Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:09 schreef simmu het volgende:
[..]
10 augustus. sangdrax is ook op fok actief, telt dat als fokbaby dan?
woohooquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen suiker woohoo.
En verder was alles goed, halve kilo teveel aangekomen hihi.Wel erg ongezond gegeten de afgelopen week.
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen als jullie elkaar via FOK! ontmoet hebben. Is dat zo?
Das dan jammergenoeg geen FOK! baby.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, in een kroeg. toen kwamen we erachter dat we wel allebei op het forum kwamen
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!quote:
Oh ja, dat tellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je ze snel gaat krijgen!
Fijn Silmarwen, dat scheelt een boel getelIk ben vandaag bij de dietiste geweest. We hebben samen eens doorgenomen wat ik eet en dat is eigenlijk niet eens zo slecht. Ik moet het alleen iets anders gaan verdelen. Ik moet 's avonds nog wat eten en wat meer kleine maaltijden gedurende de dag. En ik mag VEEL minder melk drinken (mmmm, das zo lekker, nou ja) Het zal vooral erg wennen zijn maar vast wel te doen. Maar ik moet dus koolhydraten tellen
Volgende week een nieuwe controle en dan zien we of het goed gaat.
En morgen mijn laatste werkdagWat ben ik daar aan toe zeg
Tralalalala *steekt vingers in oren en knijpt ogen dicht*quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou nog niks hier hoor. Ik ben er geestelijk ook nog niet aan toe, misschien scheelt dat
Het wordt wat ongemakkelijk allemaal maar ik kan nou eigenlijk nog niet zeggen dat ik het echt zat ben. Tis wel dat ik een beetje emo wordt als ik denk dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..![]()
*nog maar even extreem gaat genieten*quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat dit de allerlaatste keer is dat ik zwanger ben, ik nooit meer geschop en gedraai voel in mijn buik enzo..![]()
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschapquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
*nog maar even extreem gaat genieten*
Deze gedachte had ik weggestopt (al had ik wel al info over ernstig definitieve anticonceptie opgezocht voor na de bevalling)
We moesten hem wel in gebruik nemen, vanuit Leiden met al die dozen naar huis was gewoon niet mogelijk geweest zonder auto, dat in elkaar zetten doen ze dus standaardquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef mrien het volgende:
Balen Fon, ga je hem terugbrengen (omdat je hem al wel "gebruikt" hebt)?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:39 schreef Mammietje het volgende:
Silmarwen, ik moest even lachen van herkenning!Ik heb volgens mij hetzelfde toiletbezoekfoldertje gehad (komt prullenbakje i.c.m. ontlasten je bekend voor?!
) en dezelfde oefeningen van mijn bekkenfysio! Moet alleen bekennen dat ik de oefeningen niet erg consequent doe, wat wel erg dom is van me.
Vanwege welke klachten kom jij er trouwens, dat heb ik gemist? Top trouwens dat je geen suiker hebt!
![]()
Fijn dat alles goed was Jojo!![]()
Kim, sterker nog, over 5 dagen mag je al!![]()
en ik ookquote:
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt welquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat zat ik me pas nog af te vragen ja, of jij daar nu ook anders over zou denken naar aanleiding van deze zwangerschap
Hier is de beslissing al gemaakt..manlief laat zich helpen omdat hij vindt dat ik al genoeg ellende doorstaan had
Moet er wel bijzeggen dat als hij niet gewild had, ik zelf wel zou gaan want ik durf het nu helemaal nooit meer aan om nog een keer zwanger te zijn
Hoe gaat het met jouw bekken trouwens? Redt je je nog een beetje?
Oh dat klinkt goed zeg! Lijkt me logisch dat je je lijf nu wel kent, ik heb dat ook wel hoor! Rust nu preventief uit ipv voor het te laat is en dat scheelt echt bergen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben deze zwangerschap fitter dan die andere twee bij elkaar, lijkt wel![]()
Misschien dat ik mijn lichaam nu beter ken tijdens zwangerschappen![]()
Maar idd.. de ivf-molen zou ik zowieso niet meer in gaan.. maar ik vind 't met drie kids ook wel heel erg mooi hoor. Een zwangerschap terwijl er drie jonge kinderen rondlopen zie ik niet echt meer zitten(en.. Waar laat ik ze dan in hemelsnaam??? ) Na de bevalling ga ik even naar de HA voor een doorverwijzing naar de gyn om info te halen over Essure
Tsja, niet afgeklopt he.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Liza! Dan zit er ook weer snel een echo aan te komen toch?.
Bij mij schoot er gisteravond iets in mijn heup (of rug) en het doet me toch zeer. Ik had gehoopt dat het na een nacht slapen weer over zou zijn, maar dat is niet het geval. Ik had ook nooit tegen mijn moeder moeten zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed wist waarom ik morgen nog langs de chiropractor moest
.
Ik hoop dat ik zo nog in staat ben om naar de verloskundige te fietsen, het doet echt zo zeer dat ik er misselijk van word.
Wij haddenmet 37 weken een echo om de ligging te bepalen. Ze kon niet voelen wat hoofd of kont was en daar was ook niks leuks op te zien. Alleen dikke kop van de achterkant.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, ik ben wel weer benieuwd. We krijgen nog een echo om de ligging te bepalen. Maar het schijnt dat die echo's niet meer zo spannend zijn omdat je niet zoveel meer kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |