abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:21:14 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56865643
Zwangerschap en geboorte deel 364

De aanstaande papa's en mama's :

20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
09 mei 2008: FoN
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008: Llewella
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
12 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
13 september 2008: Wurpje
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
06 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
23 oktober 2008: CrazyMoon

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-02-2008 18:06:16 ]
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:22:33 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56865668
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:09 schreef simmu het volgende:

[..]

10 augustus. sangdrax is ook op fok actief, telt dat als fokbaby dan?
Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
pi_56866464
tuvupu
Saartje
pi_56866968
Tijd Voor Persweeen

Nog steeds he-le-maal niks te voelen. Zelfs nog lekker een stukje gefietst vanmiddag.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:34:44 #5
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56867497
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi. Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
pi_56867583
Ja Webkim, of je logt even als jezelf in...
pi_56867630
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi. Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
woohoo
Hardloper.
IG @webkim
pi_56867770
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:55:05 #9
54772 Silmarwen
pi_56868003
Ik ben zo blj en opgelucht dat ik het gewoon nog een keer kwijt moet.

Sowwy.

Zeg Webkim, Donnahvh en Maneki, schiet eens op.
Even zonder dollen, alles gaat nog wel ok of is jullie geduld en puf nu echt wel op? Ik ben nu al zo ongeduldig zeg.
pi_56868114
Hier alles okee hoor. Tuurlijk ben ik ongeduldig, maar ik loop, huishoud en fiets nog vrolijk rond. Die kleine meldt zich wel als het tijd is en ik ben echt niet van plan te gaan *zitten* afwachten. Het kan nog max. 2 weken duren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56868343
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Das dan jammergenoeg geen FOK! baby.
Ik heb Silmarwen hier leren kennen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:24:13 #12
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56868807
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:11 schreef Webkim het volgende:
Tijd Voor Persweeen
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!

Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getel Ik ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.

En morgen mijn laatste werkdag Wat ben ik daar aan toe zeg
Lekker douchen!
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:27:13 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56868893
Mooi Silmarwen

Klinkt wel haalbaar sjak. Fijn dat het geen superstreng dieet wordt. En feli met je verlof
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:12:35 #14
54772 Silmarwen
pi_56870056
Sjak, ik hoop het echt hoor en dan weer lekker terug naar de verloskundige!

En Webkim, goede instelling hoor! Ben benieuwd of ik nog zo positief ben tegen die tijd.
pi_56870589
Hoi
Ik ben nog steeds een beetje in de wolken van de goed echo

En hup LLM's!
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:36 #16
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56870847
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!

Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getel Ik ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.

En morgen mijn laatste werkdag Wat ben ik daar aan toe zeg
Oh ja, dat tellen . Ik denk dat ik veel dingen nog zo uit mijn hoofd weet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:42:52 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56870956
over tellen gesproken... nog 26 dagen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:14:54 #18
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56872001
jojo fijn dat je een mooie echo hebt gehad

wurpje is niet meer dan normaal dat je nog in de wolken bent...

LLMers ik hoop nog steeds dat als het in gang schiet dat het dan ook vlotjes mag verlopen

liefs lunastar
pi_56872385
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
Saartje
pi_56872582
Heb vandaag mijn wagen bij de prenatal opgehaald in Leiden, maar ben er totaaal niet tevreden mee. De rem deed het niet in de trein dus ik moest steeds op die wagen duiken, de zwenkwieltjes zwenken zooo soepel dat ie alleen maar zwenkt op de oneven stoepjes hier en je constant dus corrigerend moet sturen in plaats van ontspannend rechtuit, Lucas zat heel ongemakkelijk omdat het bij zijn schouders zo smal was en ik krijg onmogelijk dat ding straks de tram/trein/bus in, laat staan als hier op het station de lift dan nog eens stuk blijkt (en dat blijkt ie nogal vaak...) Zwaar teleurgesteld eigenlijk

Morgen gaat ie terug naar de prenatal, waar ie zo lekker reed en zo licht was...
pi_56872760
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning! Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?! ) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me. Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!

Fijn dat alles goed was Jojo!

Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!
pi_56873046
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
Tralalalala *steekt vingers in oren en knijpt ogen dicht*
Waar is de struisvogelsmiley?

Geniet er nog maar ff met volle teugen van!
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:50:44 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56873149
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
*nog maar even extreem gaat genieten*

Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56873200
Fijn dat je geen suiker hebt Silmarwen!

En Sjak, mooi dat het dieet mee lijkt te vallen, hopelijk lukt het veranderen van je eetgewoontes een beetje!

Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?

Fijn dat alles goed was met de echo Wurpje en Jojo!

Gisteren aan de buitenkant van m'n buik de bewegingen van de baby kunnen volgen, heel grappig en lief om te zien
pi_56873340
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:

[..]

*nog maar even extreem gaat genieten*

Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling )
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Saartje
pi_56873453
ET, ik zat ff het vorige topic na te lezen en heb toch een beetje medelijden met een eventueel jochie in spe... Zijn paashaasoren niet een optie dan i.p.v. de bloem? Tis toch wat dat ik nu al voor hem op moet komen...
pi_56873650
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef mrien het volgende:
Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?
We moesten hem wel in gebruik nemen, vanuit Leiden met al die dozen naar huis was gewoon niet mogelijk geweest zonder auto, dat in elkaar zetten doen ze dus standaard
Op de bon staat netjes 20-02, dus op 21-02 kunnen ze onmogelijk lastig doen lijkt me... Ben alleen benieuwd of ik straks 850 euro aan kortingbonnen krijg of gewoon echt geld terug...
  donderdag 21 februari 2008 @ 06:08:38 #28
54772 Silmarwen
pi_56877174
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning! Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?! ) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me. Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!

Fijn dat alles goed was Jojo!

Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!
! Erg he.
Ik had al last van mijn onderrug, maar als ik lang loop, schoonmaak of werk kan ik, zodra ik ophoud, bijna niet meer rechtop staan of lopen. Als ik loop krijg ik heftige pijnscheuten links van mijn stuitje en rechts wat minder. En bij verschuiven als ik zit en soms als ik opsta of op de fiets stap, dan krijg ik felle pijnscheuten in mijn schaambijn.
De linkerkant van mijn stuitje doet eigenlijk constant wel pijn en bijvoorbeeld plat op die echo tafel dinges liggen, doet echt zeer, daarna kan ik niet meer zelf overeind komen.

Moet zeggen dat het me niet verbaasd. Ik was geloof ik 12 toen ik voor het eerst fysiotherapie voor mijn rug kreeg. Ik ben erg lang en heb snelle groeispurten gehad, dat was volgens de fysio en mijn toenmalige arts de verklaring waarom ik daar zo snel last van kreeg. Helaas pindakaas. Ik ben gewoon een beetje gammel.
pi_56877373
*meldt*
Rustige nacht gehad. Die volle maan, zou dat komende nacht z`n werk moeten gaan doen of had ik dan al wat moeten merken?
Saartje
  Jubileum moderator donderdag 21 februari 2008 @ 07:38:16 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56877378
Eh.... Dat ga je vandaag merken Maneek

Webkim, je bent officieel over tijd nu Ga maar bevallen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56877464
Webkim, heb je nog niet lang genoeg bovenaan gestaan? Kom maar op met die verse beeb

Maneki, het wordt niet zomaar volle maan, maar ook nog maansverduistering...rond een uur of 4 vannacht volledig geloof ik. Van al die bijzondere maankrachten moet je wel iets gaan merken

ow nee, de maansverduistering was afgelopen nacht...dan moet de volle maan het alleen doen

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_sly op 21-02-2008 08:08:26 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56877657
Silmarwen, fijn dat t geen suiker is

Jojo Fijn dat alles in orde was

Sjak veel plezier op je laatste werkdag

En nu wil ik verse baby's zien
pi_56877945
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En nu wil ik verse baby's zien
en ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56878001
Nog niks
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56878213
Sjak, wat heerlijk dat je nu dan toch eindelijk verlof hebt!
Succes met je dieet.... Ik hoop echt dat je de laatste loodjes nog een beetje prettig kunt doorbrengen.

Webkim, ben je verslaafd aan je dikke buik ofzo? ga toch bevallen meid!
En Maneki ook, huppetee!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:15:02 #36
3011 E.T.
pi_56878246
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen

Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten (en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56878265
Hallo allemaal!

Allemaal verse baby's opkomst zie ik.
Nou, hier gaat alles nog steeds heel goed. Vorige week vrijdag nog even een echo gehad want de placenta lag een beetje voor de 'uitgang'. Maar dat is zoals verwacht weer helemaal goed gekomen.
Verder voel ik me ook nog ontzettend mobiel en vitaal.
Als ik soms collega's van me zie. Hoe moeizaam het al gaat met 21 wkn door zwangerschapsdiabetes etc.. Ik mag volgens mij echt van geluk spreken dat het zo van een leien dakje gaat.
Elke keer bij de controle mogen we even het hartje horen en is alles weer goed.
Bijzonder hoor.
Verder ook alles goed met iedereen hier?

Groetjes van flowerbox
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_56878466
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen

Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten (en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
Oh dat klinkt goed zeg! Lijkt me logisch dat je je lijf nu wel kent, ik heb dat ook wel hoor! Rust nu preventief uit ipv voor het te laat is en dat scheelt echt bergen.
Dat Essure klinkt me ook wel goed in de oren, ik bookmark hem ff voor het geval mijn wederhelft toch last krijgt van knipjesvrees..je weet maar nooit

Oh en qua babies zien...mijne gaat straks via het pmcircuit. Ben wel gehecht aan m`n (redelijke) anonimiteit
Saartje
pi_56878481
*meldt zich vast voor het pmcircuit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56878800
webkim waar ben je???

sjak gelukkig valt je dieet mee, heerlijk verlof geniet ervan

fon balen van je kinderwagen.
mama van 3 kids!
pi_56879286
Slimarwen en Sjak, goed nieuws nog !

Ik ben vandaag 12 weken

Alle LLM, ik kan de rest alleen maar bijstaan! Jullie mogen nu wel eens verse babies gaan werpen .

*doet 12-weken-vreugde-rondedansje*
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:39:52 #42
14746 k_i_m
pi_56879790
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch? .

Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer . Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest .

Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word .
In my life
Why do I smile
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:41:32 #43
54772 Silmarwen
pi_56879820
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch? .

Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer . Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest .

Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word .
Tsja, niet afgeklopt he.

Heb je al een paracetamolletje ingenomen? Dat mag gewoon tijdens de zwangerschap en misschien haalt dat het scherpe randje een beetje van de pijn af.

Je hebt wel pech he! Eerst in de spagaat en nu dit weer.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:47:08 #44
14746 k_i_m
pi_56879922
Nee, heb niks ingenomen. Over het algemeen werkt paracetamol niet zo bij mij, dus ik betwijfel of het in dit geval wat oplost. Ik zal wel iets verrekt hebben. Ik heb al een paar dagen het gevoel alsof mijn bekken op twee plaatsen op het punt staat om vieren te breken, misschien hoort het wel gewoon bij "deze tijd" van de zwangerschap? Of misschien komt het nog wel van de ongelukkige douche actie .
In my life
Why do I smile
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:52:28 #45
54772 Silmarwen
pi_56880030
Met beiden heb ik niet echt ervaring. Maar het klinkt me plausibel in de oren. Kun je meteen evn aan de verloskundige vragen.

Succes straks!
pi_56880227
Auw k_i_m. Mag je niets anders nemen dat wel werkt (de dokter zei hier dat dafalgan ook mag, max 3 per dag)?

Ik heb maandag echo
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:03:15 #47
14746 k_i_m
pi_56880233
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien .
In my life
Why do I smile
pi_56880307
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien .
Wij haddenmet 37 weken een echo om de ligging te bepalen. Ze kon niet voelen wat hoofd of kont was en daar was ook niks leuks op te zien. Alleen dikke kop van de achterkant.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:20:16 #49
14746 k_i_m
pi_56880556
Ik werd er ook al voor gewaarschuwd dat je met veel geluk misschien nog een handje zou kunnen zien ofzo, maar dat ik er niks van moest verwachten. Wel jammer eigenlijk, maargoed, we hebben zat echo's gehad waar we wel vanalles op konden zien, en als ik nu de echofoto's van mijn schoonzus bekijk (die 10 weken op mij achterloopt) denk ik soms wel eens dat als je ze om zou ruilen met die van mij ik het verschil ook niet zou zien .

Dus het begint wel tijd te worden dat ze eruit komt .
In my life
Why do I smile
pi_56880600
jeetje wat gaan jullie snel!
ik ga vanmiddag bellen naar de vk voor een eerste afspraak
ben alles al weer vergeten lijkt het, want hoe gaat het nu met de echo's?
als ik er eentje krijg met bijv. 9 weken, krijg ik er dan ook weer 1 met 12 weken?
of pas weer met 20 weken..

zal later even alles doorlezen! nu weer even mn dochter aandacht geven
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:27:43 #51
14746 k_i_m
pi_56880706
12 weken is toch om de termijn te bepalen? Volgens mij slaan ze die niet over, als het goed is. Dus dan krijg je er gewoon nóg één .
In my life
Why do I smile
pi_56880789
mja, met mijn dochter had ik er eentje met 7,5 week en daarna pas met met 28 weken ongeveer.. (20 weken echo was er toen net, en bij ons ziekenhuis kon dat toen niet :S)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:34:51 #53
14746 k_i_m
pi_56880851
Waarom was die 28 weken echo dan??
In my life
Why do I smile
pi_56881496
ik had erg veel vruchtwater en uit de glucosetest kwam uit dat ik zwangerschapssuiker had. Ze wilden weten of de baby niet te groot was. Dus ik was toen erg blij dat ik nog een echo kreeg
ik ga straks bellen en dan hoor ik het wel
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:09:16 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881626
Tussen 7 en 12 weken is de termijn echo, dus als je hem met 9 krijgt, krijg je hem met 12 niet nog een keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881705
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef k_i_m het volgende:
12 weken is toch om de termijn te bepalen? Volgens mij slaan ze die niet over, als het goed is. Dus dan krijg je er gewoon nóg één .
De termijnecho is ergens tussen de 7 en 14 weken. Niet persée met 12. Dus het ligt er een beetje aan waarom de eerste echo was .
Als dat al de termijnecho was, krijg je er pas weer één bij 20 weken.

het echobureau raadde mij aan nog een echo te doen rond week 14, omdat haar termijn niet met de mijne klopte

Alleen meestal nemen de verloskundigen dat advies niet over en die moeten de medische indicatie geven, anders wordt het niet vergoed.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:20:25 #57
14746 k_i_m
pi_56881849
Oh, wat flauw zeg, dat het tussen zoveel weken zit. Ik vond dat juist zo'n mooi idee, dat je met 12 weken een echo krijgt en dan gelijk feest kan vieren als alles werkt .

Ik heb trouwens expres de verloskundigenpraktijk met eigen echo apparatuur gekozen, al is het maar omdat je dan kans op extra echo's hebt .
In my life
Why do I smile
pi_56882188
ik heb net gebeld, het is nu idd anders dan toen met Sarah.
ze hebben nu nieuwe testen ofzo en dat kan dan al snel, om te kijken of het kindje down-syndroom of iets heeft. heb gezegd dat wij dat niet willen.
nu mag ik 18 maart komen voor de eerste afspraak.
En ze doen nu zelf de echo's en dat wordt de week erna. Maar de planning was er nog niet, dus ze kon nu niet zeggen wanneer en hoe laat. Dus dat wordt afgesproken als we er zijn voor de eerste afspraak, ze weten wel dat het de week erna wordt. dus dan ben ik iets van 10 weken.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56882835
nog niks te melden hier...
Hardloper.
IG @webkim
pi_56882909
he verdorie!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:22:43 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56883045
Ik mocht ook kiezen om die echo wat vroeger te doen, dus bijv. bij 9 weken, maar zou er niet nog eentje krijgen. En toen hebben we maar gewacht tot de 12, dan zie je toch net wat meer.
pi_56883130
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef OooLizaooO het volgende:
Slimarwen en Sjak, goed nieuws nog !

Ik ben vandaag 12 weken

Alle LLM, ik kan de rest alleen maar bijstaan! Jullie mogen nu wel eens verse babies gaan werpen .

*doet 12-weken-vreugde-rondedansje*
jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .
alleen deze laatste weekjes gaat langzaam.
vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed, wel de hele week al last van een soort beginweeen maar iedere x als ik denk dat het ėcht " is stoppen ze weer
waarschijnlijk is het ongeveer een 7 ponder enne voorderest moest ik maar afwachten what else is new
het is niet eens dat ik het echt zat ben maar ik ben gewoon zooo benieuwd + mn kids hebben volgende week vakantie dus qua timing zou NU het goede moment zijn om te bevallen
vanavond volle maan duzzz who knows!
pi_56883559
Ah dan heb ik dus geluk gehad qua echo's , de eerste was met 10 weken, daarna nog eentje met 14 weken en dan nu weer een met 20 weken gehad

ah ik dacht dat t gisternacht volle maan was...naja na vanavond dus verse baby's, alvast succes dames
pi_56883785
Succes LLM met die volle maan!
Ik heb echo op 6,5 weken gehad (was "gewone" controleafspraak die ik nog had) en toch mag ik nu maandag terug gaan voor de 12 weken echo (dan meten ze ook de nekplooi). De volgende is dan in principe op 20 weken. Zo gaat het toch in Belgiė .
pi_56883973
Even weer een (vies) vraagje: m'n witverlies is gisteren en vandaag iets donkerder, naar de oranje-rode kant op. Alsof er een heel klein beetje bloed inzit. Het is op zich maar een piepklein beetje (het witverlies). Is dat normaal?
pi_56884521
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef donnahvh het volgende:

[..]

jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .
alleen deze laatste weekjes gaat langzaam.
vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed, wel de hele week al last van een soort beginweeen maar iedere x als ik denk dat het ėcht " is stoppen ze weer
waarschijnlijk is het ongeveer een 7 ponder enne voorderest moest ik maar afwachten what else is new
het is niet eens dat ik het echt zat ben maar ik ben gewoon zooo benieuwd + mn kids hebben volgende week vakantie dus qua timing zou NU het goede moment zijn om te bevallen
vanavond volle maan duzzz who knows!
Ik dacht even dat ik mijn verhaal zat te lezen..alleen de username is anders

Liza, daar zou ik me niet ongerust om maken. De hele boel is nu zo goed doorbloed daar beneden dat je van een keertje niezen al wat bloedverlies zou kunnen hebben. Pas als het grotere hoeveelheden helderroodbloed zijn moet je aan de bel trekken.
Saartje
pi_56886424
Oef Maneki, dankje
Voor de LLM die het aan-de-buik-zitten beu zijn:

[ Bericht 1% gewijzigd door OooLizaooO op 21-02-2008 16:15:08 ]
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:29:51 #68
14746 k_i_m
pi_56886824
Volgens mij vraag je er dan juist om, met zo'n t-shirt .

De echo was toch wel leuk, het is nog steeds een meisje ( . ) en we konden zelfs een beetje zien hoe het hoofdje eruit ziet. Verder is de schatting keurig gemiddeld, geen abnormaal groot kind ofzo ( . ) en is ze al vrij diep ingedaald (hee, rugpijn? . )

Tevredenheid alom weer!
In my life
Why do I smile
pi_56886927
Goed nieuws k_i_m!
En nu maar bevallen
pi_56887039
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef OooLizaooO het volgende:
Oef Maneki, dankje
Voor de LLM die het aan-de-buik-zitten beu zijn:
[ afbeelding ]
ik heb gister de bijbehorende buikband gekocht
en eentje met een heel groot vraagteken erop
pi_56887279
Ligt het aan mij of heb ik Webkim nog niet gezien vandaag
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:53:50 #72
14746 k_i_m
pi_56887364
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:11 schreef Webkim het volgende:
nog niks te melden hier...
.
In my life
Why do I smile
pi_56887923
Ow tijd voor een brillie Thanks!
pi_56893010
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!

(Overigens kom ik de Erfgena(a)m(e) vast niet a la minute melden hier hoor, wegens pjoeter op zolder enzo.)
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:17:08 #75
3011 E.T.
pi_56893032
*auw*
Beeb heeft vanavond besloten de hele binnenboel te verbouwen en de slaapkamer aan de andere kant te willen
Totnutoe lag de baby de hele tijd met de rug rechts, kont omhoog.. niet ingedaald en dus werd er af en toe naar overdwars gedraaid. Dat was allemaal goed te doen.

Sinds een uur of 7 vanavond voel ik ineens een heleboel 'kind' aan de linkerkant en is de rechterkant een stuk leger. Hierbij een hoop gedraai, gewoel, beursigheid.. en dat heeft tot gevolg wat kramperigheid..

Denk dat ik straks nog maar even een hete douche op m'n buik zet en op tijd m'n bed in Zo heftig als dit heb ik voorgaande keren nog niet meegemaakt.. die twee bleven gewoon braaf liggen zoals ze lagen.
pi_56893097
webkim ik duim voor je!
E.T auw Hier ook zo`n draaikont, warm bad maakt het vaak alleen nog maar erger
Saartje
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 21:53:52 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56894111
Ik wilde al water gaan koken
pi_56894201
heb je de lakens al gescheurd Swets?
Saartje
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:02:09 #79
3011 E.T.
pi_56894346
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb je de lakens al gescheurd Swets?
breng 'm nou niet op ideeen... straks ziet ie de stof voor de nieuwe wieg-bekleding voor lakens aan
pi_56894415
heb je die wiegbekleding nou nog niet gemaakt joh?
Saartje
pi_56895555
spannend webkim! ik hoop op een goed functionerende maan voor je vannacht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 22:41:47 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56895558
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee Nesteldrang zweept blijkbaar alleen klussende vaders op.
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:44:32 #83
3011 E.T.
pi_56895626
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er moest nog een kind z'n verjaardag vieren
pi_56895693
Whehe
Saartje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 06:04:20 #85
14746 k_i_m
pi_56898966
Niks bijzonders te melden, maar na tot 3 uur wakker te hebben gelegen ben ik nu alweer klaarwakker. En ik moet om 8 uur weer opstaan . . .
In my life
Why do I smile
pi_56899130
de mythe van de volle maan is ontkracht hoor
Saartje
pi_56899541
Geen baby's?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:36:54 #88
14746 k_i_m
pi_56900435
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
de mythe van de volle maan is ontkracht hoor
Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallen . .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:46:34 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56900598
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!
Ik ben toen de dag erna bevallen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56900705
Auw, zo'n draaikont in je buik lijkt me nu niet bepaald lekker , even naar je buik schreeuwen dat daar helemaal geen plek meer voor is helpt niet?

Ik wil verse babiegeur! Waar is Webkim?
pi_56900898
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:

(Overigens kom ik de Erfgena(a)m(e) vast niet a la minute melden hier hoor, wegens pjoeter op zolder enzo.)
Hopen dat de kleine vlug komt, mijn eerste weeėn kwamen een paar uurtjes na de slijmprop. Gwen uiteindelijk de volgende dag.
pi_56900953
hey, webkim, kom es melden....
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56901060
Deze ochtend kon ik echt niet meer in mijn jeans, dus ik heb even zelf een buikband oplossing moeten verzinnen want ik had e.c.h.t n.i.k.s meer om aan te doen .
Heb dan zo'n strapless zomertopje genomen, eerste helft in de broek en andere helft erover geplooid en... het werkt !
Ik vind het wel raar dat ik zo snel zo dik wordt (nu 3 kg bij). Zeker voor een eerste, bij de meeste andere vrouwen zie je dat pas veeeeel later. Ik heb normaal gezien nog een relatief platte buik (m'n broeken gingen alleszinds dicht ) maar nu heb ik echt zo'n tonnetje dat ik zelfs niet eens meer kan intrekken! En ik ben nog maar 12 weken!
pi_56901423
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallen . .
Ik ben bij de eerste 4 dagen voor mijn verjaardag bevallen, en dat was geen garantie voor geen visite hoor
Zat `s avonds te janken van ellende en niemand die op het lumineuze idee kwam om maar weg te gaan omdat ik moe was, tot ik iedereen hysterisch de deur uit werkte
Saartje
pi_56901493
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Deze ochtend kon ik echt niet meer in mijn jeans, dus ik heb even zelf een buikband oplossing moeten verzinnen want ik had e.c.h.t n.i.k.s meer om aan te doen .
Heb dan zo'n strapless zomertopje genomen, eerste helft in de broek en andere helft erover geplooid en... het werkt !
Ik vind het wel raar dat ik zo snel zo dik wordt (nu 3 kg bij). Zeker voor een eerste, bij de meeste andere vrouwen zie je dat pas veeeeel later. Ik heb normaal gezien nog een relatief platte buik (m'n broeken gingen alleszinds dicht ) maar nu heb ik echt zo'n tonnetje dat ik zelfs niet eens meer kan intrekken! En ik ben nog maar 12 weken!
bij mij gaat het er van mijn billen en schouders af, en mijn buik erbij. met 14 weken (nu 15) aan de positiebroek, joepie. mijn jurken kan ik niet aan want mijn borsten passen er niet meer in. ben beniuwd hoe dit eindigt, ik vrees gigantisch.
pi_56902865
Ja niet-stretch jurkjes heb ik hier ook al moeten opgeven op boezem-niveau, de ritsjes gaan gewoon niet meer dicht
pi_56903321
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef pinquit het volgende:
hey, webkim, kom es melden....

Stomme maan!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:00 #98
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56903358
Nog geen nieuws van webkim??? ben benieuwd...

Spijtig maneki dat de volle maan bij jouw niet heeft geholpen...

Liza ik zou willen dat het wat warmer was buiten, zodat ik met buik kan pronken, nu loop ik in dikke trui rond, je ziet nu wel iets, maar daar nog een winterjas over en ik lijk overal dik... is niet leuk, want wil showen
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:30 #99
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56903369
ah en daar is webkim... spijtig meid...
pi_56905743
Dames..KOM OP !!!!

Liza..een 5ling ?!
hier denk ik nu 7,5week en ook vandaag een niet-strech rok aan met rits open !
(die oplossing van topjes die je beschrijft ken ik van vorige keer!)
pi_56906205
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 06:04 schreef k_i_m het volgende:
Niks bijzonders te melden, maar na tot 3 uur wakker te hebben gelegen ben ik nu alweer klaarwakker. En ik moet om 8 uur weer opstaan . . .
hey gezellig , ik ben vanaf 3 uur wakker geweest tot een uur of half 7 terwijl ik me daarna bijna nog versliep
maar ik werd dus wakker van dat fijne zuur
pi_56907453
Slechte slaap nacht geweest, ik liep ook nog heel de nacht te spoken.
Webkim en Maneki, jullie blijven toch niet doorlopen tot volgende week vrijdag he?

Ik zit nog in mijn gewone broeken, vorige week had ik zelfs nog een kindermaatje 164 aan, wel met knoop open maar toch... Eigenlijk is't wel fijn zo, ik houd niet zo van kleding kopen en die rare stretchstofjes en panelen aan alle kanten is al helemaal niet mijn ding
pi_56908387
Jij zit nu nog steeds in je gwone broeken?
nu voel ik me echt helemaaaaal n olifant
pi_56908507
Ik was om 2 uur wakker, om ong. half 5 weer in slaap gevallen, om half 6 wekker van vriendlief, groot licht aan, die ging nog een shirt strijken in de slaapkamer?, en ik heb hem heeeeeel vriendelijk verzocht dat elders te doen. Toen weer in slaap gevallen, 9 uur wakker.

Hier trouwens nog steeds de boezem die niet groeit

En baby was net tussen 2 en 3 aardig wakker, en hoop gefladder en getril onder in mijn buik.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:37:37 #105
54772 Silmarwen
pi_56908816
164. Die pastte ik toen ik jaartje of 10/11 was al niet meer omdat ik te lang was.

Ik heb vannacht ook heel slecht geslapen, maar het stormt vandaag, misschien dat we daardoor allemaal slecht sliepen. Ik heb hier van 4 uur tot 7 uur af en toe een beetje geslapen en daarna nog een uurtje in bed gelegen omdat ik Knut nog niet wakker wilde maken. Maar heb dat 's middags weer ingehaald.
pi_56908883
Volgende week vrijdag..ik ga alles doen om dįt te voorkomen! Lijkt me echt vreselijk.
Maat 164..in geen 164 jaar dat ik dat ooit nog ga passen
Saartje
pi_56912596
Ik ben nu nogsteeds korter als 1.64, ruim Alleen bij de heupen zitten ze vaak wat strak...
Mijn bugabooprobleem is opgelost, dus hopelijk slaap ik vanacht wat beter, nu alleen nog de vraag, hoe gaan we baby dan vervoeren? Heb al voorgesteld de handjes en voetjes om mijn nek vast te knopen

Ik kan op het moment wel 16 uur per dag slapen:)
Morgen een vloertje uitzoeken voor Lucas zijn kamer en dan kan iig zijn bedje vast die kant op, kunnen we eindelijk iets van een bedje gaan regelen voor de komende kleine!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:24:25 #108
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56913452
LLM, nog niets. Hebben we nog wel een maansverduistering EN een volle maan gehad. Pfff, wat hebben jullie nodig om te gaan bevallen zeg? Zo gaat het natuurlijk niet goed

Ik heb gisteren mijn laatste dag gehad. Bah, wat was dat weer raar. Ik ga het er ook niet meer over hebben. Ben blij dat ik met verlof ben.
Morgen gaan we lekker op vakantie. Voor het eerst met Jetske en dan ook nog vliegen. Spannend hoor allemaal!!! Ik heb er erg veel zin in. We gaan naar Zwitserland, er ligt lekker wat sneeuw dus dat wordt sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gooien. Er schijnt ook veel zon te zijn dus ik kan ook lekker in een boek duiken.

Als ik terug kom zijn er vast wat baby's bij. Webkim en Maneki heel veel sterkte: ET, voor jou dan ook maar een voor de zekerheid Enne, maak er gewoon makkelijke bevallingen van allemaal, niet te veel bloed en dat soort enge dingen
Oh, en k_i_m jij wacht maar even tot ik terug ben hoor
Lekker douchen!
pi_56913551
Sjak, fijne vakantie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 20:41:18 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56913810
Mag jij nog wel vliegen dan Sjak? Meestal zijn luchtvaartmaatschappijen er huiverig voor toch?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56913860
fijne vakantie sjak!
Saartje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:46:59 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56913940
Tot 36 weken mag je gewoon vliegen maar dan wel met een verklaring van de verloskundige. Geen probleem dus. Daarbij mocht er nou iets gaan gebeuren in de lucht, het is maar een uurtje vliegen. Mijn vorige bevalling duurde 32 uur, ik kan dus wel een paar keer heen en weer
Lekker douchen!
  Jubileum moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 20:49:10 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56913986

Fijne vakantie dan maar!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:02:23 #114
14746 k_i_m
pi_56914254
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:

Oh, en k_i_m jij wacht maar even tot ik terug ben hoor
Ik doe niks tot 21 maart, dus je kan voorlopig nog ruim op vakantie . Veel plezier in ieder geval .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:07:31 #115
4177 Jojogirl
pi_56914317
Veel plezier sjak
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:09:20 #116
3011 E.T.
pi_56914350
Sjak, waar je zin in hebt
Fijne vakantie iig

enne.. ik heb nog geen tijd om te bevallen.. Heb nog een week of 2 nodig om alles hier op orde te krijgen.. komt goed uit, dan ben ik 37 weken en dan mag 't van mij ook wel meteen gebeuren
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 21:14:52 #117
43556 miss_dynastie
pi_56914466
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef sjak het volgende:
Mijn vorige bevalling duurde 32 uur, ik kan dus wel een paar keer heen en weer

Veel plezier!
pi_56915627
Sjees hee... nog geen baby's... Webkim en Maneki...Jullie willen wel erg optimaal genieten van de zwangerschap he?!
Sjak, veel plezier!
pi_56915960
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef Mammietje het volgende:
Sjees hee... nog geen baby's... Webkim en Maneki...Jullie willen wel erg optimaal genieten van de zwangerschap he?!
Hardloper.
IG @webkim
pi_56917664
Ja hallo ik ben nog niet eens overtijd hoor
Saartje
pi_56921529
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hallo ik ben nog niet eens overtijd hoor
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:23:04 #122
3011 E.T.
pi_56921620
Ik had gisteravond eventjes het idee dat ik iedereen ging inhalen...

Maar het zal wel het begin van een aanloop geweest zijn ofzo. Vond 't best wel beetje eng, bij de anderen heb ik dat nog niet zo gehad, zo vroeg.
Nog minimaal 2 weken wachten hoor.. dan mag het
pi_56921647
Ik heb vannacht gedroomd dat webkim bevallen was van een jochie
Saartje
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:10:32 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56921916
Hoe dan ook spannend E.T. jullie wonderkind komt gewoon bijna. Zo ongeloofelijk. En zo cool!

Maneki, lief moedertje, nog heul even. Jihaaa!! Jouw situatie vind ik echt jaloersmakend, 2 van die stoere knullen en dan nog zo'n klein prupke erachteraan. Ik wens, ik wens dat lief hier ook overstag gaat, ooit nog.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56921932
Lief Lishe
Ik ben ook wel eens jaloers op mezelf Geef de moed niet op hoor, ik heb ook 4 jaar gedacht dat mijn 3tal er nooit van zou komen
Saartje
pi_56922234
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat webkim bevallen was van een jochie
Ik heb vannacht geslapen. Verder niets.
Begin van de ochtend kreeg ik trouwens wel menstruatiepijnachtige krampjes in the lower regions, maar het komt en gaat en het doet eigenlijk nauwelijks pijn. 't Is alleen een beetje vervelend.
Dus dit weekend bevallen, daar geloof ik ook niet zo in. En in dat geval word ik dus maandag gestript.

Hoe is t met jou Maneki? En Donnahvh?
Hardloper.
IG @webkim
pi_56922262
Ik heb al sinds donderdag flink wat gerommel en steeds als ik denk dat het door gaat zetten,,stap ik onder de douche en in bed om de volgende ochtend gewoon wakker te worden
Ik denk dat dit eigenwijze monster me voorbij de 40 weken grens gaat krijgen, voor de eerste keer
Saartje
pi_56923385
Gewoon geduldig afwachten

Maar jullie houden het idd wel spannend

Vriendlief heeft vannacht een nachtmerrie gehad dat we intiem bezig waren en dat de kleine daarom te vroeg werd geboren.
Nou ik weet wel wat ik de rest van de zwangerschap niet meer hoef te verwachten nu
Maar wel erg sneu voor hem, ik weet hoe naar die dromen kunnen zijn, gelukkig zelf maar eentje gehad waar ik inmiddels al ruim een gerust hart over heb (dat het mis zou gaan met 13 weken).

Gisteravond even gekeken voor een ontwerpje voor een geboortekaartje, zit nog steeds te twijfelen of laten drukken of zelf. Ik zou het zelf wel graag willen doen, maar dan onder voorwaarde dat het ook echt mooi eruit komt.

En m'n vader belde net, volgend weekend komt ie klussen, de boel zou klaar moeten zijn op 24 maart, want dan gaan me ouders op vakantie, en ik heb gezegd dat ik alles klaar wil rond 1 april.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:52:24 #129
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56923843
Sjak, geniet maar lekker van je welverdiende vakantie! Gij stoere vrouw!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:34:26 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_56924513
Hoi, ik zit bij mijn ouders, dus de babietjes mogen wat mij betreft tot maandag wachten, want dan kan ik tenminste mee F5-en

En als de kids echt eerder willen komen, vooruit dan maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56926887
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Troel het volgende:
Hoi, ik zit bij mijn ouders, dus de babietjes mogen wat mij betreft tot maandag wachten, want dan kan ik tenminste mee F5-en

En als de kids echt eerder willen komen, vooruit dan maar
Ik wacht wel ff.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:04:29 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56927008
Bende nou nog steeds nie bevallen vrouwke?
pi_56927014
Ik moet van m`n zus ook wachten tot maandag..dan kan ze een kadootje kopen omdat ze het geslacht nog niet weet !
Saartje
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:06:17 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56927047
Wat een opportunist is jouw zus zeg.
pi_56927200
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet van m`n zus ook wachten tot maandag..dan kan ze een kadootje kopen omdat ze het geslacht nog niet weet !
In Amsterdam zijn de winkels gewoon op zondag open hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56929019
Ja maar in dit pauperdorp niet hoor
Ennieweez..ik ga m`n best ff doen voor vannacht of morgen.. ben er nu wel aan toe zeg maar
Saartje
pi_56929847
Zet hem op alvast!

Maar verder nog geen gerommel waarvan je denk het gaat nu toch echt wel gebeuren?
Amber Mae
pi_56929920
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:49 schreef Webkim het volgende:
Begin van de ochtend kreeg ik trouwens wel menstruatiepijnachtige krampjes in the lower regions, maar het komt en gaat en het doet eigenlijk nauwelijks pijn. 't Is alleen een beetje vervelend.
Dus dit weekend bevallen, daar geloof ik ook niet zo in. En in dat geval word ik dus maandag gestript.
Bij mij begon het de eerste keer exact hetzelfde!! Volgende dag om half 12 's middags was ik Mamma
Wie weet..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:15:00 #139
14746 k_i_m
pi_56930817
Ik heb gefietst. EN HET DEED PIJN . . .

Is dat normaal, dat je niet meer kan fietsen als je uitgerekende datum in de buurt komt? .
In my life
Why do I smile
pi_56931378
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar in dit pauperdorp niet hoor
Ennieweez..ik ga m`n best ff doen voor vannacht of morgen.. ben er nu wel aan toe zeg maar
Zie je wel! .
pi_56931419
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gefietst. EN HET DEED PIJN . . .

Is dat normaal, dat je niet meer kan fietsen als je uitgerekende datum in de buurt komt? .
Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.
Amber Mae
pi_56935285
kim fietsen hoef ik echt niet te proberen, lopen is al

sjak fijne vakantie al denk ik dat je het niet meer lees

ET je mag voor mij hoor

kunnen we geen uitzondering maken dat er ooit een beeb wel is blijven zitten? ik wil niet
schoonmoeder vloer die nog niet klaar is en alles onder het stof van het schuren kamers die nog klaar moeten van mij mag het nog eeuwen duren
mama van 3 kids!
pi_56936710
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Zie je wel! .
Zeg je alle afspraken alvast af?
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 00:18:22 #144
4177 Jojogirl
pi_56939175
Fietsen vond ik de vorige keer vanaf 40 weken ook ineens helemaal niet leuk meer, daarvoor ging het nog wel.
pi_56940145
Truste allemaal.
En morgen slapen we een gat in de dag, dus verwacht van mij geen vroege meldingen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56941502
Zo, wij gooien de info dat we zwanger zijn vanaf vandaag maar een vorm van open waarschijnlijk
(als in: wij gaan het wel wat meer vertellen, maar vinden het nog niet heel leuk als mensen het aan elkįįr vertellen, al zal dat ongetwijfeld wel gebeuren hier en daar en dat is ook geen drama)
Ook al zijn we nog (nét) geen 12 weken zwanger. We hebben wel een goede echo gehad, dat scheelt

Vanmorgen naar de kerk en ik heb simpelweg geen kleding meer waarin je het niet ziet En die mensen kennen mij allemaal heel goed.

Inmiddels wel anderhalve kilo aangekomen Beetje veel! En dat is dus een kilo in de afgelopen week! Nuja, over het algemeen schommel ik een beetje, dus ik ga er van uit dat het ook wel weer wat omlaag gaat komende week.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wurpje op 24-02-2008 15:14:19 ]
  zondag 24 februari 2008 @ 08:35:27 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56941515
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:26 schreef Wurpje het volgende:
Zo, wij gooien de info dat we zwanger zijn vanaf vandaag maar een vorm van open waarschijnlijk
(als in: wij gaan het wel wat meer vertellen, maar vinden het nog niet heel leuk als mensen het aan elkįįr vertellen..
Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap .

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 24-02-2008 08:44:57 ]
  zondag 24 februari 2008 @ 08:44:54 #148
4177 Jojogirl
pi_56941530
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Niet te geloven hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap.
Waarom is dat nou weer spastisch?
De vorige keer hebben wij het ook tot een week of 12 aan niemand verteld. We vonden het veel te leuk om even ongestoord te genieten van ons geheimpje/wondertje en even goed te wennen aan het idee dat we ouders zouden worden.
pi_56941532
zo gek vind ik dit niet klinken hoor,
als ik het lees zoals ik het zelf ook voel: dat ik het leuke nieuws het liefst zelf vertel aan mensen!
(ipv dus dat het nieuws me via via vooruit snelt)
  zondag 24 februari 2008 @ 08:47:28 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56941537
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer spastisch?
De vorige keer hebben wij het ook tot een week of 12 aan niemand verteld. We vonden het veel te leuk om even ongestoord te genieten van ons geheimpje/wondertje en even goed te wennen aan het idee dat we ouders zouden worden.
Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"
Sorry, maar ik vind het bijzonder overdreven, maar dat is mijn mening he .
  zondag 24 februari 2008 @ 08:50:40 #151
54772 Silmarwen
pi_56941544
Omdat Vivi het gewoon leuk vindt om negatief commentaar rond te strooien.

Anyways, ik heb hier heerlijk geslapen, als een roosje, voor het eerst in dagen. Ik ben wel super vroeg wakker steeds, niet dat dat erg is hoor.

Webkim, ik hoop en duim echt voor je vandaag!

K_i_m, een vriendin van mij had daar inderdaad ook heel veel moeite mee, ik geloof dat het wel redelijk normaal is hoor.

Wurpje, mijn verloskundige zei dat een pondje per week normaal is om aan te komen, dus ongeveer 2 kilo per maand. Vorige maand zat ik daar iets over Maar toen heb ik me wel laten gaan en de laatste week heel veel slechte dingen gegeten. Ik ben nu weer braaf bezig.
pi_56941546
als je die zin in beetje perspectief leest valt het best mee
Ik heb ook liever niet dat collaga A het aan B vertelt...dat wil ik zelf doen! Veel te leuk.
  zondag 24 februari 2008 @ 08:57:16 #153
54772 Silmarwen
pi_56941564
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef marit1978 het volgende:
als je die zin in beetje perspectief leest valt het best mee
Ik heb ook liever niet dat collaga A het aan B vertelt...dat wil ik zelf doen! Veel te leuk.
Veel mensen vroegen het aan ons of ze het mochten door vertellen. Zoals mijn schoonmoeder, of ze het aan de tante's en nichtjes/neefjes et cetera mocht vertellen en daar hadden we geen problemen mee. Anderen hebben we gezed dat we het nog even stil wilde houden, maar dat was de avond dat we positief hadden getest.
  zondag 24 februari 2008 @ 09:07:28 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56941599
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat Vivi het gewoon leuk vindt om negatief commentaar rond te strooien.
Ja hoor, je hebt gelijk. .

Ik weet niet of je hier vaker meeleest, maar dan zal je zien dat het kant noch wal raakt wat je hier blaat. Dat ik vind dat JIJ wel vaker klinklare nonsens orakelt is een ander verhaal...maar dat moet je niet in het algemene gaan trekken.
pi_56941688
In dit geval wil ik het even opnemen voor Vivi hoor. Da's echt een beste meid! En iedereen mag zijnn eigen mening hebben toch. Vivi is gewoon een nuchter type wat dit aan gaat...

En nu rustig dames, heb nog geen eens koffie op!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_56942032
Er zijn zat redenen te bedenken om je zwangerschap niet te vertellen voor de 12 weken. Angs voor een miskraam, het even voor jezelf willen houden, problemen met contracten op het werk, het persoonlijk aan de opa's en oma's willen vertellen en niet over de telefoon. Niet iedereen is in de gelukkige omstandigheid dat a.s. opa's en oma's dichtbij wonen enz.

Ieder mag gelukkig voor zichzelf bepalen wanneer en op wat voor manier je vertelt aan familie en vrienden dat je zwanger bent.

Om dan gelijk iemand van spastich gedrag te beschuldigen lijkt mij ook erg kort door de bocht en vrij negatief naar die persoon toe. En of dit getuigt van nuchterheid trek ik ook in twijfel.
pi_56942382
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap .
vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.

wij hebben het nu pas met 14 weken en een goede echo verteld.
pi_56942493
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 11:38:02 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56942854
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik lees dit als in: nog steeds je buik vol? voor je laatste loodjes
  zondag 24 februari 2008 @ 11:53:22 #160
14746 k_i_m
pi_56943062
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:42 schreef Llewella het volgende:

[..]

Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.
Buik? . . .
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 11:54:39 #161
14746 k_i_m
pi_56943084
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.

Ach, tegen mij heeft iedereen nog tot 20 weken gillend van het lachen geroepen dat het toch een ongelukje was?, dus als je het daarvoor moet laten kan je er beter nooit aan beginnen .
In my life
Why do I smile
pi_56943102
Of je een mes in je kut hebt steken Ik heb het ook met zitten op een zachte bank ofzo..bijzonder irritant en pijnlijk.
Hier idd nog steeds de buik er van vol..ben nog nooit zo zwanger geweest
Heb net voor het vergelijk mijn gipsbuik van de vorige zwangerschap eens voorgehouden..ik was toen veul breder dan nu, terwijl ik nu steeds te horen krijg dat ik zo breed draag
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:09:28 #163
14746 k_i_m
pi_56943343
Welnee, je bent haske slank!
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:09:40 #164
14746 k_i_m
pi_56943346
Voor je toestand dan he? .
In my life
Why do I smile
pi_56943444
Tis een wonder dat Greenpeace me nog niet terug is komen rollen over het duin heen
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:22:58 #166
14746 k_i_m
pi_56943567
Hee, nog maar 1 dag! Dan kunnen we echt gaan aftellen .
In my life
Why do I smile
pi_56943622
Jah! Hoewel ik niet gehoopt had zo ver te komen.
Zo stom..vanaf 25 weken plat omdat je bang bent voor een vroeggeboorte..en dan mįg het en dan kom eigenwijze Saar niet. Het kind lijkt nu al op moeders
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:28:01 #168
14746 k_i_m
pi_56943672
Ik krijg de laatste paar dagen juist het idee dat ik 21 maart niet ga halen, terwijl ik eerst het idee had dat er nooit wat uit zou komen . .
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:44:58 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56944002
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".
  zondag 24 februari 2008 @ 12:48:55 #170
14746 k_i_m
pi_56944088
Dat zeg je toch niet Vief . Foei! .
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:53:54 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56944192
Nou Webkim en/of Maneki, doe eens bevallen?
Dan kan het welles-nietesen gewoon weer achterwege gelaten worden.
pi_56944398
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"
Sorry, maar ik vind het bijzonder overdreven, maar dat is mijn mening he .
Ligt eraan...

