abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56786098
FOK! Games & Consoles

Welkom in Games en Consoles, oftewel: GAM. Hier kun je gezellig kletsen en babbelen over Games, en alles wat daar mee te maken heeft. Tenminste, alles wat volgens de wet mag. We gaan er dus vanuit dat je alles legaal hebt aangeschaft, en we hoeven dus ook niet te weten als dat niet het geval is. Het praten over console mods is dus niet toegestaan. Over Flashcards mag wel gesproken worden in de daarvoor bestaande topics.

Verder is het wel handig dat wanneer je een topic opent, dat je het direct in het juiste subforum plaatst. Dat kan heel simpel door het volgende menuutje open te klappen en het onderwerp aan te klikken:

We hebben vijf verschillende subfora: Algemeen/Multi: Eigenlijk voor alles wat niet in de andere subfora past, plus multiconsole games (topics voor een game die op meerdere consoles zijn verschenen). Daarnaast hebben we Nintendo, Sony, en Xbox: Hier horen de topics die met de desbetreffende speluitgever/console te maken hebben. En tenslotte hebben we ook nog Online, hier kun je topics over Clans en Online games dumpen.

Verder is het de bedoeling dat het gezellig blijft, dus flamen en rellen in topics is niet toegestaan.

Handige links

• FOK!games, voor al het laatste gamesnieuws.
  • V&A, voor het verkopen, kopen en/of ruilen van games.
  • FOK!wiki, voor meer info over dit subforum en FOK!games.
  • IRC, in #GAM is bijna altijd wel een moderator of FOK!games redactielid direct aanspreekbaar.

De Moderators

Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods:

• PaRoDiUzZ (Via PM : Klik)
  • RaymanNL (Via PM : Klik)
  • Gamedemon (Via PM : Klik)

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 12% gewijzigd door RaymanNL op 31-03-2008 19:06:18 ]
  • pi_56786102
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
    Nintendo DS #80
    dubbeltopic, mag wel op slot
    done
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef JDizzle het volgende:
    Ik krijg bij elk nieuwtje dit te zien:

Fatal error: Undefined class name 'pm_core' in /fok2/www/games/games.inc/mid.inc.php on line 607
    gaat het over het forum of over games.fok.nl? , in het geval van games.fok, kan je beter hier terecht:

Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
    pi_56787501
    Hoi
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      zondag 17 februari 2008 @ 20:28:34 #4
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_56799250
    Football Manger 2008 #20: Met prutsers en topmanagers!. Kan in de TT een kleine aanpassingen plaatsvinden? Graag Football Manager, i.p.v. Football Manger. Danke!
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_56799283
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:28 schreef Mr-Sander het volgende:
    Football Manager 2008 #20: Met prutsers en topmanagers!. Kan in de TT een kleine aanpassingen plaatsvinden? Graag Football Manager, i.p.v. Football Manger. Danke!
    Done
    pi_56803972
    en een tvp
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_56921428
    Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 8

Mag dicht; nieuw seizoen. . En kan er meteen even gekeken worden naar het topicreport voor Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 9 ? Dank!
    pi_56922862
    done
      maandag 3 maart 2008 @ 14:05:07 #9
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_57126088
    Heel erg jammer dat er op de games.fok.nl site ineens een scoop tussenuit wordt getrokken... Screenshots staan er echter gelukkig nog wel, dat was meteen ook de grootste nieuwswaarde van het item. Ligt het aan mijn kritiek of spelen er andere zaken mee?

Betreft overigens newsid=23740
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_57128457
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
    Heel erg jammer dat er op de games.fok.nl site ineens een scoop tussenuit wordt getrokken... Screenshots staan er echter gelukkig nog wel, dat was meteen ook de grootste nieuwswaarde van het item. Ligt het aan mijn kritiek of spelen er andere zaken mee?

Betreft overigens newsid=23740
    Voor klachten/commentaar/ opmerkingen over Fok!Games, kun je naar Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
    pi_57178629
    [Multi] GTA IV #15 - Nu al GOTY 2008!!!

slotje

na tig keer refreshen nergens iets van GTA kunnen vinden en ik open een nieuwe en hij staat in de lijst
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:31:56 #12
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57178819
    maar de link die jij aandraagt is een ouder topic.

done btw.
    pi_57178868
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    maar de link die jij aandraagt is een ouder topic.

done btw.
    ow foutje idd
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      donderdag 6 maart 2008 @ 17:24:29 #14
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57200947
    Deze pauper wil weten of een omgebouwde Ps2 een goeie deal is

Is dit wel een goede deal?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_57203570
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
    Deze pauper wil weten of een omgebouwde Ps2 een goeie deal is

Is dit wel een goede deal?
    Op slot, bedankt
    pi_57232354
    Waar is het HD-TV topic gebleven?
    pi_57260064
    Hoi.

Kan een moderator mijn topic Rainbow Six Vegas vragen op slot doen? Ik heb al antwoord op mijn vragen.
      zondag 9 maart 2008 @ 15:42:39 #18
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57264070
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 12:25 schreef Gewas het volgende:
    Hoi.

Kan een moderator mijn topic Rainbow Six Vegas vragen op slot doen? Ik heb al antwoord op mijn vragen.
    Done
    pi_57265147
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Done
    Bedankt.
    pi_57289354
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 19:16 schreef Maartel het volgende:
    Kan er aub een W worden toegevoegd aan 'jou' in deze TT?
    Wat is jouw tijd bij het spel Set! #28
    done.
      maandag 10 maart 2008 @ 23:07:09 #22
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_57295011
    is er nog een ps3 ruil topic ?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 21:12:45 #23
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57314661
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
    is er nog een ps3 ruil topic ?
    Ja in V&A!
    pi_57354591
    We hebben te maken met een dubbel topic:

[PC]Call of Duty IV: Modern Warfare #5

en

[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare #5

Kies maar, ik heb m'n OP iig gefixt en up to date.
    Powered by Janetje®
      donderdag 13 maart 2008 @ 18:30:39 #25
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57356607
    ik heb de laatste gesloten, omdat men in het eerste topic verder ging, als je het wil zou ik die OP nog wel aanpassen hoor
    pi_57357139
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    ik heb de laatste gesloten, omdat men in het eerste topic verder ging, als je het wil zou ik die OP nog wel aanpassen hoor
    Wat een belachelijke reden om m'n topic te sluiten, lekker stimulerend voor users die wel wat aan hun openingspost doen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je nu zelf die openingspost van dat andere topic gaat fixen zonder de mijne schaamteloos te kopiëren. Ik zal godverdomme nog een moeite doen om er wat fatsoenlijks van te maken...
    Powered by Janetje®
    pi_57357240
    Sinds wanneer gaan 'twee minuten' voor op de kwaliteit van een post?
    Powered by Janetje®
      donderdag 13 maart 2008 @ 19:36:27 #28
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57358156
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Wat een belachelijke reden om m'n topic te sluiten, lekker stimulerend voor users die wel wat aan hun openingspost doen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je nu zelf die openingspost van dat andere topic gaat fixen zonder de mijne schaamteloos te kopiëren. Ik zal godverdomme nog een moeite doen om er wat fatsoenlijks van te maken...
    Ik heb het een en ander alvast aangepast, maar ga nu eerst ff eten, daarbij staat duidelijk onder aan de op dat je een nieuwe OP in de wiki kan vinden.
    pi_57358224
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik heb het een en ander alvast aangepast, maar ga nu eerst ff eten, daarbij staat duidelijk onder aan de op dat je een nieuwe OP in de wiki kan vinden.
    Klopt, die heeft hij letterlijk gekopieerd. Ik ook, maar heb wel de moeite genomen om alles te fixen en te verbeteren. Ik postte het vorige topic dicht, dus het leek me niet meer dan normaal dat ik dan even een nieuwe open. Dat het ietsje langer duurt om er wat fatsoenlijks van te maken boeit jullie dus verder niet, dat zal de kwaliteit van topics in GAM zeker ten goede komen.
    Powered by Janetje®
    pi_57358338
    Maar goed, ik ben weer een les wijzer en zal geen topics meer openen in GAM.

Opgelost.
    Powered by Janetje®
    pi_57358911
    Download voor Nintendo ds
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
    Warez, mag niet op Fok, slotje.
    De TS vraagt (hoewel de titel wat misleidend is) niet om downloadlinkjes, dus het is geen warez. Kaartjes als de R4 zijn geen modchips en zijn bij mijn weten ook niet illegaal.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_57359042
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
    Download voor Nintendo ds
    [..]

De TS vraagt (hoewel de titel wat misleidend is) niet om downloadlinkjes, dus het is geen warez. Kaartjes als de R4 zijn geen modchips en zijn bij mijn weten ook niet illegaal.
    Er mag niet over kaartjes als de R4 op Fok! gepraat worden. Vandaar dat het topic op slot is. Dat is bekend en staat in de FAQ:
    quote:
    Het bespreken van warez en alles wat daarmee te maken heeft is dus iets wat we liever niet zien hier.
    Ik weet inmiddels precies wat het kaartje inhoud en waar die voor gekocht worden. Of het nou legaal is in NL of niet.
    pi_57359485
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Er mag niet over kaartjes als de R4 op Fok! gepraat worden. Vandaar dat het topic op slot is. Dat is bekend en staat in de FAQ:
    Waar dan?

De FAQ heeft het over modchips. Kaartjes als de R4 zijn geen modchips. Er wordt niets aangepast aan de DS als je een flashkaart gebruikt.
    quote:
    Ik weet inmiddels precies wat het kaartje inhoud en waar die voor gekocht worden. Of het nou legaal is in NL of niet.
    Het kaartje zelf is pas illegaal als het voor illegale doeleinden gebruikt wordt. Dat dat bijna standaard gebeurt maakt niet uit. Ik heb nog geen topics over lege DVD's of MP3-spelers gesloten zien worden "omdat ze bijna standaard voor illegale dingen gebruikt worden".

Je bent pas illegaal bezig als je illegale spullen op het kaartje zet. Zaken als homebrew/mp3's/films zijn gewoon legaal.

Topics over mp3-spelers worden ook niet gesloten, net zo min dat topics over P2P-programma's of nieuwsgroepen gesloten worden met als reden dat het voor illegale zaken gebruikt kan worden. Ze gaan pas op slot als het echt om warez gaat (en dat is het op het moment dat er links naar illegale software of bittorrenttrackers gegeven worden)

Ik weet dat de FAQ strenger is dan de wet, maar het beleid mbt flaskaartjes loopt wel scheef vergeleken met andere legale zaken die bijna uitsluitend voor illegale doeleinden gebruikt worden.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_57359746
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waar dan?

De FAQ heeft het over modchips. Kaartjes als de R4 zijn geen modchips. Er wordt niets aangepast aan de DS als je een flashkaart gebruikt.
    [..]

Het kaartje zelf is pas illegaal als het voor illegale doeleinden gebruikt wordt. Dat dat bijna standaard gebeurt maakt niet uit. Ik heb nog geen topics over lege DVD's of MP3-spelers gesloten zien worden "omdat ze bijna standaard voor illegale dingen gebruikt worden".

Je bent pas illegaal bezig als je illegale spullen op het kaartje zet. Zaken als homebrew/mp3's/films zijn gewoon legaal.

Topics over mp3-spelers worden ook niet gesloten, net zo min dat topics over P2P-programma's of nieuwsgroepen gesloten worden met als reden dat het voor illegale zaken gebruikt kan worden. Ze gaan pas op slot als het echt om warez gaat (en dat is het op het moment dat er links naar illegale software of bittorrenttrackers gegeven worden)

Ik weet dat de FAQ strenger is dan de wet, maar het beleid mbt flaskaartjes loopt wel scheef vergeleken met andere legale zaken die bijna uitsluitend voor illegale doeleinden gebruikt worden.
    De flashkaart waar we het over hebben, die is dan wel legaal, maar wordt negen van de tien keer gebruikt voor illigale doeleinden, waarom denk je anders waarom het kaartje niet gewoon in de winkel te koop is. Dat is de FAQ van FOK! en dat zijn de regels. We willen gewoon een duidelijke lijn hierover binnen GAM. En niet "Ja, je mag er wel over praten, maar dit en dat weer niet" Nee, gewoon duidelijk, we hebben het hier over games en niet over middelen hoe je illigaal de games kunt spelen. Klaar.
      donderdag 13 maart 2008 @ 20:39:54 #35
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57359755
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef Jordy-B het volgende:

als je muziek of film materiaal download/kopieert ben je niet ilegaal bezig aangezien je je altijd achter de thuiskopieregeling kan verschuilen, bij software gaat deze regel niet op, en is het tenzij dat deze vrijgegeven is door de auteur altijd illegaal.
    pi_57360293
    Okee, misschien waren mp3-spelers niet zo'n goed voorbeeld, maar de thuiskopieregeling gaat niet op voor P2P-programma's of DVD's...

punt blijft dat een flashkaart niet enkel voor illegale software gebruikt hoeft te worden. Bij de andere zaken waar hetzelfde voor geldt, wordt op Fok! altijd een onderscheid gemaakt tussen legaal en illegaal gebruik.

Wat P2P-programma's betreft, mag je het op Fok! wèl over het programma hebben (wat het beste programma is, bijvoorbeeld) en over hoe je het programma kan gebruiken om dingen te downloaden, zolang je maar geen directe links naar (sites met) illegale software geeft.

In principe zou hetzelfde moeten gelden voor flashkaartjes. Wèl kunnen bespreken wat de beste is, waar je ze kan krijgen, hoe je ze gebruikt, hoe je zaken erop kan zetten en afspelen, maar geen links geven naar ROM's.
      donderdag 13 maart 2008 @ 21:05:49 #37
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57360343
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Jordy-B het volgende:
    In principe zou hetzelfde moeten gelden voor flashkaartjes. Wèl kunnen bespreken wat de beste is, waar je ze kan krijgen, hoe je ze gebruikt, hoe je zaken erop kan zetten en afspelen, maar geen links geven naar ROM's.
    Maar dan heeft het opzich zelf niks meer met GAM te maken en zou het eerder een DIG topic worden.
    pi_57360694
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar dan heeft het opzich zelf niks meer met GAM te maken en zou het eerder een DIG topic worden.
    Het is een accessoire voor een handheld, dus hoort het in GAM...

Net zo goed dat je in GAM ook topics hebt over wat de beste headset voor de PS3 is, of over USB-dongles om met je PSP op internet te kunnen.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 15:24:09 #39
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_57376340
    [Multi] GTA IV #15 - Nu al GOTY 2008!!!

kan die nutteloze discussie over pc vs console ff gemoved naar het topic wat daar wel over gaat? Het begint vrij irritant te worden
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 15 maart 2008 @ 16:57:31 #40
    139407 jorienvdherik
    pi_57397157
    Wil een topic maken voor GT 5 Prologue.
    Heb gezocht, deze is er nog niet, kunnen jullie even kijken of er misschien toch 1 is ?
    pi_57398702
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
    Wil een topic maken voor GT 5 Prologue.
    Heb gezocht, deze is er nog niet, kunnen jullie even kijken of er misschien toch 1 is ?
    [PS3] Bizarre spins in Gran Turismo 5 Prologue (video)

Dat is wat ik kan vinden, je mag het zelf weten, of daar verder gaan, of een nieuwe openen (aangezien dat topic niet echt een succes was )
      dinsdag 18 maart 2008 @ 15:10:48 #42
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57454106
    wil iemand het plaatje uit dit topic [PS3] Motorstorm 2: A storm is coming... verwijderen.
    Staat een beetje stom een MassEffect plaatje in een Motorstorm2 topic. (host heeft plaatje veranderd)
    (volgende keer zal ik plaatjes wel zelf hosten ofzo).

thanks!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_57455804
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef Fallen het volgende:
    wil iemand het plaatje uit dit topic [PS3] Motorstorm 2: A storm is coming... verwijderen.
    Staat een beetje stom een MassEffect plaatje in een Motorstorm2 topic. (host heeft plaatje veranderd)
    (volgende keer zal ik plaatjes wel zelf hosten ofzo).

thanks!
    Aangepast
    pi_57588893
    Mag dit topic dicht aangezien ik zelf al een nieuwe aan het maken was met een nieuwe OP die mijn ideen wat beter weer geeft.
    The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
    pi_57589037
    Mag de topic van dit topic game in ontwikkeling #1 veranderd woorden naar :

game in ontwikkeling #2

thanks
    The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
      maandag 24 maart 2008 @ 22:56:21 #46
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57589543
    done
    pi_57590914
    tja, ongeduldig, sorry
    we hebben de pizza al op

Mag dit topic dicht aangezien ik zelf al een nieuwe aan het maken was met een nieuwe OP die mijn ideen wat beter weer geeft.
    pi_57608314
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:01 schreef Roelof_Kremer het volgende:
    tja, ongeduldig, sorry
    we hebben de pizza al op

Die is nu opslot
    pi_57610356
    thanks
      donderdag 27 maart 2008 @ 22:50:08 #50
    139407 jorienvdherik
    pi_57661054
    [Xbox 360 #319] Waar we wachten op de nieuwe GTA4 trailer!

zou hier wat aan gedaan kunnen worden
    pi_57666419
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
    [Xbox 360 #319] Waar we wachten op de nieuwe GTA4 trailer!

zou hier wat aan gedaan kunnen worden
    Geedit
    pi_57742434
    kan er in dit topic:
    Call of duty 2 cheats PC
    een oogje in het zeil gehouden worden, het is nu nog redelijk vriendelijk maar dit kan makkelijk omslaan ben ik bang
      Donald Duck held maandag 31 maart 2008 @ 20:51:38 #53
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_57745391
    over dat wiihomebrew: het kan gewoon volledig legaal, zonder enige aanpassing zoals een modchip
    er wordt gebruik gemaakt van een bug in zelda om eigen code te starten.
    http://wiibrew.org/index.php?title=Twilight_Hack
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_57754645
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
    over dat wiihomebrew: het kan gewoon volledig legaal, zonder enige aanpassing zoals een modchip
    er wordt gebruik gemaakt van een bug in zelda om eigen code te starten.
    http://wiibrew.org/index.php?title=Twilight_Hack
    Zolang er geen hardwarematige aanpassingen nodig zijn mag het van mij Mits je wel duidelijk in de OP zet dat er niet over modchips gepraat mag worden, en enkel over homebrew
    pi_57787000
    Dat topic van Fliepke over het blaadje van haar uitgever vindt ik schaamteloos en niet kunnen.
    Het is gewoon een advertorial dat topic, ze geeft zelf letterlijk toe dat het promotie is, terwijl het vermomd is als een belangeloos topic.

Print nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Topics en promotie horen duidelijk zichtbaar van elkaar gescheiden te zijn, een topic ter promotie dat niet als zodanig herkenbaar is is doodgewoon forumspam, dat zouden jullie gewone users nooit toestaan, waarom haar wel?

Het is geen topic over Tijdschriften in print, het is reclame. Dat hoort in de banners of in de ads, of minimaal zichtbaar zo geduid te worden.

Edit ter verduidelijking: er is een wereld van verschil tussen een volkomen belangeloze lezer die een topic over een nieuw blad dat hij in de kiosk zag opent, of een topic van een oud-redacteur die hier het blaadje van haar werkgever (uitgever) komt promoten (letterlijk toegegeven). Reclame is reclame, en een forumtopic is een forumtopic, en never the twain should be confused.
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_57787586
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 19:53 schreef Roquefort het volgende:
    Dat topic van Fliepke over het blaadje van haar uitgever vindt ik schaamteloos en niet kunnen.
    Het is gewoon een advertorial dat topic, ze geeft zelf letterlijk toe dat het promotie is, terwijl het vermomd is als een belangeloos topic.

Print nog niet dood? Er komt een nieuw blad: GamesTM!

Topics en promotie horen duidelijk zichtbaar van elkaar gescheiden te zijn, een topic ter promotie dat niet als zodanig herkenbaar is is doodgewoon forumspam, dat zouden jullie gewone users nooit toestaan, waarom haar wel?

Het is geen topic over Tijdschriften in print, het is reclame. Dat hoort in de banners of in de ads, of minimaal zichtbaar zo geduid te worden.

Edit ter verduidelijking: er is een wereld van verschil tussen een volkomen belangeloze lezer die een topic over een nieuw blad dat hij in de kiosk zag opent, of een topic van een oud-redacteur die hier het blaadje van haar werkgever (uitgever) komt promoten (letterlijk toegegeven). Reclame is reclame, en een forumtopic is een forumtopic, en never the twain should be confused.
    Hoe vaak komt er nou een nieuw gamesblad uit? En echt reclame is het ook niet, hij vraag alleen maar om je mening. Ook omdat Fliepke eerst een eindredacteur was van FOK!Games. Wij FOK! GAMers willen ook wel weten waar hij nu mee bezig is. Topic kan naar mijn mening dus gewoon open blijven.

Topic is dus inmiddels gesloten door een FA

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 02-04-2008 20:29:22 ]
      woensdag 2 april 2008 @ 21:30:53 #57
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57789859
    Censuur op GAM
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 2 april 2008 @ 21:41:01 #58
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57790201
    Ik wilde de discussie eens openen nav het nieuwe blad. Ik kreeg er opeens direct mee te maken op mn werk, dat mag blijkbaar niet. Goed, zal wel, whatever .

Het compleet verwijderen van het topic zal wel te maken hebben met de TS
    pi_57790210
    Nou, ik ben blij dat er dus tenminste een FA was die het fundamentele probleem begreep, dank aan die mij onbekende FA!

Kreeg ik nou dus uiteindelijk gelijk?!
    Relaxt man, dat feedbacken!
      woensdag 2 april 2008 @ 21:43:15 #60
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57790261
    Nou, je vond de discussie wel interessant genoeg om erop te reageren en er ook over te feedbacken
    aan jou de eer om de discussie opnieuw te starten en dan opener? (alsof het niet open genoeg was, maar goed dat is aan de mods FA's )
      woensdag 2 april 2008 @ 21:46:07 #61
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57790371
    En wat nou als ik een topic open over GamesTM Ik ben namelijk wel geinteresseerd in meningen van mede GAM users
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      woensdag 2 april 2008 @ 21:46:55 #62
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57790404
    you'll see
    pi_57790608
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:41 schreef Fliepke het volgende:
    Ik wilde de discussie eens openen nav het nieuwe blad. Ik kreeg er opeens direct mee te maken op mn werk, dat mag blijkbaar niet. Goed, zal wel, whatever .

Het compleet verwijderen van het topic zal wel te maken hebben met de TS
    De discussie is leuk, maar het is een ander onderwerp dan dat je werkgever een leuk nieuw blad uitgeeft. Je start die discussie met een gerucht over de concurrent van je werkgever, en maant mensen naar de winkel te rennen omdat jij het nieuwe blad van je werkgever zo leuk vindt.

Think, het gaat er niet om of jouw motieven juist of onjuist zijn, het gaat erom dat je die schijn moet vermijden. Als jouw topic was blijven staan, kreeg voor mij het games-forum de schijn tegen dat er gesponsorde dingen in staan, zonder dat duidelijk is wat precies gesponsord is.

Ik geloof echt niet dat je vervelende bedoelingen had, maar probeer te zien welke grens je moet vermijden. Dat Raymann zich hierboven in argumenten al moest beroepen op dat mensen hier nieuwsgierig zijn naar wat je doet was al veelzeggend, want verre van een kwalitatief argument.

En discussieren over het bestaansrecht van gedrukte media? Leuk!
    pi_57790635
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef Fliepke het volgende:
    Nou, je vond de discussie wel interessant genoeg om erop te reageren en er ook over te feedbacken
    aan jou de eer om de discussie opnieuw te starten en dan opener? (alsof het niet open genoeg was, maar goed dat is aan de mods FA's )
    Hmmz, dat is redelijk, geef me een paar minuten.
      woensdag 2 april 2008 @ 21:58:43 #65
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57790787
    Tja, erm... ik hoor wel meer van die geruchten als je een beetje in die hoek zit . Het kwam er misschien uit als een soort van negatieve sneer, maar ik stond er zelf ook van te kijken dat mn baas het aandurft om een nieuw gamesblad te introduceren op de huidige markt. Ik start die discussie dus gewoon

Overigens stond het ook in mn sig zo'n beetje, maar die werd ook ge-edit als spam.

(vergeet trouwens ook niet dat er allerlei crewleden om uiteenlopende redenen boos op me zijn en dus graag alles wat ik doe frustereren. Ik vind het wel grappig dat ze zich daar mee bezig houden )
    pi_57791061
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    En wat nou als ik een topic open over GamesTM Ik ben namelijk wel geinteresseerd in meningen van mede GAM users
    Goed plan!
    Rare gang van zaken hier...
    Powered by Janetje®
      woensdag 2 april 2008 @ 22:08:54 #67
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57791156
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 22:06 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Goed plan!
    Rare gang van zaken hier...
    Ach mijn sig weg ook geedit op spam voor gamestm, stond een linkje in. En jij hebt zelfs een referrer erin. It's all about the name
    pi_57792070
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef Fliepke het volgende:
    Tja, erm... ik hoor wel meer van die geruchten als je een beetje in die hoek zit . Het kwam er misschien uit als een soort van negatieve sneer, maar ik stond er zelf ook van te kijken dat mn baas het aandurft om een nieuw gamesblad te introduceren op de huidige markt. Ik start die discussie dus gewoon

Overigens stond het ook in mn sig zo'n beetje, maar die werd ook ge-edit als spam.

(vergeet trouwens ook niet dat er allerlei crewleden om uiteenlopende redenen boos op me zijn en dus graag alles wat ik doe frustereren. Ik vind het wel grappig dat ze zich daar mee bezig houden )
    Je zei en gaf gewoonweg toe dat het spam was.
    Dan is het een heel ander verhaal. Dat weet jij ook wel. Het staat zelfs beschreven in de Policy.
      woensdag 2 april 2008 @ 22:45:41 #69
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_57792656
    Ja ik kan ook gaan ontkennen en het posten onder een kloontje en dan was het topic blijven staan. Schiet allemaal niet op
    Ik heb volgens mij in dat topic, dat nu nooit meer terug te vinden is ook geen echte waardeoordeel aan het blad gehangen. Dat lijkt me handig bij echte spam. Genoeg erover nu, want eigenlijk boeit me het niet heel veel
    pi_57807051
    Goed, we kennen nu het GTA IV topic: [Multi] GTA IV #18

Maar nu heeft een of andere pauper besloten een speciaal GTA IV Playstation 3 topic te maken
    [PS3] GTA IV, waar we wachten op de release..

Waarom is dat echt? Je gaat toch niet voor elk spel dat voor elk platform komt een topic openen?

PS3 paupers!
      donderdag 3 april 2008 @ 22:49:38 #71
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57816895
    Gesloten
    pi_57819346
    game in ontwikkeling #3 B-extra

Deze ff sluiten, hij is dubbel. En eigenlijk is 1 topic over dit onderwerp al 1 teveel
      vrijdag 4 april 2008 @ 00:16:59 #73
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57819403
    done.
    pi_57819873
    PaRoDiUzZ
    deze 2 topics hadden 2 doeleinde.
    Om de een meer overzichtelijk te houden.

En nu heb je het gesloten?

En Athlon_2o0o, tja wat moet ik zeggen.
      vrijdag 4 april 2008 @ 01:21:25 #75
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57820558
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 00:37 schreef Roelof_Kremer het volgende:
    PaRoDiUzZ
    deze 2 topics hadden 2 doeleinde.
    Om de een meer overzichtelijk te houden.

En nu heb je het gesloten?
    Welke moest meer overzichtelijk gehouden worden en waarom?
    pi_57820876
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Welke moest meer overzichtelijk gehouden worden en waarom?
    De eerste.
    Maar dat is weer vergaan.

De bedoeling was van topic ------- #3

Dat er heel simpel en overzichtelijk antwoord kwam op de vraag.
    Zal ik door gaan of niet.

Zodat ik kan zien (en anderenmensen ) in hoeverre mensen voor en tegen zijn.
    Zodat het meer tot mij over kan komen om door te gaan of te stoppen.

De bedoeling was van topic ---------#3 B-extra.
    Om alsnog ruimte te geven voor alle advies, vragen, en alle andere dingen.

Hoop dat het te begrijpen is.
    pi_57827750
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 01:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

De eerste.
    Maar dat is weer vergaan.

De bedoeling was van topic ------- #3

Dat er heel simpel en overzichtelijk antwoord kwam op de vraag.
    Zal ik door gaan of niet.

Zodat ik kan zien (en anderenmensen ) in hoeverre mensen voor en tegen zijn.
    Zodat het meer tot mij over kan komen om door te gaan of te stoppen.

De bedoeling was van topic ---------#3 B-extra.
    Om alsnog ruimte te geven voor alle advies, vragen, en alle andere dingen.

Hoop dat het te begrijpen is.
    1 Topic is genoeg om dit allemaal te behandelen
    pi_57866821
    Dit topic heeft geen goede topictitel. Graag veranderen in [MMOG]eRepublik als het kan.
    Burning bridges gives you so much more
      zondag 6 april 2008 @ 13:24:41 #79
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_57867460
    done
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:12:40 #80
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_57917403
    Waar is het centrale X360 topic naartoe?
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_57918012
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:12 schreef Lyzio het volgende:
    Waar is het centrale X360 topic naartoe?
    Hier: [Xbox 360 #323] Maar waar die niet te betalen is!
      dinsdag 8 april 2008 @ 21:27:34 #82
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_57919352
    Die stond er echt vijf minuten niet tussen ofzo. Heb dat vaker met topics die ineens tijdelijk "verdwijnen".
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
      Redactie Games woensdag 9 april 2008 @ 11:29:52 #83
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57930539
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 21:27 schreef Lyzio het volgende:
    Die stond er echt vijf minuten niet tussen ofzo. Heb dat vaker met topics die ineens tijdelijk "verdwijnen".
    Heb ik altijd bij het Live voetbal verslag, staat die er opeens, alweer 120 post erin
    .....Kennedy
      woensdag 9 april 2008 @ 11:32:52 #84
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57930600
    Bugje van het forum. Als je een nieuw topic aanmaakt staat die ook niet meteen in de topiclijst
      woensdag 9 april 2008 @ 12:30:40 #85
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_57931925
    Mag het PC Assassins Creed topic weer open? Ik heb de game vanochtend bij de BS opgehaald.. hij is dus uit.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_57932152
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef Cheiron het volgende:
    Mag het PC Assassins Creed topic weer open? Ik heb de game vanochtend bij de BS opgehaald.. hij is dus uit.
    Je mag wel een nieuwe openen, dan beginnen we weer met een schone lei
      woensdag 9 april 2008 @ 19:10:36 #87
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_57940243
    Zou een moderator in deze post: Football Manager 2006 (XIII) 3 keer mijn naam weg kunnen halen? Met Google tegenwoordig is het niet echt handig

Bij voorbaat dank!
      woensdag 9 april 2008 @ 19:32:51 #88
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_57940775
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Mr-Sander het volgende:
    Zou een moderator in deze post: Football Manager 2006 (XIII) 3 keer mijn naam weg kunnen halen? Met Google tegenwoordig is het niet echt handig

Bij voorbaat dank!
    Done
      woensdag 9 april 2008 @ 19:35:53 #89
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_57940858
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 19:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Done
    Thanks!
    pi_57963232
    Football Manager 2008 #23: Doe mee met de challenge!

druide mag ergens anders over de niet legale versie van FM praten
      vrijdag 11 april 2008 @ 12:55:14 #91
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_57980077
    [Xbox 360 #324] Waar de Xbox 360 het onderwerp is!

Kan hier wat aan gedaan worden? Dit soort posts worden alleen maar geplaatst om reacties uit te lokken en verzieken het Xbox 360 topic.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_57982897
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
    Football Manager 2008 #23: Doe mee met de challenge!

druide mag ergens anders over de niet legale versie van FM praten
    Warez posts zijn verwijderd
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
    [Xbox 360 #324] Waar de Xbox 360 het onderwerp is!

Kan hier wat aan gedaan worden? Dit soort posts worden alleen maar geplaatst om reacties uit te lokken en verzieken het Xbox 360 topic.
    Tja, topic is al dicht, dus verwijderen heeft niet echt nut, maar het is genote
    pi_57983804
    RaymanNL, let eens even op. Het topic waar je naar verwijst was de laatste spartelling van de puberale slowchatters uit het 360 topic. Ze hebben inmiddels hun leven verbetert en waren leuk bezig in het topic wat je op slot gooide: [Xbox 360 #325] Waar iedereen poeslief is voor elkaar O+

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_57983887
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
    RaymanNL, let eens even op. Het topic waar je naar verwijst was de laatste spartelling van de puberale slowchatters uit het 360 topic. Ze hebben inmiddels hun leven verbetert en waren leuk bezig in het topic wat je op slot gooide: [Xbox 360 #325] Waar iedereen poeslief is voor elkaar O+

Ja, ik zag het al Het is weer verbeterd Sorry
    pi_57990992
    Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om deze lijst in de OP van dit topic te zetten als dat mogelijk is

alvast bedankt

Er staat een halve OP maar ik ga die binnenkort denk ik ook even mooi maken. Dus jullie moeten maar even zien wat het handigst is
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_57991571
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Deviant1nl het volgende:
    Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om deze lijst in de OP van dit topic te zetten als dat mogelijk is

alvast bedankt

Er staat een halve OP maar ik ga die binnenkort denk ik ook even mooi maken. Dus jullie moeten maar even zien wat het handigst is
    Aangepast
    pi_57991770
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 21:49 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Aangepast
    ik weet niet of het aan mij ligt maar ik mis het stuk tekst met daarin de uitleg
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_57993241
    quote:
    Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

ik weet niet of het aan mij ligt maar ik mis het stuk tekst met daarin de uitleg
    Weer aangepast, mijn fout
    pi_58001684
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 08:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

het zou weer in 1 post kunnen.
    Volgt er voor dit soort wannabe mod gedrag geen sancties? Hij is er de laatste weken al mee bezig en iedere keer loopt ie hiermee reacties uit te lokken. Ik word hier zo moedeloos van.

Doe er eens wat aan.
      zaterdag 12 april 2008 @ 13:28:00 #100
    139407 jorienvdherik
    pi_58001746
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Volgt er voor dit soort wannabe mod gedrag geen sancties? Hij is er de laatste weken al mee bezig en iedere keer loopt ie hiermee reacties uit te lokken. Ik word hier zo moedeloos van.

Doe er eens wat aan.
    post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.

en daarnaast gaat het topic te snel vol, en het leest heel irritant
    pi_58001791
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.

De pot verwijt de ketel !!
    pi_58001842
    Mja, het zijn wel telkens aparte nieuwsberichten natuurlijk. Het kan natuurlijk in 1 post maar apart kan nog wel vind ik.

En wat leest er eigenlijk irritant aan?
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_58001873
    quote:

[..]

Heb je even?

Wat ben jij vreselijk naïef bezig de laatste weken Jorien.

Ik heb geen btw geen ene drol om m'n stats. Niet zo erg dat ik ervoor spijbel
    pi_58001949
    als het voor de stats ging had je ze waarschijnlijk niet eens verborgen
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_58001951
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 13:32 schreef Deviant1nl het volgende:
    Mja, het zijn wel telkens aparte nieuwsberichten natuurlijk.
    Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.

Bovendien loopt meneertje ook te janken dat wanneer ik een nieuwspost die zowel PS3 als Xbox 360 gerelateerd is in beide topics plaats, hij me begint te beschuldigen van dubbel posts Alsof het logisch is dat alle mensen uit het PS3 topic nu naar het 360 topic komen om daar het nieuws van hun eigen platform eruit te pakken
    pi_58001992
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.

Bovendien loopt meneertje ook te janken dat wanneer ik een nieuwspost die zowel PS3 als Xbox 360 gerelateerd is in beide topics plaats, hij me begint te beschuldigen van dubbel posts Alsof het logisch is dat alle mensen uit het PS3 topic nu naar het 360 topic komen om daar het nieuws van hun eigen platform eruit te pakken
    groot gelijk
    Ik kom nou eenmaal niet in het xbox topic dus dan is het idd fijn dat je het ook in het PS3 topic plaatst
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      zaterdag 12 april 2008 @ 15:55:14 #107
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58004565
    quote:

[..]

Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.
    Jij post ook eindeloze verhalen over jouw online Fifa overwinningen die NIEMAND wat interesseert, laat Cyberia lekker posten als hij wilt.
    Hij post tenminste nog ECHTE nieuws berichten, en geen nieuws bericht in de vorm van een fifa overwinning.
    pi_58004793
    Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar sowieso, zeuren over dubbelposts of niet, dat doen wij wel. Als jullie er maar voor zorgen dat het gezellig blijft in een topic
      zaterdag 12 april 2008 @ 16:12:51 #109
    139407 jorienvdherik
    pi_58004858
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 15:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.
    Jij post ook eindeloze verhalen over jouw online Fifa overwinningen die NIEMAND wat interesseert, laat Cyberia lekker posten als hij wilt.
    Hij post tenminste nog ECHTE nieuws berichten, en geen nieuws bericht in de vorm van een fifa overwinning.
    dan weet ik genoeg
    pi_58005687
    Jorien, ga wat anders zoeken dan alleen maar internet, dan hoef jij je ook niet te ergeren
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      dinsdag 22 april 2008 @ 20:03:38 #111
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_58234360
    [Xbox 360 #328] Waar GTA IV is uitgesteld!

Kan wat aan dat modchip gezeur gedaan worden? Thanks.
    pi_58235567
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:

Kan wat aan dat modchip gezeur gedaan worden? Thanks.
    Done
    pi_58235800
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Done
    Mbt dat hè.

Waarom wel praten over flashkaartjes voor de Nintendo DS, en er zelfs een apart topic voor maken, maar dan niet over het flashen/modden van de 360 en Wii?
    pi_58236666
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mbt dat hè.

Waarom wel praten over flashkaartjes voor de Nintendo DS, en er zelfs een apart topic voor maken, maar dan niet over het flashen/modden van de 360 en Wii?
    Hardware matige aanpassingen mogen gewoon niet besproken worden op FOK!. Op dit moment laten we enkel gepraat over die flashcards toe. Een DS flashcard is niet illigaal op dit moment, dus mag besproken worden, een modchip wel, en mag dus niet besproken worden. Als we dat ook nog toe gaan laten dan word het het totaal niet gezelliger op in GAM. Vandaar dat we ook het DS flashcard gebrabbel enkel binnen dat topic houden, zodat users die wel gewoon voor hun games betalen er geen last van hebben
      woensdag 23 april 2008 @ 16:55:43 #115
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_58257502

Ben ik weer. GTA IV is illegaal uit en uiteraard zijn er nu een aantal in het topic die het spel al hebben gespeeld en daarmee gaan opscheppen. Leuk voor hun maar voegt mijn inziens niks toe aan het topic. Kan er wat aan gedaan worden ook om eventuele spoilers te voorkomen? Thanks again.
      woensdag 23 april 2008 @ 17:38:57 #116
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58258639
    Ik zal kijken of ik alles kan deleten van die warezpaupers.
    Ik kan helaas niet 24/7 aanwezig zijn dus sommige dingen zullen er tussendoor schieten
      Moderator woensdag 23 april 2008 @ 19:22:32 #117
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_58261426
    Ik wil een review plaatsen op fokgames maar het lukt niet,
    de link waar "Als je een userreview over deze game wilt schrijven kun je dat hier doen." staat resulteert in een lege pagina, bijvoorbeeld:

http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=XXXX

waar XXXX het gamenummer is. Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? Ik heb nog geen gamescore gegeven.
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_58261846
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
    Ik wil een review plaatsen op fokgames maar het lukt niet,
    de link waar "Als je een userreview over deze game wilt schrijven kun je dat hier doen." staat resulteert in een lege pagina, bijvoorbeeld:

http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=XXXX

waar XXXX het gamenummer is. Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? Ik heb nog geen gamescore gegeven.
    Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
      Moderator woensdag 23 april 2008 @ 20:04:35 #119
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_58262688
    Verdorie, nog zo'n topic in MyAT waar ik niks mee doe
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      zondag 27 april 2008 @ 17:10:59 #120
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58341860
    [Multi] GTA IV #29 Getalife!

Dubbel, slotje bitte.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_58341962
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Gamer_V het volgende:
    [Multi] GTA IV #29 Getalife!

Dubbel, slotje bitte.
    Gedaan
      zondag 27 april 2008 @ 21:11:41 #122
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_58346568
    Voor ik een topic open, is er ergens een recent Crysis (PC) topic waar ik een vraag kwijt kan over een punt in de singleplayer waar ik vast zit?
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_58346737
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 21:11 schreef Ireth het volgende:
    Voor ik een topic open, is er ergens een recent Crysis (PC) topic waar ik een vraag kwijt kan over een punt in de singleplayer waar ik vast zit?
    [PC]Crysis Deel II
      zondag 27 april 2008 @ 21:29:33 #124
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_58346949
    Thanks!
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      maandag 28 april 2008 @ 01:39:32 #125
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_58351917
    http://forum.fok.nl/user/history/108856

Graag een levenslange ban voor deze teringclown. Major endgame story spoiler van GTAIV lopen te posten zonder er wat bij te zeggen, puur voor de fun.

Fucking teringgast.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 28 april 2008 @ 01:41:10 #126
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58351933
    In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_58351972
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
    In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
    TVP

En aanpakken die gast!
    pi_58351979
    Hard
    pi_58352212
    Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
    pi_58353809
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 02:30 schreef Evil_Jur het volgende:
    Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
    Inderdaad. Als er spoilertags staan dan weet je toch dat er gespoiled gaat worden?
    Dan ben je gewoon een domme lul om er op te klikken als je het niet wil weten en een nog vele malen dommere lul om daarna die knakker de tyfus en weet ik wat al dies meer toe te wensen.

Afspraken zijn dat spoilers tusen spoilertags staan, en dat staan ze gewoon, dus ik zie het probleem echt niet
    pi_58354033
    Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
    Het stond er namelijk zo :
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
      maandag 28 april 2008 @ 10:10:24 #132
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58354189
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef Edwinuss het volgende:
    Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
    Het stond er namelijk zo :
    SPOILER
    SPOILER
    Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
    Dat idd een vuile streek en ook puur om de mensen die spoiler te laten lezen
    pi_58354208
    En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
    Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
    NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
    SPOILER
    En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
    Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
    En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
    En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
    pi_58354271
    Godverdomme, heb ik het weer gelezen! Dacht je zal wel een grapje maken...
    Nou weet ik al twee keer hoe het verhaal gaat.
    Dus...
      maandag 28 april 2008 @ 10:16:35 #135
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58354298
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef NED het volgende:
    En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
    Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
    NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
    SPOILER
    En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
    Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
    En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
    En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
    9 van de 10 keer staat er gewoon iets grappigs of onzin in de spoiler! Maar dat topic loopt al vrij lang nu en hij is er nog nooit geweest alleen nu ineens met 2 spoilers zonder ook maar iets er bij en nu is die ook weer weg. Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
    pi_58354343
    quote:
    Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
    Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
    Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
    pi_58354399
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
    Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
    Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
      maandag 28 april 2008 @ 10:22:38 #138
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58354401
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gelukkig niet gelezen
    pi_58354520
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
    Ik probeer helemaal niet grappig te doen. Ik laat gewoon zien hoe een spoilertag werkt en ik zet er notabenen tot 3x aan toe dat er echt een dikke spoiler in staat en dat het dezelfde is als die ene vent deed.

Dat je bij die ene vent op zn spoiler klikt kan ik nog inkomen, maar dat je dan vervolgens ook nog eens op de mijne klikt?!!

Anyway, nog maar even voor de duidelijkheid: in mijn spoiler staat dezelfde spoiler als die gast in dat GTA topic gemaakt heeft en (even er van uit gaande dat hij waar is) wil je die NIET lezen!

Dus voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft: ook niet doen.
    Zo, en nu houdt ik op met waarschuwen.

Volgens de regels kan je hem echt niet bannen dunkt me. Hij gebruikt de spoilertag en dat er dan users zijn die erop klikken kan hij ook niks aan doen
    pi_58356067
    Ik maakte maar een grapje, als ik het al een keer heb gelezen dan maakt het toch niet uit of ik het hier nog een keer lees...
    Dacht dat het wel duidelijk was
    Dus...
    pi_58356382
    Tja, als hij het zo gepost zou hebben zonder spoiler tekst dan had ik een ban-aanvraag gedaan. Maar er zijn toch echt spoilertags gebruikt. Ik zal de posts verduidelijken zodat niet nog meer mensen die het niet willen weten er achter komen
    pi_58365034
    Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi} GTA IV#33 Het zal een lange, lange avond worden
    pi_58367002
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi] GTA IV #33 Het zal een lange, lange avond worden
    pi_58398970
    Er zijn nu drie GTA IV topics, waar grotendeels over dezelfde dingen wordt gepraat.. Nogal onoverzichtelijk . Is het niet beter om bijvoorbeeld alleen 1 singleplayer topic en 1 multiplayer topic te maken?
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58422111
    Hmm, blijkbaar ben ik de enige die 3 dezelfde topics niet echt handig vindt.. Nou ja, laat dan ook maar.

zondag 4 mei 2008 @ 13:21:38 #146
    139407 jorienvdherik
    pi_58470650
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    [Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!

zeer irri
    Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
      zondag 4 mei 2008 @ 13:44:18 #148
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_58470714
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
    idd, het leed is al geschied Al hoewel ik nog geen spoilers heb kunnen vinden in dat topic?
    pi_58470764
    Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!

zondag 4 mei 2008 @ 13:48:45 #150
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_58470801
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!

Hier werkt tie gewoon hoor?
    pi_58470826
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:48 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Hier werkt tie gewoon hoor?
    Nu wel, maar net stond de hele spoiler gewoon in het topic. Sorry.
      zondag 4 mei 2008 @ 13:53:16 #152
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_58470903
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Nu wel, maar net stond de hele spoiler gewoon in het topic. Sorry.
    Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!

( )
    pi_58470946
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!

( )
    Welke straf?
      zondag 4 mei 2008 @ 13:56:40 #154
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_58470971
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Welke straf?
    Ohwja, zo had je het ook kunnen lezen

Nee niet die. Ik pak mijn zweep!
    pi_58470985
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ohwja, zo had je het ook kunnen lezen

Nee niet die. Ik pak mijn zweep!
    Vergeef mij.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:56:48 #156
    139407 jorienvdherik
    pi_58507962
    kan hier echt wat tegen gedaan worden, las dat er een ban op stond ?

[Xbox 360 #331] Jump in!
      dinsdag 6 mei 2008 @ 11:01:44 #157
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_58508036
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[Xbox 360 #331] Jump in!
    staat geen ban op hoor
    er is laatst alleen iemand geband omdat die een browser-crashende rickroll site had.
      Redactie Games dinsdag 6 mei 2008 @ 11:11:37 #158
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58508216
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

staat geen ban op hoor
    er is laatst alleen iemand geband omdat die een browser-crashende rickroll site had.
    .....Kennedy
    pi_58523675
    Broeliebroeilie Jorien En maar de vreselijke moraalridder uithangen
    pi_58523678
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:11 schreef Wessiej het volgende:

[..]

pi_58527689
    idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
    pi_58527775
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
    idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
    gvd, ik wilde er bijna op klikken!
    pi_58566218

[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!

vrijdag 9 mei 2008 @ 07:25:02 #164
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58568495
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:

[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!
    Ik heb hem al gewaarschuwt, meer kan ik niet doen.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 17:51:42 #165
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_58596728
    Hoi luitjes,

'vroeger' in de tijd van trackmania nations begonnen we hier op fok een reeks over dit spel. We zijn inmiddels bij 25 delen beland, alleen staat het de laatste tijd een beetje stil. Reden hiervan is dat een deel van het actieve fok gedeelte een eigen clan is begonnen.

Nu is er recentelijk een nieuwe update beschikbaar gekomen, waarbij er dus een nieuw topic is ontstaan. Eigenlijk borduurt dit voort op de bestaande reeks.

Wat te doen? Een nieuwe reeks, of verder met de oude? Ik wil desnoods wel een nieuwe op maken.

Voorstel:
    Trackmania #25 - Waar we vrolijk verder racen --> slotje
    [PC] Trackmania Nations Forever --> trackmania nations forever deel 26 (maar ik moet dus nog wel ff een goeie op in elkaar sleutelen.

Vertel me maar of jullie hiermee eens zijn, dan maak ik een nieuwe op en pas de wiki aan. (zodat jullie dan de op en tt kunnen verandere)

tia
      zaterdag 10 mei 2008 @ 21:58:19 #166
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_58601022
    done.
      zondag 11 mei 2008 @ 18:11:01 #167
    108725 e-wok
    pi_58612840
    Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
    Ik stelde een vraag...
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:24:01 #168
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_58645548
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Kut, moest natuurlijk #267 zijn
    Bij voorbaat dank
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      dinsdag 13 mei 2008 @ 15:45:11 #169
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_58646027
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef e-wok het volgende:
    Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
    Ik stelde een vraag...
    oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
      woensdag 14 mei 2008 @ 12:54:52 #170
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_58663259
    Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?

[Hattrick] #266 Wie is de eerste kampioen?
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
    pi_58663317
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
    Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?

[Hattrick] #267 Wie is de eerste kampioen?
    Ja, die is er
    pi_58679638
    Nu de GTA IV hype grotendeels achter de rug is lijkt het me toch wel handiger om nu weer gewoon 1 centraal topic aan te houden?! Ze gaan nu lang niet zo snel meer, en het is gewoon makkelijker bij te houden als alles in 1 topic staat, imho.

[MULTI] GTAIV#42 Ik wil ook een Bellic zijn!
    [XBOX 360] GTA IV #3 - That's how we roll, bitches!
    [PS3] GTA IV #3 Met doemdenkers en druktemakers

donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:47 #173
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58680169
    klopt Sackboy gewoon een multi topic lijkt me beter
    pi_58681068
    hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
      donderdag 15 mei 2008 @ 18:46:51 #175
    108725 e-wok
    pi_58689138
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
    Ik heb me bedacht dat ik het niet nodig vind, er wordt nauwelijks gepost in het topic
      donderdag 15 mei 2008 @ 19:04:12 #176
    106133 SpankmasterC
    BOOMSHAKALAKA
    pi_58689493
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
    hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
    Extra content komt pas in de herfst, of zelfs nog later, dus 1 topic lijkt mij ook genoeg
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_58716644
    help zelda

Waar slaat zo'n reactie op
      zaterdag 17 mei 2008 @ 00:17:26 #178
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_58718690
    het slaat nergens op.
    pi_58828570
    Zou een modje onderstaand topic in de categorie PC Games kunnen zetten.

Het grote SimCity 4 topic: deel 29
      donderdag 22 mei 2008 @ 18:24:23 #180
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_58830292
    check.
      donderdag 29 mei 2008 @ 15:31:04 #181
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58989972
    [XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss

Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 29 mei 2008 @ 16:41:47 #182
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58991542
    Volgende FB topic

GAM FAQ & FB #12 waar Ruzbeh blijft zeuren om niks.

donderdag 29 mei 2008 @ 17:28:13 #183
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58992582
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:

Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
    Wat is het probleem?
    Er staat toch dat het een Xbox 360 topic is?
    We kunnen natuurlijk ook standaard "Waar we >insert game< hypen" neerzetten.
    Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
      donderdag 29 mei 2008 @ 19:57:31 #184
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58995769
    Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
    Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
    Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 29 mei 2008 @ 21:05:03 #185
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58997468
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
    Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
    [..]

Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
    Mooi
      donderdag 29 mei 2008 @ 21:51:03 #186
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58998615
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:

Dat soort TT's zijn alleen maar leuk
    pi_58998921
    Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.

En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
    &nbsp;
      donderdag 29 mei 2008 @ 22:39:06 #188
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59000059
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Sackboy het volgende:
    Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.

En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
    Jij bent veel te serieus vind ik! Het centraal 360 topic was altijd al met de nodige slowchat maar dat maakt het juist leuk! Steeds die droge info wordt je ook wel moe en dan is het leuk om tussen door gewoon beetje te kunnen ouwehoeren onder elkaar!

Thats why im still around
    pi_59000187
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 22:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jij bent veel te serieus vind ik!
    &nbsp;
      donderdag 29 mei 2008 @ 22:44:47 #190
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59000257
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik vind je wel tof hooor

Maar je wilt het er wel te serieus over hebben en dat opzich ook niet verkeerd maar dat gaat niet echt werken in dat centraal topic, Dan krijg je van die opstandige lui zoals Edje
      vrijdag 30 mei 2008 @ 03:02:53 #191
    106133 SpankmasterC
    BOOMSHAKALAKA
    pi_59004297
    Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.

Sackie, ik vind je toffig mijn zegen heb je
      vrijdag 30 mei 2008 @ 07:30:49 #192
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59004963
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 03:02 schreef SpankmasterC het volgende:
    Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.

Sackie, ik vind je toffig mijn zegen heb je
    Ik heb het niet over de plaatjes die die post!
    pi_59089293
    Het centrale PS3 topic begint een beetje op een kindercreche te lijken. Mods, doe er wat aan aub.
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_59089306
    Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje

Of gewoon bannen

Dit slaat nergens meer op
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      dinsdag 3 juni 2008 @ 19:32:49 #195
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_59097788
    quote:
    Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
    Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje

Of gewoon bannen

Dit slaat nergens meer op
    Ik kan editten, waarschuwen, en voorderest weinig doen..
    Ik probeer het in de gaten te houden, maar die jongen is meer online dan ik ben.
      woensdag 4 juni 2008 @ 13:46:43 #196
    139407 jorienvdherik
      woensdag 4 juni 2008 @ 13:51:40 #197
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59115241
    is dicht.
    pi_59138163
    Een post in dit topic: [Multi] Brothers in Arms: Hell's Highway

edit: opgelost

[ Bericht 4% gewijzigd door Atreidez op 05-06-2008 10:49:33 ]
    Where facts are few, experts are many.
    pi_59147141
    Ik heb deze geopend: [Wii] Wii Fit #4 Waar we na een korte break weer verder gaan

Maar 'm niet onder Nintendo gezet, wil iemand 'm verplaatsen? En volgens mij heb ik dat laatst ook niet gedaan toen ik het algemene Wii topic opende, sorry daarvoor en dank voor het verplaatsen enzo
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      donderdag 5 juni 2008 @ 17:40:48 #200
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59150154
    done.
      donderdag 5 juni 2008 @ 21:10:09 #201
    139407 jorienvdherik
    pi_59154665
    [PS3 #120] Snake. Snake? SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!

kan er iets aan dit taalgebruik gedaan worden
      donderdag 5 juni 2008 @ 21:20:15 #202
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_59154923
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:

Hoezo, mag je het beestje niet meer bij de naam noemen.
    If it walks like a kankerdebiel, talks like a kankerdebiel... Well... Wat zal het dan zijn? .
    -
      donderdag 5 juni 2008 @ 21:27:29 #203
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_59155143
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:

Anders ben je ff een janksmoel omdat je je gedraagt als een triangeljosti
      donderdag 5 juni 2008 @ 21:29:12 #204
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59155195
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoezo, mag je het beestje niet meer bij de naam noemen.
    If it walks like a kankerdebiel, talks like a kankerdebiel... Well... Wat zal het dan zijn? .
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:18:05 #205
    139407 jorienvdherik
    pi_59160017

kan dit aangepast worden, stop eens met die gifjes

En kan dit aangepast worden

vrijdag 6 juni 2008 @ 00:19:44 #206
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_59160051
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:

kan dit aangepast worden, stop eens met die gifjes

En kan dit aangepast worden

http://www.greginthedesert.net/files/page0_blog_entry1084_1.jpg

it's not a gif

panic in the disco!

En jank niet zo omdat iemand je een kutopmerking geeft na een kutpost. Als je dat al te erg voor woorden vond raad ik je aan om op te flikeren van FOK
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:23:20 #207
    139407 jorienvdherik
    pi_59160131
    Wat voegen dit soort gifjes toe aan een topic ?
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:24:19 #208
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_59160153
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
    Wat voegen dit soort gifjes toe aan een topic ?
    Humor, datgene wat jij mist met je arrogantie kutposts zeg maar
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:25:56 #209
    139407 jorienvdherik
    pi_59160178
    Het gaat over games, niet over humor
      Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 00:28:01 #210
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59160218
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
    Het gaat over games, niet over humor
    Gaan de post ''ja'' ''o'' ''ja dit topic gaat snel'' wel over games dan ?
    .....Kennedy
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:28:42 #211
    139407 jorienvdherik
    pi_59160236
    Soms wel he,
    een vraag op een game bijv
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:29:54 #212
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59160250
    Wat voegen fifa potjes tegen users die niemand kent toe aan het topic? of 80 (veelal de zelfde screenshots) van de zelfde game toe aan dezelfde topicreeks, je zou ook een fifa 2009 topic kunnen openen en de nieuwtjes in een samenvatting in dat topic kunnen zetten, je zou ook eens deel kunnen nemen aan de discussie die op dat moment gevoerd word in plaats van continue door te gaan over een spel. Niet dat ik verwacht dat je ook maar de intentie hebt om dat te gaan doen, maar het is maar een suggestie.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:31:16 #213
    139407 jorienvdherik
    pi_59160290
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Wat voegen fifa potjes tegen users die niemand kent toe aan het topic? of 80 (veelal de zelfde screenshots) van de zelfde game toe aan dezelfde topicreeks, je zou ook een fifa 2009 topic kunnen openen en de nieuwtjes in een samenvatting in dat topic kunnen zetten, je zou ook eens deel kunnen nemen aan de discussie die op dat moment gevoerd word in plaats van continue door te gaan over een spel. Niet dat ik verwacht dat je ook maar de intentie hebt om dat te gaan doen, maar het is maar een suggestie.
    denthemen is vaak genoeg in het ps3 topic te vinden.

fifa is een ps3 game, als ik daar over wil praten doe ik dat daar.
    andere games zijn daar ook besproken dus..

en discussies ? Ik zie alleen gifjes en rick rolls voorbij komen
      Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 00:32:45 #214
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59160312
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

denthemen is vaak genoeg in het ps3 topic te vinden.

fifa is een ps3 game, als ik daar over wil praten doe ik dat daar.
    andere games zijn daar ook besproken dus..

en discussies ? Ik zie alleen gifjes en rick rolls voorbij komen
    Als wij gifs willen posten doen we dat, en dat NA een verhaaltje over een game of onderwerp die IEDEREEN aangaat, niet alleen 1 of 2 personen dat ook via msn kan of PM.
    .....Kennedy
      vrijdag 6 juni 2008 @ 00:34:14 #215
    139407 jorienvdherik
    pi_59160339
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Als wij gifs willen posten doen we dat, en dat NA een verhaaltje over een game of onderwerp die IEDEREEN aangaat, niet alleen 1 of 2 personen dat ook via msn kan of PM.
    dan post ik ook over fifa in het topic
      Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 00:39:05 #216
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_59160427
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dan post ik ook over fifa in het topic
    Fifa 09 top, als je wat nuttigs hebt te melden, Fifa 08 is in een mooi plaatje (Dus geen gif!!!) zo te omvatten:

.....Kennedy
      vrijdag 6 juni 2008 @ 19:18:03 #217
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59180170
    [Forum] Banmeldtopic

Dus ik hoop dat de genen die het nodig vonden die al die baggerreacties als gifjes enzo te plaatsen dat ook zoveel mogelijk achterwege willen laten.
      vrijdag 6 juni 2008 @ 20:11:16 #218
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59181500
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    [Forum] Banmeldtopic

Dus ik hoop dat de genen die het nodig vonden die al die baggerreacties als gifjes enzo te plaatsen dat ook zoveel mogelijk achterwege willen laten.
    oke
      zondag 8 juni 2008 @ 11:12:47 #220
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_59212949
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 09:43 schreef Fokxe het volgende:
    Als je me toch niet gelooft Hier heb je officiele site
    http://fantasytennis.en.alaplaya.eu/
    Waar heb je het over?
      zondag 8 juni 2008 @ 11:25:48 #221
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_59213232
    quote:
    Op zondag 8 juni 2008 11:12 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
    Zie zijn posthistorie. Er werd hem verzocht om de officiele site te geven een tennisspel waar die over spamde.
    ~Download~Fantasy Tennis Online
      zondag 8 juni 2008 @ 12:31:44 #222
    73546 RaymanNL
    Muwhahaa
    pi_59214711
    Oké, ik heb de topic titel veranderd (er dus een algemeen topic van gemaakt) en de link veranderd. En nu is het topic dus weer open
    pi_59521651
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef gamerstyle het volgende:
    sterf lekker aan kromme vingers vriend! ALs je niet weet waar je over lult moet je lekker je kanis in je hol stoppen stomme NoOb. En probeer s met wat beters to komen stomme droplul van de xxx posts die je gemaakt hebt blaakt zeker 92% van "ga eens dood"

als je een spelletje kunt spelen kom je maar terug!

beetje tof doen
    &nbsp;
    pi_59522890
    Meneer blijft maar doorgaan..

Kan een modje misschien meteen ff het hele topic opschonen van alle relposts?
    &nbsp;
      donderdag 19 juni 2008 @ 17:38:13 #225
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_59523884
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
    Meneer blijft maar doorgaan..

Kan een modje misschien meteen ff het hele topic opschonen van alle relposts?
    Welk topic is dat in godsnaam
    pi_59524061
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welk topic is dat in godsnaam
    Het Bad Company topic (hoe ironisch )
    &nbsp;
      donderdag 19 juni 2008 @ 17:49:35 #227
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59524121
    is al gebeurd.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 00:19:14 #228
    130378 MosPos
    Gang is alles...
      vrijdag 20 juni 2008 @ 12:25:43 #229
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
      vrijdag 20 juni 2008 @ 13:05:23 #230
    130378 MosPos
    Gang is alles...
      zaterdag 21 juni 2008 @ 14:46:02 #231
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_59577293
    Ik heb nog een vraagje. Ik heb hier een best oude PC staan (5 jaar ofzo) en die gebruik ik voornamelijk voor msn enzo. Maar wil ook wel spelletjes spelen. Nu speel ik af en toe Superbike 2000 en MotorCross Madness 2, beide best simpele spelletjes.
    Maar ze spelen niet allemaal vloeiend. Ik heb vaak dat ik om de secnde framedrops heb, dus dan gaat ie om de seconde van 50 naar 40, en dan stotterd heel erg. Iemand een idee hoe ik dit oplos?
    pi_59724130
    [DS] Flashcards

Iemand kreeg zijn firmware van zijn flashkaart niet aan de praat. Nu waren er wat vragen om te kijken waar het probleem aan lag. Deze zijn maar zo verwijderd.

Wat is er illigaal aan de firmware van een flashkaart? En wat is er illigaal aan *.nds bestanden openen? NDS bestanden worden gebruikt om bijvoorbeeld een MP3 speler of een videobestand te openen. Dit is allemaal homebrew en tot zover ik weet is nintendo zelf ook bezig om met een dergelijke flashkaart flashkaart op de markt te komen om homebrew te gebruiken. Mag dan wel over de firmware worden gesproken?

Ik had nou niet het gevoel dat we het over gedownloade spellen of dergelijke hadden. Anders kan je misschien beter het hele topic sluiten want dan kan standaard alles illigaal worden genoemd wat maar betrekking heeft op een homebrew flashkaart.
      zaterdag 28 juni 2008 @ 20:57:57 #233
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_59760455
    Dit ging niet alleen om .NDS bestanden, deze discussie ging voornamelijk om het aan de praat krijgen van SNES spellen op de DS, dat heeft mssn wel wat met firmware te maken, maar de uitkomst blijft hetzelfde, als users het tot homebrew weten te beperken in het flashcard topic vind ik het best, maar zodra het topic de kant op draait naar een topic waarbij er specifiek gevraagd word naar games die je niet legaal kan spelen met zo'n flashcard dan verwijder ik iig de reacties.
    btw mijn excuses voor de late reactie, maar ik was op een festival aan het werk enzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-06-2008 16:18:53 ]
      donderdag 3 juli 2008 @ 13:22:38 #234
    66083 Platina
    78th Element
    pi_59864324
    Iemand die een link heeft naar Burst Limit topic, of is dat er niet?
    pi_60009499
    Kan iemand de TT van:

[Multi] Far Cry 2

in [PS360] Far Cry 2 veranderen?

Dan kunnen de PC gamers eventueel zelf een topic openen als ze daar behoefte aan hebben, het loopt nu alleen maar uit op een console vs pc discussie.
    &nbsp;
    pi_60011241
    Kan deze

[Hattrick] Fok!-Cup #14 Topic #1: info en animo bekijken.

dicht?

We zijn met de befaamde Fok!Cup na de loting hier

[Hattrick]Fok!Cup XIX : Het gaat beginnen!

verdergegaan
    pi_60029758
    Kan deze dicht:
    [PC] Diablo III #1

Er bestaat namelijk al een deel 2 zelfs
    Diablo 3 #2 Waar we oneens zijn over de textures!
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      zaterdag 12 juli 2008 @ 13:22:46 #238
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60058082
    edit
    pi_60058098
    Waarom deed je hem dicht
      zaterdag 12 juli 2008 @ 13:27:07 #240
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60058130
    verkeerde raampje
      zaterdag 12 juli 2008 @ 13:32:29 #241
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60058189
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 23:51 schreef Sackboy het volgende:
    Kan iemand de TT van:

[Multi] Far Cry 2

in [PS360] Far Cry 2 veranderen?

Dan kunnen de PC gamers eventueel zelf een topic openen als ze daar behoefte aan hebben, het loopt nu alleen maar uit op een console vs pc discussie.
    Het is toch een multi topic? en wat is er mis met vergelijkingen tussen verschillende versies?
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
    Kan deze

[Hattrick] Fok!-Cup #14 Topic #1: info en animo bekijken.

dicht?

We zijn met de befaamde Fok!Cup na de loting hier

[Hattrick]Fok!Cup XIX : Het gaat beginnen!

verdergegaan
    Done.
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
    Kan deze dicht:
    [PC] Diablo III #1

Er bestaat namelijk al een deel 2 zelfs
    Diablo 3 #2 Waar we oneens zijn over de textures!
    Done.
    pi_60058423
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    verkeerde raampje
    Dan moet ik hem idd wel als sticky weer openen
    pi_60065880
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het is toch een multi topic? en wat is er mis met vergelijkingen tussen verschillende versies?
    Vergelijken van verschillende versies is prima, maar het ging hier niet eens meer over Far Cry 2, alleen maar over pc vs consoles.
    &nbsp;
    pi_60077439
    Ik heb een kleine tikfout gemaakt, zo iemand het even willen wijzigen ?
    [Xbox 360] #346 in afwachtging van de E3 2008
    pi_60077499
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik heb een kleine tikfout gemaakt, zo iemand het even willen wijzigen ?
    [Xbox 360] #346 in afwachting van de E3 2008
    OK
    pi_60077580
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

OK
    pi_60091982
    [MULTI] #2 Call of Duty 4; The Guns!
    Dat "The guns!", kan dat vervangen worden met iets anders, bijvoorbeeld : Mogen er nog vele topics volgen!
      donderdag 17 juli 2008 @ 22:06:26 #248
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_60175787
    Komt er deze zomervakantie weer een poll-toernooi (beste wapen, beste character, etc) net als voorgaande jaren? Zou wel een beste villian tornooi willen zien.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
      vrijdag 18 juli 2008 @ 15:07:40 #249
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_60190527
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Komt er deze zomervakantie weer een poll-toernooi (beste wapen, beste character, etc) net als voorgaande jaren? Zou wel een beste villian tornooi willen zien.
    Dit jaar is dat het ''beste Spore Creature'' wedstrijd! Loopt nu al 3 dagen!
      zaterdag 19 juli 2008 @ 12:51:09 #250
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_60206230
    Zou een modje Fok! Games Top 100! onder ALG kunnen zetten?
    pi_60206975
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Jovatov het volgende:
    Zou een modje Fok! Games Top 100! onder ALG kunnen zetten?
    Maar natuurlijk
      woensdag 23 juli 2008 @ 20:36:37 #252
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_60304127
    dragonball The Exclusive game!

spam zonder dat er ook maar iets aan info te vinden is
    pi_60304307
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Paxlie het volgende:
    dragonball The Exclusive game!

spam zonder dat er ook maar iets aan info te vinden is
    Dicht
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juli 2008 @ 10:02:40 #254
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_60335926
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_60336080
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 10:02 schreef borisz het volgende:
    Dbz-Exclusive

Spam
    Dicht
    pi_60448163
    quote:
    Niet mergen graag
    &nbsp;
    pi_60448179
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Niet mergen graag
    Hoezo niet.
    Zelfde game verschillende platforms
    pi_60448208
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 17:44 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Hoezo niet.
    Zelfde game verschillende platforms
    Is niet dezelfde game. PC versie is altijd heel anders, en heeft dit keer zelfs Wii-achtige muisbesturing.

Ik heb liever een X360/PS3 topic, anders gaat 90% van de posts over de PC perfomance enzo.
    &nbsp;
      woensdag 30 juli 2008 @ 17:53:54 #260
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_60448328
    Als Sackboy achterin de bus wilt zitten, laat hem.
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:22:50 #261
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_60451642
    Wil iemand deze TT even aanpassen ik had het finaal mis

[Xbox 360] #350 Ridick Ridick Ridick Ridick

Het moet worden Riddick Riddick Riddick Riddick

[ Bericht 9% gewijzigd door AQuila360 op 30-07-2008 22:13:07 ]
      donderdag 31 juli 2008 @ 01:23:25 #262
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60458045
    done.
      donderdag 31 juli 2008 @ 01:35:55 #263
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_60458193
    Thanx!
    pi_60731958
    [PS3#135]Wachtend op een paar nieuwe games

Volgens mij staat deze nog niet in de juiste subfilter...
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_60745480
    De gefrustreerde video game nerd part II

=> De Gefrustreerde Video Game Fan #2
    pi_60747451
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    De gefrustreerde video game fan part II

=> De Gefrustreerde Video Game Fan #2
    Misschien ook in de topic tekst wijzigen?
    pi_60747492
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:54 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Misschien ook in de TT wijzigen?
    De watte?
    pi_60747506
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

De watte?
    Je reageerde te snel, topic tekst
    pi_60901029
    Zon centraal verkoop topic zou eigenlijk wel handig zijn voor games enz aangezien het nu een beetje verdwaalt raakt in v&a.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
      Redactie Games zondag 17 augustus 2008 @ 15:46:51 #270
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_60901104
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 15:42 schreef MouzurX het volgende:
    Zon centraal verkoop topic zou eigenlijk wel handig zijn voor games enz aangezien het nu een beetje verdwaalt raakt in v&a.
    Scroll is naar beneden in V&A
    .....Kennedy
    pi_60901382
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 15:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Scroll is naar beneden in V&A
    Dat idd
      zondag 17 augustus 2008 @ 16:16:43 #272
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60901746
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 15:42 schreef MouzurX het volgende:
    Mwoah, een centraal verkoop topic zou ook niet werken, aangezien mensen niet in een centrale topic reeks gaan zoeken als ze op zoek zijn naar een specifiek spel(voor een specifiek platform).
    pi_60919346
    Hoe zit het met de Topspin 3 prijzen?

Zijn die al verstuurd?

Winnaars Top Spin 3 prijsvraag
      maandag 18 augustus 2008 @ 12:04:47 #274
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_60919959
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef lordteddybeer het volgende:
    Hoe zit het met de Topspin 3 prijzen?

Zijn die al verstuurd?

Winnaars Top Spin 3 prijsvraag
    probeer het ff hier te vragen : FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
      woensdag 20 augustus 2008 @ 18:20:19 #275
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_60987600
    Deze mag dicht Sony's GC 2008 blog mirror

op last van gezeur van BMH.

edit: ow, laat maar... is al dicht
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 23:05:25 #276
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_61024470
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_61025150
    quote:
    Thanks
    pi_61103772
    &nbsp;
    pi_61111216
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 09:42 schreef Sackboy het volgende:
    Spammert
    Dat heeft hij overigens ook in zijn andere active topics gedaan
      maandag 25 augustus 2008 @ 15:04:18 #280
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61111340
    Hey stelletje negerts, waarom laden de GAM pagina's (de scoops) niet goed op mien pctje!
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:05:53 #281
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_61132451
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 14:59 schreef Irving het volgende:

[..]

Dat heeft hij overigens ook in zijn andere active topics gedaan
    [Wii] Super Smash Bros Brawl #5
    Zoals hier
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_61294315
    deze user kickt de hele tijd smerige spamtopics. Eerst van een of andere user die mensen werft voor zijn eigen spel. En tegenwoordig is hij fanboy van een of andere gek die denkt hier elke week filmpjes te moeten posten

Kan iemand hem een keertje erop wijzen dat hij gewoon hier niet welkom is En ook zou ik wel eens willen weten hoeveel deze user wka inkomsten krijgt om gespam hoog te houden hier in de fora
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_61294777
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef disjfa het volgende:
    deze user kickt de hele tijd smerige spamtopics. Eerst van een of andere user die mensen werft voor zijn eigen spel. En tegenwoordig is hij fanboy van een of andere gek die denkt hier elke week filmpjes te moeten posten

Kan iemand hem een keertje erop wijzen dat hij gewoon hier niet welkom is En ook zou ik wel eens willen weten hoeveel deze user wka inkomsten krijgt om gespam hoog te houden hier in de fora
    disjfa, je bent en blijft een baas!
    pi_61294894
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
    [..]
    disjfa, je bent en blijft een baas!
    En ik meen het stiekum series. Aangezien ik in een gamesforum het leuker vind om over games te ouwenhoeren dan 6 topics lang een TS af te moeten zeiken. Dan kunnen we het forum ook best aanpassen naar ONZ imho.
    www.indiegamer.nl
    pi_61294978
    Volgens mij houdt AQuila360 niet eens van gamen
    &nbsp;
    pi_61295227
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:21 schreef disjfa het volgende:

[..]

En ik meen het stiekum series. Aangezien ik in een gamesforum het leuker vind om over games te ouwenhoeren dan 6 topics lang een TS af te moeten zeiken. Dan kunnen we het forum ook best aanpassen naar ONZ imho.
    Gelukkig moet je helemaal niks, en kan je de Emar en Roelof-topics ook gewoon links liggen. Ze zijn beide game-gerelateerd, al zit er veel SC in, dus horen ze hier prima thuis
    pi_61295342
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
    [..]
    Gelukkig moet je helemaal niks, en kan je de Emar en Roelof-topics ook gewoon links liggen. Ze zijn beide game-gerelateerd, al zit er veel SC in, dus horen ze hier prima thuis
    game gerelateerd Een slecht ondernemingsplan en iemand die niet eens filmpjes op youtube zou moeten posten Als ik een drol op de foto zet en dat hier post zou dat meer met games te maken hebben

Maargoed, het is niet alsof iemand het boeit dus we blijven wel stront posten
    www.indiegamer.nl
    pi_61295453
    En dan zijn de TSen nog niet het probleem. Ik had een probleem met de gebruiker die die twee topics hoog houd. Niet de topics zelf. Die verdwijnen over het algemeen toch binnen een uur.
    www.indiegamer.nl
      maandag 1 september 2008 @ 16:51:56 #289
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_61295788
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
    Volgens mij houdt AQuila360 niet eens van gamen
    Hoe kom je daar nu weer bij!

Maargoed als jullie Emar het succes niet gunnen dan kom ik vanaf nu niet meer in dat topic! En dan is het waarschijnlijk over 3 dagen dood!

Zeg het maar
    pi_61295961
    En als jij er niet was zou het topic pagina 2 van deel 1 met 10 reacties per pagina niet gehaalt hebben
    www.indiegamer.nl
      maandag 1 september 2008 @ 17:00:12 #291
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_61296001
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:58 schreef disjfa het volgende:
    En als jij er niet was zou het topic pagina 2 van deel 1 met 10 reacties per pagina niet gehaalt hebben
    Klopt!

Maar morgen begint school weer
    pi_61296043
    Das mooi. Dan zijn we weer van jouw en je onzin kick topics af

* disjfa geeft sackboy een stukje taart en neemt zelf ook wat.
    www.indiegamer.nl
      maandag 1 september 2008 @ 17:04:19 #293
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_61296103
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef disjfa het volgende:
    Das mooi. Dan zijn we weer van jouw en je onzin kick topics af

* disjfa geeft sackboy een stukje taart en neemt zelf ook wat.
    Waarschijnlijk wel ja

Mag ik dan nu ook taart?
      maandag 1 september 2008 @ 17:08:57 #294
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_61296203
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja

Mag ik dan nu ook taart?
    Jij, mijn zoon, jij mag branden in de 7de hel!
    pi_61298280
    Ik heb geen problemen met Aquila's gedrag Ik kan er wel om lachen, een beetje humor in GAM is nooit verkeerd
      maandag 1 september 2008 @ 19:07:17 #296
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_61299163
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
    Ik heb geen problemen met Aquila's gedrag Ik kan er wel om lachen, een beetje humor in GAM is nooit verkeerd

Breng de taart maar weer terug Disjfa
    SPOILER
    pi_61321739
    Vraagje:Is er al een centrale topic over Tom Clancy's nieuwe game End War? of dat andere spel Flashpoint 2 Dragon Rising? Zo nee, kan ik er een topic over openen?
    75 topics = FIN
    pi_61380759
    De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!

Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.

Derhalve ->
    &nbsp;
    pi_61381313
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
    De Gefrustreerde Video Game Fan #6 Waar Fluffy gedognapt is!

Kan een slotje op. AQuila360 en SpankmasterC hebben dit spamtopic 6 delen lang in leven gehouden maar geven nu eindelijk toe dat hun enthousiasme fake was.

Derhalve -> [ afbeelding ]
    Dat heb ik niet gezegd Sacky!

Het was gewoon echt maar het is nu wel mooi geweest!
    pi_61381351
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 18:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd Sacky!

Het was gewoon echt maar het is nu wel mooi geweest!
    Je moet op het hoogtepunt stoppen, en het hoogtepunt is dus T-shirts met handtekeningen.
    pi_61381386
    Dicht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')