Sorry ik heb een heel weekend geen tijd, maar volgende week lijkt me het wel watquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben wel altijd in voor een potje Army of Two...Vanaaf een paar potjes spelen ?
tja ookal heb ik 200 films heb ik nog lang niet alles wat er bestaat natuurlijkquote:
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:14 schreef kepler het volgende:Dat zou ik maar eens snel gaan doen dan
Geniale films
Volgens mij zou er dit jaar toch ook een Indiana Jones game uitkomen (en dus niet die Lego-game)?
quote:A big reveal is coming for the game at UFC 84 on May 24th, with a possible demo soon thereafter.
Hier. Die andere heeft een foutieve TTquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[Xbox 360] #325 (nog maar 35 topics te gaan)
Waar gaan we verder?
Primaquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier. Die andere heeft een foutieve TT
dat was dus precies de reden dat ik hier als eerste postequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier. Die andere heeft een foutieve TT
cool, ik ben benieuwd of hij ooit nog uitkomt danquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.Materialen reageren realistisch (glas, hout, steen). Vijanden reageren natuurlijker.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is wel twee jaar geleden op de E3 aangekondigd. Maar daarna is het erg stil geworden rond deze game. Wel worden de engines die toen voor deze game bekend werden gemaakt nu in Star Wars: Force Unleashed gebruikt.Materialen reageren realistisch (glas, hout, steen). Vijanden reageren natuurlijker.
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
- Die krengen worden in China in elkaar gezet en naar de V.S. vervoert. Zoveel duurder is het niet om dat schip naar Europa te sturen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je nu weer alles onder elkaar posten
Gezien de leeftijd denk ik dat de waarde hem meer zal zitten in de games en de accessoires dan in de console.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
ik wil mijn xbox 360 verkopen (jaja, ik maak me populair). De reden is dat ik simpelweg geen tijd meer heb om te spelen en dit de komende jaren ook niet zie gebeuren. Alle vrije tijd die ik heb gaat naar andere zaken die me meer aanspreken. Dan kan ik beter wat geld vangen en iemand anders blij maken.
Het gaat om het Premium Pack met extra:
2e draadloze controller
2 accu's
1 play & charge kit (daar komt dus één accu uit hè)
8 spellen
De xbox is betrekkelijk oud, het gaat om de 2e lading die in Nederland kwam, dus dat was iets van half december 2006.
Iemand een idee wat ik kan vragen?
Ik weet niet of dit topic helemaal het juiste is, maar het is puur ter inventarisatie.
Deze watquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom heeft niemand me gezegd dat deze te downloaden is???
[ afbeelding ]
Hmm, Als je dingen los gaat verkopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
ik wil mijn xbox 360 verkopen (jaja, ik maak me populair). De reden is dat ik simpelweg geen tijd meer heb om te spelen en dit de komende jaren ook niet zie gebeuren. Alle vrije tijd die ik heb gaat naar andere zaken die me meer aanspreken. Dan kan ik beter wat geld vangen en iemand anders blij maken.
2e draadloze controller
2 accu's
8 spellen
De xbox is betrekkelijk oud, het gaat om de 2e lading die in Nederland kwam, dus dat was iets van half december 2006.
Ik weet niet of dit topic helemaal het juiste is, maar het is puur ter inventarisatie.
Ik heb hem toen daar gezien en het was best vet, maar volgens mij stond ie toen voor eind 2007. Maar dat stond de nieuwe film ook toch? De film komt nu op 18 mei ofzoiets en je hoort niks meer over de game. Ik gok dat ie dus helaas in de prullenbak is verdwenenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje doet het niet.quote:
Ik heb een half brakke premium ook van die leeftijd los voor 150 kunnen verkopen alles bij elkaar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Het volgende:
2e draadloze controller
2 accu's
8 spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |