abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56956266
Slalade blijft een grappig woord

Ik heb echt zin om uiteten te gaan maar zal nog wel een paar weken duren want heb de komende weken al veel feestjes
pi_56956392
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat is nog te overzien. Gewoon een tandje langzamer lopen.
[..]

Was het wel lekker?

toastjes zalm
toastjes krabsalade
plakjes droge worst
turkse yoghurt met honing en walnoten
warme banaan met gesmolten chocolade
chocolade
entrecote

pi_56956632
yogh.. urt.. me..t. wal..noteeeeeeen en hooooo...ning..

dát is zó lekker! Het is maar goed dat het ook vrij machtig spul is, anders zou ik er zo meer dan 4 grote eetlepels van opkunnen (als toetje)
Ja doei.
pi_56956673
oh ik had een hele grote schaal.. denk wel 250 gram yoghurt
pi_56957118
quote:
Op 18-02-2008 18:39 schreef MisterJ.Lo
Wat een kont daar kun je volgens mij echt lekker in raggen

lol
pi_56957592
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lol
Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uit
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56957818
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uit
Hahaha nee was in m'n fotoboek. Had mn broertje ooit volgegooid met allemaal foto's
pi_56958167
Beetje rare avond qua eten gehad, schoonouders kwamen terug van vakantie, en die moesten nog helemaal naar Groningen rijden, dus die hebben bij ons gegeten. En dus hebben wij maar meegegeten, dat was wel zo makkelijk: toast met ham en een gebakken ei en een kom groentesoep. Maar dat was pas om 21.00, dus daarvoor nog wat yoghurt gehad en (wel wat teveel ) chips.

En schoonmams heeft allerlei lekkers meegenomen voor ons uit Zwitserland . Chocolade met koffiesmaak, hele pure chocolade, koekjes met honing en amandelen.. men dat wordt nog moeilijk om dat met mate naar binnen te gaan werken .
pi_56960463
Weinig te melden .. zo op weg naar bed. Nog steeds blaasontsteking en ongesteld geworden.Bah ... al 3 dagen zwak, moe en kreupel .
Voor de rest redelijk gegeten. Niet heel erg op afvallen gericht, magoed, vrouwenexcuus geld deze week.
Lalala ... dat was het eigenlijk, net met mn vriend een aantal afleveringen van het nieuwe seizoen van Heroes gezien en nu naar bed, morgen moet vriendlief weer werken en ga ik weer op weg naar huis.
pi_56960634
Zal ik me ook maar eens melden met 106 kg en 1.97m?
pi_56960808
tvp
pi_56961977
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Zal ik me ook maar eens melden met 106 kg en 1.97m?
je hoeft je niet te melden als je er niks mee doet
Ik ga dr weer vandoor.. winkelen !
pi_56962204
Goedemorgen allemaal
pi_56962487
lang leve 'de tijd van de maand'

lijk wel een vochtjerrycan volgens mij

gelukkig hebben we gisteren al hardgelopen, dus morgen pas verder met les 22
dan heb ik lekker 's middags vrij, en kan dat lekker in het zonnetje, in het park, als die schijnt

nu zo eerst maar eens een dagje naar Nijmegen voor wat colleges fijne dag!
Ja doei.
pi_56962538
Weeg je ook echt meer of heb je alleen dat gevoel?
  maandag 25 februari 2008 @ 09:24:14 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56962592
.

Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_56962603
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
.

Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doen
  maandag 25 februari 2008 @ 09:27:22 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56962636
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doen
Ik wel .
Een kwestie van gewoon ervoor gaan zitten, dan valt het allemaal wel mee . Ik hoef niet eens zo heel veel te doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_56962742
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
.

Mogge!
Ik wel! Ik ga vandaag stimuli maken
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56962886
Het enigste wat ik vandaag ga doen is beter worden zodat ik morgen gewoon weer naar school kan
  maandag 25 februari 2008 @ 09:53:54 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56962971
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Het enigste wat ik vandaag ga doen is beter worden zodat ik morgen gewoon weer naar school kan
Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer op (ik heb vorige week rustig aan gedaan ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56963061
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer op (ik heb vorige week rustig aan gedaan ).
Alles beter dan ziek zijn toch?
pi_56963288
Een weekje voorjaarsvakantie !

Plannen: werken aan scriptie, werken aan lessen van na de vakantie, naar Sweeney Todd, winkelen met m'n mams, en lekker koken .

Net lekker geluncht met gegrilde aubergine en tomaat en wat olijven, en een kracker met hummus en sambal. En dan vanmiddag de verschrikkelijke taak van het opruimen van m'n klerenkast .
pi_56963340
Jeej, Fok! doet het weer

Ik heb gisteren mn voet zwaar gekneusd, dus heb een ingetapte voet die omhoog moet blijven en ik moet dus rustig aan doen, terwijl ik nog geen 5 minuten stil kan zitten normaal, maarja het moet maar. Kan alleen ook niet zwemmen zo, dus dat is wel jammer.

Blijf voorlopig maar bij Peter, zodat die een beetje voor me kan zorgen en pas als ik echt weer in Deventer moet zijn voor iets, ga ik wel terug en regel ik wel krukken. Scheur nou met de bureaustoel een beetje door het huis heen

Maar goed, heb zaterdag de Wanneé binnengekregen, staan een boel lekkere dingen in, maar daar heb ik dus weinig aan als ik bij Peter ben voorlopig.

Dat stoofpotje uit het Fok! kookboek was erg geslaagd, de pasta van zaterdag wat minder. Was wel erg lekker, alleen het vulde zo erg, dat ik de helft weg heb kunnen gooien en ik had nog een bak sla gekocht, en daar hebben we ook niks meer van gehad. En die zou ik dus eigenlijk vandaag opeten, maar die kan dus ook weg als ik voorlopig niet in Deventer ben.

[ Bericht 14% gewijzigd door _Hestia_ op 25-02-2008 13:54:23 ]
pi_56963709
Zo, het werkt weer. Mijn buik ziet er platter uit dan ooit, maar dat komt vooral doordat ik me mentaal niet goed voel en daardoor afgelopen weekend ERG! weinig gegeten heb. Dat is ook de voornaamste reden dat hardlopen niet goed gaat; dan ben ik aan het piekeren en dan ga je wandelen ipv. rennen
Gelukkig gaat het schrijven van m'n onderzoeksplan wel redelijk
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:22:05 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56965283
Ha Fok! doet het weer. Heb me kapot verveeld . Eerder vanmiddag (vanmorgen?) nog wel even met Conleche gekletst via Hyveschat . Ga nu even wat eten regelen. Aardappelschijfjes heb ik nog en ik ga maar even vissticks en worteltjes ophalen .
Mark loopt al dagen te praten over friet eten, maar ik ben vastbesloten: eerst de 75 zien op m'n weegschaal, dan wil ik wel weer een keertje friet eten. Maar ik ga minder snel overstag dan voorheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56965593
Ik ben vriendinnetjes met Renske
pi_56965860
wat gaan jullie snel met de topics!

ik is er weer! heb n hele leuke week gehad, maar over die voor en na weging ga ik verder mn mond houden (wel maar ff updaten en dan écht weer beginnen!)
We zijn wel wat korter naar Texel geweest, want dat hadden we op zich wel gezien en mn vriend vond het niet kunnen dat ik nog nooit naar Duinrell was geweest, dus daar ben ik ook nog een dagje mee naartoe genomen. Qua eten heb ik t nog best netjes gehouden, wel asociaal veel gegeten met het wokken, maar das best mager en t was all you can eat
Heb de meeste calorien toch weer binnen gekregen door toetjes en drank. (En in belgie gebak, want mn pa was jarig)

Weet niet of t hier was (dacht t niet) maar las laatst ergens dat zoetstoffen je meer honger geven... Ik denk dat dat best kan kloppen, want ik gebruik veel te veel van die zooi en heb ook altijd honger. (zal niet alleen daardoor komen, maar toch) Ik dronk mn thee en koffie altijd al zonder zoetje, maar ga nu op mn werk ook een paar glazen cola light inwisselen voor water...

Wat hebben jullie trouwens (bijna) allemaal lange relaties! Ik ben op dit moment in mijn vriendenkring uberhaupt de enige met n relatie, iedereen loopt hier altijd maar te zeuren dat single zijn leuker is of juist dat ze n vriend willen.
pi_56965887
ik dénk, maar ik weet het nog niet zeker, dat ik mij in ga schrijven voor de City Pier City loop, 5km in Den Haag voor 15 maart

Moet die dag toch in Den Haag zijn voor een cabaret voorstelling, en aangezien ik met Evy braaf 5 km aan het oefenen ben, en ik rond de 15e de laatste les heb afgerond, is het wel een mooie 'afsluiter' van de Evy1 serie

dat lijkt me zeer tof! Ik laat jullie uiteraard nog even weten of 't doorgaat (wil even afwachten hoe de komende 3 lessen gaan (stukken van 15 minuten)) maar het idee is in ieder geval ontstaan (met dank aan Levitation). En als de 15minuten stukken nog steeds zo soepel gaan als dat de 10 minuten stukken deden en de 12 minuten van gisteren, dan heb ik er goede hoop op dat ik ga starten de 15e!

Nu weer ven opletten, dus doei!
Ja doei.
pi_56965972
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik dénk, maar ik weet het nog niet zeker, dat ik mij in ga schrijven voor de City Pier City loop, 5km in Den Haag voor 15 maart

Moet die dag toch in Den Haag zijn voor een cabaret voorstelling, en aangezien ik met Evy braaf 5 km aan het oefenen ben, en ik rond de 15e de laatste les heb afgerond, is het wel een mooie 'afsluiter' van de Evy1 serie

dat lijkt me zeer tof! Ik laat jullie uiteraard nog even weten of 't doorgaat (wil even afwachten hoe de komende 3 lessen gaan (stukken van 15 minuten)) maar het idee is in ieder geval ontstaan (met dank aan Levitation). En als de 15minuten stukken nog steeds zo soepel gaan als dat de 10 minuten stukken deden en de 12 minuten van gisteren, dan heb ik er goede hoop op dat ik ga starten de 15e!

Nu weer ven opletten, dus doei!
wat gaaf! ik zit ook te kijken voor korte wedstrijden om n btje gemotiveerd te blijven. ben ook van plan in september mee te doen aan de dam tot dam, maar daar moet ik nog wel ffies voor trainen
pi_56966146
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).

Ik ben trouwens gestopt met Evy, mijn knieën kunnen het gewoon niet hebben. Jammer, maar goed, dan ga ik wel een keertje extra naar de sportschool.

En nu zit ik te genieten van zelfgemaakte cappucino .
pi_56966202
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).
Daarom ga ik de eerste serie ook twee keer doen, 1e keer gewoon op mijn tempo en daarna om die 5km ook in een half uur te kunnen lopen
pi_56966390
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen. Als je een beetje stevig kunt wandelen haal je het ook. Ik heb mijn startnummer thuis liggen, zo spannend! Heb gisteren Evy les 23 gelopen, loop dus iets voor op MoBlo. Zou het echt tof vinden als zij ook mee gaat!

* Levitation gaat weer terug in lurk stand!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56966422
Aaah, nou, dan zeker meedoen ! Leuk!
pi_56966458
Zo, ik ben ook weer thuis

Tentamen ging bagger (als verwacht , wel boek binnengekregen en nieuwe lingerie gekocht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56966517
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen. Als je een beetje stevig kunt wandelen haal je het ook. Ik heb mijn startnummer thuis liggen, zo spannend! Heb gisteren Evy les 23 gelopen, loop dus iets voor op MoBlo. Zou het echt tof vinden als zij ook mee gaat!

* Levitation gaat weer terug in lurk stand!
Dat kan je inderdaad bijna wandelen wel stoer
pi_56966999
hoe meer ik er over nadenk, hoe toffer ik het ga vinden.. een overwinning op mezelf en dan hopen dat 'oude bekenden' me zien even show-offen met 'dat ik dat toch zomaar even doe'..

de na-inschrijvingen zijn de vrijdag ervoor en de dag zelf geloof ik.. dus denk dat ik dat maar ga doen.. helaas kun je dan niet meer met tijdchip lopen, maar het gaat om het idee dat ik de finish haal (binnen dat uur ) en ik denk dat ik dat best wel ga redden.. loop tegenwoordig, na opwarmen, met een snelheidje van zo'n 10km per uur... dus moet het in een half uur wel lukken, hoop ik, als de lessen zo goed blijven gaan
Ja doei.
pi_56967303
ik heb honger
pi_56967457
Ik ga trouwens vanavond een paar recepten van het Fok! kookboek uitprinten zaten toch wel leuke dingen tussen
  Vis een optie? maandag 25 februari 2008 @ 17:26:07 #290
70532 loveli
N
pi_56967802
quote:
Op maandag 25 februari 2008 13:46 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed, heb zaterdag de Wanneé binnengekregen, staan een boel lekkere dingen in, maar daar heb ik dus weinig aan als ik bij Peter ben voorlopig.
Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.
crap in = crap out
pi_56968982
Eindelijk eten op
Zalm, aardappeltjes en broccoli
pi_56969043
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.
Ja het kookboek ja Was iets van 27 euro bij bol.com

Vanavond hier kip siam en morgen kofta

Wel apart, om zelf niks te hoeven doen en Peter alles te laten doen, normaal gaat dat toch anders
pi_56969185
Vanavond hier pasta met zelfgemaakte tomatensaus met pesto. Lekker
pi_56970454
Trouwens gefeliciteerd Freecell met de toekomstige mini freecell
pi_56970476
Ik las het net ook, gefeliciteerd Freecell!
pi_56970504
Freecell, ik las het net in [OUD] (altijd een komisch forum om te lurken ), gefeliciteerd!

Sylvana, geniet er even van dat je niets hoeft te doen lijkt me heerlijk .

Ik heb een nieuw kookboek, en volgens mij is het heel leuk! Het is van Andy McDonald, en het heet Koken in McDonald's Kitchen - Lekker eten zonder vlees en vis. Ik ben niet vegetarisch, maar ik zag zijn kookprogramma bij omroep Llink, en toen zag ik dat je dit boek kreeg als je lid werd. Llink spreekt me erg aan, dus ben lid geworden (kost maar 5,73 per jaar), en er staat echt een wereld aan leuke vegetarische voor-, hoofd- en nagerechten in ! Leuk om eens mee af te wisselen.

Voorbeelden: Bloemkoolcurry, samosa's, lemon pudding, linzenburgers, quiches, witloflasagne, gegratineerde venkel, en lekkere soepen en broodrecepten . Ik heb nu al zin om wat uit dit boek te gaan koken!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2008 19:39:21 ]
pi_56970639
Dat programma kijk ik ook afentoe, zitten vast wel veel lekkere dingen tussen
pi_56970764
Dank jullie wel
Al kom ik wat aan de laatste tijd (goh ) ik blijf hier wel meeposten, want gezond eten is nog steeds belangrijk natuurlijk.
pi_56970799
Ga je nu ook extra dingen eten die je eerst niet at?
Of anders?
pi_56970908
Zonder vlees overleef ik niet. Een lekker stuk vlees elke avond is echt een must.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')