Bestaat dat ook al?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:33 schreef Razztwizzle het volgende:
een grote mok appeltaartthee.
Oeh, ik had gister ook spaanse aardbeien, erg lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?.
Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten. Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker
. Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Daar heb ik nog nooit iets van gehoord dus ik weet nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
ik schuif gelijk een hele reep naar binnen. ik kan echt niet matigen. chips en drop raak ik niet aan, maar chocola...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade en geitenkaas met honing vind ik heel normaal hoor
En chocolade met mate, lukt dat of eet je dan direct eenhele reep op oid?
honingthee is juist goed voor je keel. alleen baby's mogen geen honing vanwege de bacteriën.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
Ja, dat is deze:quote:
misschien moet je eens een keer echt appeltaart etenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat is deze:
[ afbeelding ]
Die smaakt echt precies naar appeltaart.
Goedemorgen iedereenik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.
Oh, en vanmorgen was ik 74,2ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
Die appeltaartthee van jou heet wel herfststorm en als ik nu naar buiten kijk, zie ik iets wat verdomd veel op een herfststorm lijkt. Jij heb toch niet speciale gaven of zo hè, anders zou ik maar gauw aan de Tropische Nachtbriesthee gaan!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel.
En als ik appeltaart wil eten dan bak ik wel appeltaart.
Oh, appel en kaneelthee. Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel.
Ik drink die ook altijd vandaar m'n verbaasde reactiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bangquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
regen
máár, mijn motorjas is binnendus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt
kan ik lekker DROOG Evy22 lopen
het is hier nu droog-achtigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang
Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
Ooooh dat is lekker! Zo lang geleden dat ik dat heb gegeten.. ik ga het onthouden voor dit weekend!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
Het is ook niet ideaalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das wel erg weinig zeg
Peter is nu krukken aan het halen
Die heb ik ook gezien ja, die lijkt mij ook erg lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboekKip met kokos en ananas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |