Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:09 schreef simmu het volgende:
[..]
10 augustus. sangdrax is ook op fok actief, telt dat als fokbaby dan?
woohooquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi.Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
Das dan jammergenoeg geen FOK! baby.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!quote:
Oh ja, dat tellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!
Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getelIk ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.
En morgen mijn laatste werkdagWat ben ik daar aan toe zeg
Tralalalala *steekt vingers in oren en knijpt ogen dicht*quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..![]()
*nog maar even extreem gaat genieten*quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..![]()
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschapquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
*nog maar even extreem gaat genieten*
Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling)
We moesten hem wel in gebruik nemen, vanuit Leiden met al die dozen naar huis was gewoon niet mogelijk geweest zonder auto, dat in elkaar zetten doen ze dus standaardquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef mrien het volgende:
Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning!Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?!
) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me.
Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!
![]()
Fijn dat alles goed was Jojo!![]()
Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!![]()
en ik ookquote:
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt welquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Oh dat klinkt goed zeg! Lijkt me logisch dat je je lijf nu wel kent, ik heb dat ook wel hoor! Rust nu preventief uit ipv voor het te laat is en dat scheelt echt bergen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel![]()
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen![]()
Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten(en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
Tsja, niet afgeklopt he.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch?.
Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer. Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest
.
Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word.
Wij haddenmet 37 weken een echo om de ligging te bepalen. Ze kon niet voelen wat hoofd of kont was en daar was ook niks leuks op te zien. Alleen dikke kop van de achterkant.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien.
De termijnecho is ergens tussen de 7 en 14 weken. Niet persée met 12. Dus het ligt er een beetje aan waarom de eerste echo was .quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef k_i_m het volgende:
12 weken is toch om de termijn te bepalen? Volgens mij slaan ze die niet over, als het goed is. Dus dan krijg je er gewoon nóg één.
jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef OooLizaooO het volgende:
Slimarwen en Sjak, goed nieuws nog!
Ik ben vandaag 12 weken![]()
![]()
![]()
Alle LLM, ik kan de rest alleen maar bijstaan! Jullie mogen nu wel eens verse babies gaan werpen![]()
.
*doet 12-weken-vreugde-rondedansje*
Ik dacht even dat ik mijn verhaal zat te lezen..alleen de username is andersquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .
alleen deze laatste weekjes gaat langzaam.
vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed, wel de hele week al last van een soort beginweeen maar iedere x als ik denk dat het ėcht " is stoppen ze weer
waarschijnlijk is het ongeveer een 7 ponder enne voorderest moest ik maar afwachtenwhat else is new
het is niet eens dat ik het echt zat ben maar ik ben gewoon zooo benieuwd + mn kids hebben volgende week vakantie dus qua timing zou NU het goede moment zijn om te bevallen
vanavond volle maan duzzz who knows!
ik heb gister de bijbehorende buikband gekochtquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef OooLizaooO het volgende:
Oef Maneki, dankje
Voor de LLM die het aan-de-buik-zitten beu zijn:
[ afbeelding ]
breng 'm nou niet op ideeen... straks ziet ie de stof voor de nieuwe wieg-bekleding voor lakens aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb je de lakens al gescheurd Swets?
Neequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb je die wiegbekleding nou nog niet gemaakt joh?
Er moest nog een kind z'n verjaardag vierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb je die wiegbekleding nou nog niet gemaakt joh?
Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
de mythe van de volle maan is ontkracht hoor
Ik ben toen de dag erna bevallenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!
Hopen dat de kleine vlug komt, mijn eerste weeėn kwamen een paar uurtjes na de slijmprop.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!
(Overigens kom ik de Erfgena(a)m(e) vast niet a la minute melden hier hoor, wegens pjoeter op zolder enzo.)
Ik ben bij de eerste 4 dagen voor mijn verjaardag bevallen, en dat was geen garantie voor geen visite hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallen.
