abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56971046

Het vorige deel: <deeltje 130>

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 25-02-2008 20:19:13 ]
pi_56971100
Had ik ff niet in de gaten En ik heb nog wel zo'n haast... M'n laatste bericht:

Freecell Feli met de spruit-to-be!!!

En ik ben nu ook vriendinnetje met Saskia
Ben net thuis en ik moet nu alweer rennen. Heb nl. geen boodschappen in huis en ik heb trek. Dit zijn de dagen waarop ik normaal gesproken het meeste afval: als ik van hot naar her ren en mezelf geen tijd gun om rustig te eten. (niet al te vaak doen natuurlijk )
pi_56971125
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Zonder vlees overleef ik niet. Een lekker stuk vlees elke avond is echt een must.
Ik zeg toch ook niet dat ik vegetarisch ben? Ik houd ook van vlees . En vis . Maar ik vind het niet nodig elke avond vlees te eten. Een beetje afwisseling lijkt me gezond. Vis, vlees, ei, groente. Net zoals ik probeer elke ochtend met iets anders te ontbijten, en elke avond iets anders te eten.
pi_56971155
ja ik heb vriendinnetjes
pi_56971598
Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell

@ Miss-s Ik moet wel meer vlees dan normaal, mijn Hb was wat aan de lage kant. Verder moet ik sowieso meer eten dan normaal, omdat mijn energie-inname behoorlijk aan de lage kant was. Dat gaat trouwens ook wel automatisch hoor, véél meer honger dan normaal. En ik eet nu nóg meer fruit en groente dan normaal.

Tot nu toe 1,5 KG aangekomen en volgens de verloskundige was dat pefect op schema (tussen de 1 en 2 KG was ideaal nu ongeveer) Dus blijkbaar reguleert mijn lichaam het zelf uitstekend.
pi_56971643
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?

En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
pi_56971753
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Miss_S het volgende:
Hoelang ben je dan al zwanger? of kom je in het begin ook meteen aan?

En wel goed dat je inderdaad ook niet moeilijk doet over meer gaan eten
Je kan wel moeilijk gaan doen over meer eten, maar dat is niet bepaald goed voor de baby
Ik ben bijna 12 weken zwanger. De eerste maand kom je niet echt aan, maar daarna wel vrij snel. Je baarmoeder groeit, je gaat wat vocht vasthouden en je maakt meer bloed aan dan je normaal hebt.

In totaal kom je vaak zo'n 10-15 KG aan. Ergens daar tussenin is ideaal. En dan kom je in de eerste drie maanden vaak maar iets van 2 KG aan, de rest komt later.

Ik heb al wél een hele bolle buik trouwens, absoluut meer dan 1,5 KG buik, dus dat zal wel ergens anders vandaan komen Ik kan mijn broeken niet meer normaal dichtkrijgen. Nu maar een spijkerbroek maat groter uit de kast gehaald en die ónder mijn buik vastgeknoopt. Het staat niet
Binnenkort toch maar eens aan de positiekleding beginnen
pi_56971864
* Liejannuh kan de bolle buik van Freecell bevestigen!
pi_56971911
Oh, ik vind het echt heel leuk voor je ! Ik droom de laatste tijd steeds dat ik zwanger ben, maar dat zal wel komen door dat m'n buik toch al dik is . Maar dat zijn echt de fijnste dromen, lekker zwijmelen over een kindje, namen bedenken..
pi_56971919
hier ook nog even gefeliciteerd freecell en TARA ook natuurlijk

een kleine freecell schattig
Ja doei.
pi_56972175
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef freecell het volgende:
Freecell wit het nieuws zelf al wat langer natuurlijk, haha. Het is meer heugelijk nieuws óver Freecell
Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
pi_56972201
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach, toen je het nieuws 12 weken geleden kreeg was het toch ook voor jou heuglijk nieuws?!
Check
pi_56972220
Freecell, gefeliciteerd!

Hier staat de ovenschotel met aardappelpartjes, veel ui, paprika, aubergine en gehakt in de oven, nog 20 minuutjes wachten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56972425
Gefeliciteerd met je zwangerschap freecell

Blegh, ik ben het niks doen nu al zat, en dan moet ik nog een tijdje, stilzitten is echt TE lastig gewoon

En Peter moet er nog aan wennen dat hij nou alles moet doen, en het niet allemaal vanzelf klaar is en gebeurd
pi_56972478
Ik eet amper iets omdat ik me zo ziek voel en ik ben aangekomen Stom lijf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56972565
*knuf*
Ja doei.
pi_56972573
Isa: drink je ook minder dan normaal? Daar ga ik altijd spontaan vocht van vasthouden namelijk.
  maandag 25 februari 2008 @ 21:12:33 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56972687
Wat wat wat? . Krijgen Freecell en Tara een baby'tje? . Feli .
En nu ga ik weer verder kijken naar 'American Beauty' .
Niet meer actief op Fok!
pi_56972717
Ik begin me weer beter te voelen en ook weer meer te eten
Dus morgen maar weer eens een gewone dag doen
Ben benieuwd of ik woensdag wel ga dansen want voel me nu nog niet fit genoeg (wel voor school maar niet voor echt sporten)
  maandag 25 februari 2008 @ 21:47:37 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56973522
Mijn PMS-vreetweek is weer om. Ben nu weer in het gelid. Gegeten: 1 beker Optimel, een boterham met Slankie, tussen de middag 2 boterhammen met Becel light en kipfilet, een banaan. Stuk of 3 cappuccino's en verder muntthee (weinig koffie voor mijn doen). 's Avonds een rundvleesburger met wat uitjes op een kadetje en een grote bak ijsbergsla met komkommer, 'n paar stukjes geitenkaas, tomaat en honing-mosterddressing. Nu aan de thee. Eigenlijk is dit te weinig voor me...Maar ik wil er graag nog een kilootje af voor ik op wintersport ga.
pi_56973571
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Aventura het volgende:
Mijn PMS-vreetweek is weer om. Ben nu weer in het gelid. Gegeten: 1 beker Optimel, een boterham met Slankie, tussen de middag 2 boterhammen met Becel light en kipfilet, een banaan. Stuk of 3 cappuccino's en verder muntthee (weinig koffie voor mijn doen). 's Avonds een rundvleesburger met wat uitjes op een kadetje en een grote bak ijsbergsla met komkommer, 'n paar stukjes geitenkaas, tomaat en honing-mosterddressing. Nu aan de thee. Eigenlijk is dit te weinig voor me...Maar ik wil er graag nog een kilootje af voor ik op wintersport ga.
Raclette in het vooruitzicht?
  maandag 25 februari 2008 @ 21:52:05 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56973631
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Raclette in het vooruitzicht?
Meer wijn en bier in het vooruitzicht
Maar nee, ik wil gewoon nog ietsjes slanker zijn. Dan pas ik beter in de skibroek. En het lijkt me sporttechnisch ook net even lekkerder.
pi_56973646
raclette?

kaas..

dank..

nu word ik er weer aan herinnerd dat we nog een fondu-pan hebben staan die uitgeprobeerd moet worden..
maar ik denk dat 't sushi wordt deze week (niet de kat, je weet wel, dat gedoe met rijst en vis ) als special treat zaterdagavond ofzo.. en dan zondag wil ik lekker een stoofpotje maken heb nog magere runderlappen in de vries liggen.. dus dat moet goedkomen!
Ja doei.
pi_56973707
ik ga woensdag ook maar weer eens langs de AH voor sushi
pi_56973796
sushi van de AH.. gétver...

zelf maken is zó simpel en zoveel lekkerder! Bij de Slegte hebben ze een super leuk boekje over sushi-maken, staat alles heel simpel in, en het is zoveel goedkoper en lekkerder en en en álles!

Vraag maar aan Isa (al moet ze misschien nu even niet aan eten denken ), die heb ik begin deze maand zelf sushi laten maken... kind kan de was doen
Ja doei.
pi_56974142
Ik vind de sushi van de AH wel lekker
en zelf gemaakte is natuurlijk lekkerder maar daar staat mijn hoofd nog niet naar

En zoveel goedkoper zal het toch niet zijn?
  maandag 25 februari 2008 @ 22:11:08 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56974171
Sushi in het algemeen: gétver .
Ik ga maar eens lekker m'n nest in. Nog een beetje zappen. Morgen om 9:15 weer dat oersaaie college statistiek . Als ik er vóór de pauze al niets meer van snap, piep ik er ín de pauze tussenuit .

Trusten schattebouten van me! .
Niet meer actief op Fok!
pi_56974200
Slaap lekker Renske
Ik heb om 8.50 weer mijn eerste college
pi_56974276
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind de sushi van de AH wel lekker
en zelf gemaakte is natuurlijk lekkerder maar daar staat mijn hoofd nog niet naar

En zoveel goedkoper zal het toch niet zijn?
het is héél veel goedkoper

een kilo rijst kost je 1,50 bij de toko.. daar kunnen wij ongeveer 3 keer sushi voor 2 personen van maken..

nori bladen zijn bij de toko ook goedkoop, voor 10 vellen betaal je de helft van wat je betaalt als je dat los bij de AH haalt. Geloof zo'n 2 euro? En deze zijn droog prima te bewaren als het pak geopend is.
Wat je erin doet is natuurlijk aan jezelf, maar Euroshopper/Aldi-gerookte zalm is niet zo duur, komkommer kost geen drol, en een eitje ook niet. Surimi (als je ervan houdt) kost je ook nog geen 1,50 en zo heb je een ontzettend leuke maaltijd voor ontzettend weinig én het is superleuk om te maken.. leuke kleurencombi's maken enzo..

uit één vel nori haal je 8 stukjes/rolletjes sushi, dus uit 10 vellen 80 voor een feestje is dit dan ook een ontzettend makkelijk en goedkope 'uitschieter', want iedereen denkt dat het duur is enzo!

tuurlijk, echte verse vis (rauwe zalm en tonijn) zijn niet heel goedkoop, maar dat doen we ook niet elke keer: met gerookte zalm is het ook lekker!
Ja doei.
pi_56974322
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is héél veel goedkoper

een kilo rijst kost je 1,50 bij de toko.. daar kunnen wij ongeveer 3 keer sushi voor 2 personen van maken..

nori bladen zijn bij de toko ook goedkoop, voor 10 vellen betaal je de helft van wat je betaalt als je dat los bij de AH haalt. Geloof zo'n 2 euro? En deze zijn droog prima te bewaren als het pak geopend is.
Wat je erin doet is natuurlijk aan jezelf, maar Euroshopper/Aldi-gerookte zalm is niet zo duur, komkommer kost geen drol, en een eitje ook niet. Surimi (als je ervan houdt) kost je ook nog geen 1,50 en zo heb je een ontzettend leuke maaltijd voor ontzettend weinig én het is superleuk om te maken.. leuke kleurencombi's maken enzo..

tuurlijk, echte verse vis (rauwe zalm en tonijn) zijn niet heel goedkoop, maar dat doen we ook niet elke keer: met gerookte zalm is het ook lekker!
Ja oke ik zou dan wel echte verse vis nemen
En jammer genoeg zit hier geen toko dus dan komen er ook nog eens reiskosten bij dus denk dat het voor mij niet speciaal goedkoper zou zijn, niet dat dat echt uit maakt
Ik ga zeker een keer zelf sushi maken, maar nu even niet
pi_56974346
In nijmegen zit een super-toko! Even de bus pakken naar het centrum en inslaan die handel!
Ja doei.
pi_56974444
en nu: naar bed
Ja doei.
pi_56974518
Sorry hoor, maar die van de AH is niet getver. Dat is heel fatsoenlijke sushi en het is wel degelijk goedkoper dan de zelfgemaakte versie als je tenminste 6 verschillende soorten "beleg" wil maken. En gerookte zalm vind ik dan weer helemaal niet kunnen. Tenminste; het kan wel, maar dan is het hele idee van sushi weg. Ik heb het ook weleens zelf gemaakt en het is dan best lekker, maar niet heel veel lekkerder. Dus sushi eet ik het liefst bij de Japanner, maar voor een doordeweekse lunch, voldoet die van de AH prima.
pi_56974552
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Sorry hoor, maar die van de AH is niet getver. Dat is heel fatsoenlijke sushi en het is wel degelijk goedkoper dan de zelfgemaakte versie als je tenminste 6 verschillende soorten "beleg" wil maken. En gerookte zalm vind ik dan weer helemaal niet kunnen. Tenminste; het kan wel, maar dan is het hele idee van sushi weg. Ik heb het ook weleens zelf gemaakt en het is dan best lekker, maar niet heel veel lekkerder. Dus sushi eet ik het liefst bij de Japanner, maar voor een doordeweekse lunch, voldoet die van de AH prima.
pi_56974657
zélfs in de sushi-recept boeken die ik heb staat heel braaf gerookte zalm als vulling voor een sushi rol.. tussen de 'traditionele' ingrediënten... we hebben het vorige keer met Isa voor het eerst uitgeprobeerd, en dat was heel goed te doen, en ook fijn voor als je eens niet het geld hebt om 6 euro per 100 gram verse zalm te betalen

en ik heb die AH sushi een keer geprobeerd, en ik vond het kleffe smakeloze meuk, maar gelukkig is er een markt voor blijkbaar
Ja doei.
pi_56974743
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
...............maar gelukkig is er een markt voor blijkbaar

Juist, je leert nog weleens te nuanceren!!
pi_56974750
Gefeliciteerd freecell

Vandaag wezen winkelen in Amsterdam Eerst van het centraal naar de Noordermarkt gelopen.. hele noordermarkt afgelopen tot aan de Nieuwmarkt? Koffie gedronken in een heel vies ouderwets tentje met hele vieze koffie en natuurlijk in de Jordaan bij alle rommelwinkeltjes e.d. naar binnen geweest.. Broodjes gehaald bij een bakkertje en een stukje verderop op de Rozengracht zat Pasta Panini met superlekkere broodjes... Heb een broodje met rozemarijn, zelfgemaakte pesto, gerookte kip en geroosterde aubergine genomen

Toen kris kras over de grachten gelopen... Zeepjes gehaald bij een winkeltje waar ze zelf zeep maken Nog even gekeken of ik conleche zag maar helaas
Uiteindelijk door de 9 straatjes gelopen.. Killerheels gehaald bij Episode Toen gelopen naar de kalverstraat, nieuwedijk en een ijsje gegeten bij van der Linde .. Weer gelopen naar het centraal station..daarna richting waterlooplein... nog langs de stopera e.d. uiteindelijk nog naar de Chinese buurt geweest en de warmoesstraat Nog koffie gedronken bij een biologisch zaakje en een bak fruit van de albert heyn buiten op een bankje gegeten (met flevosap )

Nog even gewinkelt op de nieuwe dijk, "leren" jasje gehaald voor 15 ekkies en uiteindelijk gegeten bij <La Tosca, echt een super lekker restaurantje met een hele leuke eigenaar ter hoogte van de Zara op de Nieuwezijdsevoorburgwal. Ik had vooraf parmaham, mozerella en tomaat met basilicum. Daarna vers gemaakte pasta met zalm en roomsaus en als dessert huisgemaakte tiramisu. Echt alles is versgemaakt en superlekker (kreeg een 8 van Johannes van Dam zag ik)

Nou dat was mijn dag. Wou veel van Amsterdam zien ipv altijd alleen maar die Kalverstraat en dat is behoorlijk gelukt
  Vis een optie? maandag 25 februari 2008 @ 22:33:03 #38
70532 loveli
N
pi_56974763
Gefeli, freecell! En wat zul jij snel afvallen over een maand of 6
crap in = crap out
  maandag 25 februari 2008 @ 22:35:17 #39
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56974818
Nou, deze jongen heeft afgelopen weekend eventjes flink de bloemetjes buiten gezet. Ik was zo lam dat ik zelfs het broodje doner over heb geslagen... die was er toch net zo hard weer uitgegaan
Verder weet ik niet meer zoveel.

Freecell trouwens gefeliciteerd
Bernie en ik zijn tof.
pi_56974833
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
....Dagje A'dam voor PF.....
Muts, dan had je even moeten zeggen dat je zou komen!! Heb je op de gracht dat huis met die 2 kerstboompjes met lichtjes gezien?? Daar zat ik!
pi_56974883
Ja ik had onthouden keizersgracht/spiegelgracht.. Heb bijna alle grachten gehad maar zag niet echt een gallerij waarvan ik dacht. Heuj. Das die van jou`!
pi_56974989
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik had onthouden keizersgracht/spiegelgracht.. Heb bijna alle grachten gehad maar zag niet echt een gallerij waarvan ik dacht. Heuj. Das die van jou`!
Nee de galerie is altijd op maandag dicht. (die zit op de Spiegelgracht) Ik zat nu op de Leidsegracht, (woon ik tijdelijk tot de verbouwing bij mij thuis klaar is)
pi_56975149
Ik zag wel een gasllerie met een soort varken van allemaal stukken varken gemaakt zag er niet zo gezellig uit dus dacht die zal vast niet van jou zijn Ik kom nog wel vaker in Amsterdam en dan kom ik zeker een keer echt kijken als ik dan weet waar 't is en zo
pi_56975252
Nu is het ook tijd voor mij om naar bed te gaan
Hopelijk morgen weer fris op (en naar school)
pi_56975539
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zag wel een gasllerie met een soort varken van allemaal stukken varken gemaakt zag er niet zo gezellig uit dus dacht die zal vast niet van jou zijn Ik kom nog wel vaker in Amsterdam en dan kom ik zeker een keer echt kijken als ik dan weet waar 't is en zo
Ik ben er maar 2 dagen in de week hè, dus dan moet je wel ff checken, of ik dan werk! Wij hebben ook varkentjes, maar die zijn niet van stukken varken gemaakt, maar gewoon geschilderd.
pi_56975787
Nogmaals, maar ik had het al live gedan: gefeliciteerd, freecell. Jij wordt vast zo'n hippe, snelle, strakke & slanke moeder
pi_56976425
Ik heb geen chips gepakt . Ik heb geen chocola gepakt .

Ik heb een appeltje met wat rozijntjes en een grote mok appeltaartthee.

Ik ben trots op mezelf .
pi_56976808
Ik heb al een halve zak dropjes op. En echt lekker vind ik dropjes niet. Maar mijn honing is op en dit verzacht mijn keel redelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56976990
man, ik kan echt niet zonder chocola. takkespul. Ik hou het een week vol en dan moet ik echt de schade inhalen . en ik heb er nog een 'verslaving' bij: geitenkaas met honing en pijnboompitjes, op toastjes of geroosterd brood ofzo. Waarom raak ik niet verslaafd aan iets normaals?
Tap tap tap
pi_56977094
Chocolade en geitenkaas met honing vind ik heel normaal hoor
En chocolade met mate, lukt dat of eet je dan direct eenhele reep op oid?
pi_56979220
Vannacht was niet zo'n succes
pi_56979315
mogge
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:06:20 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56979552
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:33 schreef Razztwizzle het volgende:
een grote mok appeltaartthee.
Bestaat dat ook al? .

Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten . Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker . Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Niet meer actief op Fok!
pi_56980129
Pff, alweer pagina 2!
Gefeliciteerd Freecell!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56980392
Nee vandaag nog maar ff niet , morgen heb ik sowieso vrij dus dat is wel fijn
En dan donderdag sowieso naar school want heb dan lessen die ik niet mag missen
pi_56980408
Goeiemorgen

Hier ook al 2 nachten amper geslapen vanwege de pijn en nou zijn schilders druk bezig met de kozijnen schuren en opnieuw schilderen, dus alle ramen en de voordeur staan open en een kabaal dat ze maken, dus nou er ook maar weer uitgegaan. Vanmiddag maar een middagdutje doen.

Tussen de middag gewoon brood ete en vanavond kofta

En het hele huis is hier een puinhoop en ik kan/mag het niet opruimen, dus moet nog ff een knopje vinden waardooor ik me er niet aan ga ergeren en het toch stiekum zelf ga doen
pi_56980850
bij keelpijn is honing toch juist niet goed door die suikers en zo ?
pi_56980989
Honing verzacht de pijn in de keel toch?
pi_56980997
Ja dat dacht ik ook ja, dat het juist wel goed was.
pi_56981108
Ja maar die suikers + bacteriën = erger
pi_56981153
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al? .

Goedemorgen trouwens.
Kut voor je Saskia. Nu ga je dus nog steeds niet naar school?
Ik ga zometeen bammetjes met aardbei eten . Zullen jullie wel weer vies vinden, want het zijn Spaanse en dus geïmporteerde aardbeien, maar ik vind ze wél degelijk lekker . Dan een oersaai college dus. Bleh, zo géén zin in. En de rest van de dag moet ik ook weer bezig. Heb al wel besloten dat ik nu weer om 16:30 ga hardlopen, dus vlak voor het eten, want momenteel kan ik me er 's avonds niet meer toe zetten.
Oeh, ik had gister ook spaanse aardbeien, erg lekker
pi_56981488
Ik vind Spaanse aardbeien net zo vaak lekker als Nederlandse hoor Sommige aardbeien zijn lekkerder dan anderen, maar ik heb dat nog niet aan een land kunnen koppelen.
pi_56981534
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Daar heb ik nog nooit iets van gehoord dus ik weet niet

Hier hebben we trouwens ook aardbeien
pi_56981866
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade en geitenkaas met honing vind ik heel normaal hoor
En chocolade met mate, lukt dat of eet je dan direct eenhele reep op oid?
ik schuif gelijk een hele reep naar binnen. ik kan echt niet matigen. chips en drop raak ik niet aan, maar chocola... .
Tap tap tap
pi_56981890
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
honingthee is juist goed voor je keel. alleen baby's mogen geen honing vanwege de bacteriën.
Tap tap tap
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:58:38 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56982017
Zo, ik ben ook weer thuis.
Wat een hóndenweer zeg . We waren er na 1 uurtje statistiek wel weer flauw van dus in de pauze weggegaan. Alleen bedachten we ons net dat in het tweede uur misschien de opdrachten behandeld zullen worden en wij in dat geval nooit zullen weten of onze antwoorden echt goed zijn .
Net even natte kleren uitgetrokken en me afgedroogd en nu ga ik maar weer even aan het werk.
Eerst even een flinke pot thee zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56982165
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al? .
Ja, dat is deze:

Die smaakt echt precies naar appeltaart .

Goedemorgen iedereen ik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.

Oh, en vanmorgen was ik 74,2 ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
pi_56982179
die thee is lekker ja .
Tap tap tap
pi_56982351
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat is deze:

[ afbeelding ]

Die smaakt echt precies naar appeltaart .

Goedemorgen iedereen ik geniet lekker van mijn weekje voorjaarsvakantie. Vandaag maar weer rustig verder met de scriptie, en eens uitzoeken wat ik vanavond ga maken. Ik denk een quiche, dat hebben we al heel lang niet gegeten.

Oh, en vanmorgen was ik 74,2 ik snap werkelijk niet hoe de weegschaal gistermorgen nog 75,9 aan kon geven en vandaag ineens 1,7 kilo minder.
misschien moet je eens een keer echt appeltaart eten
smaakt naar appeltaart.. wtf ?
pi_56982367
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel .

En als ik appeltaart wil eten dan bak ik wel appeltaart.
pi_56982482
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, hij smaakt naar appel en kaneel en hij is heel "romig" voor thee (dat klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ga gewoon een keer proeven, dan begrijp je wat ik bedoel .

Die appeltaartthee van jou heet wel herfststorm en als ik nu naar buiten kijk, zie ik iets wat verdomd veel op een herfststorm lijkt. Jij heb toch niet speciale gaven of zo hè, anders zou ik maar gauw aan de Tropische Nachtbriesthee gaan!!
pi_56982605
Ik heb hier nog een hele zak "verjaardagsthee" staan......
Als ik het nu drink, laat je dan weten of er spontaan taart en slingers verschijnen?
pi_56982624
Het is idd wel erg zwaar herfstweer, en dat terwijl er hier al de hele dag schilders rondlopen voor de kozijnen en deuren, en alles dus open staat, koud!

Net thuiszorgwinkel opgezocht hier in Almrelo, dus dan kan Peter vanmiddag uit zn werk krukken voor me halen, dan ben ik toch wat mobieler

Zo eerst maar eens lunchen, gewoon brood met grillworst en valfrais, anders is er niet.
pi_56982713
En gister was het zo mooi buiten
pi_56982765
ja, gister was heerlijk, toen heb ik zelfs 's middags nog even lekker op het balkon in het zonnetje gezeten
pi_56982824
kleinere aardbeien zijn sowieso meestal lekkerder volgens
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56982828
regen

máár, mijn motorjas is binnen dus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt kan ik lekker DROOG Evy22 lopen

nu weer snel terug naar college, moest even de openingstijden van de motorzaak opzoeken
Ja doei.
pi_56983087
Goedemorgen (kan nog net)

Vanavond om 18:00u college wetenschapsfilosofie, rest van de dag niks te doen... nou ja, alvast het toetje voor morgen maken Dan komen er hier een paar vrienden langs

Vanavond maar gezond en licht eten, gewoon rijst met kip en wokgroenten en een woksausje

Morgen wat uitgebreider, dan een grote salade met champignons, gegratineerde aardappels en iets van kipspareribs oid
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:55:50 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56983121
quote:

Oh, appel en kaneelthee. Ja, dat heb ik ook wel.
Zal ik ook even maken dan . Beter dan een echte appeltaart iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_56983143
Wij hebben zomers bij ons in de tuin van die bosaardbeitjes, die zijn echt ienimini en smaken naar aardbeiensnoepjes

Of andersom natuurlijk
pi_56983214
quote:

Ik drink die ook altijd vandaar m'n verbaasde reactie
pi_56984142
Goeiemiddag

Beetje laat maar gefeliciteerd Freecell!

Ik heb een paar rotdagen achter de rug, ik heb 3 nachten 's nachts wakker gelegen van de misselijkheid en ik moest wel gewoon vroeg op dus heb niet veel slaap gehad. En ik begrijp maar niet waarom er niks afgaat en ik maar tussen die 67 en 68 blijf schommelen Ik fiets me iedere dag helemaal gek en ik eet niet te veel. Nou is mijn zelfvertrouwen sowieso niet heel hoog, maar de laatste dagen zakte het echt naar het nulpunt. En ik ben niet eens ongesteld...vrijdag werd ik voorgesteld aan een hele leuke jongen op een feestje, maar ik dacht alleen maar aan mijn kont en of ie er niet te dik uitzag in mijn jurkje

Maargoed nu gaat het iets beter, ik heb een leuke sportschool gevonden waar ze zich erg richten op vrouwen qua apparaten en lessen enzo, dus ik denk dat ik vandaag maar eens langsga en me in ga schrijven. Ik wil heel graag yoga doen en van die bbbb lessen, en aan mijn conditie werken. Zometeen maar ff boodschappen doen...ik heb zin in pasta met zalm maar dat lijkt me dus niet zo handig nu
pi_56984594
Mogge ... ongeveer dan.
Best wel rotdagen achter de rug. Veel hoofdpijn, zo erg dat ik ging trillen en misselijk werd, ongsteld, volgens dokters assistent een fikse blaasontsteking (god wat klonk ze ernstig) en gewoon moe, terwijl ik me een slag in de rondte slaap. Ow ja en allergie last!! Vanmiddag afspraak om pilletjes te bespreken met dokter. Heb sinds vorig jaar last van bomen allergie hazelaar els en berk.
Eniwee, vanmorgen ena laatste autoles gelest. Ging best goed :d Toen terug in bed en net eruit. Morgen 11uur laatste les en om 13.05 het echte werk. Vanavond ff rustig wordt pilletje slikken, lekker slapen en morgenochtend nog zo'n pillletje.
Qua eten: gister niet bijster goed, maja dat wijd ik nog steeds aan PMS. Vandaag 3 broodjes, waarvan 2 tosti met 20+ kaas.

Freecell: Gefeliciteerd!! Is de eerste neem ik aan??
pi_56985243
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
regen

máár, mijn motorjas is binnen dus die kan ik op gaan halen.. dan meteen even een nieuw badpak halen én de boodschappen, en dan hopen dat het droog is/wordt kan ik lekker DROOG Evy22 lopen
Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang

Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
pi_56985811
Jeipod: Dank je wel en inderdaad de eerste
pi_56985952
Cool, lijkt me echt heel leuk en spannend
pi_56987908
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Als het daar niet droger is dan hier kan je net zo goed evy22 in je badpak lopen ben ik bang

Net naar de markt geweest en een héleboel (nat) goedkoop fruit ingeslagen.
En een toffe positiebroek (maar die weer niet op de markt). Verrassend trouwens dat je dan met zo'n buik opeens weer een S aankan
het is hier nu droog-achtig maar ben nét thuis, dus even op adem komen maar Evy in een badpak wil ik de ogen van de buurtgenoten nog niet aandoen
met alle boodschappen lopen slepen vanuit Nijmegen, de motorjas woog ook niet minder dan een paar kilo, en ik moet nog steeds goede schoenen kopen.. misschien binnenkort eens op zoek naar wat fijne schoenen, dan kunnen deze 'voor 's avonds uit' dienen ofzo: echt wandelen kun je op deze gympen niet

ik zal zo even foto maken van motorjas even showen wat een beauty ik heb gekocht ben écht verliefd

en zo maar even een pot thee zetten.. het wordt droger, ook volgens de buienradar, maar wil eerst nog even wat vocht binnen krijgen, want heb natuurlijk weer veel te weinig gedronken
Ja doei.
pi_56987946
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
pi_56987957
telt 2 glazen coolbest ook als lunch?
pi_56988017
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo lunchen met een haring met uitjes
Ooooh dat is lekker! Zo lang geleden dat ik dat heb gegeten.. ik ga het onthouden voor dit weekend!
Ik heb net geluncht met witlofsalade met appel/mandarijn/rozijntjes/walnoten. Was ook erg lekker.

Vanavond maak ik frittata. Al ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik dat ga doen.
pi_56988919
even een LINK naar de foto's in het dieetclubtopic om nu overal foto's te gaan strooien...
Ja doei.
pi_56989177
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:22 schreef Miss_S het volgende:
telt 2 glazen coolbest ook als lunch?
Das wel erg weinig zeg

Peter is nu krukken aan het halen
pi_56989605
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Das wel erg weinig zeg

Peter is nu krukken aan het halen
Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboek Kip met kokos en ananas
pi_56989631
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook niet ideaal
Vanavond trouwens een gerecht uit het Fok! kookboek Kip met kokos en ananas
Die heb ik ook gezien ja, die lijkt mij ook erg lekker
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:41:57 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56989882
Ik heb bammetjes met ei gehad vanmiddag en straks ga ik bammetjes met aardbei eten. Geen zin om te koken . Nog wel even naar de winkel, want ik ben ongesteld en heb geen maandverband meer. Kan ik ook meteen even beschuitjes halen, zodat ik beschuit met aardbei kan eten.
Nu voor het eerst weer hardlopen sinds vorige week maandag. Zal mij benieuwen hoe het gaat .
Tis nu droog, dus dat scheelt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56989966
Succes met hardlopen
Moet ik nooit aan denken als ik ongesteld ben....
pi_56990112
MoBlo, je badpakfoto! Wat ben je gespierd zeg, mooi! Ik vind je er heel goed uitzien, helemaal smooth (bij mij blubbert en flubbert er vanalles ). Echt goed bezig zo, super!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 17:05:56 ]
pi_56990477
MoBlo ziet er eerder uit zoals ik met 70kg (dit was dus een complimentje eh )
pi_56990828
De kokoskip met ananas is op
pi_56990903
Zo, het is hier al vanaf 1 uur stralend mooi weer. Zonnetje erbij ... heerlijk (Kop van Noord-Holland, den helder meeste zonuren woei!! )
Maargoed. Naar dokter geweest, allergie neusspray gekregen, blaasonsteking pillen en oogdruppels ook voor mn allergie. Toen bij kwantum en dat soort zaken geweest voor een nieuw kastje voor mn moeder. Ik sta in een winkel, glijd mn voet opeens weg ... ik huh .. ik kijk onder mn schoen, is mn hakdopding eraf en is mn hak nog eens gebroken.
Mn enige paar laarzen, mn enige paar schoenen met zo'n hoge hak. Mijn enige paar schoenen waar ik goed mee kan autorijden!!!!!!!!!!! Ik kan gewoon niet op platte schoenen rijden. Dus morgen met kapotte schoenen afrijden ... weet niet hoe ik het anders moet doen. En erna gelijk de stad in om nieuwe te kopen.
Magoed, ik ga nu eten: een maaltijd eipannekoekding gebeuren.
pi_56991097
dank jullie wel

en eigenlijk vind ik zelf ook wel dat 't steeds beter wordt met mijn uiterlijke gesteldheid..

net weer hardgelopen, en het was écht weer heerlijk.. volgens mij zelfs nog langer gelopen dan 15 minuten de laatste keer (de mp3 speler hield er bij 11 minuten mee op, dus heb me maar een punt gesteld tot waar ik ging lopen). Ben ook 'helemaal' naar Velp gelopen vandaag de stad uit dus was wel tof.. maar was wel aan het eind van mijn Latijn..

Nu lekker douchen en wachten op René, en hem mijn nieuwe aanwinsten laten zien
Ja doei.
pi_56991587
MoBlo, leuke jas!

Zometeen boodschappen doen, en daarna helemaal niks. Wel gezond gegeten vandaag, geen snoep oid
pi_56991618
Zo, net toch geholpen met de afwas, ik heb rustig op een stoel afgedroogd en net de groenten gesneden voor de kofta, dus toch nog iets nuttigs gedaan vandaag

Stoere jas MoBlo en je ziet er echt goed uit in dat badpak, je bent misschien niet op je ideale gewicht, maar je ziet er wel strak uit
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:50:59 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56991703
Hardlopen is kut. Dat is alles wat ik erover kwijt wil .

En MoBlo ziet er idd goed uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_56991736
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dus het was niet zo'n succes?
pi_56991965
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:

En MoBlo ziet er idd goed uit .
als jij dat vindt vandaag, dan is 't zo

hardlopen is kut! zo!

en bedankt (ook @anderen )

kreeg net een stille hint: 'honger' in en smsje van rené, dus zo maar eens koken dan maar

iets met aardappelen en gehakt ofzo
Ja doei.
pi_56991995
Ik zit ook op mijn vriend te wachten, maar dan niet voor het eten
pi_56995441
net heerlijk gegeten, een ovenschoteltje in elkaar gedingest erg lekker!

zodadelijk met een pot thee op de bank.. keelpijn
Ja doei.
pi_56995445
Ik heb net crispy chili con carne gemaakt, recept gejat van lifeandcooking.nl gewoon chili con carne maar dan met een handje natural tortillachips erop en wat geraspte kaas eroverheen en 5 min. in de oven. Daarbij dan nog een avocado en sla. Verder geen rijst ofzo erbij. Zal niet heel veel gezonder zijn dan de pasta met zalm die ik wilde maken maar was wel lekker
pi_56996797
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:10:18 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56996886
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niks Zwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
pi_56997016
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt een raar idee van gezond, Sinydiscoball
Hoe bedoel je? Ik dacht met die tortilla dingen en kaas erover heen zal het toch niet heel gezond zijn? Of valt dat wel mee
pi_56997233
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder !

Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
pi_56997508
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Aventura het volgende:
Weer minimaal gegeten, 4 boterhammen met slankie, parmaham en jonge kaas. Wat kerstomaatjes. 1 glas Optimel. Een gebakken hamburgertje met wat sla en een restje krieltjes. En verder niks Zwaar afzien. Als ik vrijdag geen 67 weeg, dan weet ik het ook niet meer.
Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
pi_56997515
Pff ... ben heel erg pissed en tegelijk
pi_56997567
vertel..
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:21 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56997592
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef omearos het volgende:

[..]

Hou je er rekening mee dat als je te weinig eet, je lichaam juist gaat opslaan? En deadlines stellen aan gewicht is niet verstandig, brengt alleen teleurstelling als je lichaam andere plannen heeft.
Succes
Dankje . Dat is waar. Ben gewoon een paar dagen aan het balansen. Vorge week een beetje teveel gegeten. Pms-week: dus koekjes, drop, chocolade en kaasjes. Tja ik ben een sucker voor zoet en zout
pi_56997678
Mn vriend zn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd. Nu hadden ze opeens het plan om binnen een maand een week weg te gaan. Met mn vriend en zn broer, met zn 4e dus.
En altijd als dit soort dingen zich voor doen voel zoveel dingen tegelijk. Ben boos, omdat ik hem dan 2 weken niet zie. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien. In een week weg zit standaard 1 weekend dus dat betekend 2 weken elkaar niet zien. Mn vriend is op dit moment eigenlijk de enige die me een beetje vrolijk houdt, waarom geen idee, maar het is nu eenmaal een gegeven nu. Dus dat is 2 weken chagerijnen.
Ik voel me ook . Bij familie dingen wordt ik eigenlijk nooit betrokken, maar afgezien van dat voel en ben ik ook heel erg welkom. Dus dubbel gevoel.
Ook voel ik me egoistisch, omdat ik mn vriend niet normaal een week kan weg laten gaan zonder dat ik me daar enorm over kan opwinden. Dit om bovenstaande redenen en omdat we samen nooit weg gaan / kunnen. We zijn beide student en dus heel weinig geld. En hij nog minder omdat hij zn huur nog heeft. (hij is 30 begint opnieuw, ik 21 gewoon normaal student)
Gemixte gevoelens zuigen .. en ik voel me altijd zo stom, dat ik me zo voel, omdat ik weet dat het enorm egoistisch is, maar ik kan het niet helpen ...

edit: dit betekent stress omdat ik stresskip ben en ben helemaal opgewonden (rode wangen ervan) en ik moet morgen afrijden ... wordt nix meer zo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:48:19 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56997730
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
pi_56997755
Ik snap het ook niet helemaal, magoed dat zal logica zijn waar ik vast niet bijkan
pi_56997815
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat stom dat jij niet mee mag eigenlijk.
Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
pi_56997819
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Pasta met zalm klinkt een stuk gezonder dan tortilla/kaas/chili. Al klinkt dat laatste dan weer wel lekkerder !

