abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56979220
Vannacht was niet zo'n succes
pi_56979315
mogge
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:06:20 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56979552
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:33 schreef Razztwizzle het volgende:
een grote mok appeltaartthee.
Bestaat dat ook al? .

Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten . Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker . Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Niet meer actief op Fok!
pi_56980129
Pff, alweer pagina 2!
Gefeliciteerd Freecell!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56980392
Nee vandaag nog maar ff niet , morgen heb ik sowieso vrij dus dat is wel fijn
En dan donderdag sowieso naar school want heb dan lessen die ik niet mag missen
pi_56980408
Goeiemorgen

Hier ook al 2 nachten amper geslapen vanwege de pijn en nou zijn schilders druk bezig met de kozijnen schuren en opnieuw schilderen, dus alle ramen en de voordeur staan open en een kabaal dat ze maken, dus nou er ook maar weer uitgegaan. Vanmiddag maar een middagdutje doen.

Tussen de middag gewoon brood ete en vanavond kofta

En het hele huis is hier een puinhoop en ik kan/mag het niet opruimen, dus moet nog ff een knopje vinden waardooor ik me er niet aan ga ergeren en het toch stiekum zelf ga doen
pi_56980850
bij keelpijn is honing toch juist niet goed door die suikers en zo ?
pi_56980989
Honing verzacht de pijn in de keel toch?
pi_56980997
Ja dat dacht ik ook ja, dat het juist wel goed was.
pi_56981108
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
pi_56981153
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al? .

Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten . Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker . Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Oeh, ik had gister ook spaanse aardbeien, erg lekker
pi_56981488
Ik vind Spaanse aardbeien net zo vaak lekker als Nederlandse hoor Sommige aardbeien zijn lekkerder dan anderen, maar ik heb dat nog niet aan een land kunnen koppelen.
pi_56981534
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Daar heb ik nog nooit iets van gehoord dus ik weet niet

Hier hebben we trouwens ook aardbeien
pi_56981866
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade en geitenkaas met honing vind ik heel normaal hoor
En chocolade met mate, lukt dat of eet je dan direct eenhele reep op oid?
ik schuif gelijk een hele reep naar binnen. ik kan echt niet matigen. chips en drop raak ik niet aan, maar chocola... .
Tap tap tap
pi_56981890
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
honingthee is juist goed voor je keel. alleen baby's mogen geen honing vanwege de bacteriën.
Tap tap tap
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:58:38 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56982017
Zo, ik ben ook weer thuis.
Wat een hóndenweer zeg . We waren er na 1 uurtje statistiek wel weer flauw van dus in de pauze weggegaan. Alleen bedachten we ons net dat in het tweede uur misschien de opdrachten behandeld zullen worden en wij in dat geval nooit zullen weten of onze antwoorden echt goed zijn .
Net even natte kleren uitgetrokken en me afgedroogd en nu ga ik maar weer even aan het werk.
Eerst even een flinke pot thee zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56982165
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al? .
Ja, dat is deze:

Die smaakt echt precies naar appeltaart .

Goedemorgen iedereen ik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.

Oh, en vanmorgen was ik 74,2 ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
pi_56982179
die thee is lekker ja .
Tap tap tap
pi_56982351
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat is deze:

[ afbeelding ]

Die smaakt echt precies naar appeltaart .

Goedemorgen iedereen ik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.

Oh, en vanmorgen was ik 74,2 ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
misschien moet je eens een keer echt appeltaart eten
smaakt naar appeltaart.. wtf ?
pi_56982367
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel .

En als ik appeltaart wil eten dan bak ik wel appeltaart.
pi_56982482
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel .

Die appeltaartthee van jou heet wel herfststorm en als ik nu naar buiten kijk, zie ik iets wat verdomd veel op een herfststorm lijkt. Jij heb toch niet speciale gaven of zo hè, anders zou ik maar gauw aan de Tropische Nachtbriesthee gaan!!
pi_56982605
Ik heb hier nog een hele zak "verjaardagsthee" staan......
Als ik het nu drink, laat je dan weten of er spontaan taart en slingers verschijnen?
pi_56982624
Het is idd wel erg zwaar herfstweer, en dat terwijl er hier al de hele dag schilders rondlopen voor de kozijnen en deuren, en alles dus open staat, koud!

Net thuiszorgwinkel opgezocht hier in Almrelo, dus dan kan Peter vanmiddag uit zn werk krukken voor me halen, dan ben ik toch wat mobieler

Zo eerst maar eens lunchen, gewoon brood met grillworst en valfrais, anders is er niet.
pi_56982713
En gister was het zo mooi buiten
pi_56982765
ja, gister was heerlijk, toen heb ik zelfs 's middags nog even lekker op het balkon in het zonnetje gezeten
pi_56982824
kleinere aardbeien zijn sowieso meestal lekkerder volgens
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56982828
regen

máár, mijn motorjas is binnen dus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt kan ik lekker DROOG Evy22 lopen

nu weer snel terug naar college, moest even de openingstijden van de motorzaak opzoeken
Ja doei.
pi_56983087
Goedemorgen (kan nog net)

Vanavond om 18:00u college wetenschapsfilosofie, rest van de dag niks te doen... nou ja, alvast het toetje voor morgen maken Dan komen er hier een paar vrienden langs

Vanavond maar gezond en licht eten, gewoon rijst met kip en wokgroenten en een woksausje

Morgen wat uitgebreider, dan een grote salade met champignons, gegratineerde aardappels en iets van kipspareribs oid
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:55:50 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56983121
quote:

Oh, appel en kaneelthee. Ja, dat heb ik ook wel.
Zal ik ook even maken dan . Beter dan een echte appeltaart iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_56983143
Wij hebben zomers bij ons in de tuin van die bosaardbeitjes, die zijn echt ienimini en smaken naar aardbeiensnoepjes

Of andersom natuurlijk
pi_56983214
quote:

Ik drink die ook altijd vandaar m'n verbaasde reactie
pi_56984142
Goeiemiddag

Beetje laat maar gefeliciteerd Freecell!

Ik heb een paar rotdagen achter de rug, ik heb 3 nachten 's nachts wakker gelegen van de misselijkheid en ik moest wel gewoon vroeg op dus heb niet veel slaap gehad. En ik begrijp maar niet waarom er niks afgaat en ik maar tussen die 67 en 68 blijf schommelen Ik fiets me iedere dag helemaal gek en ik eet niet te veel. Nou is mijn zelfvertrouwen sowieso niet heel hoog, maar de laatste dagen zakte het echt naar het nulpunt. En ik ben niet eens ongesteld...vrijdag werd ik voorgesteld aan een hele leuke jongen op een feestje, maar ik dacht alleen maar aan mijn kont en of ie er niet te dik uitzag in mijn jurkje

Maargoed nu gaat het iets beter, ik heb een leuke sportschool gevonden waar ze zich erg richten op vrouwen qua apparaten en lessen enzo, dus ik denk dat ik vandaag maar eens langsga en me in ga schrijven. Ik wil heel graag yoga doen en van die bbbb lessen, en aan mijn conditie werken. Zometeen maar ff boodschappen doen...ik heb zin in pasta met zalm maar dat lijkt me dus niet zo handig nu
pi_56984594
Mogge ... ongeveer dan.
Best wel rotdagen achter de rug. Veel hoofdpijn, zo erg dat ik ging trillen en misselijk werd, ongsteld, volgens dokters assistent een fikse blaasontsteking (god wat klonk ze ernstig) en gewoon moe, terwijl ik me een slag in de rondte slaap. Ow ja en allergie last!! Vanmiddag afspraak om pilletjes te bespreken met dokter. Heb sinds vorig jaar last van bomen allergie hazelaar els en berk.
Eniwee, vanmorgen ena laatste autoles gelest. Ging best goed :d Toen terug in bed en net eruit. Morgen 11uur laatste les en om 13.05 het echte werk. Vanavond ff rustig wordt pilletje slikken, lekker slapen en morgenochtend nog zo'n pillletje.
Qua eten: gister niet bijster goed, maja dat wijd ik nog steeds aan PMS. Vandaag 3 broodjes, waarvan 2 tosti met 20+ kaas.

Freecell: Gefeliciteerd!! Is de eerste neem ik aan??
pi_56985243
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
regen

máár, mijn motorjas is binnen dus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt kan ik lekker DROOG Evy22 lopen
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang

Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
pi_56985811
Jeipod: Dank je wel en inderdaad de eerste
pi_56985952
Cool, lijkt me echt heel leuk en spannend
pi_56987908
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang

Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
het is hier nu droog-achtig maar ben nét thuis, dus even op adem komen maar Evy in een badpak wil ik de ogen van de buurtgenoten nog niet aandoen
met alle boodschappen lopen slepen vanuit Nijmegen, de motorjas woog ook niet minder dan een paar kilo, en ik moet nog steeds goede schoenen kopen.. misschien binnenkort eens op zoek naar wat fijne schoenen, dan kunnen deze 'voor 's avonds uit' dienen ofzo: echt wandelen kun je op deze gympen niet

ik zal zo even foto maken van motorjas even showen wat een beauty ik heb gekocht ben écht verliefd

en zo maar even een pot thee zetten.. het wordt droger, ook volgens de buienradar, maar wil eerst nog even wat vocht binnen krijgen, want heb natuurlijk weer veel te weinig gedronken
Ja doei.
pi_56987946
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
pi_56987957
telt 2 glazen coolbest ook als lunch?
pi_56988017
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
Ooooh dat is lekker! Zo lang geleden dat ik dat heb gegeten.. ik ga het onthouden voor dit weekend!
Ik heb net geluncht met witlofsalade met appel/mandarijn/rozijntjes/walnoten. Was ook erg lekker.

Vanavond maak ik frittata. Al ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik dat ga doen.
pi_56988919
even een LINK naar de foto's in het dieetclubtopic om nu overal foto's te gaan strooien...
Ja doei.
pi_56989177
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:
telt 2 glazen coolbest ook als lunch?
Das wel erg weinig zeg

Peter is nu krukken aan het halen
pi_56989605
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Das wel erg weinig zeg

Peter is nu krukken aan het halen
Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboek Kip met kokos en ananas
pi_56989631
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboek Kip met kokos en ananas
Die heb ik ook gezien ja, die lijkt mij ook erg lekker
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:41:57 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56989882
Ik heb bammetjes met ei gehad vanmiddag en straks ga ik bammetjes met aardbei eten. Geen zin om te koken . Nog wel even naar de winkel, want ik ben ongesteld en heb geen maandverband meer. Kan ik ook meteen even beschuitjes halen, zodat ik beschuit met aardbei kan eten.
Nu voor het eerst weer hardlopen sinds vorige week maandag. Zal mij benieuwen hoe het gaat .
Tis nu droog, dus dat scheelt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56989966
Succes met hardlopen
Moet ik nooit aan denken als ik ongesteld ben....
pi_56990112
MoBlo, je badpakfoto! Wat ben je gespierd zeg, mooi! Ik vind je er heel goed uitzien, helemaal smooth (bij mij blubbert en flubbert er vanalles ). Echt goed bezig zo, super!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 17:05:56 ]
pi_56990477
MoBlo ziet er eerder uit zoals ik met 70kg (dit was dus een complimentje eh )
pi_56990828
De kokoskip met ananas is op
pi_56990903
Zo, het is hier al vanaf 1 uur stralend mooi weer. Zonnetje erbij ... heerlijk (Kop van Noord-Holland, den helder meeste zonuren woei!! )
Maargoed. Naar dokter geweest, allergie neusspray gekregen, blaasonsteking pillen en oogdruppels ook voor mn allergie. Toen bij kwantum en dat soort zaken geweest voor een nieuw kastje voor mn moeder. Ik sta in een winkel, glijd mn voet opeens weg ... ik huh .. ik kijk onder mn schoen, is mn hakdopding eraf en is mn hak nog eens gebroken.
Mn enige paar laarzen, mn enige paar schoenen met zo'n hoge hak. Mijn enige paar schoenen waar ik goed mee kan autorijden!!!!!!!!!!! Ik kan gewoon niet op platte schoenen rijden. Dus morgen met kapotte schoenen afrijden ... weet niet hoe ik het anders moet doen. En erna gelijk de stad in om nieuwe te kopen.
Magoed, ik ga nu eten: een maaltijd eipannekoekding gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')