.
bij mij gaat het er van mijn billen en schouders af, en mijn buik erbij. met 14 weken (nu 15) aan de positiebroek, joepie. mijn jurken kan ik niet aan want mijn borsten passen er niet meer in. ben beniuwd hoe dit eindigt, ik vrees gigantisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Deze ochtend kon ik echt niet meer in mijn jeans, dus ik heb even zelf een buikband oplossing moeten verzinnen want ik had e.c.h.t n.i.k.s meer om aan te doen.
Heb dan zo'n strapless zomertopje genomen, eerste helft in de broek en andere helft erover geplooid en... het werkt!
Ik vind het wel raar dat ik zo snel zo dik wordt (nu 3 kg bij). Zeker voor een eerste, bij de meeste andere vrouwen zie je dat pas veeeeel later. Ik heb normaal gezien nog een relatief platte buik (m'n broeken gingen alleszinds dicht) maar nu heb ik echt zo'n tonnetje dat ik zelfs niet eens meer kan intrekken! En ik ben nog maar 12 weken!
hey gezellig , ik ben vanaf 3 uur wakker geweest tot een uur of half 7 terwijl ik me daarna bijna nog versliepquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:04 schreef k_i_m het volgende:
Niks bijzonders te melden, maar na tot 3 uur wakker te hebben gelegen ben ik nu alweer klaarwakker. En ik moet om 8 uur weer opstaan.
.
.
Ik doe niks tot 21 maart, dus je kan voorlopig nog ruim op vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:
Oh, en k_i_m jij wacht maar even tot ik terug ben hoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef sjak het volgende:
Mijn vorige bevalling duurde 32 uur, ik kan dus wel een paar keer heen en weer
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef Mammietje het volgende:
Sjees hee... nog geen baby's...Webkim en Maneki...Jullie willen wel erg optimaal genieten van de zwangerschap he?!
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hallo ik ben nog niet eens overtijd hoor
Ik heb vannacht geslapen. Verder niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat webkim bevallen was van een jochie
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Troel het volgende:
Hoi, ik zit bij mijn ouders, dus de babietjes mogen wat mij betreft tot maandag wachten, want dan kan ik tenminste mee F5-en
En als de kids echt eerder willen komen, vooruit dan maar![]()
In Amsterdam zijn de winkels gewoon op zondag open hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet van m`n zus ook wachten tot maandag..dan kan ze een kadootje kopen omdat ze het geslacht nog niet weet!
Bij mij begon het de eerste keer exact hetzelfde!! Volgende dag om half 12 's middags was ik Mammaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:49 schreef Webkim het volgende:
Begin van de ochtend kreeg ik trouwens wel menstruatiepijnachtige krampjes in the lower regions, maar het komt en gaat en het doet eigenlijk nauwelijks pijn. 't Is alleen een beetje vervelend.
Dus dit weekend bevallen, daar geloof ik ook niet zo in. En in dat geval word ik dus maandag gestript.
Zie je wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar in dit pauperdorp niet hoor
Ennieweez..ik ga m`n best ff doen voor vannacht of morgen.. ben er nu wel aan toe zeg maar
Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gefietst. EN HET DEED PIJN.
.
.
Is dat normaal, dat je niet meer kan fietsen als je uitgerekende datum in de buurt komt?.
Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschapquote:Op zondag 24 februari 2008 08:26 schreef Wurpje het volgende:
Zo, wij gooien de info dat we zwanger zijn vanaf vandaag maar een vorm van open waarschijnlijk![]()
(als in: wij gaan het wel wat meer vertellen, maar vinden het nog niet heel leuk als mensen het aan elkįįr vertellen..
Waarom is dat nou weer spastisch?quote:Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap.
Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"quote:Op zondag 24 februari 2008 08:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer spastisch?
De vorige keer hebben wij het ook tot een week of 12 aan niemand verteld. We vonden het veel te leuk om even ongestoord te genieten van ons geheimpje/wondertje en even goed te wennen aan het idee dat we ouders zouden worden.
Veel mensen vroegen het aan ons of ze het mochten door vertellen. Zoals mijn schoonmoeder, of ze het aan de tante's en nichtjes/neefjes et cetera mocht vertellen en daar hadden we geen problemen mee. Anderen hebben we gezed dat we het nog even stil wilde houden, maar dat was de avond dat we positief hadden getest.quote:Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef marit1978 het volgende:
als je die zin in beetje perspectief leest valt het best mee
Ik heb ook liever niet dat collaga A het aan B vertelt...dat wil ik zelf doen! Veel te leuk.
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat Vivi het gewoon leuk vindt om negatief commentaar rond te strooien.
vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.quote:Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap.
Buik?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:42 schreef Llewella het volgende:
[..]
Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.
Ach, tegen mij heeft iedereen nog tot 20 weken gillend van het lachen geroepen dat het toch een ongelukje was?, dus als je het daarvoor moet laten kan je er beter nooit aan beginnenquote:Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:
[..]
vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.
wij hebben het nu pas met 14 weken en een goede echo verteld.
daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".quote:Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:
[..]
vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.
wij hebben het nu pas met 14 weken en een goede echo verteld.
Ligt eraan...quote:Op zondag 24 februari 2008 08:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"
Sorry, maar ik vind het bijzonder overdreven, maar dat is mijn mening he.
Zal ik ook maar eens reageren dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".
quote:
pffff, dat schiet niet op zegquote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Webkim het volgende:
18 uur. 1 fokking centimeter. niet geslapen.![]()
* Webkim gaat voor de twintigste keer douchen en meldt zich vanzelf wel weer eens.
Jij hier?!quote:
quote:
Is ook nieuwsgierigquote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
TaraWanneer zijn jullie uitgerekend?
Jij ook hier?quote:
quote:
quote:
12 septemberquote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
TaraWanneer zijn jullie uitgerekend?
Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij ook hier?
[..]
[..]
[..]
12 september
Welkom!!!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij ook hier?
[..]
[..]
[..]
12 september
Hier nog niet getrouwd hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
Wie had dat ooit gedacht hequote:
Tnx. De eerste echo hebben we zelfs al gehadquote:Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hier nog niet getrouwd hoor![]()
Maar we willen wel geregistreerd partnerschap aangaan voor de kleine er is.
Binnenkort maar eens naar het stadhuis om daarover te informeren, en ook meteen alvast erkenning van de kleine.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
(als bijbehorend onderdeel van TARA)
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef Llewella het volgende:
[..]
Welkom!!!!!Gefeliciteerd!!!
Echt heel gaaf!!!
Jeetje, Knut en Tara allebei aankomend vader
Wanneer komt Mariska zich melden?(Ooit een leuke minimeet gehad met dit clubje
)
Freecell en ik hebben elkaar buiten FOK! leren kennen. Ze registreerde zich hier wel voordat we wat kregen met elkaar, maar we hebben elkaar dus niet via FOK! leren kennen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tara, wordt dat nou een FOK!baby of niet? Ik wist het niet zeker en Knut zei "Uhm, kweetniet."
[..]
Gefeliciteerd!
En ik gok dat alles goed was op de echo.
Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
(als bijbehorend onderdeel van TARA)
Goede idee dus?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.
Ah, ik ben gewoon een eeuwige lurkerquote:Op zondag 24 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede idee dus?
Maarre, tegenkomen?Ik zie jou niet in de OP?
Jazeker willen we trouwen! Maar ik wil het dan wel helemaal goed doen, en de wensen die ik heb tjah, het kost allemaal watquote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.
Yep, dat zat ik me ook net te bedenkenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
Da's lang geleden
Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Fuente het volgende:
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Dankjequote:Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef Lois het volgende:
Tara, ik ben helemaalWat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Llewella het volgende:
[..]
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk
Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.
Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).
Wel leuk dat je er even uitkwamquote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef just me het volgende:Tara gaat vader worden
![]()
van harte gefeliciteerd, super leuk![]()
![]()
* just me terug in lurkstand!!
Nog niet, over 2 weken hebben we de ondertrouw en ik denk dat ik het dan nog even ter sprake laat komenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef Jojogirl het volgende:
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
Nou ik weet niet of m'n broertje iets van plan is, maar ik niet hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En bij jou al zicht op het oma-schap?
De kans op "op datum" was 5% toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had graag leuk nieuws willen melden maar helaas
Die komt gewoon morgenvroeg melden dat ze een hele toffe baby heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Webkim issis wel heel erg stil vinden jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |