Zo grappig: ik heb net een uurtje geleden pas gelunched en jij hebt je avondeten alweer op!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Avondeten ook weer op, viel niet tegen
Smaakte nog best lekker ookal ben ik verkouden
Eigenlijk niets bijzonders kabeljauw, worteltjes en aardappelpureequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo grappig: ik heb net een uurtje geleden pas gelunched en jij hebt je avondeten alweer op!. Wat was het?
Leuk idee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef Chicolate het volgende:
Je kan in die bladerdeeghapjes ook appel en kaneel doen.. voor mensen die wel graag zoet willen (maar niet te vet) ...
Vlakbij, ik woon in de Krammerstraat en jij? (hoewel ik nu alweer een paar maanden op de Leidsegracht zit, wegens verbouwing en gedoe bij mij thuis)quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben echt een zoetekauw dus van al die hapjes die hier genoemd worden krijg ik enorme honger![]()
@ Conleche: als je in of vlakbij de Scheldestraat woont wonen we best dichtbij
Stadionweg (beetje rare buurt voor een meisje van 19 om alleen te wonen, maar ik huur het van een oom die voor lange tijd in het buitenland zit). Ik ben ook meer buurten als de Pijp en Westerpark gewend dus ik vind het hier wat kakkerigquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Vlakbij, ik woon in de Krammerstraat en jij? (hoewel ik nu alweer een paar maanden op de Leidsegracht zit, wegens verbouwing en gedoe bij mij thuis)
René of de pollepel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
als je het over de duivel hebt
Ik heb van alles ook wel meerdere exemplaren, maar ik gebruik er meestal maar een. Gelijk afwassen rules sowieso (ruimte! orde!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:42 schreef Sylvana het volgende:
Maar 1 pollepel hebben? Ik heb van al die lepels en spatels enzo wel een stuk of 2-3, wel zo makkelijk. En anders moet je het na gebruik ook persee gelijk afwassen, omdat je geen andere hebt.
Tja, ik gebruik tijdens het koken sowieso al wel 2 of 3 spatelsquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb van alles ook wel meerdere exemplaren, maar ik gebruik er meestal maar een. Gelijk afwassen rules sowieso (ruimte! orde!), en ik baal als ik mijn pollepel-met-hoekje of molenmes of precies-de-goede-maat-steelpan niet kan gebruiken.
Ik was ook voor 1 persoon af. Maar ik kan er echt niet tegen als er troep op mijn aanrecht staat, het moet gewoon netjes. En als je 1x in de 2 dagen afwast, sta je een half uur af te wassenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik gebruik tijdens het koken sowieso al wel 2 of 3 spatelsEn ik was 1 keer in de 2 dagen alles af, of voor het eten was ik de dingen af die ik nodig heb
Met 1 persoon heb je gewoon niet zoveel afwas, en vind het zonde van het water enzo om maar een paar dingetjes af te wassen dan.
Toch tijd voor een kapper en beugel dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een vaatwasser
Ik heb net trouwens een gesprek gehad met iemand die sprekend op Miss_s leek, alleen 20 jaar ouder
Volgens mij kwam het door het haar en de tanden
Wel grappig
Wil je op niemand lijken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
Toch tijd voor een kapper en beugel dus
Dat vind ik dus helemaal irritant, overal apart afwasmiddel in doen enzo. Ik doe het gewoon 1 keer in de paar dagen, en dan vind ik het niet erg als ik er een half uur mee bezig benquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:58 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik was ook voor 1 persoon af. Maar ik kan er echt niet tegen als er troep op mijn aanrecht staat, het moet gewoon netjes. En als je 1x in de 2 dagen afwast, sta je een half uur af te wassen![]()
Het is juist niet zonde van het water, ik heb daar nog ooit een discussie over gehad met een milieufreak. Ik gooi ook geen teil vol namelijk, ik doe gewoon een beetje water in elke pan/beker/whatever. Dus ik heb een keer al het water dat ik gebruikte voor het afwassen en afspoelen van 3 pannen en wat glazen en bestek in een teil gegooid, en de teil was lang niet vol. Sindsdien heb ik officiele toestemming om op die manier af te wassen
Mensen verschillen, blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik dus helemaal irritant, overal apart afwasmiddel in doen enzo. Ik doe het gewoon 1 keer in de paar dagen, en dan vind ik het niet erg als ik er een half uur mee bezig benIk spoel het wel altijd om als ik iets gebruikt heb, en ik stapel het wel helemaal in elkaar, zodat het zo min mogelijk ruimte inneemt op het aanrecht
Ik vind die dingen echt he-le-maal niks. Maar goed, laten we maar ophouden over afwassen, is nou niet echt het meest boeiende waar je het over kunt hebben geloof ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef Sylvana het volgende:
Idd, bij mn ouders thuis hebben we ook een vaatwasser, ideaal hoor
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch tijd voor een kapper en beugel dus
Ik HAAT afwassen. Als ik er geld en de ruimte voor heb, koop ik meteen zo'n ding. Maar gelukkig wast m'n vriend meestal afquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt he-le-maal niks. Maar goed, laten we maar ophouden over afwassen, is nou niet echt het meest boeiende waar je het over kunt hebben geloof ik
Dat is nou juist zo grappig, dat het in al die afslanktopics zelden over afvallen gaat en vooral over dit soort onderwerpen. Whatever. 't Lijkt de CUL SC wel....quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt he-le-maal niks. Maar goed, laten we maar ophouden over afwassen, is nou niet echt het meest boeiende waar je het over kunt hebben geloof ik
Dikke mensen zijn gezelligerquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is nou juist zo grappig, dat het in al die afslanktopics zelden over afvallen gaat en vooral over dit soort onderwerpen. Whatever. 't Lijkt de CUL SC wel....
Ik heb een dikke kont, hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gezelliger![]()
Jaja, ik weet ook wel dat niemand hier dik is, niet gaan gillen he![]()
Smellyquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En ik was 1 keer in de 2 dagen alles af
Ik spoel het tenmisnte wel gelijk af als ik iets gebruikt heb, dus dat valt wel mee. Maar ik heb een huisgenoot gehad die het soms weken liet staan, onafgespoeld, dat ruikt idd behoorlijk jaquote:
dan heb je een hele gezellige kontquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, na een week ziek zijn, maar toch. Ik ga lekker toch updaten.
2,5 kilo afgevallen in een maand. Mwah. De volgende 2,5 mag wel iets sneller gaan.
Zal het doorgeven aan de schuldigenquote:@ Viking, die vlekken op de glazen hebben wij ook een tijdje gehad, maar sinds we weer los poeder en glansmiddel gebruiken zijn ze weer helemaal pretty & shiny.
Oh, ik weet eigenlijk niet hoe realistisch dat is. Nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat een eisen.
Is dat realistisch?
[..]
Zal het doorgeven aan de schuldigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |