Was wel stretch, maar goed, evengoed te groot.
Maar het is dus duidelijk: jij hebt kennelijk een slank bovenlijf en een forser onderlijf en ik precies andersom.
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te korten
Ik heb allebei, en een fors onderlijf ( naja, bovenbenen en kont, onderbenen zijn wel dun) en een fors bovenlijf met een dikke buik en grote borsten, maar wel weer met dunne armen. Dus ik ben echt totaal niet in verhouding en dan is kleding vinden helemaal een ramp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.
Ik ben na 10 kilo 1 broekmaat geslonken, maar ik denk dat ik maat 40 ook nog wel aan zou kunnen in bepaalde gevallen. Laatst had ik een rokje aan. Maat 42. Was veel te groot. Was wel stretch, maar goed, evengoed te groot.
Maar het is dus duidelijk: jij hebt kennelijk een slank bovenlijf en een forser onderlijf en ik precies andersom.
Ik koop mijn spijkerbroeken altijd bij de C&A (Yessicaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te korten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |