quote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is nog te overzien. Gewoon een tandje langzamer lopen.
[..]
Was het wel lekker?
Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uitquote:
Hahaha nee was in m'n fotoboek. Had mn broertje ooit volgegooid met allemaal foto'squote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uit
je hoeft je niet te melden als je er niks mee doetquote:Op maandag 25 februari 2008 01:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Zal ik me ook maar eens melden met 106 kg en 1.97m?
Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:.
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen vandaag.
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doen
Mogge!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:.
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen vandaag.
Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer opquote:Op maandag 25 februari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Het enigste wat ik vandaag ga doen is beter worden zodat ik morgen gewoon weer naar school kan
Alles beter dan ziek zijn toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer op(ik heb vorige week rustig aan gedaan
).
wat gaaf! ik zit ook te kijken voor korte wedstrijden om n btje gemotiveerd te blijven. ben ook van plan in september mee te doen aan de dam tot dam, maar daar moet ik nog wel ffies voor trainenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik dénk, maar ik weet het nog niet zeker, dat ik mij in ga schrijven voor de City Pier City loop, 5km in Den Haag voor 15 maart
Moet die dag toch in Den Haag zijn voor een cabaret voorstelling, en aangezien ik met Evy braaf 5 km aan het oefenen ben, en ik rond de 15e de laatste les heb afgerond, is het wel een mooie 'afsluiter' van de Evy1 serie
dat lijkt me zeer tof!Ik laat jullie uiteraard nog even weten of 't doorgaat (wil even afwachten hoe de komende 3 lessen gaan (stukken van 15 minuten)) maar het idee is in ieder geval ontstaan (met dank aan Levitation). En als de 15minuten stukken nog steeds zo soepel gaan als dat de 10 minuten stukken deden en de 12 minuten van gisteren, dan heb ik er goede hoop op dat ik ga starten de 15e!
Nu weer ven opletten, dus doei!
Daarom ga ik de eerste serie ook twee keer doen, 1e keer gewoon op mijn tempo en daarna om die 5km ook in een half uur te kunnen lopenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).
Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).
Dat kan je inderdaad bijna wandelenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen.Als je een beetje stevig kunt wandelen haal je het ook.
Ik heb mijn startnummer thuis liggen, zo spannend!
Heb gisteren Evy les 23 gelopen, loop dus iets voor op MoBlo. Zou het echt tof vinden als zij ook mee gaat!
![]()
* Levitation gaat weer terug in lurk stand!![]()
Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:46 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed, heb zaterdag de Wanneé binnengekregen, staan een boel lekkere dingen in, maar daar heb ik dus weinig aan als ik bij Peter ben voorlopig.
Ja het kookboek jaquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |