Het schiet idd niet echt op hè.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:29 schreef Miss_S het volgende:
2,5 kilo in de maand lijkt me toch wel een lekker tempo
bij mij zal het eerder 1 jaar duren
Ik ben wel aan het afvallen weer maar dat kwam omdat ik iets ben aangekomen op vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het schiet idd niet echt op hè.
Bij mij ook niet, maar dat ligt aan mezelf. Hopelijk schiet het wel op als ik alles zo perfect mogelijk doe.
Edit: jeutje pagina 6 alweer. Nog 49 posts en het topic is weer vol
.
Na een tijdje zou je er ook geen 3 weken meer over doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:53 schreef Ewelina het volgende:
2,5 kilo per maand? Ik doe daar 3 weken over... mits ik een beetje oplet en dus niet straciatellaijs zit te snaaien zoals ik al de hele week doe
Jij weet toch niet hoe mijn lijf werkt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Na een tijdje zou je er ook geen 3 weken meer over doen
Als ik zou opletten en dan 2,5 kilo in een maand zo afvallen zou ik zo op mijn streef zijn
Jammer genoeg werkt dat na 27 kilo niet meer zo
Dan begrijp ik niet dat je niet al op je streef zitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe mijn lijf werkt?Tegen de tijd DAT het langzamer gaat, weeg ik zo weinig dat ik ondergewicht heb (onder de 50 kg). Misschien dat het nu zo bij jou werkt, maar bij mij dus niet.
Simpel: tijdje niet op mijn eten gelet, en niet bewogen (vooral dat scheelt bij mij enorm). En ik heb gewoon teveel bonbons gevroten tijdens de kerstvakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat je niet al op je streef zitals het zo makkelijk bij mij zou gaan zou ik het wel weten
Hoeveel ben je dan al afgevallen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Simpel: tijdje niet op mijn eten gelet, en niet bewogen (vooral dat scheelt bij mij enorm). En ik heb gewoon teveel bonbons gevroten tijdens de kerstvakantie
Ten tweede heb ik gewoon een tijdje stil gestaan omdat ik het toen wel goed vond. Maar na verloop van tijd ga je toch kritischer kijken
Wat was je startgewicht, wat is je streef en waar ben je nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe mijn lijf werkt?Tegen de tijd DAT het langzamer gaat, weeg ik zo weinig dat ik ondergewicht heb (onder de 50 kg). Misschien dat het nu zo bij jou werkt, maar bij mij dus niet. Niet ieder lijf werkt hetzelfde
Ik heb altijd een punt ik verwoord het alleen altijd verkeerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat was je startgewicht, wat is je streef en waar ben je nu?(je staat helaas niet in het lijstje).
Volgens mij heeft Miss_S namelijk wel een punt als ze zegt dat het langzamer gaat als je je streefgewicht dichter nadert.
Dat dat een keer gebeurt is niet gek, maar ik bedoel meer als dat een tijdje zo gaat dus 10 weken lang elke week 2 kgquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik viel een keer 2 kg in 1 week af (en nee dat is er niet weer aangekomen), dus ja, dat zegt niet zoveel als je redelijk wat overgewicht hebt. Zag van de week een vrouw bij Oprah die bijna 100 kg afviel in 1,5 jaar, maar zij was dan ook loeizwaar.
Nee, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dat een keer gebeurt is niet gek, maar ik bedoel meer als dat een tijdje zo gaat dus 10 weken lang elke week 2 kg
Ik viel in ongeveer 10-12 weken 12 kg af. Kwam van 72 naar 60 bij 1,60m. Dus ja, het ksn wel. En het ging ook niet echt significant langzamer. Dat het stagneerde had 2 redenen: 1) ik bewoog minder en 2) ik at wat meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan al afgevallen?
Vraag me af of die 2,5 kilo in 3 weken een keer is voor gekomen of toch een paar maanden achter elkaar
Sonja Bakker?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik viel in ongeveer 10-12 weken 12 kg af. Kwam van 72 naar 60 bij 1,60m. Dus ja, het ksn wel. En het ging ook niet echt significant langzamer. Dat het stagneerde had 2 redenen: 1) ik bewoog minder en 2) ik at wat meer.
Als ik nu 1 week goed oplet en beweeg (dwz: gewoon fietsen ipv met het OV) dan is er ook al binnen 2 weken 1,5 kg af.
En hoeveel weeg je nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik viel in ongeveer 10-12 weken 12 kg af. Kwam van 72 naar 60 bij 1,60m. Dus ja, het ksn wel. En het ging ook niet echt significant langzamer. Dat het stagneerde had 2 redenen: 1) ik bewoog minder en 2) ik at wat meer.
Als ik nu 1 week goed oplet en beweeg (dwz: gewoon fietsen ipv met het OV) dan is er ook al binnen 2 weken 1,5 kg af.
Als ik jou was zou ik me inderdaad nog maar eens verdiepen in m'n wiskunde als jij denkt dat 87,5 - 79,5 7 isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:38 schreef Faithy het volgende:
ben nu vanaf 5 januari bezig, en inmiddels van 87,5 naar 79,5 gegaan
vind het al helemaal geweldig, terwijl ik behalve sporten niet heel veel heb veranderd aan mijn eetgewoontes enzo.. want dat was al vrij gezond.. denk nu wel wat meer na voordat ik een biertje neem, of nog een klein schepje avondeten extra doe (wat heb ik vandaag gedaan, en kán dat extra schepje?) maar qua voedsel zelf is er niets veranderd![]()
En nou ja.. misschien dat 't straks NIET meer zo hard gaat, so what.. ben er al 7 kwijt
8quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:38 schreef Faithy het volgende:
ben nu vanaf 5 januari bezig, en inmiddels van 87,5 naar 79,5 gegaan
vind het al helemaal geweldig, terwijl ik behalve sporten niet heel veel heb veranderd aan mijn eetgewoontes enzo.. want dat was al vrij gezond.. denk nu wel wat meer na voordat ik een biertje neem, of nog een klein schepje avondeten extra doe (wat heb ik vandaag gedaan, en kán dat extra schepje?) maar qua voedsel zelf is er niets veranderd![]()
En nou ja.. misschien dat 't straks NIET meer zo hard gaat, so what.. ben er al 7 kwijt
ja, ik zat even snel te tikken, want de manager stond hierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
8
Succes met je wiskundevak![]()
BTW wel echt goedik wou dat het bij mij zo snel ging
Dat hadden we in de dieetclub al kunnen lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Faithy het volgende:
overigens eerste sollicitatie verstuurd
en meteen een kwartier later de eerste afwijzing![]()
ze hadden niets open staan op het moment
en? er zijn ook mensen die daar NIET komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hadden we in de dieetclub al kunnen lezen
dus is het niet de bedoeling dat je precies dezelfde dingen in beide topics postquote:
Sonjaquote:
Great minds think alike.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:42 schreef Miss_S het volgende:
Wat betekende GMTA ? Ik wist het maar ben het weer vergeten![]()
Ik was afgelopen zomer inderdaad ook al 75 en daarna ging het dus fout. Ik werd een beetje laks en ik dacht: "Ik zit zo weer op 75", maar dat viel dus een beetje tegen. Over 1,3 kg ben ik er weer en dan ga ik wél serieus proberen naar de 70 te komenquote:Trouwens Renske waren wij niet tegelijkertijd onder de 75 proberen te raken?
nee, dat zie je verkeerd.. Miss_S hééft altijd gelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
SonjaNee, met behulp van een diëtiste.
@Miss_S: jij wilt ook altijd gelijk krijgen hé? Nee, het was geen crashdieet. En over het algemeen hou ik dat ook wel vol, alleen waren toen de bonbons onweerstaanbaarNormaal heb ik die niet in huis. Die ene kg erbij was er ook snel af. Ik ben nooit gaan jojo'en. Jij schommelt toch ook wel eens in gewicht?
Ik heb toen gewoon mijn eetgewoontes aangepast.
Dan ga ik ook weer lekker in beide topics (hetzelfde) postenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:49 schreef Faithy het volgende:
ik heb niet de post gecopy-paste, dus er staat niet precies hetzelfde
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Great minds think alike.
[..]
Ik was afgelopen zomer inderdaad ook al 75 en daarna ging het dus fout. Ik werd een beetje laks en ik dacht: "Ik zit zo weer op 75", maar dat viel dus een beetje tegen. Over 1,3 kg ben ik er weer en dan ga ik wél serieus proberen naar de 70 te komen.
Houd eens op politieagentje te spelen, zegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan ga ik ook weer lekker in beide topics (hetzelfde) posten
Miss_S is vrienden aan het makenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, dat zie je verkeerd.. Miss_S hééft altijd gelijk![]()
![]()
Nee kan er alleen niet goed tegen dat ik dingen niet mag en andere welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op politieagentje te spelen, zeg.
Ik weet wel dat je motorbloempje / moblo / faithy niet mag, maar je hoeft niet altijd te zoeken naar dingen om over te zeuren.
Jij moet idd echt naar de uni. Dan heb je minder tijd om over van alles en nog wat te zeuren.
dankquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op politieagentje te spelen, zeg.
Ik weet wel dat je motorbloempje / moblo / faithy niet mag, maar je hoeft niet altijd te zoeken naar dingen om over te zeuren.
Jij moet idd echt naar de uni. Dan heb je minder tijd om over van alles en nog wat te zeuren.
Ik ga eerst maar eens proberen onder de 75 te komen, daarna zien we wel verderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden
Gaan we dus beide proberen nu onder de 70 te komen?ookal wil ik niet echt geloven dat dat nog gaat lukken
dan mag je ook officieel dubbelpostenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S is vrienden aan het maken
Afijn, ik ga Evy lopen. Ohnee, eerst nog even posten in de dieetclub. Want mijn BMI is nog net boven de 27. Maar niet lang meer
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond het stoofpotje met paprika, tomaat en champignons uit het Fok! Kookboek eten waar ik het gissterenover had, ben benieuwdMoet alleen nog wel ff een braadpan kopen dan vanmiddag
Daar hebben we modjes voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee kan er alleen niet goed tegen dat ik dingen niet mag en andere wel
Hmm en je onderlijf was toch al redelijk mager?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens proberen onder de 75 te komen, daarna zien we wel verder. Mijn broeken worden trouwens wel steeds wijder.
Het vreemde is echter dat ik vooral verschil merk in mijn onderlijf en niet zoveel in mijn bovenlijf. Meestal draag ik toch nog maat L/XL shirts. Ik weet ook niet of dat nog gaat veranderen als ik nog op de 70 kom. Krijg een beetje het idee dat dit gewoon mijn bouw is.
Heb je zo'n pan echt nodig?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond het stoofpotje met paprika, tomaat en champignons uit het Fok! Kookboek eten waar ik het gissterenover had, ben benieuwdMoet alleen nog wel ff een braadpan kopen dan vanmiddag
Ja, maar denk niet vandaag, want Peter is hier het weekend, en dan ben ik meestal niet onlinequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben ook benieuwdmaar we krijgen vast wel te horen hoe het was?
Ik heb inderdaad niet een hele dikke kont, nee (Mark: "Jij hebt geen kont"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm en je onderlijf was toch al redelijk mager?
En onder die 75 moet toch wel snel lukken
Dat ken ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maar denk niet vandaag, want Peter is hier het weekend, en dan ben ik meestal niet online
Psies. Als je pan maar een dikke bodem heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je zo'n pan echt nodig?
Ik doe het zelf met een kookpan. Heb niet het idee dat het dan anders smaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |