abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 08:50:40 #151
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56941544
Omdat Vivi het gewoon leuk vindt om negatief commentaar rond te strooien.

Anyways, ik heb hier heerlijk geslapen, als een roosje, voor het eerst in dagen. Ik ben wel super vroeg wakker steeds, niet dat dat erg is hoor.

Webkim, ik hoop en duim echt voor je vandaag!

K_i_m, een vriendin van mij had daar inderdaad ook heel veel moeite mee, ik geloof dat het wel redelijk normaal is hoor.

Wurpje, mijn verloskundige zei dat een pondje per week normaal is om aan te komen, dus ongeveer 2 kilo per maand. Vorige maand zat ik daar iets over Maar toen heb ik me wel laten gaan en de laatste week heel veel slechte dingen gegeten. Ik ben nu weer braaf bezig.
pi_56941546
als je die zin in beetje perspectief leest valt het best mee
Ik heb ook liever niet dat collaga A het aan B vertelt...dat wil ik zelf doen! Veel te leuk.
  zondag 24 februari 2008 @ 08:57:16 #153
54772 Silmarwen
pi_56941564
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef marit1978 het volgende:
als je die zin in beetje perspectief leest valt het best mee
Ik heb ook liever niet dat collaga A het aan B vertelt...dat wil ik zelf doen! Veel te leuk.
Veel mensen vroegen het aan ons of ze het mochten door vertellen. Zoals mijn schoonmoeder, of ze het aan de tante's en nichtjes/neefjes et cetera mocht vertellen en daar hadden we geen problemen mee. Anderen hebben we gezed dat we het nog even stil wilde houden, maar dat was de avond dat we positief hadden getest.
  zondag 24 februari 2008 @ 09:07:28 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56941599
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:50 schreef Silmarwen het volgende:
Omdat Vivi het gewoon leuk vindt om negatief commentaar rond te strooien.
Ja hoor, je hebt gelijk. .

Ik weet niet of je hier vaker meeleest, maar dan zal je zien dat het kant noch wal raakt wat je hier blaat. Dat ik vind dat JIJ wel vaker klinklare nonsens orakelt is een ander verhaal...maar dat moet je niet in het algemene gaan trekken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56941688
In dit geval wil ik het even opnemen voor Vivi hoor. Da's echt een beste meid! En iedereen mag zijnn eigen mening hebben toch. Vivi is gewoon een nuchter type wat dit aan gaat...

En nu rustig dames, heb nog geen eens koffie op!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_56942032
Er zijn zat redenen te bedenken om je zwangerschap niet te vertellen voor de 12 weken. Angs voor een miskraam, het even voor jezelf willen houden, problemen met contracten op het werk, het persoonlijk aan de opa's en oma's willen vertellen en niet over de telefoon. Niet iedereen is in de gelukkige omstandigheid dat a.s. opa's en oma's dichtbij wonen enz.

Ieder mag gelukkig voor zichzelf bepalen wanneer en op wat voor manier je vertelt aan familie en vrienden dat je zwanger bent.

Om dan gelijk iemand van spastich gedrag te beschuldigen lijkt mij ook erg kort door de bocht en vrij negatief naar die persoon toe. En of dit getuigt van nuchterheid trek ik ook in twijfel.
pi_56942382
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap .
vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.

wij hebben het nu pas met 14 weken en een goede echo verteld.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56942493
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 11:38:02 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56942854
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik lees dit als in: nog steeds je buik vol? voor je laatste loodjes
  zondag 24 februari 2008 @ 11:53:22 #160
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56943062
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:42 schreef Llewella het volgende:

[..]

Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.
Buik? . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 februari 2008 @ 11:54:39 #161
14746 k_i_m
pi_56943084
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

vorige keer heb ik het direct verteld en ging het mis. iedereen bemoeit zich ermee en spuit de geeikte spreekwoorden (de natuur ruimt het op blabla, er was dan al iets mis blabla, volgende keer beter, nog meer blabla) die je dan ook nog eens 20 keer per dag hoort. de beste was nog "oh, wat erg voor je vader!". daar zit je dus echt niet op te wachten. en dan heb ik het nog niet eens over het volstrekte onbegip en botheid van sommigen.

Ach, tegen mij heeft iedereen nog tot 20 weken gillend van het lachen geroepen dat het toch een ongelukje was?, dus als je het daarvoor moet laten kan je er beter nooit aan beginnen .
In my life
Why do I smile
pi_56943102
Of je een mes in je kut hebt steken Ik heb het ook met zitten op een zachte bank ofzo..bijzonder irritant en pijnlijk.
Hier idd nog steeds de buik er van vol..ben nog nooit zo zwanger geweest
Heb net voor het vergelijk mijn gipsbuik van de vorige zwangerschap eens voorgehouden..ik was toen veul breder dan nu, terwijl ik nu steeds te horen krijg dat ik zo breed draag
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:09:28 #163
14746 k_i_m
pi_56943343
Welnee, je bent haske slank!
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:09:40 #164
14746 k_i_m
pi_56943346
Voor je toestand dan he? .
In my life
Why do I smile
pi_56943444
Tis een wonder dat Greenpeace me nog niet terug is komen rollen over het duin heen
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:22:58 #166
14746 k_i_m
pi_56943567
Hee, nog maar 1 dag! Dan kunnen we echt gaan aftellen .
In my life
Why do I smile
pi_56943622
Jah! Hoewel ik niet gehoopt had zo ver te komen.
Zo stom..vanaf 25 weken plat omdat je bang bent voor een vroeggeboorte..en dan mág het en dan kom eigenwijze Saar niet. Het kind lijkt nu al op moeders
Saartje
  zondag 24 februari 2008 @ 12:28:01 #168
14746 k_i_m
pi_56943672
Ik krijg de laatste paar dagen juist het idee dat ik 21 maart niet ga halen, terwijl ik eerst het idee had dat er nooit wat uit zou komen . .
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:44:58 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56944002
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 24 februari 2008 @ 12:48:55 #170
14746 k_i_m
pi_56944088
Dat zeg je toch niet Vief . Foei! .
In my life
Why do I smile
  zondag 24 februari 2008 @ 12:53:54 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56944192
Nou Webkim en/of Maneki, doe eens bevallen?
Dan kan het welles-nietesen gewoon weer achterwege gelaten worden.
pi_56944398
quote:
Op zondag 24 februari 2008 08:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"
Sorry, maar ik vind het bijzonder overdreven, maar dat is mijn mening he .
Ligt eraan...

Ik heb het zelf een tijdje voor m'n werk verborgen moeten houden (is pas 2 weken officieel bekend daar), ik vond dat vreselijk, maar de mensen die het wisten hielden keurig hun mond.

Maar zoals m'n schoonmoeder zou haar mond houden, maar had het meteen al verteld, zegt van niet, andere familieleden vonden het niet zo leuk wilden het liever van ons weten (dat was met 5 a 6 weken zwanger, dus was een tikkeltje vroeg om het meteen maar aan iedereen te vertellen, maar we hebben het juist aan mijn schoonouders toen ook meteen verteld om hun niet achter te stellen toen mijn vader het raadde). (Net zoals dat mijn schoonvader niet wil weten wat het zou worden, wat wij respecteren, en mijn schoonmoeder het nog geen 3 seconden voor zich kon houden Sommige mensen kunnen gewoon geen 'geheimpjes' bewaren )
Ik maak me er verder niet echt druk om, omdat ik zelf het ook graag meteen vertelde aan alles en iedereen (alhoewel ik vond dat de rest van m'n schoonfamilie het wel erg snel wist, volgende dag dat we hetzelf wisten kreeg vriendlief al een felicitatie van z'n kleine neefje), maar niet iedereen vind dat leuk, veel mensen willen het ook gewoon van de ouders horen, of zoals bij het geslacht helemaal niet weten tot het daar is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_56944926
18 uur. 1 fokking centimeter. niet geslapen.

* Webkim gaat voor de twintigste keer douchen en meldt zich vanzelf wel weer eens.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 24 februari 2008 @ 13:34:40 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56945106
Webkim...

Llewella, dat is idd ook wel zo, maar als je echt niet wil dat anderen het aan elkaar gaan vertellen, dat moet je het gewoon helemaal nog even voor je houden. Sommige mensen zijn er gewoon zo enthousiast over dat ze het ook idd net zo makkelijk wel aan een ander vertellen, 'heb je het gehoord'? Je voorkomt het gewoon niet, tenzij je het per post doet.
pi_56947811
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

daar heb ik het ook niet over, ik heb het over "ik vind het niet leuk dat mensen het tegen elkaar doorvertellen".
Zal ik ook maar eens reageren dan?
Ik had het dus niet over de algemene "men" maar over mijn vrienden.
De algemene "men" verteld het maar aan elkaar Alleen bij mijn vrienden wil ik graag zélf de reactie zien van de mensen, dat is toch niet zo raar? En nu weten alle close mensen in de kerk het, dus gaan ze hun gang maar met vertellen aan iedereen.

Dus... inmiddels weet de halve kerk het al, dus aan het einde van de week de hele kerk. Dat vind ik geen enkel probleem. Ik had het even over de vrienden die het wat éérder wisten dan de grote bunch mensen.

nu vertel ik de mensen gewoon dat ik zwanger ben en als ze dat aan iemand anders willen vertellen gaan ze hun gang maar.