Ik heb het zelf een tijdje voor m'n werk verborgen moeten houden (is pas 2 weken officieel bekend daar), ik vond dat vreselijk, maar de mensen die het wisten hielden keurig hun mond.

Maar zoals m'n schoonmoeder zou haar mond houden, maar had het meteen al verteld, zegt van niet, andere familieleden vonden het niet zo leuk wilden het liever van ons weten (dat was met 5 a 6 weken zwanger, dus was een tikkeltje vroeg om het meteen maar aan iedereen te vertellen, maar we hebben het juist aan mijn schoonouders toen ook meteen verteld om hun niet achter te stellen toen mijn vader het raadde). (Net zoals dat mijn schoonvader niet wil weten wat het zou worden, wat wij respecteren, en mijn schoonmoeder het nog geen 3 seconden voor zich kon houden Sommige mensen kunnen gewoon geen 'geheimpjes' bewaren )
Ik maak me er verder niet echt druk om, omdat ik zelf het ook graag meteen vertelde aan alles en iedereen (alhoewel ik vond dat de rest van m'n schoonfamilie het wel erg snel wist, volgende dag dat we hetzelf wisten kreeg vriendlief al een felicitatie van z'n kleine neefje), maar niet iedereen vind dat leuk, veel mensen willen het ook gewoon van de ouders horen, of zoals bij het geslacht helemaal niet weten tot het daar is.
Amber Mae
pi_56944926
18 uur. 1 fokking centimeter. niet geslapen.

* Webkim gaat voor de twintigste keer douchen en meldt zich vanzelf wel weer eens.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 24 februari 2008 @ 13:34:40 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56945106
Webkim...

Llewella, dat is idd ook wel zo, maar als je echt niet wil dat anderen het aan elkaar gaan vertellen, dat moet je het gewoon helemaal nog even voor je houden. Sommige mensen zijn er gewoon zo enthousiast over dat ze het ook idd net zo makkelijk wel aan een ander vertellen, 'heb je het gehoord'? Je voorkomt het gewoon niet, tenzij je het per post doet.
pi_56947811
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".
Zal ik ook maar eens reageren dan?
Ik had het dus niet over de algemene "men" maar over mijn vrienden.
De algemene "men" verteld het maar aan elkaar Alleen bij mijn vrienden wil ik graag zélf de reactie zien van de mensen, dat is toch niet zo raar? En nu weten alle close mensen in de kerk het, dus gaan ze hun gang maar met vertellen aan iedereen.

Dus... inmiddels weet de halve kerk het al, dus aan het einde van de week de hele kerk. Dat vind ik geen enkel probleem. Ik had het even over de vrienden die het wat éérder wisten dan de grote bunch mensen.

nu vertel ik de mensen gewoon dat ik zwanger ben en als ze dat aan iemand anders willen vertellen gaan ze hun gang maar.

Maar als je me spastisch wil vinden, is dat je goed recht hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 15:40:38 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56948451
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_56948620
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56948849
Nou, kom maar op.
pi_56948985
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Webkim het volgende:
18 uur. 1 fokking centimeter. niet geslapen.

* Webkim gaat voor de twintigste keer douchen en meldt zich vanzelf wel weer eens.
pffff, dat schiet niet op zeg
pi_56949110
Ahh webkim...het valt niet mee zo!
Hier nog steeds veel gepruttel maar meer ook niet
Saartje
pi_56949268
quote:
Jij hier?!
pi_56949451
quote:
Amber Mae
  zondag 24 februari 2008 @ 16:34:24 #183
54772 Silmarwen
pi_56949778
Webkim, balen zeg.... al dat harde werk voor zo weinig. Ik hoop dat je nu wel opschiet.

Tara Wanneer zijn jullie uitgerekend?
pi_56949939
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
Is ook nieuwsgierig
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:43:27 #185
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56949943
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij ook hier?
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij hier?!
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef Llewella het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
12 september
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_56949972
Gefeliciteerd, wat leuk
  zondag 24 februari 2008 @ 16:46:07 #187
54772 Silmarwen
pi_56949991
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jij ook hier?
[..]

[..]

[..]

12 september
Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
pi_56950035
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jij ook hier?
[..]

[..]

[..]

12 september
Welkom!!!!! Gefeliciteerd!!!

Echt heel gaaf!!!

Jeetje, Knut en Tara allebei aankomend vader

Wanneer komt Mariska zich melden? (Ooit een leuke minimeet gehad met dit clubje )
Amber Mae
pi_56950072
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
Hier nog niet getrouwd hoor
Maar we willen wel geregistreerd partnerschap aangaan voor de kleine er is.
Binnenkort maar eens naar het stadhuis om daarover te informeren, en ook meteen alvast erkenning van de kleine.
Amber Mae
pi_56950111
Ook een TVP dan maar
(als bijbehorend onderdeel van TARA )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:52:09 #191
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950113
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:45 schreef FoN het volgende:
Gefeliciteerd, wat leuk
Wie had dat ooit gedacht he
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Tnx. De eerste echo hebben we zelfs al gehad
pi_56950130
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie had dat ooit gedacht he
Ik zat er stiekem al op te wachten
  zondag 24 februari 2008 @ 16:53:37 #193
54772 Silmarwen
pi_56950137
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hier nog niet getrouwd hoor
Maar we willen wel geregistreerd partnerschap aangaan voor de kleine er is.
Binnenkort maar eens naar het stadhuis om daarover te informeren, en ook meteen alvast erkenning van de kleine.
Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.

Tara, wordt dat nou een FOK!baby of niet? Ik wist het niet zeker en Knut zei "Uhm, kweetniet."
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
Gefeliciteerd!

En ik gok dat alles goed was op de echo.
pi_56950148
Tara en Freecell Gefeliciteerd
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:54:59 #195
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950162
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef Llewella het volgende:

[..]

Welkom!!!!! Gefeliciteerd!!!

Echt heel gaaf!!!

Jeetje, Knut en Tara allebei aankomend vader

Wanneer komt Mariska zich melden? (Ooit een leuke minimeet gehad met dit clubje )

Da's lang geleden

Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
pi_56950190
Tara en freecell kennen elkaar niet via fok
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:58:42 #197
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950233
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tara, wordt dat nou een FOK!baby of niet? Ik wist het niet zeker en Knut zei "Uhm, kweetniet."
[..]

Gefeliciteerd!
En ik gok dat alles goed was op de echo.
Freecell en ik hebben elkaar buiten FOK! leren kennen. Ze registreerde zich hier wel voordat we wat kregen met elkaar, maar we hebben elkaar dus niet via FOK! leren kennen.

En op de echo was alles prima
pi_56950256
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.
pi_56950294
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.
Goede idee dus?
Maarre, tegenkomen? Ik zie jou niet in de OP?
pi_56950326
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Goede idee dus?
Maarre, tegenkomen? Ik zie jou niet in de OP?
Ah, ik ben gewoon een eeuwige lurker
pi_56951011
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.
Jazeker willen we trouwen! Maar ik wil het dan wel helemaal goed doen, en de wensen die ik heb tjah, het kost allemaal wat Dus dan liever eerst geregistreerd partnerschap.

Met wat ik tot nu toe heb uitgezocht is geregistreerd partnerschap praktisch hetzelfde als trouwen. Alleen kinderen worden niet automatisch erkend, dat is wel een verschil. Dus moeten kinderen alsnog apart erkend worden.
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Da's lang geleden

Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
Yep, dat zat ik me ook net te bedenken

Freecell, jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! En een mooie zwangerschap toegewenst!!
Amber Mae
pi_56951375
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 24 februari 2008 @ 18:02:44 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56951530
Gefeliciteerd Tara en Freecell!
  Jubileum moderator zondag 24 februari 2008 @ 18:33:07 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56952009
Tara, ik ben helemaal Wat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56952127
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Fuente het volgende:
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk

Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.

Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).
Amber Mae
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 18:41:59 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56952185
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef Lois het volgende:
Tara, ik ben helemaal Wat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Dankje

Ik had eerder nooit verwacht zo snel in dit topic (of subforum) te komen
  zondag 24 februari 2008 @ 18:42:45 #207
4177 Jojogirl
pi_56952199
Freecell en Tara Gefeliciteerd!
  zondag 24 februari 2008 @ 18:47:30 #208
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_56952281
Jeeeeeeeeeee Tara wordt papa.

Mennnnnn wie had dat in 1999 gedacht.

Van harte jongen.
pi_56952589
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Llewella het volgende:

[..]

Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk

Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.

Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).

Jeetje, dat wist ik niet! Wij hebben destijds (2005) alles nagevraagd bij het gemeentehuis hier, en zo is het ons toen meerdere malen uitgelegd
Nah ja, als het zo kan is het alleen maar handig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56952640
Echt keigaaf Tara En leuk dat jullie hier nu posten. Gefeliciteerd!

Freecell heb ik al vier keer gefeliciteerd geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56952763
En Freecell en Tara, van harte
Sara
Merel
Ukje
pi_56952923
Tara & Freecell wat leuk! Proficiat!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Redactie Frontpage zondag 24 februari 2008 @ 20:06:14 #213
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_56953847
He TARA, ouwe trekeend! Haha, wie had dat ooit gedacht toen he, dat deze knaapjes ooit papa zouden worden! Gefeliciteerd jong, het zij je van harte gegund!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_56953858
Freecell en Tara wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
pi_56953983
Tara en Freecell, gefeliciteerd!!

Wij gaan eind april, zo'n 6-7 weken voor de baby komt, ook nog trouwen. Niet groot, met een klein clubje mensen, maar wel gezellig.
Overigens ben ik er gisteren achter gekomen dat er best wel wat positie-trouwkleding te vinden is, zelfs in mijn smaak

Na gisteren behoorlijk kapot, die bruids/positiezaak zit in Rotterdam, ik woon zelf in Drenthe. Behoorlijk stuk rijden + nog wat shoppen in Rotterdam erbij. Vandaag maar rustig aan gedaan, merkte het toch wel in m'n lijf..
pi_56955057
tara en freecel gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 24 februari 2008 @ 21:18:02 #217
3011 E.T.
pi_56955420
Tara en Freecell gefeliciteerd!
  zondag 24 februari 2008 @ 21:22:47 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56955542
Tara en Freecell, gefeliciteerd!

Webkim, ik hoop dat het nu wat sneller gaat. En anders dat je vannacht lekker slaapt, thuis, of met wat hulp in het ziekenhuis. Zet 'm op moeders!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 24 februari 2008 @ 21:24:08 #219
4177 Jojogirl
pi_56955577
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
pi_56957381
Hoi Tara! Welkom hier

Hier ook met een bijzonder dikke pens getrouwd ruim 3 jaar terug. Was toch de bedoeling en het is fijn om alles in 1 keer goed geregeld te hebben en met het hele gezin dezelfde naam te dragen. Mijn broertje trouwt in april ook 'nog even' om dezelfde reden!

Bekaf vandaag. Gisteravond beetje te laat gemaakt en Tinka lag de halve nacht (zonder reden?) te janken. Vanmorgen beetje uitgeslapen en vanmiddag weer paar uur slaap gepakt maar voel me geradbraakt na een l*llig wangelingetje vanavond. Valt me zo tegen dat mijn conditie zo achteruit gaat. En ik moet nog 3 maanden, pfff...

Webkim, ik heb met je te doen. Ik zou je met plezier even een paar centimeter extra aanmeten. Hoop voor je dat er inmiddels schot in zit of -nog beter- dat je de kleine al hebt... Succes even met de allerlaatste loodjes.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 22:35:02 #221
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_56957494
Tara gaat vader worden

van harte gefeliciteerd, super leuk

* just me terug in lurkstand!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_56957784
Tara en freecell gefeliciteerd!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 22:51:46 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56957936
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef just me het volgende:
Tara gaat vader worden

van harte gefeliciteerd, super leuk

* just me terug in lurkstand!!
Wel leuk dat je er even uitkwam

En bij jou al zicht op het oma-schap?
hoewel ik me bedenk dat je volgens mij in een vreemde constructie al half oma was oid

Anyway, iedereen bedankt voor de felicitaties
pi_56958138
Tara gaat papa worden
pi_56958418
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef Jojogirl het volgende:
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
Nog niet, over 2 weken hebben we de ondertrouw en ik denk dat ik het dan nog even ter sprake laat komen
Thx voor de tip
pi_56958543
onregelmatige krampen..ik hoop dat het vannacht eens door gaat zetten!
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 23:24:53 #227
14746 k_i_m
pi_56958758
Ja, leuk! Gelijk met de Oscar uitreikingen .

Tara en Freecell, nog gefeliciteerd! .
In my life
Why do I smile
pi_56958876
Als dat geen fabulous kind wordt weet ik het ook niet meer
Ennieweez, ik ga te bed

Tara en Freecell gefeliciteerd!
Saartje
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 23:59:27 #229
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56959498
Webkim, veel sterkte voor vannacht! Alvast wat voor als je ze nodig mocht hebben.

Saar, maak er eens een geslaagde nacht van voor je mama!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 25 februari 2008 @ 00:05:44 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56959577
laatste loodjes mama's good luck
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 25 februari 2008 @ 07:31:20 #231
331 Merel
Be here now.
pi_56961844
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:

En bij jou al zicht op het oma-schap?
Nou ik weet niet of m'n broertje iets van plan is, maar ik niet hoor

Echt hartstikke gefeliciteerd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 25 februari 2008 @ 07:35:43 #232
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56961863
Maneki Hoe is het nu??
En Webkim?

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 25 februari 2008 @ 07:50:11 #233
3011 E.T.
pi_56961922
Waar zijn die babies???
pi_56962056
Tara en freecell gefeliciteerd

Webkim en Maneki ik hoop dat jullie snel een beebietje vast mogen houden!
pi_56962244
buik is nog vol..
Saartje
pi_56962268
Volgens mij ligt Webkim te werpen.
Iig, dat hoop ik voor haar.
pi_56962400
Ik hoop ook vor webkim dat het nu echt doorzet!

Voor webkim!
pi_56963039
wow Tara en freecell gefeliciteerd!!!
  maandag 25 februari 2008 @ 13:42:15 #239
3011 E.T.
pi_56963280
Kom maar op met die downtime-baby's .. .

Ik was het niet deze keer Maarreh... Maneki? Bij jou soms? Webkim? Is er bij jou wat gearriveerd??
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2008 @ 13:46:20 #240
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56963341
Hey wat leuk, Tara wordt papa Freecell en Tara van harte gefeliciteerd!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 25 februari 2008 @ 13:50:44 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56963403
Tara, ouwe Fok! dino! gefeli!! en Freecell ook ofcourse .
  maandag 25 februari 2008 @ 13:54:50 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56963475
Nog niks? Webkim! Kom eens melden!
pi_56963808
Ik had graag leuk nieuws willen melden maar helaas
Saartje
pi_56963917
tara & freecell, gefeliciteerd!

maneki, jij krijgt vast een schrikkelkind!
  maandag 25 februari 2008 @ 14:14:46 #245
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56963945
Gefeliciteerd Tara en Freecell

LLM hopelijk mag het vlug op gang schieten..

webkim????
pi_56964585
(es kijken of dat bij mij ook lukt )
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_56965724
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had graag leuk nieuws willen melden maar helaas
De kans op "op datum" was 5% toch?
Toch was het wel leuk geweest
  maandag 25 februari 2008 @ 17:48:33 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_56968196
quote:
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 februari 2008 @ 19:14:44 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56969999
Webkim issis wel heel erg stil vinden jullie niet?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56970188
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Webkim issis wel heel erg stil vinden jullie niet?
Die komt gewoon morgenvroeg melden dat ze een hele toffe baby heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')