abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56888190
Avondeten ook weer op, viel niet tegen
Smaakte nog best lekker ookal ben ik verkouden
pi_56888217
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Avondeten ook weer op, viel niet tegen
Smaakte nog best lekker ookal ben ik verkouden
Zo grappig: ik heb net een uurtje geleden pas gelunched en jij hebt je avondeten alweer op! . Wat was het?
pi_56888233
Je kan in die bladerdeeghapjes ook appel en kaneel doen .. voor mensen die wel graag zoet willen (maar niet te vet) ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56888253
appelflappen dus
Ja doei.
pi_56888264
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo grappig: ik heb net een uurtje geleden pas gelunched en jij hebt je avondeten alweer op! . Wat was het?
Eigenlijk niets bijzonders kabeljauw, worteltjes en aardappelpuree
pi_56888285
Ik ben echt een zoetekauw dus van al die hapjes die hier genoemd worden krijg ik enorme honger

@ Conleche: als je in of vlakbij de Scheldestraat woont wonen we best dichtbij
pi_56888537
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef Chicolate het volgende:
Je kan in die bladerdeeghapjes ook appel en kaneel doen .. voor mensen die wel graag zoet willen (maar niet te vet) ...
Leuk idee!

Misschien zit het geheim niet zozeer in iets heel ingewikkelds maken, maar in gewoon heel goede producten kopen. Voor thuis maken we wel eens hapjes van geitenkaas gewikkeld in serranoham, en daar hoeft niets meer aan te gebeuren.

En in Parma heb ik zulke lekkere parmezaanse kaas gehad. Die zou je gewoon uit kunnen delen. Mensen zouden flauwvallen van gelukigzaligheid bij het proeven ervan.

Het is echt een grote zwakte om zowel van zoet als van hartig te houden. Ik wil alles mee-eten. Geen wonder dat ik te dik ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_56888582
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben echt een zoetekauw dus van al die hapjes die hier genoemd worden krijg ik enorme honger

@ Conleche: als je in of vlakbij de Scheldestraat woont wonen we best dichtbij
Vlakbij, ik woon in de Krammerstraat en jij? (hoewel ik nu alweer een paar maanden op de Leidsegracht zit, wegens verbouwing en gedoe bij mij thuis)
pi_56888727
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Vlakbij, ik woon in de Krammerstraat en jij? (hoewel ik nu alweer een paar maanden op de Leidsegracht zit, wegens verbouwing en gedoe bij mij thuis)
Stadionweg (beetje rare buurt voor een meisje van 19 om alleen te wonen, maar ik huur het van een oom die voor lange tijd in het buitenland zit). Ik ben ook meer buurten als de Pijp en Westerpark gewend dus ik vind het hier wat kakkerig
pi_56888834
Ik heb een eindelijk een combimagnetron gekocht! Kan ik weer dingen bakken en grillen

En ook een grillpan gekocht. Vanavond maak ik kip met kaneel en mandarijntjes, stoofpeertjes en dan nog aardappeltjes in de schil erbij
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56888895
Ik heb het eten ook alweer op, vanavond komt een vriendin langs, gezellig, beetje afleiding
pi_56889108
eten is klaar, nu moet alleen René nog thuis komen

ik baal ook ontzettend, want mijn pollepel (ja, ik heb er maar één) is van het ene op het andere moment spoorloos verdwenen geraakt eergisteren ofzo. en tot op heden nog geen enkel spoor
Ja doei.
pi_56889142
als je het over de duivel hebt
Ja doei.
pi_56889184
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
als je het over de duivel hebt
René of de pollepel?
pi_56889285
was het maar de pollepel

René dus..
Ja doei.
pi_56889402
Maar 1 pollepel hebben? Ik heb van al die lepels en spatels enzo wel een stuk of 2-3, wel zo makkelijk. En anders moet je het na gebruik ook persee gelijk afwassen, omdat je geen andere hebt.
pi_56889575
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Maar 1 pollepel hebben? Ik heb van al die lepels en spatels enzo wel een stuk of 2-3, wel zo makkelijk. En anders moet je het na gebruik ook persee gelijk afwassen, omdat je geen andere hebt.
Ik heb van alles ook wel meerdere exemplaren, maar ik gebruik er meestal maar een. Gelijk afwassen rules sowieso (ruimte! orde! ), en ik baal als ik mijn pollepel-met-hoekje of molenmes of precies-de-goede-maat-steelpan niet kan gebruiken.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56889651
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb van alles ook wel meerdere exemplaren, maar ik gebruik er meestal maar een. Gelijk afwassen rules sowieso (ruimte! orde! ), en ik baal als ik mijn pollepel-met-hoekje of molenmes of precies-de-goede-maat-steelpan niet kan gebruiken.
Tja, ik gebruik tijdens het koken sowieso al wel 2 of 3 spatels En ik was 1 keer in de 2 dagen alles af, of voor het eten was ik de dingen af die ik nodig heb Met 1 persoon heb je gewoon niet zoveel afwas, en vind het zonde van het water enzo om maar een paar dingetjes af te wassen dan.
pi_56889752
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik gebruik tijdens het koken sowieso al wel 2 of 3 spatels En ik was 1 keer in de 2 dagen alles af, of voor het eten was ik de dingen af die ik nodig heb Met 1 persoon heb je gewoon niet zoveel afwas, en vind het zonde van het water enzo om maar een paar dingetjes af te wassen dan.
Ik was ook voor 1 persoon af. Maar ik kan er echt niet tegen als er troep op mijn aanrecht staat, het moet gewoon netjes. En als je 1x in de 2 dagen afwast, sta je een half uur af te wassen

Het is juist niet zonde van het water, ik heb daar nog ooit een discussie over gehad met een milieufreak. Ik gooi ook geen teil vol namelijk, ik doe gewoon een beetje water in elke pan/beker/whatever. Dus ik heb een keer al het water dat ik gebruikte voor het afwassen en afspoelen van 3 pannen en wat glazen en bestek in een teil gegooid, en de teil was lang niet vol. Sindsdien heb ik officiele toestemming om op die manier af te wassen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56889809
Wij hebben een vaatwasser

Ik heb net trouwens een gesprek gehad met iemand die sprekend op Miss_s leek, alleen 20 jaar ouder
Volgens mij kwam het door het haar en de tanden
Wel grappig
pi_56889872
meer pollepels passen niet in mijn keukenla
Ja doei.
pi_56889918
Ik ga nu afwassen!

edit: klaaaar!
pi_56889950
en nu rennen naar Doetichem
Ja doei.
pi_56889961
nou ja... fietsend en per trein... haasten dus, naar Doetinchem
Ja doei.
pi_56889965
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een vaatwasser

Ik heb net trouwens een gesprek gehad met iemand die sprekend op Miss_s leek, alleen 20 jaar ouder
Volgens mij kwam het door het haar en de tanden
Wel grappig
Toch tijd voor een kapper en beugel dus
pi_56890023
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
Wil je op niemand lijken?
pi_56890097
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:58 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik was ook voor 1 persoon af. Maar ik kan er echt niet tegen als er troep op mijn aanrecht staat, het moet gewoon netjes. En als je 1x in de 2 dagen afwast, sta je een half uur af te wassen

Het is juist niet zonde van het water, ik heb daar nog ooit een discussie over gehad met een milieufreak. Ik gooi ook geen teil vol namelijk, ik doe gewoon een beetje water in elke pan/beker/whatever. Dus ik heb een keer al het water dat ik gebruikte voor het afwassen en afspoelen van 3 pannen en wat glazen en bestek in een teil gegooid, en de teil was lang niet vol. Sindsdien heb ik officiele toestemming om op die manier af te wassen
Dat vind ik dus helemaal irritant, overal apart afwasmiddel in doen enzo. Ik doe het gewoon 1 keer in de paar dagen, en dan vind ik het niet erg als ik er een half uur mee bezig ben Ik spoel het wel altijd om als ik iets gebruikt heb, en ik stapel het wel helemaal in elkaar, zodat het zo min mogelijk ruimte inneemt op het aanrecht
pi_56890185
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik dus helemaal irritant, overal apart afwasmiddel in doen enzo. Ik doe het gewoon 1 keer in de paar dagen, en dan vind ik het niet erg als ik er een half uur mee bezig ben Ik spoel het wel altijd om als ik iets gebruikt heb, en ik stapel het wel helemaal in elkaar, zodat het zo min mogelijk ruimte inneemt op het aanrecht
Mensen verschillen, blijkt maar weer eens
Dan is het toch fijn als je op jezelf woont, dat zijn echt van die dingen die je niet op je eigen manier kunt doen als je bij je ouders woont, ik tenminste niet toen. Maar zij hadden toch een vaatwasser

Oja, toch nog ontopic: ik heb een heule grote kop groene jasmijnthee!
pi_56890228
Idd, bij mn ouders thuis hebben we ook een vaatwasser, ideaal hoor
pi_56890279
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef Sylvana het volgende:
Idd, bij mn ouders thuis hebben we ook een vaatwasser, ideaal hoor
Ik vind die dingen echt he-le-maal niks. Maar goed, laten we maar ophouden over afwassen, is nou niet echt het meest boeiende waar je het over kunt hebben geloof ik
pi_56890285
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zei niets negatiefs over je haar en je tanden En dat was ook niet zo bedoeld.
Alleen dat er blijkbaar nog iemand rondloopt met zulk haar en zo'n gebit
pi_56890502
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik vind die dingen echt he-le-maal niks. Maar goed, laten we maar ophouden over afwassen, is nou niet echt het meest boeiende waar je het over kunt hebben geloof ik
Ik HAAT afwassen. Als ik er geld en de ruimte voor heb, koop ik meteen zo'n ding. Maar gelukkig wast m'n vriend meestal af

De kip staat nu in de oven en hij ruikt echt heerlijk!
pi_56891698
Dat was erg lekker! Zowel de risotto, de stoofkippetjes en de griesmeelpudding. Het enige is dat het wat veel is én stoofkip met al die groenten en smaken én de risotto die ook al zoveel smaak heeft. De volgende keer zou ik bv de risotto eten met een groentegerecht, of een salade en de stoofkip met een gekookt aardappeltje of eventueel aardappeltjes uit de oven met zeezout en rozemarijn. De griesmeelpudding vind ik echt een ontdekking: zo'n pak kost 69 cent en je gebruikt per x ook nog maar eens heel weinig. De zoetstof werkt ook prima! Volgens mij is de pudding, als je het iets dunner maakt, ook warm best lekker als ontbijt.
pi_56894774
Nog flink zitten snacken vanavond, dat heb ik altijd als ik verkouden heb
Of ik eet niets of ik eet echt alles, raar kind ben ik
pi_56896517
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is nou juist zo grappig, dat het in al die afslanktopics zelden over afvallen gaat en vooral over dit soort onderwerpen. Whatever. 't Lijkt de CUL SC wel....

Miss_S, heb je lekker peperig en heet gegeten vanavond? Dat vind ik altijd geweldig, als ik verkouden ben. Krijg je zo'n lekkere loopneus van, fijn een beetje zweten
pi_56896549
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is nou juist zo grappig, dat het in al die afslanktopics zelden over afvallen gaat en vooral over dit soort onderwerpen. Whatever. 't Lijkt de CUL SC wel....
Dikke mensen zijn gezelliger
Jaja, ik weet ook wel dat niemand hier dik is, niet gaan gillen he
pi_56896568
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dikke mensen zijn gezelliger
Jaja, ik weet ook wel dat niemand hier dik is, niet gaan gillen he
Ik heb een dikke kont, hoor
pi_56897124
Nou, het werd dus Chinees. En ik heb tjap tjoy met kip gehad, en een beetje bami. En daar heb ik dan buikpijn van , terwijl dat toch het minst vette was wat er uberhaupt bij een Chinees te krijgen valt. 't Zal de griep nog wel zijn.

Na Chinees heb ik trouwens steevast de rest van de avond dorst , terwijl het niet bijster zout smaakt, zou dat dat sodonatriummonoglucasydohypo-dinges-maat-spul zijn wat ze bij Chinees er altijd ingooien? (Vetsin? Ofzo? Toch?).

Hoe dan ook, morgen ben ik even een dagje een ballonnetje, en dan na veel water drinken slink ik wel weer terug naar normale proporties en ga ik lekker zelf pizza maken. Want meneer zwager komt eten en dan wil ik eens lekker iets niet-diepvries te voorschijn toveren (ik eet de hele week al restjes en kliekjes en potten want er is pas morgen weer studiefinanciering). Voor mij pizza met aubergine en courgette, voor de heren pizza met salami en rauwe ham.

En daar heb ik dan wel nu al zin in met buikpijn en al. Hoezo rare relatie met eten .
pi_56897248
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En ik was 1 keer in de 2 dagen alles af
Smelly
pi_56897650
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Smelly
Ik spoel het tenmisnte wel gelijk af als ik iets gebruikt heb, dus dat valt wel mee. Maar ik heb een huisgenoot gehad die het soms weken liet staan, onafgespoeld, dat ruikt idd behoorlijk ja Maar die liet ook allemaal bederfde eten wekenlang in de koelkast staan, of melk gewoon 2 maanden

Avondje bijkletsen met vriendin was erg gezellig, ze was er om half 8, en ze is net weg Nu nog ff beetje bijlezen en dan lekker slapen
pi_56899177
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb een dikke kont, hoor
dan heb je een hele gezellige kont

goedemorgen!
Spannend dagje hier.. krijg te horen hoe het met mijn werk gaat zijn.. of ik kan blijven voor die 8 uur, of dat het 12 uur of niets is heb een beetje het vermoeden dat ik m'n baan kwijt raak, eigenlijk...

de weegschaal gaf 3 ons meer aan maar was nog steeds onder de 80 dat is dan wel weer tof.. wel vond ik het jammer dat het kleine stukje appeltaart dát ik nam gisteren eigenlijk het zondigen niet waard was.. vond ik zelf dan.. niet eens écht lekker...

nou ja..

zo maar richting werk, en bidden
Ja doei.
pi_56899225
Ik bedacht me gister opeens nog een lekker dingetje dat je kan trakteren: sushi en dat soort oosterse hapjes . Zouden zelfs zelfgemaakt kunnen zijn ...

Oh ja goeiemorgen. Over 10 minuutjes maar weer op de fiets springen en naar school. Vraag me serieus af wat ik daar moet, laatste dag voor de vakantie en ik loop overal achter, nergens m'n huiswerk gemaakt enzo, net als de rest van de klas .

En ik heb gisteravond mn skibroek gepast ... hij zit goed genoeg om te dragen, dus mijn (voorlopige) doel is gehaald .

Fijne dag allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56899607
nou.. fijn.. 8 uur of niets.. en ben dus wrsch m'n baan kwijt
Doei.
pi_56899799
Da's kut MoBlo... alhoewel 16 uur per week werken ook niet alles is

Vanochtend weer 59,9 was dus toch geen uitschieter naar beneden. Vandaag verder weer college tot 17:00. Wie verzint dit?
pi_56899820
ik heb geen dikke kont alleen maar een grote
maar goed daar werken we aan zit nu aan de oreo's
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:07:46 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56899962
Goedemorgen.
Ik ben weer iets beter dan gisteren. Dat betekent dat ik nu smerig verhaaltje alert taai snot heb ipv een loopneus . Verder nog een beetje een gevoelige keel, maar het zal niet lang meer duren of ik ben weer beter. Ga ik morgen of zondag weer hardlopen .
Vandaag met statistiek bezig en even kijken of de opdrachten lukken. Zo niet, dan wacht ik even tot morgen, want dan gaat Mark er ook mee bezig .

Ik heb weer even geüpdate, want ik was vandaag 300 gram lichter dan gisteren . Eerst 'maar' 100, toen ging ik naar de wc en toen wist ik er nog eens 200 gram uit te persen . Vanavond eet ik met Mark bij zijn moeder. Hopelijk maakt ze een beetje gezonde dingen klaar. Ga iig dit weekend ook gezond doen. Ik hoop binnen 2 weken op 75 kg te zitten. We gaan dan een weekend met de familie weg, dus het lijkt me wel een leuk streven om dan 75 (of minder nog ) te wegen. Moet ik wel even op m'n eten letten dan, anders zit het er zo weer aan .

Heb eergisteren trouwens voor het eerst in hele lange tijd (> 10 jaar) weer eens vissticks gegeten . Ik lust geen normale vis en zelfs vissticks vind ik een beetje eng (ik zie steeds enge vissenoogjes voor me ), maar ze waren best wel lekker . Zo krijg ik ook nog een keertje vis binnen .

Oh, en ik doe de afwas liefst ook zo snel mogelijk. Rete-irritant als ik 's morgens yoghurt wil eten en alle bakjes zijn vies (zoals vanochtend dus ). Bovendien staat het bij ons best wel snel vol. Er wordt wel redelijk goed afgespoeld, maar ik krijg de kriebels van een te vol aanrecht. Van vaatwassers moet ik niets hebben. Ik ken mensen met een vaatwasser en er zitten altijd vlekken op hun glazen. Iew .
Niet meer actief op Fok!
pi_56900148
74,5

Okee, na een week ziek zijn, maar toch. Ik ga lekker toch updaten .
2,5 kilo afgevallen in een maand. Mwah. De volgende 2,5 mag wel iets sneller gaan.

Ik voel me weer kiplekker trouwens, heel raar hoe zo'n griep ook dan ineens weer weg kan zijn. Dus ik ga maar eens lekker rustig sporten. Beetje gewichten en een beetje fietsen, eens kijken hoe ik dat volhoud.

En over dat afwassen... wij hebben ooit een afwasmachine gekregen uit een bedrijfsverkoop . Kostte maar 30 euro en hij draait als een zonnetje.

Enige nadeel? Hij staat boven in de badkamer let maar niet op ons oude aftandse studentenhuisbadkamertje.
Dat komt omdat we beneden in de keuken geen ruimte en geen aansluiting hebben. Wij sjouwen dus iedere dag een kratje afwas naar boven, en 's morgens weer naar beneden. Een beetje omslachtig, maar hey, ik kook - dus ik was niet af. Dus meneer vriendlief gaat over de afwas, en hij vindt het prima zo. Mooi geregeld, lijkt me . 't Is alleen wel eens vervelend als iemand hem 's avonds vergeet aan te zetten, en je 's morgens wil gaan douchen en dat dan de hele badkamer naar afwas stinkt.

@ Viking, die vlekken op de glazen hebben wij ook een tijdje gehad, maar sinds we weer los poeder en glansmiddel gebruiken zijn ze weer helemaal pretty & shiny.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2008 09:23:26 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:25:16 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56900244
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, na een week ziek zijn, maar toch. Ik ga lekker toch updaten .
2,5 kilo afgevallen in een maand. Mwah. De volgende 2,5 mag wel iets sneller gaan.
. Wat een eisen.
Is dat realistisch?
quote:
@ Viking, die vlekken op de glazen hebben wij ook een tijdje gehad, maar sinds we weer los poeder en glansmiddel gebruiken zijn ze weer helemaal pretty & shiny.
Zal het doorgeven aan de schuldigen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56900274
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Wat een eisen.
Is dat realistisch?
[..]

Zal het doorgeven aan de schuldigen .
Oh, ik weet eigenlijk niet hoe realistisch dat is. Nu je het zegt , eigenlijk is het ook best wel OK. Als ik op dit tempo doorga komt het ook best goed. Het voelt alleen helemaal niet alsof ik er echt mee "bezig" ben, en het verbaast me dan ook dat er toch 2,5 kilo af is. Misschien is dat het wel .
pi_56900301
2,5 kilo in de maand lijkt me toch wel een lekker tempo
bij mij zal het eerder 1 jaar duren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')