Maar als je me spastisch wil vinden, is dat je goed recht hoor
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 15:40:38 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56948451
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_56948620
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56948849
Nou, kom maar op.
pi_56948985
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef Webkim het volgende:
18 uur. 1 fokking centimeter. niet geslapen.

* Webkim gaat voor de twintigste keer douchen en meldt zich vanzelf wel weer eens.
pffff, dat schiet niet op zeg
pi_56949110
Ahh webkim...het valt niet mee zo!
Hier nog steeds veel gepruttel maar meer ook niet
Saartje
pi_56949268
quote:
Jij hier?!
pi_56949451
quote:
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 24 februari 2008 @ 16:34:24 #183
54772 Silmarwen
pi_56949778
Webkim, balen zeg.... al dat harde werk voor zo weinig. Ik hoop dat je nu wel opschiet.

Tara Wanneer zijn jullie uitgerekend?
pi_56949939
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
Is ook nieuwsgierig
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:43:27 #185
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56949943
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij ook hier?
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij hier?!
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef Llewella het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef Silmarwen het volgende:
12 september
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_56949972
Gefeliciteerd, wat leuk
  zondag 24 februari 2008 @ 16:46:07 #187
54772 Silmarwen
pi_56949991
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jij ook hier?
[..]

[..]

[..]

12 september
Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
pi_56950035
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Jij ook hier?
[..]

[..]

[..]

12 september
Welkom!!!!! Gefeliciteerd!!!

Echt heel gaaf!!!

Jeetje, Knut en Tara allebei aankomend vader

Wanneer komt Mariska zich melden? (Ooit een leuke minimeet gehad met dit clubje )
Amber Mae
pi_56950072
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Woohoo! Tof hoor, weet je al wanneer je de eerste echo hebt enzo? Lijkt wel trouwens dat iedereen die rond dezelfde tijd trouwde, nu ook zwanger is.
Hier nog niet getrouwd hoor
Maar we willen wel geregistreerd partnerschap aangaan voor de kleine er is.
Binnenkort maar eens naar het stadhuis om daarover te informeren, en ook meteen alvast erkenning van de kleine.
Amber Mae
pi_56950111
Ook een TVP dan maar
(als bijbehorend onderdeel van TARA )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:52:09 #191
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950113
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:45 schreef FoN het volgende:
Gefeliciteerd, wat leuk
Wie had dat ooit gedacht he
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Tnx. De eerste echo hebben we zelfs al gehad
pi_56950130
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie had dat ooit gedacht he
Ik zat er stiekem al op te wachten
  zondag 24 februari 2008 @ 16:53:37 #193
54772 Silmarwen
pi_56950137
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hier nog niet getrouwd hoor
Maar we willen wel geregistreerd partnerschap aangaan voor de kleine er is.
Binnenkort maar eens naar het stadhuis om daarover te informeren, en ook meteen alvast erkenning van de kleine.
Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.

Tara, wordt dat nou een FOK!baby of niet? Ik wist het niet zeker en Knut zei "Uhm, kweetniet."
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
Gefeliciteerd!

En ik gok dat alles goed was op de echo.
pi_56950148
Tara en Freecell Gefeliciteerd
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:54:59 #195
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950162
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef Llewella het volgende:

[..]

Welkom!!!!! Gefeliciteerd!!!

Echt heel gaaf!!!

Jeetje, Knut en Tara allebei aankomend vader

Wanneer komt Mariska zich melden? (Ooit een leuke minimeet gehad met dit clubje )

Da's lang geleden

Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
pi_56950190
Tara en freecell kennen elkaar niet via fok
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 16:58:42 #197
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56950233
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tara, wordt dat nou een FOK!baby of niet? Ik wist het niet zeker en Knut zei "Uhm, kweetniet."
[..]

Gefeliciteerd!
En ik gok dat alles goed was op de echo.
Freecell en ik hebben elkaar buiten FOK! leren kennen. Ze registreerde zich hier wel voordat we wat kregen met elkaar, maar we hebben elkaar dus niet via FOK! leren kennen.

En op de echo was alles prima
pi_56950256
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Ook een TVP dan maar
Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.
pi_56950294
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Verklaar me gek, maar ik heb al een aantal weken het idee dat ik jou hier ging tegenkomen. Ik weet écht niet waarom, maar ik had zo de indruk dat jullie tijd er ook wel was gekomen ondertussen.
Goede idee dus?
Maarre, tegenkomen? Ik zie jou niet in de OP?
pi_56950326
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Goede idee dus?
Maarre, tegenkomen? Ik zie jou niet in de OP?
Ah, ik ben gewoon een eeuwige lurker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')