abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:21:14 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56865643
Zwangerschap en geboorte deel 364

De aanstaande papa's en mama's :

20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
09 mei 2008: FoN
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008: Llewella
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
12 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
13 september 2008: Wurpje
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
06 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
23 oktober 2008: CrazyMoon

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 24-02-2008 18:06:16 ]
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:22:33 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56865668
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:09 schreef simmu het volgende:

[..]

10 augustus. sangdrax is ook op fok actief, telt dat als fokbaby dan?
Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
pi_56866464
tuvupu
Saartje
pi_56866968
Tijd Voor Persweeen

Nog steeds he-le-maal niks te voelen. Zelfs nog lekker een stukje gefietst vanmiddag.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:34:44 #5
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56867497
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi. Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
pi_56867583
Ja Webkim, of je logt even als jezelf in...
pi_56867630
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi. Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
woohoo
Hardloper.
IG @webkim
pi_56867770
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:55:05 #9
54772 Silmarwen
pi_56868003
Ik ben zo blj en opgelucht dat ik het gewoon nog een keer kwijt moet.

Sowwy.

Zeg Webkim, Donnahvh en Maneki, schiet eens op.
Even zonder dollen, alles gaat nog wel ok of is jullie geduld en puf nu echt wel op? Ik ben nu al zo ongeduldig zeg.
pi_56868114
Hier alles okee hoor. Tuurlijk ben ik ongeduldig, maar ik loop, huishoud en fiets nog vrolijk rond. Die kleine meldt zich wel als het tijd is en ik ben echt niet van plan te gaan *zitten* afwachten. Het kan nog max. 2 weken duren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56868343
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Das dan jammergenoeg geen FOK! baby.
Ik heb Silmarwen hier leren kennen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:24:13 #12
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56868807
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:11 schreef Webkim het volgende:
Tijd Voor Persweeen
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!

Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getel Ik ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.

En morgen mijn laatste werkdag Wat ben ik daar aan toe zeg
Lekker douchen!
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:27:13 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56868893
Mooi Silmarwen

Klinkt wel haalbaar sjak. Fijn dat het geen superstreng dieet wordt. En feli met je verlof
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:12:35 #14
54772 Silmarwen
pi_56870056
Sjak, ik hoop het echt hoor en dan weer lekker terug naar de verloskundige!

En Webkim, goede instelling hoor! Ben benieuwd of ik nog zo positief ben tegen die tijd.
pi_56870589
Hoi
Ik ben nog steeds een beetje in de wolken van de goed echo

En hup LLM's!
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:36 #16
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56870847
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!

Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getel Ik ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.

En morgen mijn laatste werkdag Wat ben ik daar aan toe zeg
Oh ja, dat tellen . Ik denk dat ik veel dingen nog zo uit mijn hoofd weet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:42:52 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56870956
over tellen gesproken... nog 26 dagen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:14:54 #18
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56872001
jojo fijn dat je een mooie echo hebt gehad

wurpje is niet meer dan normaal dat je nog in de wolken bent...

LLMers ik hoop nog steeds dat als het in gang schiet dat het dan ook vlotjes mag verlopen

liefs lunastar
pi_56872385
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
Saartje
pi_56872582
Heb vandaag mijn wagen bij de prenatal opgehaald in Leiden, maar ben er totaaal niet tevreden mee. De rem deed het niet in de trein dus ik moest steeds op die wagen duiken, de zwenkwieltjes zwenken zooo soepel dat ie alleen maar zwenkt op de oneven stoepjes hier en je constant dus corrigerend moet sturen in plaats van ontspannend rechtuit, Lucas zat heel ongemakkelijk omdat het bij zijn schouders zo smal was en ik krijg onmogelijk dat ding straks de tram/trein/bus in, laat staan als hier op het station de lift dan nog eens stuk blijkt (en dat blijkt ie nogal vaak...) Zwaar teleurgesteld eigenlijk

Morgen gaat ie terug naar de prenatal, waar ie zo lekker reed en zo licht was...
pi_56872760
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning! Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?! ) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me. Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!

Fijn dat alles goed was Jojo!

Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!
pi_56873046
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
Tralalalala *steekt vingers in oren en knijpt ogen dicht*
Waar is de struisvogelsmiley?

Geniet er nog maar ff met volle teugen van!
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:50:44 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56873149
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..
*nog maar even extreem gaat genieten*

Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56873200
Fijn dat je geen suiker hebt Silmarwen!

En Sjak, mooi dat het dieet mee lijkt te vallen, hopelijk lukt het veranderen van je eetgewoontes een beetje!

Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?

Fijn dat alles goed was met de echo Wurpje en Jojo!

Gisteren aan de buitenkant van m'n buik de bewegingen van de baby kunnen volgen, heel grappig en lief om te zien
pi_56873340
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:

[..]

*nog maar even extreem gaat genieten*

Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling )
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Saartje
pi_56873453
ET, ik zat ff het vorige topic na te lezen en heb toch een beetje medelijden met een eventueel jochie in spe... Zijn paashaasoren niet een optie dan i.p.v. de bloem? Tis toch wat dat ik nu al voor hem op moet komen...
pi_56873650
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef mrien het volgende:
Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?
We moesten hem wel in gebruik nemen, vanuit Leiden met al die dozen naar huis was gewoon niet mogelijk geweest zonder auto, dat in elkaar zetten doen ze dus standaard
Op de bon staat netjes 20-02, dus op 21-02 kunnen ze onmogelijk lastig doen lijkt me... Ben alleen benieuwd of ik straks 850 euro aan kortingbonnen krijg of gewoon echt geld terug...
  donderdag 21 februari 2008 @ 06:08:38 #28
54772 Silmarwen
pi_56877174
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning! Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?! ) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me. Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!

Fijn dat alles goed was Jojo!

Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!
! Erg he.
Ik had al last van mijn onderrug, maar als ik lang loop, schoonmaak of werk kan ik, zodra ik ophoud, bijna niet meer rechtop staan of lopen. Als ik loop krijg ik heftige pijnscheuten links van mijn stuitje en rechts wat minder. En bij verschuiven als ik zit en soms als ik opsta of op de fiets stap, dan krijg ik felle pijnscheuten in mijn schaambijn.
De linkerkant van mijn stuitje doet eigenlijk constant wel pijn en bijvoorbeeld plat op die echo tafel dinges liggen, doet echt zeer, daarna kan ik niet meer zelf overeind komen.

Moet zeggen dat het me niet verbaasd. Ik was geloof ik 12 toen ik voor het eerst fysiotherapie voor mijn rug kreeg. Ik ben erg lang en heb snelle groeispurten gehad, dat was volgens de fysio en mijn toenmalige arts de verklaring waarom ik daar zo snel last van kreeg. Helaas pindakaas. Ik ben gewoon een beetje gammel.
pi_56877373
*meldt*
Rustige nacht gehad. Die volle maan, zou dat komende nacht z`n werk moeten gaan doen of had ik dan al wat moeten merken?
Saartje
  Jubileum moderator donderdag 21 februari 2008 @ 07:38:16 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56877378
Eh.... Dat ga je vandaag merken Maneek

Webkim, je bent officieel over tijd nu Ga maar bevallen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56877464
Webkim, heb je nog niet lang genoeg bovenaan gestaan? Kom maar op met die verse beeb

Maneki, het wordt niet zomaar volle maan, maar ook nog maansverduistering...rond een uur of 4 vannacht volledig geloof ik. Van al die bijzondere maankrachten moet je wel iets gaan merken

ow nee, de maansverduistering was afgelopen nacht...dan moet de volle maan het alleen doen

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_sly op 21-02-2008 08:08:26 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56877657
Silmarwen, fijn dat t geen suiker is

Jojo Fijn dat alles in orde was

Sjak veel plezier op je laatste werkdag

En nu wil ik verse baby's zien
pi_56877945
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En nu wil ik verse baby's zien
en ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56878001
Nog niks
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56878213
Sjak, wat heerlijk dat je nu dan toch eindelijk verlof hebt!
Succes met je dieet.... Ik hoop echt dat je de laatste loodjes nog een beetje prettig kunt doorbrengen.

Webkim, ben je verslaafd aan je dikke buik ofzo? ga toch bevallen meid!
En Maneki ook, huppetee!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:15:02 #36
3011 E.T.
pi_56878246
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen

Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten (en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56878265
Hallo allemaal!

Allemaal verse baby's opkomst zie ik.
Nou, hier gaat alles nog steeds heel goed. Vorige week vrijdag nog even een echo gehad want de placenta lag een beetje voor de 'uitgang'. Maar dat is zoals verwacht weer helemaal goed gekomen.
Verder voel ik me ook nog ontzettend mobiel en vitaal.
Als ik soms collega's van me zie. Hoe moeizaam het al gaat met 21 wkn door zwangerschapsdiabetes etc.. Ik mag volgens mij echt van geluk spreken dat het zo van een leien dakje gaat.
Elke keer bij de controle mogen we even het hartje horen en is alles weer goed.
Bijzonder hoor.
Verder ook alles goed met iedereen hier?

Groetjes van flowerbox
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_56878466
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen

Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten (en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
Oh dat klinkt goed zeg! Lijkt me logisch dat je je lijf nu wel kent, ik heb dat ook wel hoor! Rust nu preventief uit ipv voor het te laat is en dat scheelt echt bergen.
Dat Essure klinkt me ook wel goed in de oren, ik bookmark hem ff voor het geval mijn wederhelft toch last krijgt van knipjesvrees..je weet maar nooit

Oh en qua babies zien...mijne gaat straks via het pmcircuit. Ben wel gehecht aan m`n (redelijke) anonimiteit
Saartje
pi_56878481
*meldt zich vast voor het pmcircuit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56878800
webkim waar ben je???

sjak gelukkig valt je dieet mee, heerlijk verlof geniet ervan

fon balen van je kinderwagen.
mama van 3 kids!
pi_56879286
Slimarwen en Sjak, goed nieuws nog !

Ik ben vandaag 12 weken

Alle LLM, ik kan de rest alleen maar bijstaan! Jullie mogen nu wel eens verse babies gaan werpen .

*doet 12-weken-vreugde-rondedansje*
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:39:52 #42
14746 k_i_m
pi_56879790
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch? .

Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer . Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest .

Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word .
In my life
Why do I smile
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:41:32 #43
54772 Silmarwen
pi_56879820
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch? .

Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer . Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest .

Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word .
Tsja, niet afgeklopt he.

Heb je al een paracetamolletje ingenomen? Dat mag gewoon tijdens de zwangerschap en misschien haalt dat het scherpe randje een beetje van de pijn af.

Je hebt wel pech he! Eerst in de spagaat en nu dit weer.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:47:08 #44
14746 k_i_m
pi_56879922
Nee, heb niks ingenomen. Over het algemeen werkt paracetamol niet zo bij mij, dus ik betwijfel of het in dit geval wat oplost. Ik zal wel iets verrekt hebben. Ik heb al een paar dagen het gevoel alsof mijn bekken op twee plaatsen op het punt staat om vieren te breken, misschien hoort het wel gewoon bij "deze tijd" van de zwangerschap? Of misschien komt het nog wel van de ongelukkige douche actie .
In my life
Why do I smile
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:52:28 #45
54772 Silmarwen
pi_56880030
Met beiden heb ik niet echt ervaring. Maar het klinkt me plausibel in de oren. Kun je meteen evn aan de verloskundige vragen.

Succes straks!
pi_56880227
Auw k_i_m. Mag je niets anders nemen dat wel werkt (de dokter zei hier dat dafalgan ook mag, max 3 per dag)?

Ik heb maandag echo
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:03:15 #47
14746 k_i_m
pi_56880233
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien .
In my life
Why do I smile
pi_56880307
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien .
Wij haddenmet 37 weken een echo om de ligging te bepalen. Ze kon niet voelen wat hoofd of kont was en daar was ook niks leuks op te zien. Alleen dikke kop van de achterkant.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:20:16 #49
14746 k_i_m
pi_56880556
Ik werd er ook al voor gewaarschuwd dat je met veel geluk misschien nog een handje zou kunnen zien ofzo, maar dat ik er niks van moest verwachten. Wel jammer eigenlijk, maargoed, we hebben zat echo's gehad waar we wel vanalles op konden zien, en als ik nu de echofoto's van mijn schoonzus bekijk (die 10 weken op mij achterloopt) denk ik soms wel eens dat als je ze om zou ruilen met die van mij ik het verschil ook niet zou zien .

Dus het begint wel tijd te worden dat ze eruit komt .
In my life
Why do I smile
pi_56880600
jeetje wat gaan jullie snel!
ik ga vanmiddag bellen naar de vk voor een eerste afspraak
ben alles al weer vergeten lijkt het, want hoe gaat het nu met de echo's?
als ik er eentje krijg met bijv. 9 weken, krijg ik er dan ook weer 1 met 12 weken?
of pas weer met 20 weken..

zal later even alles doorlezen! nu weer even mn dochter aandacht geven
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:27:43 #51
14746 k_i_m
pi_56880706
12 weken is toch om de termijn te bepalen? Volgens mij slaan ze die niet over, als het goed is. Dus dan krijg je er gewoon nóg één .
In my life
Why do I smile
pi_56880789
mja, met mijn dochter had ik er eentje met 7,5 week en daarna pas met met 28 weken ongeveer.. (20 weken echo was er toen net, en bij ons ziekenhuis kon dat toen niet :S)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:34:51 #53
14746 k_i_m
pi_56880851
Waarom was die 28 weken echo dan??
In my life
Why do I smile
pi_56881496
ik had erg veel vruchtwater en uit de glucosetest kwam uit dat ik zwangerschapssuiker had. Ze wilden weten of de baby niet te groot was. Dus ik was toen erg blij dat ik nog een echo kreeg
ik ga straks bellen en dan hoor ik het wel
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:09:16 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881626
Tussen 7 en 12 weken is de termijn echo, dus als je hem met 9 krijgt, krijg je hem met 12 niet nog een keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881705
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef k_i_m het volgende:
12 weken is toch om de termijn te bepalen? Volgens mij slaan ze die niet over, als het goed is. Dus dan krijg je er gewoon nóg één .
De termijnecho is ergens tussen de 7 en 14 weken. Niet persée met 12. Dus het ligt er een beetje aan waarom de eerste echo was .
Als dat al de termijnecho was, krijg je er pas weer één bij 20 weken.

het echobureau raadde mij aan nog een echo te doen rond week 14, omdat haar termijn niet met de mijne klopte

Alleen meestal nemen de verloskundigen dat advies niet over en die moeten de medische indicatie geven, anders wordt het niet vergoed.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:20:25 #57
14746 k_i_m
pi_56881849
Oh, wat flauw zeg, dat het tussen zoveel weken zit. Ik vond dat juist zo'n mooi idee, dat je met 12 weken een echo krijgt en dan gelijk feest kan vieren als alles werkt .

Ik heb trouwens expres de verloskundigenpraktijk met eigen echo apparatuur gekozen, al is het maar omdat je dan kans op extra echo's hebt .
In my life
Why do I smile
pi_56882188
ik heb net gebeld, het is nu idd anders dan toen met Sarah.
ze hebben nu nieuwe testen ofzo en dat kan dan al snel, om te kijken of het kindje down-syndroom of iets heeft. heb gezegd dat wij dat niet willen.
nu mag ik 18 maart komen voor de eerste afspraak.
En ze doen nu zelf de echo's en dat wordt de week erna. Maar de planning was er nog niet, dus ze kon nu niet zeggen wanneer en hoe laat. Dus dat wordt afgesproken als we er zijn voor de eerste afspraak, ze weten wel dat het de week erna wordt. dus dan ben ik iets van 10 weken.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56882835
nog niks te melden hier...
Hardloper.
IG @webkim
pi_56882909
he verdorie!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:22:43 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56883045
Ik mocht ook kiezen om die echo wat vroeger te doen, dus bijv. bij 9 weken, maar zou er niet nog eentje krijgen. En toen hebben we maar gewacht tot de 12, dan zie je toch net wat meer.
pi_56883130
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef OooLizaooO het volgende:
Slimarwen en Sjak, goed nieuws nog !

Ik ben vandaag 12 weken

Alle LLM, ik kan de rest alleen maar bijstaan! Jullie mogen nu wel eens verse babies gaan werpen .

*doet 12-weken-vreugde-rondedansje*
jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .
alleen deze laatste weekjes gaat langzaam.
vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed, wel de hele week al last van een soort beginweeen maar iedere x als ik denk dat het ėcht " is stoppen ze weer
waarschijnlijk is het ongeveer een 7 ponder enne voorderest moest ik maar afwachten what else is new
het is niet eens dat ik het echt zat ben maar ik ben gewoon zooo benieuwd + mn kids hebben volgende week vakantie dus qua timing zou NU het goede moment zijn om te bevallen
vanavond volle maan duzzz who knows!
pi_56883559
Ah dan heb ik dus geluk gehad qua echo's , de eerste was met 10 weken, daarna nog eentje met 14 weken en dan nu weer een met 20 weken gehad

ah ik dacht dat t gisternacht volle maan was...naja na vanavond dus verse baby's, alvast succes dames
pi_56883785
Succes LLM met die volle maan!
Ik heb echo op 6,5 weken gehad (was "gewone" controleafspraak die ik nog had) en toch mag ik nu maandag terug gaan voor de 12 weken echo (dan meten ze ook de nekplooi). De volgende is dan in principe op 20 weken. Zo gaat het toch in Belgiė .
pi_56883973
Even weer een (vies) vraagje: m'n witverlies is gisteren en vandaag iets donkerder, naar de oranje-rode kant op. Alsof er een heel klein beetje bloed inzit. Het is op zich maar een piepklein beetje (het witverlies). Is dat normaal?
pi_56884521
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:26 schreef donnahvh het volgende:

[..]

jemig wat gaat de tijd hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik 12 weken was..geniet er maar lekker van .
alleen deze laatste weekjes gaat langzaam.
vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed, wel de hele week al last van een soort beginweeen maar iedere x als ik denk dat het ėcht " is stoppen ze weer
waarschijnlijk is het ongeveer een 7 ponder enne voorderest moest ik maar afwachten what else is new
het is niet eens dat ik het echt zat ben maar ik ben gewoon zooo benieuwd + mn kids hebben volgende week vakantie dus qua timing zou NU het goede moment zijn om te bevallen
vanavond volle maan duzzz who knows!
Ik dacht even dat ik mijn verhaal zat te lezen..alleen de username is anders

Liza, daar zou ik me niet ongerust om maken. De hele boel is nu zo goed doorbloed daar beneden dat je van een keertje niezen al wat bloedverlies zou kunnen hebben. Pas als het grotere hoeveelheden helderroodbloed zijn moet je aan de bel trekken.
Saartje
pi_56886424
Oef Maneki, dankje
Voor de LLM die het aan-de-buik-zitten beu zijn:

[ Bericht 1% gewijzigd door OooLizaooO op 21-02-2008 16:15:08 ]
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:29:51 #68
14746 k_i_m
pi_56886824
Volgens mij vraag je er dan juist om, met zo'n t-shirt .

De echo was toch wel leuk, het is nog steeds een meisje ( . ) en we konden zelfs een beetje zien hoe het hoofdje eruit ziet. Verder is de schatting keurig gemiddeld, geen abnormaal groot kind ofzo ( . ) en is ze al vrij diep ingedaald (hee, rugpijn? . )

Tevredenheid alom weer!
In my life
Why do I smile
pi_56886927
Goed nieuws k_i_m!
En nu maar bevallen
pi_56887039
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef OooLizaooO het volgende:
Oef Maneki, dankje
Voor de LLM die het aan-de-buik-zitten beu zijn:
[ afbeelding ]
ik heb gister de bijbehorende buikband gekocht
en eentje met een heel groot vraagteken erop
pi_56887279
Ligt het aan mij of heb ik Webkim nog niet gezien vandaag
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:53:50 #72
14746 k_i_m
pi_56887364
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:11 schreef Webkim het volgende:
nog niks te melden hier...
.
In my life
Why do I smile
pi_56887923
Ow tijd voor een brillie Thanks!
pi_56893010
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!

(Overigens kom ik de Erfgena(a)m(e) vast niet a la minute melden hier hoor, wegens pjoeter op zolder enzo.)
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:17:08 #75
3011 E.T.
pi_56893032
*auw*
Beeb heeft vanavond besloten de hele binnenboel te verbouwen en de slaapkamer aan de andere kant te willen
Totnutoe lag de baby de hele tijd met de rug rechts, kont omhoog.. niet ingedaald en dus werd er af en toe naar overdwars gedraaid. Dat was allemaal goed te doen.

Sinds een uur of 7 vanavond voel ik ineens een heleboel 'kind' aan de linkerkant en is de rechterkant een stuk leger. Hierbij een hoop gedraai, gewoel, beursigheid.. en dat heeft tot gevolg wat kramperigheid..

Denk dat ik straks nog maar even een hete douche op m'n buik zet en op tijd m'n bed in Zo heftig als dit heb ik voorgaande keren nog niet meegemaakt.. die twee bleven gewoon braaf liggen zoals ze lagen.
pi_56893097
webkim ik duim voor je!
E.T auw Hier ook zo`n draaikont, warm bad maakt het vaak alleen nog maar erger
Saartje
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 21:53:52 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56894111
Ik wilde al water gaan koken
pi_56894201
heb je de lakens al gescheurd Swets?
Saartje
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:02:09 #79
3011 E.T.
pi_56894346
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
heb je de lakens al gescheurd Swets?
breng 'm nou niet op ideeen... straks ziet ie de stof voor de nieuwe wieg-bekleding voor lakens aan
pi_56894415
heb je die wiegbekleding nou nog niet gemaakt joh?
Saartje
pi_56895555
spannend webkim! ik hoop op een goed functionerende maan voor je vannacht.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 22:41:47 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56895558
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee Nesteldrang zweept blijkbaar alleen klussende vaders op.
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:44:32 #83
3011 E.T.
pi_56895626
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er moest nog een kind z'n verjaardag vieren
pi_56895693
Whehe
Saartje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 06:04:20 #85
14746 k_i_m
pi_56898966
Niks bijzonders te melden, maar na tot 3 uur wakker te hebben gelegen ben ik nu alweer klaarwakker. En ik moet om 8 uur weer opstaan . . .
In my life
Why do I smile
pi_56899130
de mythe van de volle maan is ontkracht hoor
Saartje
pi_56899541
Geen baby's?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:36:54 #88
14746 k_i_m
pi_56900435
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
de mythe van de volle maan is ontkracht hoor
Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallen . .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:46:34 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56900598
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik weet wel dat het niets zegt en dat het evengoed nog anderhalve week kan duren, maar toch deed ik net -voor zover de ruimte het toeliet- een dansje op de wc want: exit slijmprop.
Dat deed me nu toch eindelijk geloven dat ik niet voor eeuwig zwanger blijf. Volle maan, doe je ding; ik heb nog geen plannen vannacht!
Ik ben toen de dag erna bevallen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56900705
Auw, zo'n draaikont in je buik lijkt me nu niet bepaald lekker , even naar je buik schreeuwen dat daar helemaal geen plek meer voor is helpt niet?

Ik wil verse babiegeur! Waar is Webkim?
pi_56900898
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:

(Overigens kom ik de Erfgena(a)m(e) vast niet a la minute melden hier hoor, wegens pjoeter op zolder enzo.)
Hopen dat de kleine vlug komt, mijn eerste weeėn kwamen een paar uurtjes na de slijmprop. Gwen uiteindelijk de volgende dag.
pi_56900953
hey, webkim, kom es melden....
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56901060
Deze ochtend kon ik echt niet meer in mijn jeans, dus ik heb even zelf een buikband oplossing moeten verzinnen want ik had e.c.h.t n.i.k.s meer om aan te doen .
Heb dan zo'n strapless zomertopje genomen, eerste helft in de broek en andere helft erover geplooid en... het werkt !
Ik vind het wel raar dat ik zo snel zo dik wordt (nu 3 kg bij). Zeker voor een eerste, bij de meeste andere vrouwen zie je dat pas veeeeel later. Ik heb normaal gezien nog een relatief platte buik (m'n broeken gingen alleszinds dicht ) maar nu heb ik echt zo'n tonnetje dat ik zelfs niet eens meer kan intrekken! En ik ben nog maar 12 weken!
pi_56901423
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Neeee, dat is mijn laatste hoop op mijn verjaardag te bevallen . .
Ik ben bij de eerste 4 dagen voor mijn verjaardag bevallen, en dat was geen garantie voor geen visite hoor
Zat `s avonds te janken van ellende en niemand die op het lumineuze idee kwam om maar weg te gaan omdat ik moe was, tot ik iedereen hysterisch de deur uit werkte
Saartje
pi_56901493
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Deze ochtend kon ik echt niet meer in mijn jeans, dus ik heb even zelf een buikband oplossing moeten verzinnen want ik had e.c.h.t n.i.k.s meer om aan te doen .
Heb dan zo'n strapless zomertopje genomen, eerste helft in de broek en andere helft erover geplooid en... het werkt !
Ik vind het wel raar dat ik zo snel zo dik wordt (nu 3 kg bij). Zeker voor een eerste, bij de meeste andere vrouwen zie je dat pas veeeeel later. Ik heb normaal gezien nog een relatief platte buik (m'n broeken gingen alleszinds dicht ) maar nu heb ik echt zo'n tonnetje dat ik zelfs niet eens meer kan intrekken! En ik ben nog maar 12 weken!
bij mij gaat het er van mijn billen en schouders af, en mijn buik erbij. met 14 weken (nu 15) aan de positiebroek, joepie. mijn jurken kan ik niet aan want mijn borsten passen er niet meer in. ben beniuwd hoe dit eindigt, ik vrees gigantisch.
pi_56902865
Ja niet-stretch jurkjes heb ik hier ook al moeten opgeven op boezem-niveau, de ritsjes gaan gewoon niet meer dicht
pi_56903321
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef pinquit het volgende:
hey, webkim, kom es melden....

Stomme maan!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:00 #98
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56903358
Nog geen nieuws van webkim??? ben benieuwd...

Spijtig maneki dat de volle maan bij jouw niet heeft geholpen...

Liza ik zou willen dat het wat warmer was buiten, zodat ik met buik kan pronken, nu loop ik in dikke trui rond, je ziet nu wel iets, maar daar nog een winterjas over en ik lijk overal dik... is niet leuk, want wil showen
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:30 #99
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56903369
ah en daar is webkim... spijtig meid...
pi_56905743
Dames..KOM OP !!!!

Liza..een 5ling ?!
hier denk ik nu 7,5week en ook vandaag een niet-strech rok aan met rits open !
(die oplossing van topjes die je beschrijft ken ik van vorige keer!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')