Ik heb vanavond frittata gemaakt, was superlekker en (behalve de kaas..) ook niet bijster ongezond.
Nouja als ik pasta met zalm maak doe ik er meestal ook roomsaus bij dus ik dacht, dat is niet erg gezond. Maargoed behalve patat en andere vette troep enzo heb ik het inderdaad wel vaker mis ja, met wat ongezond is en wat niet
pi_56997861
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Het is dus 'iets voor het gezin'.
pi_56997903
Ja, nouja, ik redeneer altijd dat als ik bij het gezin hoor, en m'n vriend bij mij, dat m'n vriend dan ook bij het gezin hoort. Punt. Kijk, natuurlijk doe ik ook wel eens iets met alleen m'n moeder of vader, en hij ook wel met z'n broer of ouders samen, maar als het echt een gezinsding is dan horen we er toch allebei bij te zijn.

Ik snap dat je je kut voelt inderdaad. Maar kan je niet gewoon lekker proberen twee weken hele leuke dingen te gaan doen, en dan als hij terug is elkaar ietsje meer te zien dan normaal? Zo loste ik het altijd op toen ik m'n lief alleen maar in de weekenden kon zien en hij dan weg was (of ik).
Je hebt er zo weinig aan om nu thuis te gaan zitten sippen, vandaar.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 21:56:56 ]
pi_56998048
Ik heb mn school en stage in noord hollan den hij zijn werk school 'en stage in friesland. Dus elkaar meer zien gaat niet. We zijn op doordeweekse dagen dus elk in andere provincie.
En ik ben echt een doemdenker. Ik denk datk therapie nodig heb ofso ik kan geen leuek dingen doen alsk pissed ben ...
pi_56998078
kan me voorstellen dat je je kut voelt, maar het meegaan is niet echt 'vanzelfsprekend', vind ik dan..

Vriendin van me is ook met haar ouders die 25 jaar getrouwd waren naar Costa Rica gegaan. Alleen zij, haar zus en haar ouders, en de vriend met wie ze samenwoont ging niet mee.. gewoon, een uitje als gezin.. en ondanks uitbreiding (aanhang) is een gezin nog altijd ouders + kinderen, en het kan voor ouders heel fijn zijn om nog eens als écht gezin op stap te gaan..

Daarbij kan niet iedereen het betalen.. misschien zij wel, maar ik weet dat mijn ouders niet nog iemand mee hadden kunnen nemen/daar onderhouden toen we naar New York gingen, een laatste tripje als gezin zijnde..

Dus nou ja.. ik kan ze wel begrijpen, opzich.. niet dat dat het minder kut maakt dat je elkaar zo lang niet ziet,maar ik heb liever dat hij weggaat mijn zijn zus en ouders, dan met 'wat vrienden' zonder mij.. want daar zou ik dan wel echt pissig om worden

*knuffel* iig dan maar
Ja doei.
pi_56998243
Gaat niet om geld, ik heb geld zat. Kan mn eigen vakantie wel betalen.
Maar het is niet alleen dit. Zelfs een tripje naar opa in de achterhoek werd ik van verbannen. Ik mocht niet mee. Zat ik dan in een stad die ik toen nog nauwelijks kende, in mn eentje op een flat.
Als ik al niet eens meemag naar opa ... en nu dit weer.

Mijn vriend wordt door mijn opa en oma zelfs meegevraagd voor van alles ... en dat terwijl mijn oma de bitch zelve is zeg maar met dat soort dingen. Hij wordt gewoona ls famm beschouwd. Maja blijkbaar denkt niet iedereen zo .. en dat vind ik jammer.
pi_56998372
nou ja, dan moet je daar wat van zeggen tegen je vriend, en als die er niets mee doet, dan houdt het vrij snel op, zou ik zo zeggen...
Ja doei.
pi_56998441
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...

Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
pi_56998657
*knuf*

geniet van de chocolade

hier wordt nu lekker een sinaasappeltje voor me geperst (ok, 2.5 sinaasappeltje ) tegen de keelpijn en dan daarna lekker slapen ;z
Ja doei.
pi_56998697
Sinaasappelsap tegen keelpijn Kan je niet beter thee met honing of heel koud water drinken? Fruitsapjes zetten alleen maar slijm aan.
pi_56998935
vitamientjes, jeweetsch

thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Ja doei.
pi_56999018
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:15 schreef Jeipod het volgende:
Heb ik gedaan .. en hij vind het onzin en hij is boos op me etc. Dus ja ... het houdt sowieso op, magoed. Leuk is anders ...

Nu ga ik eerst veel chocola op eten om rustig te worden.
Ik snap niet zo goed dat hij boos wordt, als jij gewoon zegt dat je iets niet leuk vindt...
Maar ik vind eerlijk gezegd niet dat jij per se mee zou moeten mogen. Ik zou mijn vriend waarschijnlijk ook niet meenemen naar zoiets, mijn ouders hebben mijn vriend misschien 4 keer gezien in die 2,5 jaar dat we samen zijn. Als het zo uitkomt gaat ie mee, anders niet. Ik woon ook ver van mijn vriend, en zie hem regelmatig 2 weken of langer niet, maar dan heb ik nog zat te doen thuis. Maar het klinkt een beetje alsof je nu te afhankelijk bent van je vriend.... Misschien is dat het probleem bij jou?

Hoe dan ook: sterkte en bedenk dat alles 's avonds altijd erger lijkt!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56999097
het verschilt ook per familie..

sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen

andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komen

we zijn populair

maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Ja doei.
pi_56999480
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
het verschilt ook per familie..

sinds mijn schoonouders en schoon opa en oma me gezien hebben 'moet' ik naar alles wat er gebeurt komen: verjaardagen, zomaar borrels, zomaar even langskomen, jubilea, en uiteraard begrafenissen

andersom ook bij mijn familie: René is overal een graag geziene gast, en we worden altijd gevraagd om op verjaardagen of zomaar langs te komen

we zijn populair

maargoed.. zo had ik ook een vriend waar dat niet aan de orde was... en nou ja.. dat boeide me dan weer niet zo heel veel.. denk dat ik daar heel makkelijk in ben ofzo..
Tja, ik ben zelf niet zo'n familiemens. Mijn vriend dus ook niet, en dat komt goed uit. Ik doe wel bewust mijn best om af en toe bij zijn moeder langs te gaan, vindt ze leuk
Verder heeft 'ie nog ergens wat familie die ik alleen op begrafenissen zie, en dat is prima zo.
pi_56999558
ik vind het super gezellig heb dan ook echt een toffe schoonfamilie, en mijn vriend heeft het ook wel getroffen met mijn familie, dus dat scheelt
Ja doei.
pi_56999824
Ben best wel famillie op zijn tijd. Mijn famm woont in Den Helder of in een dorpje niet meer dan 10km erbuiten. Dus we zien elkaar wel regelmatig, maar zeker niet veel. En dat is mooi zo. Hou wel van famm dichtbij.
Daarom ook geen zin om straks naar LWD te verhuizen alsk klaar ben met school. In LWD hebk alleen mn vriend en zijn ouders. De rest van zijn famm woont in Australie/Indonesie of Frankrijk.
pi_57000463
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
vitamientjes, jeweetsch

thee met honing heb ik al op, de hele avond lang
Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent

Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
pi_57000495
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vitamine C doet helemaal niks als je al verkouden/grieperig bent

Ik ben nu trouwens naar RTL5 aan het kijken met die vrouw van 26 die 500 kilo weegt. Echt, ik ben volgens mij slanker dan 1 van haar benen...
Ik zit ook te kijken. Ik vraag me af hoe lang ik deze beelden op m'n netvlies blijf zien als ik iets zit te snoepen.
Twee dagen ofzo .
Tap tap tap
pi_57000531
Oh Jeipod, nog veel succes morgen met je rijexamen Misschien helpt mijn 'tactiek'. Ik had besloten dat ik tóch wel zou zakken en ging dus heel relaxt rijden en ben in 1x geslaagd Succes! Laat je niet van de wijs brengen door dit soort stomme familieaangelegenheden.
pi_57000602
Oh, ik mis even iets..ze gaat dood
pi_57000778
Tnx Isabeau, ik heb me er eigenlijk op ingesteld dat ik ga slagen, puur omdat mijn tussentijdse mega goed ging. Presteer onder druk geloof ik goed. Dus hopelijk heeft mn gevoel gelijk.

Gaat ze dood?? Ik keek toenet maar nu lkkr muziekje op .. is ze dood?
pi_57000853
ze heeft het idd niet gered .
Tap tap tap
pi_57000884
haha een vriendin belde me om te zeggen dat ik even rtl 5 moest opzetten

ik zit nog ff aan de thee en dan naar bed, slaap lekker alvast iedereen!
pi_57000890
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef CherryLips het volgende:
ze heeft het idd niet gered .
Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films )
pi_57000892
rly. Jeumig. Das wel ernstig.
pi_57000903
ze kreeg een hartstilstand geloof ik
pi_57000928
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ging er mis dan? Ik moest even een patiënt helpen... (zo mis ik ook altijd het einde van spannende films )
Ze kreeg een hartaanval oid, en ze konden haar niet reanimeren.
Tap tap tap
pi_57000961
Zielig Ze had jonge kinderen toch?
Vond het sowieso al vreemd, ze had toch al een keer zo'n operatie gehad en blijkbaar had het niet geholpen
pi_57001943
Ik was ook rtl 5 aan het kijken
moest gelijk aan jullie denken
pi_57002092
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
.
Dat kan echt heel fout klinken .
Tap tap tap
pi_57002292
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat het met ons allemaal wel heel erg meevalt?
  woensdag 27 februari 2008 @ 07:56:36 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57003800
Goedemorgen .

Ik ben de eerste . Buikpijn .
Thee .
Waarom word ik de hele winter met moeite om 8:30 wakker en lig ik de laatste dagen om 7 uur al klaarwakker in m'n bed? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:01:03 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57003842
Oh, en ik vind het ook stom dat Jeipod niet mee mag.
Maar aan de andere kant: als de partner van de broer van je vriend ook niet mee mag, zou ik het me niet te persoonlijk aantrekken. Ik vind het wel een beetje raar, want bij ons hoort gewoon ook de aanhang bij het gezin. Mark is niet eens mijn vriend, maar toch mag hij altijd mee, omdat anders iedereen iemand 'voor zichzelf' heeft, behalve ik . Zo gaan we in maart dus een weekendje naar Handel bij Den Bosch. Dan gaat hij ook gewoon mee. Wordt niet eens over gesproken. Maar goed, kennelijk hebben zij een andere definitie van 'gezin', dus ik zou het me niet persoonlijk aantrekken . Wel balen dat je je vriend dan twee weken niet ziet.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:49:19 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57004310
Hey! Waar zitten jullie? Wake up!
Zonet ging een volle kop thee over de vloer, omdat ik vroeger niet goed naar mijn moeder heb geluisterd (ik mocht nóóit een kop thee op de bankleuning zetten, want dat is vragen om problemen). Heb er niet van geleerd, though, want m'n nieuwe kop staat ook weer op de leuning . Maar ik heb kennelijk een goed humeur, want ik heb niet eens een raar woord gezegd .
Niet meer actief op Fok!
pi_57004510
Ik heb vakantie eh
pi_57004579
79,0!

goedemorgen

keelpijn is een hel klink als een verrookte cherry-teef

máár, ben wel uitgerust! Dus zodadelijk naar college, en daarna lekker spinnen
We gaan vanavond bij een turks restaurant eten.. nog nooit gedaan.. ze zullen daar vast wel iets gezonds hebben, toch? iemand tips?
Ja doei.
pi_57005085
Ik heb ook vakantie dus ik slaap lekker uit deze week .

Goedemorgen y'all, wat een schitterende dag vandaag! Ik ga zo de markt eens leegkopen qua groente en fruit, en vanmiddag ga ik naar Sweeney Todd en daarna lekker uit eten. Woei .
pi_57005739
Goedemorgen
Hier een druk dagje vandaag. Boel heen en weer gevlieg.
pi_57006432
Aardbeien, blauwe bessen, bananen, minneola's, druiven, komkommer, paprika's, rode ui, cherrytomaatjes, rode pepers, aubergine en courgette, en een homp fetakaas, voor 12,50! Ik hou van de markt .
pi_57006801
Sweeney Todd is leuk

Goedemorgen trouwens ik was al langer wakker maar moest mijn vriendje weer naar de trein brengen

Heb nog niet ontbeten en om 12 uur alweer lunch dus ontbijt vandaag maar niet
En ik moet mijn aardbeien niet vergeten op te eten
pi_57007584
Goeiemorgen

Jeetje wat stom zeg dat je niet mee mag met dat weekje weg Jeipod *knuf*

Ik heb gelukkig vannacht wat beter geslapen dan afgelopen dag. Is ook gelijk een stuk dag weg, zodat ik minder tijd heb om me te vervelen 1 dagje niks doen is af en toe wel eens lekker, op een zondag ofzo, maar verplicht rust moeten houden en niks mogen doen is een stuk minder fijn, word echt helemaal gek ervan

Zometeen 1 broodje met kaas en tomaat eten en 1 met grillworst of valfrais. Vanavond wordt het of Kip Madras, of de nieuwe Turkse Dürüm van Knorr. Peter neemt allebei mee, maar weet niet welke we vanavond gaan eten en welke morgen.
pi_57007691
Kijk je wel uit dat je niet teveel e-nummers en kleurstoffen binnenkrijgt?
pi_57007847
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk je wel uit dat je niet teveel e-nummers en kleurstoffen binnenkrijgt?
Tja, ik kan helaas niet zelf koken Als ik thuis was geweest, dan was ik lekker uit de Wanneé gaan koken, maarja, dat wordt lastig nu
pi_57007862
Allereerst: hoera voor Freecell! Heel erg gaaf!

En jaa, Sweeney Todd! Bij sommige mensen gaat de muziek van Sodnheim na een half uur wel behoorlijk op de zenuwen werken, maar ik heb er erg van genoten.

Verder baal ik een beetje, want ik ben tot half zes vanmorgen achter mijn computer aan het werk geweest. En ik ben een uur geleden alweer wakker geworden omdat ik niet meer kon slapen.
Normaal gesproken niet zo erg, maar ik heb vanavond mijn allereerste hoopdance les, en ik voel me zo slap als een pudding! Tijd om vanmiddag te slapen heb ik eigenlijk ook niet, want ik moet stiekem nog ergens een sportbroek vandaan halen. Ik heb me iets te laat gerealiseerd dat ik helemaal geen sportspullen heb! *gaap* Dat kan nog wat gaan worden.
Ik ga zo maar eens een bak fruit en wat bruine boterhammen naar binnen werken, en dan maar op zoek naar een broek! Ik heb vorige week even wat dingen gepast bij de H&M en wat andere winkels, maar ik heb daar in elk geval geen sportbroek kunnen vinden niet verschrikkelijk stom zat.
Ik zoek gewoon een beetje een simpel, dun yogading, maar alle broeken die ik vond waren veel te dik, gloommen eng, of waren te strak of juist veel te groot. Iemand tips?

Wél heb ik deze week voor het eerst in.. eh.. een jaar of twaalf schoenen gekocht met een gymzaalveilige zool! Hele knusse wit met roze danssneakers van Nike, met zo'n gedeelde zool voor veel voetflexibiliteit. Hihi. Ik ben nog nooit vrijwillig een gymzaal binnengestapt, dus het zal mij benieuwen. Ik hoop vooral dat ik op tijd een broek vind en dat ik tijdens de les niet in slaap val..

Overigens zit ik nu via Youtube even te kijken naar die docu over die enorme vrouw waar jullie het over hadden. Jeeminee, zeg. Ik kreeg helemaal de rillingen van die doorligplekken. Wat sneu dat ze overleden is, ook.

Oh, en beterschap voor je voet Sylvana! Het zit jou potverdorie ook niet mee hè?

Edit: Haha, bijna vergeten! Ik zat vanmorgen op mijn streefgewicht! Maar ik update pas als ik het over een week ook nog weeg, want eerlijk gezegd heb ik de laatste dagen wegens drukte gewoon veel te weinig gegeten, én zit ik hormoontechnisch gesproken in de slankste week van de maand.
pi_57007883
Minilotje heb je nog iets over de hoepels gehoord?
pi_57007906
Stella McCartney for adidas heeft naar het schijnt mooi yogaspul
pi_57007916
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef Miss_S het volgende:
Minilotje heb je nog iets over de hoepels gehoord?
Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?
Nou ja, vanavond officiele hoepelles; misschien heeft de hippe instructrice wel maneiren om aan hoepels te komen zonder dat we bergens verzendkosten uit Engeland hoeven neer te tellen. Laat ik morgen even weten.
pi_57007948
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Stella McCartney for nike heeft naar het schijnt mooi yogaspul
Ja, maar dat kan ik eigenlijk niet betalen.
Ik had het geluk met mijn danssneakers van Nike omdat ze uit een oude collectie waren, want als ik heel eerlijk ben wil ik er in eerste instantie niet al teveel geld aan uitgeven. Eerst maar eens kijken of ik het tot het einde van de reeks van zes lessen volhou.
pi_57007958
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef minilotje het volgende:

Oh, en beterschap voor je voet Sylvana! Het zit jou potverdorie ook niet mee hè?

Edit: Haha, bijna vergeten! Ik zat vanmorgen op mijn streefgewicht! Maar ik update pas als ik het over een week ook nog weeg, want eerlijk gezegd heb ik de laatste dagen wegens drukte gewoon veel te weinig gegeten, én zit ik hormoontechnisch gesproken in de slankste week van de maand.
Dank je wel Veel succes met het vinden van een sportbroek en veel plezier met je hoepelles vanavond

En ik hoop voor je dat je volgende week nog op je streef zit, dan heb je het echt super gedaan
pi_57007983
Nee ik heb ook niets meer gehoord, maar dan wacht ik dat ff af
pi_57007994
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dank je wel Veel succes met het vinden van een sportbroek en veel plezier met je hoepelles vanavond

En ik hoop voor je dat je volgende week nog op je streef zit, dan heb je het echt super gedaan
Nou, dank je wel!
Hoe staat het ervoor met je moeder eigenlijk?
pi_57008009
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:16 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou, dank je wel!
Hoe staat het ervoor met je moeder eigenlijk?
Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vast
pi_57008045
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Weinig verandering, alleen laat mn stiefpa haar nu gewoon autorijden, terwijl ze er dus nog steeds in zit en medicijnen slikt met een gele sticker, dus ik hou mn hart vast
Poeh, jeetje. Nou, maar duimen dat ze snel naar mildere medicijnen kan overstappen.
pi_57008156

s/s 2007
pi_57008182
Helaas. Geen plaatjes.
pi_57008287
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:25 schreef minilotje het volgende:
Helaas. Geen plaatjes.
Inmiddels gezien!
En huuuu, wat ben ik toch géén liefhebber van sportkleding! En vooral niet op mijn lijf, op zo'n gebruinde gespierde mevrouw valt het wel mee.
Misschien trek ik maar gewoon een maillot met een rokje en een paar beenwarmers aan. Ik geloof dat het een beetje ijdele hoop zou zijn om te denken dat ik tussen nu en drie uur een leuke én goedkope sportbroek vind.
pi_57008325
Geen plaatje s

Deze wel ?

pi_57008335
Die wel, maar eerlijk gezegd krijg ik daar een beetje jeuk van.
pi_57008342
Ik hou ook niet van sportkleding.. maar dat tennisjurkje is nog best te doen
pi_57008420
Toen ik fitnesste had ik altijd een wijde sportbroek van de Scapino aan, en een gewoon t-shirt. Ik hou ook niet van die strakke topjes of strakke broeken, daar is mijn lichaam niet voor gemaakt

Nu met zwemmen is het een stuk makkelijker, leuke badpakken genoeg
pi_57008547
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Toen ik fitnesste had ik altijd een wijde sportbroek van de Scapino aan, en een gewoon t-shirt. Ik hou ook niet van die strakke topjes of strakke broeken, daar is mijn lichaam niet voor gemaakt

Nu met zwemmen is het een stuk makkelijker, leuke badpakken genoeg
Nou, ik hou wél van strakke shirtjes, maar niet van strakke broeken.
Hoopdance is ook wel zo makkelijk met aansluitende spaghetti-topjes, omdat losse kleding nogal in de weg zit en blote schouders ideaal zijn bij het schouderhoepelen.

Ik zag trouwens net dat mijn aanstaande instructrice een demo van zichzelf online heeft gezet (http://hoopdance.nl/KZVideo.html, onderste filmpje), en dat daar niet eens zoveel bij zit dat ik nog niet kan! Ik ben benieuwd.
En een beetje zenuwachtig. Sportzalen.. Kleedkamers.. Beweging in groepsverband.. Gymnastieklestrauma's!
pi_57008568
Ik heb voor vrijwel elke sport een basis grijze strakke joggingbroek met rechte pijpen en een t-shirt
En daar ben ik heel tevreden mee.
pi_57008590
Als ik hoepel in een wijd t-shirt dan raak ik in de knoop. Net geprobeerd.
pi_57008634
Met hoepelen lijkt me een nauwsluitend shirt idd wel wat makkelijker ja. Maar met Fitness maakt het weinig uit
pi_57008675
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Met hoepelen lijkt me een nauwsluitend shirt idd wel wat makkelijker ja. Maar met Fitness maakt het weinig uit
Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!
Second best is hoepelen in bikini op het strand.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:50:08 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57008703
Ik heb een trainingsbroek uit 2000 (van toen ik 16 was) en die draag ik nog steeds. Af en toe slijt 'ie een beetje bij het kruis, maar dan maakt mijn moeder hem weer en kan ik er weer fijn in hardlopen .
Wel grappig: het is een echte mannentrainingsbroek (vrouwen schijnen idd van die strakke dingen te moeten dragen) en ik vind hem veel te groot. Terwijl ik toen een kilo of 5 lichter was en hem helemaal niet te groot vond.

Ik ben ook naar de Slegte geweest. Vier boeken gekocht. Twee van Jan Wolkers (waaronder Zomerhitte, komt binnenkort in de bios met Sophie Hilbrand ), eentje van Maarten 't Hart en eentje van Renate Dorresteijn. En nu moet ik eigenlijk met statistiek bezig, maar ik heb zo'n zin om te lezen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:51:31 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57008734
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:48 schreef minilotje het volgende:

[..]

Stiekem gaat bloot hoepelen natuurlijk het best! Meeste grip! Dan lukken álle trucs!
Second best is hoepelen in bikini op het strand.
Bloot hoepelen op het strand kan ook nog .
Het is moeilijk voorstelbaar dat ik 5 jaar geleden nog naakt de zee inrende . Moesten mijn ouders eens weten (Maar dat krijg je als je een partner hebt die dat ook doet ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57008762
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb laatst bij Perry sport een donkerblauwe dunne sportbroek gekocht. met iets wijdlopende pijpen, niet te wijd en niet te strak: precies goed. Volgens mij van het merk van Perry zelf. Niet al te duur dus, een euro of 30.
pi_57008800
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben ook naar de Slegte geweest. Vier boeken gekocht. Twee van Jan Wolkers (waaronder Zomerhitte, komt binnenkort in de bios met Sophie Hilbrand ), eentje van Maarten 't Hart en eentje van Renate Dorresteijn. En nu moet ik eigenlijk met statistiek bezig, maar ik heb zo'n zin om te lezen .
Oeh, lezen Ik heb vorige week 3 boeken gehaald bij de Ako, alleen die liggen dus nog in Deventer, net als mn nieuwe dvd's, dus daar heb ik hier weinig aan...

Als ik dat hier had, dan zou ik me een stuk minder vervelen. Net brood gegeten, zo maar eens even douchen en weer verder computeren. Niet goed voor de lijn, de hele dag stilzitten Vorig jaar toen ik mn hamstring gescheurd had, ben ik ook wel een paar kilo aangekomen omdat ik stil moest zitten en niet kon sporten.
pi_57008823
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bloot hoepelen op het strand kan ook nog .
Het is moeilijk voorstelbaar dat ik 5 jaar geleden nog naakt de zee inrende . Moesten mijn ouders eens weten (Maar dat krijg je als je een partner hebt die dat ook doet ).
Ik ben een paar keer op een naaktstrand geweest en dat vond ik eigenlijk heel lollig! Mij maakt het niet zo uit, al zijn de nadelen van naaktstranden wel dat het vaak zo'n takke-eind lopen is naar leuke strandtenten, en dat je 's avonds bij het douchen allemaal zand in je bilspleet blijkt te hebben.
Maar eerlijk gezegd kom ik 's zomers zelden overdag op het strand, ik verbrand namelijk terstond met mijn bleekscheethuid. Nachtelijke strandfeestje, echter..
pi_57008857
Conleche, volgens mij heb ik die ook. De yogabroek annex jazzpants van Perrysport-huismerk. Verkrijgbaar in blauw, grijs, zwart, wit en felrood (alleen in XS ), voor 19,99 Prima broek
pi_57008864
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb laatst bij Perry sport een donkerblauwe dunne sportbroek gekocht. met iets wijdlopende pijpen, niet te wijd en niet te strak: precies goed. Volgens mij van het merk van Perry zelf. Niet al te duur dus, een euro of 30.
Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.
pi_57008868
@minilotje, zit net weer ff door het Fok! kookboek te bladeren, en die salade met varkenshaas van je lijkt me echt superlekker Als ik volgende week weer in Deventer ben, ga ik die zeker eens uitproberen
pi_57008920
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef Sylvana het volgende:
@minilotje, zit net weer ff door het Fok! kookboek te bladeren, en die salade met varkenshaas van je lijkt me echt superlekker Als ik volgende week weer in Deventer ben, ga ik die zeker eens uitproberen
Doen! En smullen. Laat anders eens weten van wat voor soort eten je écht houdt, dan kan ik eens voor je in mijn daverende collectie succesrecepten kijken.
pi_57009641
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef minilotje het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn tips! Ga ik over een uurtje maar eens even naar zoeken. Al reken ik er voor de zekerheid op dat het tegenvalt, want ik heb nu eenmaal geen broekenlijf.
O hellup, ik heb me vergist: het was niet van het huismerk van de perry, maar van esprit ik dacht nl. toen coldfeet zei dat ie 19,95 kostte: heb toen m'n broek uit de wasmand gevist en het bleek dus deze te zijn:
http://www.perrysport.nl/(...)k/3844_pants/esprit/
pi_57009775
Heeft iemand een linkje naar die documentaire? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden.
pi_57009837
Op de website van Perry Sport zo te zien genoeg keus op het gebied van cheapass, wijdgepijpte broeken.
pi_57009859
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die documentaire? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden.
Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.
pi_57010286
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:

[..]

Deel 1, dezelfde Youtube-user heeft de andere delen er ook staan.
Wat erg. Hoe kan iemand het nou zo ver laten komen, daar kan ik met de beste wil van de wereld niet bij.

Ik heb hier ook een paar foto's van mijn moeder toen ze 125 kilo woog. Ik ben een exactie kopie van m'n moeder, dus dat zijn mijn afschrik-foto's die ik eigenlijk op de koelkast en voorraadkast zou moeten hangen.

Mijn moeder is schitterend afgevallen trouwens, 45 kilo in drie jaar, en het is er nog steeds af, ik ben zo trots op haar! Ook een voorbeeld voor mij ondanks dat onze meningen nog wel eens verschillen als het aankomt op gezond eten en gezond afvallen.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2008 14:01:24 ]
pi_57010469
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nee, helemaal niks! Ik heb er eind vorige week nog een extra mailtje achteraan gegooid, maar daar heb ik niets op teruggehoord. Heb jij wél iets van 'm gehoord?
Nou ja, vanavond officiele hoepelles; misschien heeft de hippe instructrice wel maneiren om aan hoepels te komen zonder dat we bergens verzendkosten uit Engeland hoeven neer te tellen. Laat ik morgen even weten.
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd!
pi_57012082
Zo vanmorgen lesje autorijden gedaan. Ging niet opperbest. Toen de stad in ff broodje gegeten. Maar d etering het was vet druk! Heb 15min op een broodje gew8, die heb ik met een sjeestempo erin moeten proppen (stuk nog laten liggen) en toen 5 min in de rij om af te rekenen. Naar de lesauto gerend om op tijd te komen bij mn afrijden.

Kwam bij het tafeltje, meneer veel praten, ik ja knikken beseffend dat ik eigenlijk niet luisterde! Magoed, ik had foutloos gereden en meneer zei: kan er kort over zijn, je bent gewoon geslaagd :D jippie jippie jippie. Lekker in 1x en meteen!

Veel rondgebeld en gesmst, voor mezelf 2 paar schoenen gekocht en op naar huis. Vh weekend komen mensen taart eten ... maar dat mag wel vind ik
pi_57012244
Gefeli Jeipod!
pi_57012344
Gefeliciteerd Jeipod
pi_57012676
Gefeliciteerd Jeipod
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:54:39 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57012707
Gefeliciteerd Jeipod .
Niet meer actief op Fok!
pi_57012777
Dankje wel!!
pi_57013048
Gefeliciteerd!

nu ik nog :p
pi_57013183
Super, Jeipod!! Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
pi_57013547
gefeliciteerd Jeipod, en ga vooral lekker veel rijden in het begin, ervaring opdoen is wel belangrijk!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57013557
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Super, Jeipod!! Toen ik was geslaagd reed ik direct al dezelfde dag vanaf het gemeentehuis zelf weg, nu moet je toch wachten op je rijbewijs? Wanneer kan je die halen?
Als je 40 euro extra betaald dan kun je hem de volgende dag ophalen, anders moet je tegenwoordig 5 dagen wachten. Als je geluk hebt is het na 4 dagen klaar, zoals bij mij Ik heb hem inmiddels al 1,5 jaar
pi_57014141
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Met een spoedaanvraag heb je hem de volgende dag, toen reed ik ook zelf van het gemeentehuis weg
En sindsdien bijna elke dag gereden, zal nu rond de 15.000 km gereden hebben

Gefeliciteerd Jeipod
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:13:12 #213
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57016970
Feli
volgende week zal ik ook weer lessen en meteen de rest inplannen... hopen dat ik eind mei kan afrijden en het ook haal want anders kan ik niet eens even lekker op reis
Bernie en ik zijn tof.
pi_57017273
Ik was tegen 2 uur klaar en dan sluit het gemeentehuis. Dus ik ga inderdaad morgen. Dan kan je er officieel 5 werkdagen op wachten.
Ik ben vandag hard aan het zoeken geweest naar een auto om te kopen. Magoed, is nog erg lastig. Heel veel mensen hebben wel een mening en dat verward.
Magoed, bij een garage redelijk in de buurt wordt een peugeot 106 xn nogwat verwcht. Hopelijk heel snel, want ga niet lang wachten. Wil eigenlijk niet wachten. Dus alstie er niet binnen paar dagen is kijk ik verder. Heb gevraagd in een mail hoe lang het duurt.
Misschien met mn moeder dit weekend even wat afrijden en bekijken.
pi_57017377
feli jeipod goed gedaan hoor lekker makkelijk een rijbewijs... ik zou echt niet meer zonder kunnen ....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57017570
Tnx . Eerst maares een auto *ramp* ben echt te ongeduldig, wil lieft meteen nu al 1 voor de deur hebben staan.
pi_57018063
Gefeliciteerd Jeipod!
Ik snap dat je het liefst NU wilt rijden, dat had ik ook. Wat een luxe, dat je gewoon je eigen auto kunt kopen!

Ik stond meteen dezelfde dag bij het gemeentehuis. Normaal gesproken kun je sowieso pas de volgende dag, omdat ze pas 's middags doorgeven wie er geslaagd is. Maar ze hadden het toch al doorgegeven, dus kon ik 'm meteen aanvragen. Dus had ik mijn rijbewijs na een paar dagen al
Alleen kwam toen het grote nadeel van geen auto hebben: ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar, en heb hoogstens een paar honderd km gereden in totaal...
pi_57018155
Gefeliciteerd Jeipod Ik wil ook!
pi_57018171
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
pi_57018228
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Jeipod het volgende:
Ja, ik heb gelukkig een lening van de IBG waar ik wat uit heb kunnen sparen. Als ik dat niet had gehad, had ik het nooit gekund.
MAgoed, mn moeder wilde wel van het weekend wat rondkijken met mij enmn vriend dan. Hopelijk vind ik een leuke, betaalbare, goede auto waarbij je niet een week hoeft te wachten voordat je hem mee kan nemen.
Succes met een auto vinden
Ik heb er niet zoveel verstand van maar mijn ouders hadden ook een 2e auto nodig dus die hebben hem uitgekozen (een chevrolet kalos uit begin 2006)
En die mag ik eigenlijk altijd gebruiken
pi_57018255
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ... sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
En dat is het ongv. Voor de rest btje uiterlijk kijken en proefritjes
pi_57018270
quote:
Haha herkenbaar, dat gevoel! Ik kan me helemaal voorstellen dat je gewoon een andere auto zou willen kopen als je die een dag eerder mee kunt nemen
Rijden is geweldig
pi_57018299
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Kheb ook geen verstand ervan. Weet iets van cillinder inhoud ... sinds vandaag. Iets over motors, sinds vandaag. Weet wegenbelastingen vrijwel uit mn kop op basis van gewichtsklasse, sinds vandaag
Ik heb ook een proefrit gemaakt maar uiterlijk deed er niet heel veel toe (ookal had ik liever een donkere auto gehad)
pi_57018344
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:03 schreef Jeipod het volgende:
Ik neem aan dat iemand je ook wel verteld heeft dat japanse auto's het betrouwbaarst zijn? Ik weet niet in welke prijsklasse je gaat kijken, maar ik was toen ook van plan om een auto te kopen (niet gelukt dus), en ik kwam uit op daihatsu, toyota (hoewel die relatief duur zijn omdat ze bekend staan als duurzaam) of mitsubishi. Als die een jaar of 20 oud zijn, zijn ze te betalen en rijden ze nog!
Maar als je wat meer geld hebt, wil je misschien niet in een koekblikje rondrijden
pi_57018389
Over koekblikken en studenten, vorige week op de parkeerplaats bij mij op school reed een jongen weg en heel de uitlaat viel er onder uit........
pi_57018497
Iemand heeft idd gezegd dat Japanse auto's het betrouwbaarst zijn. Ik zit in een prijsklasse tot 1250 euro.
Kan je wel geinige autootjes van kopen. Maar ik wil niet dat het ding meer gaat wegen dan 1000kg enzo. Dan ga je gauw meer belasting betalen. Magoed. 3 deurs is mooi zat voor me. Dus 1000kg zal het niet gauw worden.

Mn moeder wilde een daihatsu cuore aanpraten vd buren die te koop staat. Maar die is zo klein, ik ben bang datk op de afsluitdijk omvalt alst stormt
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:25:47 #227
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57018742
Daihats is prima, hebben we hier vroeger ook gehad en nooit problemen mee... dit itt de peugeot die we hadden Als ik dat ding ooit haal pak ik mooi die Alto van m'n ma, geniaal rammelbak om mee te cruisen en natuurlijk met 5 man erin pimpen met harde muziek en de ramen naar beneden he
Bernie en ik zijn tof.
pi_57018910
Alto is mij afgeraden voor snelweg ... stond nl mooie hier in de stad, super onderhouden.
pi_57018935
ik ben ook begonnen met een Alto.. prima auto om goed in te leren rijden...

heb nu inmiddels een andere auto, 1,5 jaar geleden splinternieuw gekocht heeel blij mee.

ga nu de afvallers XXl kijken
pi_57018947
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef Jeipod het volgende:
Iemand heeft idd gezegd dat Japanse auto's het betrouwbaarst zijn. Ik zit in een prijsklasse tot 1250 euro.
Kan je wel geinige autootjes van kopen. Maar ik wil niet dat het ding meer gaat wegen dan 1000kg enzo. Dan ga je gauw meer belasting betalen. Magoed. 3 deurs is mooi zat voor me. Dus 1000kg zal het niet gauw worden.

Mn moeder wilde een daihatsu cuore aanpraten vd buren die te koop staat. Maar die is zo klein, ik ben bang datk op de afsluitdijk omvalt alst stormt
Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!
pi_57018982
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Daihatsu cuores zijn echt geweldige auto's! De zuinigste die je kunt krijgen, heel licht dus weinig wegenbelasting, en betrouwbaar. En ze rijden helemaal nog niet zo slecht!
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?
pi_57019042
Ik denk, ik weet, dat ik veel snelweg ga rijden. Dus ben benieuwd wat jullie dan zeggen over Altos en Cuores
pi_57019050
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef Miss_S het volgende:
Maar lijkt me niet echt fijn als je veel op de snelweg zit, of valt dat mee?
Rijdt echt prima. Het is de enige auto waar ik (relatief dan) veel in heb gereden. En ik haal regelmatig dikke patsauto's in
pi_57019285
och met mijn alto van 88 ging ik ook met gemak 135 km/uu op de snelweg hoor....
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:52:59 #235
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57019498
M'n opa en oma hadden vroeger ook zo'n ding, ging mijn moeder in die naar Groningen en m'n pa en ik in de Peugeot die we hadden.... wij waren veel sneller alleen kregen we natuurlijk pech dus was m'n moeder alsnog eerder in Groningen
Bernie en ik zijn tof.
pi_57019588
Het gaat ook niet om de snelheid (want je mag toch maar 120) maar dat je van de weg waait
Tenminste dat bedoelde ik

[ Bericht 7% gewijzigd door Miss_S op 27-02-2008 21:06:55 ]
pi_57019713
Iemand zei ook dat de Alto vet rammelt als je 120 gaat ofso.
pi_57019959
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Het gaat ook niet om de snelheid (want je mag toch maar 120) maar dat je van de weg waait
Tenminste dat bedoelde ik
Ik ben nog nooit van de weg gewaaid, en heb ook nooit het gevoel gehad dat dat stond te gebeuren.
In de volkswagen golf waarin ik les had, had ik dat gevoel nog meer...
pi_57020223
Nou, nu denk ik nog wel even 10x langer na over de Alto en Cuore, klinkt hier stuk minder negatief dan elders
pi_57020403
Gefeliciteerd Jeipod!
quote:
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???
Kun je dan niet beter minder lenen? Minder lenen is minder terug betalen namelijk. En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:31:18 #241
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57020430
De afvallers nu op sbs6
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57020459
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Jeipod!
[..]

Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld? Geld lenen om te kunnen sparen???
Kun je dan niet beter minder lenen? Minder lenen is minder terug betalen namelijk. En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.
pi_57020544
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:32 schreef Jeipod het volgende:

[..]

de lening was niet in eerste instantie om te sparen. De lening was en is om mijn school te betalen. Na bijna 4 jaar lenen heb ik 3000 over gehouden. Dus een mindere lening is eigenlijk niet van toepassing geweest.
Ik snap er geen ruk van, maar ik heb dan ook nooit bij de IBG geleend ofzo.
pi_57020661
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De afvallers nu op sbs6
Niet zo leuk meer als de vorige series

Ik krijg wel altijd weer zin om serieus bezig te gaan als ik dat zie
pi_57020668
Nou, ik krijg per maand een bepaald bedrag te leen. Zodat ik mijn studie kan financieren. Het is niet zo dat ik een lening heb om te kunnen sparen.
Ik leen nu al bijna 4 jaar, omdat ik al bijna 4 jaar studeer. Ik heb 3000 op een aparte rekening, dat is 3000 euro van mn lening die ik niet heb gebruikt. Toen d8 ik, daar kan ik best een leuk autootje van kopen. Waarom niet?
Je begint pas met afbetalen, 2 jaar nadat je met je studie bent gestopt. Genoeg tijd om een baan te vinden.

Er zit nauwelijks rente op, ze berekenen nav je maandloon wat je max kan missen en als je na 15 jaar nog niet klaar bent, dan wordt het kwijt gescholden.
Magoed, 15 jaar duurt wel erg lang om iets af te betalen.
pi_57020677
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
En de rente die je krijgt is altijd lager dan de rente die je betaald. Zelfs bij de IBG.
Nee hoor
De rente die je moet betalen bij de IBG is nooit hoger geweest dan 4,17% per jaar. Bij de ATBank krijg je op een internetspaarrekening 4,5% rente
pi_57020791
Ja, sorry, ik had gewoon een bijbaantje toen ik studeerde.
Heb er dus de ballen verstand van. Gelukkig.
pi_57020831
*dubbelpost*
pi_57020838
Kheb ook een bijbaan, magoed dat betaald de rekeningen alsnog niet.
Haal geen 2000 euro per jaar uit mn bijbaan + elke maand een ziektekosteverzekering van sowieso 100 euro ...
Waar haal ik dan vrdr geld vandaan om kleren te kopen? of schoenen? of weetikveel wat een mens wel eens nodig heeft
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:51:47 #250
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57020932
Ik heb een bijbaan waar ik ongeveer 2000 euro per jaar vandaag haal, 1x per week is dat op zaterdag werken als postbode die betalen prima ... ik had trouwens 2 baantjes toen ik nog studeerde, nu die 2 + extra werken en over anderhalf week fulltime + die 2
Bernie en ik zijn tof.
pi_57020960
2000 euro per jaar is dus lang niet genoeg. Dat is dus alleen 1 jaar studie.
Dus exclusief: verzekeringen, kleding, deo's en al die gein meer en de eventuele uitjes die een mens wel eens maakt.
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:59:12 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021096
Valt wel mee toch? Studie kost ca 1500, stufi 70 per maand (thuiswonend) en dan een heel jaar... houd je nog 1360 euro over voor de rest.
Bernie en ik zijn tof.
pi_57021150
waarvan 1200 minimaal al uitgaan naar je verzekering ...
dus hou je over voor het hele jaar: 160 euro ... succes ... dat kan ik niet
pi_57021192
Dit kan ik niet meer volgen

Ik heb net een stukje kaas op vanaf morgen dus echt weer opletten
Heb nog wel een verjaardag zondag maar denk niet dat ik iets neem dan
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:07:50 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021299
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw . En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse (wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:08:01 #256
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021303
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
Bernie en ik zijn tof.
pi_57021325
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Whoeh! Ik ga dit weekend wat drinken met een vrouw . En niet zomaar een vrouw, gewoon een exotische Braziliaanse (wel eentje die al 15 jr in Nederland woont, hoor ).
Klinkt lekker........onee klinkt goed
pi_57021367
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:08 schreef mordradead het volgende:
160 euro + de zorgtoeslag toch? Maar goed, ik snap het wel als je alles zelf moet betalen dat je bijleent. Gaat het in ieder geval niet ten koste van je studie
hou je dus nog niets over ... ghe, van 1x zorgtoeslag kan ik 1 broekspijp kopen Eniwee, weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel ik nu in totaal schuldig ben aan IBG, aangezien als je met suc6 je studie afrond ook nog es een stuk weg komt te valle wat je niet hoeft te betalen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:22:16 #259
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021666
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?

Maar goed, verder met afvallen
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:26:52 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021781
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt lekker........onee klinkt goed
En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57021782
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.

Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
pi_57021846
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik hoef niet eens het hele land door om haar te ontmoeten. 20 minuten met de trein! .
Waar ken je haar van?
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:32:56 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021933
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar ken je haar van?
Van Lexa. Ze stuurde me een bericht en dat kan ik niet lezen als gratis member, maar ze had haar e-mailadres / msn-adres in de onderwerpregel gezet .
Eigenlijk vind ik Lexa maar een kutsite, maar haar vond ik meteen . Haar Nederlands is niet vlekkeloos, maar ze heeft Engels gestudeerd in Rio de Janeiro, dus we kunnen altijd nog Engels praten . Maar goed, we zullen zien . Kan er altijd een gezellige middag van maken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:34:18 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57021981
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Jeipod het volgende:
Hehe, het hoort ook eigenlijk niet bij de lening, maar bij prestatiebeurs. Magoed he tkomt als 1 bedrag dus ik zie het als 1 bedrag.

Afvallen gaat kut. Zit niet lekker in mn vel en eet er lekker op los
Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen .
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus . En mijn buik is platter, *jeej*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:34:20 #265
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57021982
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:36:41 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57022065
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is Lexa dan? Ze maken wel verf voor zover ik weet... onee, dat is Flexa
Zo'n veel te dure betaaldatingsite, waar ik ook nooit voor ga betalen en waar ik al talloze accounts heb aangemaakt en vervolgens weer verwijderd .
Niet meer actief op Fok!
pi_57022183
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Emo-eter dus?
Hier gaat het juist heel goed. Ok, toegegeven: ik heb gisteren tóch frietjes gegeten, maar vandaag heb ik een balansdagje gedaan, dus de schade zal wel meevallen .
Ik ben weer lekker bezig. Eindelijk is die irritante kerstkilo eraf en nu ben ik weer helemaal gemotiveerd dus . En mijn buik is platter, *jeej*.
ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel
Stel ik me ook aan he
pi_57023007
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef Jeipod het volgende:

[..]

ja idd, enorme emo-eter. Ben ook bang dat ik al mn weken best doen straks voor niets zijn geweest. Heb er nu de balen in dat mn vriend lkkr op vakantie gaat. Hij gaat pas/al 9 maart, tot 16 maart ... tot 21 maart zie ik hem niet, dat weekend moetk de verhalen/foto's nog aanhoren. Dus ik gok datk tot de 24e ongeveer me kut voel
Stel ik me ook aan he
Poeh, lastig hoor. Dat je je rottig voelt is al vervelend genoeg, maar als je daar ook nog eens de neiging bij krijgt om een hoop te gaan eten, dan schiet het natuurlijk helemaal niet op.

Overigens wel een beetje merkwaardig dat je het hebt over 'ook nog de verhalen en foto's aanhoren'. Dat je het jammer vindt dat je niet meegevraagd bent naar het gezinsuitje, enfin, best begrijpelijk, maar los daarvan gun je je lief toch wel gewoon een leuke vakantieweek, of niet soms?
pi_57023093
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
pi_57023158
*burp*

Sweeney Todd was leuk. Maar het is natuurlijk gewoon erg stom om een zak M&M's te kopen voor bij de film "met zo'n hersluitbare bovenkant, dan hoeven we niet alles op te eten". Yeah, right. Dream on. Niet gelukt dus, en nu leeg. Wel samen, dus een halve zak - altijd nog beter dan een hele zak .

Daarna lekker gegeten! We hadden allebei iets anders, en hebben op de helft geruild (dat doen we altijd om meer dingen te kunnen proeven ) dus ik heb een half stoofpotje van wild met lekkere puree op, en een half ovenschoteltje met allerlei groentes en geitenkaas.

Het toetje was echt het meest onverantwoorde van de hele avond, naast al die Belgische biertjes , namelijk een hele dikke Belgische suikerwafel, met roomijs en slagroom en kersen. Tralala.

Nouja, goed, morgen balansen, het mocht vanavond even want vakantie en gezellig en whoei.
pi_57023234
Oh en toen mijn vriendje zes maanden naar Kenia was geweest vond ik het begin ook helemaal niet leuk om alle foto's en video's waar ik dus niet op stond en niet bij was en niet over mee kon praten en wie waren al die knappe donkere vrouwen en waar kwam al dat bier vandaan en waarom mag ik dat ene mapje met foto's niet zien te moeten bekijken..

Daar groei je echter best snel overheen als blijkt dat vriendlief je enorm gemist heeft en plechtig belooft nooit meer langer dan een maand in z'n eentje weg te gaan .

Het komt best goed Jeipod, zeker weten ik weet ook niet hoe lang jullie bij elkaar zijn, maar ik herken heel veel in jou van toen ik ongeveer een jaar met m'n vriend samenwas, nog niet samenwoonde en we elkaar alleen in het weekend zagen. Nu, na 3,5 jaar samen, ben ik daar een stuk makkelijker in.
pi_57023382
We hebben dus 3 jaar. 3 jaar alleen de weekenden en soms paar dagen tussendoor als ik toevallig vrij was en hij ook.
Magoed ... dit gaat nog wel ff duren op deze manier zo ...

Magoed idd .. komt uiteindelijk weer goed .. als het 24 maart is ofso. Maar serieus ... veel lui zeggen wat doe je onzeker. Maar we hebben ook vet een leeftijdsverschil en nog meer van die dingen.
pi_57023464
Oprah nu met het vervolg van wat ik het shoquerendste vond van wat ik ooit bij Oprah heb gekeken. De vorige keer heb ik de tv uitgedaan Met beelden van een 13-jarig kind dat de mishandeling van zijn moeder moest filmen van zijn vader. In deze aflevering komen de kinderen aan het woord en waarom je vooral niet bij zo'n man moet blijven "voor de kinderen".
pi_57023603
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef mordradead het volgende:
Een gedeelte schuld kwijtlossen als je hebt geleend? Opzich vind ik dat best belachelijk, als ik niet leen krijg ik toch ook geen geld als ik m'n studie haal?
Jawel hoor, dat heet studiefinanciering. Dat is altijd een lening, totdat je je diploma haalt. Dus ook bij jou wordt er schuld kwijtgescholden aan het eind van je studie

Ik leen ook. De eerste 2 jaar van mijn studie kon ik er makkelijk bij werken, maar in het derde jaar ging het fout. Het kostte gewoon teveel tijd. En toen was het kiezen: lenen of 2x zo lang over mijn studie doen. Nou, dan weet ik het wel!
pi_57023607
oja, die heb ik al tien keer gezien ofzo...
Tap tap tap
pi_57024090
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:11 schreef Jeipod het volgende:
Ach hij is al eerder op vakantie geweest en vond het ook stomme foto's. Met half naakte stomme hoerwijven. Dus jah ,,, ik hoef het niet zo nodig te horen en te zien allemaal... if u dont mind
Pfoehee!
Ik herken dat dus echt helemaal niet hè? Als mijn lief iets gaat doen waar ik niet bij kan of mag zijn, dan kan ik dat voor mezelf best een beetje jammer vinden en mis ik 'm ook wel, maar ik vind het dan voorál heel leuk voor 'm dat -ie iets gezelligs gaat doen, en ik wil dan achteraf ook met plezier horen hoe alles geweest is enzo. Juist omdat ik er dan zelf niet bij was.
Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.

Even Oprah aanzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilotje op 27-02-2008 23:57:21 ]
pi_57024359
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef minilotje het volgende:

Maar goed, ik heb al 'es gehoord dat ik bijna een saai vriendinnetje ben omdat ik werkelijk nooit ergens moeilijk over doe, dus ik ben vast niet reprentatief voor het vrouwvolk.
Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden

Vanavond een uur lang aan het prutsen geweest met foto's maken, resizen, uploaden etc. Wat een gedoe om foto's van jezelf te maken! Ik denk alleen niet dat ik ze op fok ga zetten Nou ja, eentje dan (de ikke-in-bikini gaat me echt te ver voor fok haha):

pi_57024439
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
pi_57024562
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik deed ook werkelijk waar nooit ergens moeilijk over. En toen ging hij plots bij me weg. Dus misschien moet je iets lastiger worden
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen. Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.

Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!
pi_57024656
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef Jeipod het volgende:
Ziet er goed uit ... zie een zandlopertje =)
Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben van je Minilotje ... ik doe over bijna alles moeilijk ... vind mezelf ook heel vaak lastig en jezelf lastig vinden is lastig
Nou ja, ik heb wel heel wat beroerde eigenschappen die me soms behoorlijk dwars zitten, maar da's nooit iets dat ik afreageer op mijn vriendje.
Ik kan er best enorm zwaar de pest in hebben als -ie iets zou gaan doen waar ik bij had willen zijn, maar dan vindt hij het vooral wel lief dat ik graag mee had gewild, en overheerst bij mij toch vooral wel een gevoel van "Maar jij veel plezier!".
Als ik weet dat ik ergens onredelijk chagrijnig over ben, dan hoeft daar verder niemand last van te hebben vind ik.
pi_57024806
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
pi_57025133
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Jeipod het volgende:
Hopelijk komt er bij mij verandering in als we ooit eens een keer kunnen samenwonen. Dat ik hem dan vaak genoeg zie en kan zeggen: ga asjeblieft es een keer wat zonder mij doen ofso ...
Hehe, om de één of andere reden klinkt dat mij niet in de oren als de meest gezellige kijk op de zaak!
Het gaat er natuurlijk niet om dat je ervan baalt dat je hem weinig ziet of dat je ergens niet bij betrokken wordt, want het is hartstikke logisch dat je dat vervelend vindt.. Het lijkt echter wel een beetje alsof je dat niet kunt loskoppelen in hoe je er voor hém over denkt, want als je hem nu eigenlijk al geen weekje met zijn pappa en mamma gunt, dan gaat dat niet ineens veranderen als je samenwoont en op mekaars lip zit natuurlijk.
Succes ermee in elk geval!
pi_57025237
Ach, ik denk dat ik gewoon heel andere ideeën heb bij het feit wat hier zich afspeelt en daardoor gewoon niet kan loskoppelen. Een weekje bij papa en mama normaal zou hij ook een hel vinden, dus waarom het nu wel opeens kan geen idee Een hotel en een zonnetje erbij maakt geen verandering in mate waarop mensen vervelend kunnen zijn.
Ik vind dat je je trouwen lekker samen moet vieren. Als gezin is het logsich als je jong bent. Maar mijn vriend is 31 en zijn broer 34 of 35. Kom we gaan met het gezin ... ze zouden zelf over 10 jaar al opa kunnen zijn. Ga nog ff lekker met je 'gezin' weg ... magoed. Verschillende mensen, verschillende ideeën
pi_57025296
morgen komt als het goed is mijn Pilates-boek

ben zeer benieuwd!!! Die buik mag namelijk wel aardig wat strakker

Vanmiddag ontzettend hard gespinned en heerlijk uit eten geweest bij de turk vanavond (moussaka gegeten en een soepje vooraf) en daarbij 2 spa rood gedronken.. daarna 2 uur geschaatst (dat was lang geleden ) en 2 biertjes gedronken en toen nog een heel eind naar huis gelopen vanaf de bushalte van de bus die het eerste ging, maar wel een eindje van huis lopen was

nu lekker slapen, morgen zwemmen en college, dus truste
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 28 februari 2008 @ 01:01:45 #285
70532 loveli
N
pi_57025863
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:36 schreef Jeipod het volgende:
Ik denk, ik weet, dat ik veel snelweg ga rijden. Dus ben benieuwd wat jullie dan zeggen over Altos en Cuores
Gefeli!!!!

En mijn mening over Alto's en Cuores: alles tussen de bumpers is kreukelzone. Als het echt een klein auto'tje moet worden, ga dan liever voor een Starlet of een Polo. Niet dat die zoveel extra kreukelzone hebben, maar naar mijn gevoel zijn ze toch veiliger.
Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik aangereden (ik sloeg linksaf en een ander haalde me op dat moment in) en als ik in een alto had gezeten, had ik de andere auto van een stukje dichter kunnen bekijken. Nu had ik 'alleen' een blauwe plek op m'n been waar de armsteun naar binnen kwam. Ook heb ik een keer het resultaat gezien van een ongeluk tussen een stationcar en een Cuore binnen de bebouwde kom (dus snelheid onder 50 km/h). De stationcar had een beschadigde bumper, de Cuore lag op de zijkant tegen een lantaarnpaal.

Moraal van dit verhaal: koop iets waarin je veilig zit. Voor een paar honderd euro heb je een oude Volvo 340.
crap in = crap out
pi_57026104
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:05 schreef minilotje het volgende:
Daar maak ik me stiekem geen zorgen over. We zijn nu ruim negen jaar bij elkaar, waarvan zeven jaar samenwonend en we springen nog steeds elke dag verliefd in elkaars armen als we thuiskomen. Daarnaast communiceren we echt wanstaltig goed, dus als er een kink in de kabel zou komen (al zou ik niet weten waarover) dan zien we die al van mijlenver aankomen. Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou loos was, maar bij mij vormt het écht geen probleem dat ik nooit moeilijk doe. Ik heb gewoon niks om lastig over te zijn.

Maar hee, ik kan je foto niet zien!
Edit: nu wel! En ooooh, wat heb jij fraaie verhoudingen!
Och, ik maakte me ook helemaal nergens zorgen over. Ik kende niemand met een betere relatie dan ik had Het weekend dat hij zoende met zijn huidige vriendin was ik hem in een alcoholische bui de hemel in aan het prijzen tegenover vrienden en zei letterlijk "Niemand kan ooit tussen ons in komen". We deden altijd alles samen. we communiceerden uitstekend (waren bezig met een kindje maken, en dan niet alleen oefenen) en toen hoppa: weg was hij. Toen ging er een stukje dood in mij.

En bedankt voor je compliment Wil je ook een voor-foto?
pi_57026338
Jaa ik wil voor foto's zien Of zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
pi_57026768
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jaa ik wil voor foto's zien Of zijn dat die foto's in je album? nu ben ik dan vast niet motiverend.. maar die vind ik eigenlijk heel leuk Want hier kijk je niet echt zo blij als je mag zijn met >25 kg er af
Nou, ik heb minstens 30 foto's gemaakt en ik hou al niet van poseren en steeds op timer drukken, weer gaan staan, wachten tot de flits gaat...pfff

Hier kijk ik blijer:

En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:

(die eerste foto had ik gemaakt om te laten zien hoe een XL shirtje wat de mods van fok hadden gekregen stond...en daar had octo een smiley van gemaakt met paint, vandaar dat ik in de andeer foto's de smiley probeerde na te doen)
pi_57027367
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 03:11 schreef Isabeau het volgende:

En voor een beetje een voor & na (ik ben inmiddels nog 8 kilo afgevallen daarna) beeld:

Wat een prestatie! Je hebt een prachtig figuur!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_57027464
Dank je wel, Claudia Ik kan die zwarte broek op die onderste foto's nu zelfs niet meer aan, hij was daar eigenlijk al iets te groot.
pi_57027638
Iedereen droomt van de dag dat hij/zij zulke foto's van zichzelf naast elkaar kan leggen.

Eat your heart out.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:31:30 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57027686
Goeie foto's van Isa idd .
Ik herinner me die idd ook nog .

Nu aan de yoghurt met banaan. Vanavond weer eens proberen hard te lopen .
Fok! doet het trouwens niet in mijn Firefox . Ga zometeen met statistisch bezig. Hooray. Maar ja, ik heb niet zo heel veel gedaan deze week, dus nu moet ik alles wat ik nog niet heb gedaan in 2 dagen nog even doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57027827
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet zo leuk meer als de vorige series
nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
pi_57027835
Goedemorgen allemaal
Ja ik ga weer naar school

Je ziet er goed uit Saskia!

Minilotje en had je al weer meer informatie?
pi_57028297
helemaal vergeten/niet aan gedacht om half 1 's nachts: gefeliciteerd Jeipod

en @Isa: mooi

goedemorgen verder

heb een stem als een extra hese cherryteef (en René vond dat niet geil ) en zie er niet uit...
zodadelijk naar college, (één college) en dan een minivergadering en dán! Snel naar huis, koken, in een bakje stoppen en op de motor met mijn nieuwe motorjas terug naar Nijmegen voor vergadering van de studievereniging en vanavond zwemmen.. (vandaar de motor, is niet echt goed te bereiken met het OV )

ben benieuwd hoe mn motorjas zit tijdens het rijden vast goed!

79,0 vanochtend weer/nog steeds nog steeds onder de 80 en mét dalende lijn
Ja doei.
pi_57028395
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee he?
Je zie alleen het eindresultaat, terwijl het nou juist zo 'leuk' was om de weg ernaar toe te zien. Het afzien, de smoesjes ('kan niet bewegen want ik heb heeeeel erg last van mijn teen') , gokken wie het wel en wie het niet gaat volhouden
Ja precies
Het resultaat is niet zo interessant vind ik (in dit topic zie ik dagelijks mensen die meer zijn afgevallen )

Vanaf volgende week Peking Express op woensdag avond dus dan zal ik ook wel niet meer kijken
pi_57028697
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toen hoppa: weg was hij.
Da's gewoon verschrikkelijk! En op zoiets heb je nauwelijks invloed, dat soort dingen gebeuren helaas gewoon. Mijn lief mag van mij gerust met alle meisjes die hij leuk vindt zoenen en friemelen (daar zijn we nooit heel moeilijk in geweest ), maar als -ie echt verliefd op een ander zou worden dan zou ik dat werkelijk afschuwelijk vinden. Brr.

Vrolijker word ik van je voor- er nafoto's! WAUW! Ik kan me goed voorstellen dat je er heel blij been bent, want het verschil is enorm en het resultaat is prachtig.
pi_57028761
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

Minilotje en had je al weer meer informatie?
JAZEKER! En goed nieuws ook. Mijn instructrice maakt hoepels op precies dezelfde manier als Hoopguy in Engeland, en in alle kleuren van de regenboog en allerlei verschillende patronen voor maar twintig euro in totaal!
Dus dames die een hoepel willen: pm me even met je lichaamslengte en in welke kleuren je de tape erop wilt hebben. Ze zijn in maximaal een week of twee klaar, en verzendkosten betaal je er niet aan, want ik wil de hoepels best rondbezorgen, mits je bereid bent naar je dichtstbijzijnde NS station te komen.

Mijn eerste les was trouwens tof, maar wel een beetje kort. Als je een warmingup en een coolingdown doet en ook nog vijf minuten vrij hoepelt, dan blijft er van zo'n uur maar weinig lestijd over.
Gelukkig sloeg ik geen enorm suf figuur tegenover de andere cursisten; eigenlijk kende ik de trucs die gisteren behandel werden (hoepelen om schouders en knieën) al vrij goed, dus dat scheelde.
Ik heb wél halverwege de les mijn Perrysport-sportbroek omgeruild voor mijn spijkerbroek, omdat mijn sportbroek maar bleef afzakken.
Nou ja, ik was niet bepaald de enige die in een gewone broek stond te hoepelen, dus mijn sportbroekzoektocht was sowieso niet nodig geweest. Nou ja, heb ik er in elk geval weer een pyjamabroek bij!
Overigens heb ik nu hele mooie paarsblauwe knieën, omdat ze ons geknield op de harde vloer liet hoepelen.
Ik kan het trouwens echt nogmaals aanraden voor mensen die op een lollige manier gewicht willen verliezen, iedereen was doodop na dat uur!
pi_57028801
Je bent geweldig
pi_57028818
Nouhou, nu wil ik ineens ook een hoepel!
Wat doe je me aan minilotje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')