quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?Het doel is het pesten op de Bullworth Acedmy stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets waar Jimmy zelf voor strijd, het wordt hem niet opgedragen door leraren ofzo/
In het begin wordt je door Gary aangesproken, zijn doel is de school over te nemen.
Jimmy heeft zoiets van 'been there, done that' en wil dat absoluut niet.
Die 2 groeien uit elkaar en worden rivalen/vijanden.
In die tussentijd moet je klusjes opknappen voor stereotypen scholieren; nerds, kakkers, vetkuifen, sportlui, townie's (drop-outs) & leraren.
Met elke missies win en/of verlies je respect bij de bepaalde groepen.
En dan merk je ook want ze gaan zich vijandelijker opstellen.
Je kan uiteraard pesten wat gewoon grappig is, maar het levert je niets op.
Naar de les gaan dus wel, bij gym krijg je bepaalde vechtmoves, scheikunde krijg je stinkbommen/jeukpoeder/chemieset in je kamer of bij techniek sleutel je een snelle fiets in elkaar (handig voor als je naar de stad moet)
Veel later krijg je een kart tot beschikking, kun je ook mensen omver rijden enzo....er is toch niemand die je kan bijhouden.
anyway ik kan dit spel iedereen aanranden.
Het is echt een Rockstar spel.
Graphics zijn niet meer van deze tijd, maar ik heb echt gelegen met dit spel!"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werktquote:Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:
- Codenaam is Newton
- Werkt net als Wiimote met een Led sensorbar, aangesloten via usb-poort
- Bevat microfoon en rumble
- Gebruikt de standaard batterypacks
- Verschijnt eind 2008
Ik vind het persoonlijk wel een goede zaak. Mensen die het niks vinden hoeven dit dingen en de bijbehorende games niet te kopen, en mensen die het wel tof vinden kopen het wel. Ik heb in principe wel oren naar een Wii Sports met next-gen graphics. Bovendien leent zo'n controller zich uitermate goed voor kleinere "gimmick" games op Live Arcade.
Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werkt![]()
( scheelt toch weer geld voor de mensen die de wii al hebben en een 360 )
maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.
Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360
heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.
De sensorbar van de Wii kun je zelfs vervangen door kaarsjes
Je moet je schamenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeld
volgensmij wel ja , maar goed ik dacht dus dat de sensor bar alles registreerde en doorgaf aan de wiiquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet je schamen![]()
Maar goed: 360 randapparatuur maakt contact via Radiogolven (toch?) en de Wii met Bluetooth.......tenzij ze met een Bluetooth module komen voor de 360 zal een Wiimote op 360 niet gebeuren
Wel Army of Twoquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:32 schreef Viro het volgende:
@ edwinuss en rest van fok!kers die ik in me lijst heb staan : ik speel geen COD4...dus willen jullie aub kappen mij te inviten.
Maakt niet uit wanneer hij komt. Ik haal hem blind. Oblivion in een post-apocalyptische (compacte) wereld. Fantastischquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 haalt zijn deadline echt niet,.... dat spel, waar ik overigens erg veel zin in heb, ziet dit jaar echt het daglicht niet,.... met geluk volgend jaar zomer
[ afbeelding ]
De Wii ownedquote:Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:
maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes gewordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat het een flop wordt dat Wii achtig ding voor de 360!
Strax wordt het een groot succes en dan weet ik wel dat de xbox720 die kant helemaal uit zal gaan
Daar heb je idd gelijk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes geworden
Uhm.. welk onderdeel van die winnende combinatie zou Microsoft niet kunnen kopieren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef FJD het volgende:
Het is de combinatie van een console die eenvoudig te bedienen is, zonder fratsen, met veelal eenvoudige (familie-achtige) games, revolutionaire besturing en een geoliede marketingmachine die dit continue benadrukt.
Ze kunnen het niet kopieren omdat ze dan 1 product op twee totaal verschillende markten willen gooien. De markt van de serieuze gamer en de markt van de non-gamer (waar de Wii op zit). Om de non-gamer binnen te halen moet het product vele malen simpeler gemaakt worden (om te beginnen met de menu structuur en de manier waarop je save games en je profiel opslaat en vervolgens nog het hele Live gebeuren) en vervolgens moet er een enorme marketing campagne kopen dat de nieuwe Xbox toch echt hetzelfde kan als de Wii. Ja met mooiere graphics maar daar zit geen hond op te wachten (in de non-gamer markt). Vervolgens zal de non-gamer de nieuwe Xbox als een gecopieerde versie van de Wii gaan zien en aangezien de Wii op dit moment al een soort van Apple iPod status begint te krijgen, zul je zien dat MS ontzettend onderuit zal gaan. Net zoals met de Zune, de iPod killerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
Uhm.. welk onderdeel van die winnende combinatie zou Microsoft niet kunnen kopieren?
Microsoft has teh moneyz u know
Ik denk dat je teveel in twee groepen denkt. Er zijn mijns inziens niet twee afgebakende groepen van "non-gamers" en "serieuze gamers". Juist daartussenin zit de massa van consumenten op de gamesmarkt. Als die een apparaat kunnen kopen voor een lagere prijs dan een Wii, terwijl dit apparaat net zoveel kan en daarnaast ook nog eens net zoveel als de (duurdere) Playstation 3. Dan denk ik dat ze nog aardig wat kunnen verkopen. Tuurlijk zal het het succes van de Wii bij lange na niet evenaren, maar dat verwacht Microsoft denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet kopieren omdat ze dan 1 product op twee totaal verschillende markten willen gooien. De markt van de serieuze gamer en de markt van de non-gamer (waar de Wii op zit). Om de non-gamer binnen te halen moet het product vele malen simpeler gemaakt worden (om te beginnen met de menu structuur en de manier waarop je save games en je profiel opslaat en vervolgens nog het hele Live gebeuren) en vervolgens moet er een enorme marketing campagne kopen dat de nieuwe Xbox toch echt hetzelfde kan als de Wii. Ja met mooiere graphics maar daar zit geen hond op te wachten (in de non-gamer markt). Vervolgens zal de non-gamer de nieuwe Xbox als een gecopieerde versie van de Wii gaan zien en aangezien de Wii op dit moment al een soort van Apple iPod status begint te krijgen, zul je zien dat MS ontzettend onderuit zal gaan. Net zoals met de Zune, de iPod killer![]()
Vergeet daarbij ook de invloed van ervaringen in de omgeving niet; als een non-gamer hoort dat z'n computer-gekke neefje een Xbox heeft en z'n computer-noob nichtje een Wii heeft gekocht en dat beide apparaten hetzeldfe kunnen dan zal die persoon bijna altijd een Wii gaan halen omdat de non-gamer zich vergelijkt met z'n nichtje en onder het motto van "dan kom ik daar ook wel uit" zal de Xbox het afleggen.
Vervolgens zit MS met het volgende probleem; als ze de nieuwe Xbox echt zwaar gaan marketen als non-gamer apparaat dan verloochenen ze daarmee ten eerste hun huidige achterban en ten tweede jagen ze de gamers direct de armen van Sony in.
Hee dit komt me bekend voor. Was dit ook niet het geval toen Microsoft de gamesmarkt op ging?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
Ze willen een graantje meepikken van een markt waar ze helemaal niets op te zoeken hebben en die veel meer risico's opleveren dan het rendement zou rechtvaardigen.
Geen Nazi's?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet niet of ik straks de verleiding van deze kan weerstaan. Het is jammer dat ze de Nazi's eruit hebben gehaald. Maar fuck. Indiana Jones
[ afbeelding ]
Als je de gemiddelde Wii-gamer naast de gemiddelde Xbox-gamer zet dan is dat verschil redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat je teveel in twee groepen denkt. Er zijn mijns inziens niet twee afgebakende groepen van "non-gamers" en "serieuze gamers". Juist daartussenin zit de massa van consumenten op de gamesmarkt. Als die een apparaat kunnen kopen voor een lagere prijs dan een Wii, terwijl dit apparaat net zoveel kan en daarnaast ook nog eens net zoveel als de (duurdere) Playstation 3. Dan denk ik dat ze nog aardig wat kunnen verkopen. Tuurlijk zal het het succes van de Wii bij lange na niet evenaren, maar dat verwacht Microsoft denk ik ook niet.
Grote verschil is nu wel dat ze een grote en goed draaiende fanbase in moeten zetten inclusief de opgebouwde goodwill. Bij de introductie van een console kun je nog wel een keer falen; dan ben je gewoon innovatief bezig geweest en het lukt helaas niet. Door naar het volgende product. Ga je de scope verleggen of verbreden dan is het achteraf niet een kwestie van wel of niet innovatief maar van succes of falen en als je faalt dan straalt dat negatief af op je eigen imago.quote:Hee dit komt me bekend voor. Was dit ook niet het geval toen Microsoft de gamesmarkt op ging?
[High Definition & Multichannel Audio] #9quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Even offtopic, maar zijn er hier ook meer bezitters van de Panasonic TX-32LX70?![]()
En waar is het High Definition & Multichannel Audio gebleven?
Ja, dat vond Lego niet goed. Een Lego Adolf Hitler was blijkbaar niet kindvriendelijk genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Geen Nazi's?
Nu maar hopen dat de game schattig genoeg is om hiervoor te compenseren!
Thnx!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[High Definition & Multichannel Audio] #9
Hmm, ik weet niet of je kan spreken van een 'gemiddelde' gamer. Lijkt me nogal moeilijk te definieren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
Als je de gemiddelde Wii-gamer naast de gemiddelde Xbox-gamer zet dan is dat verschil redelijk duidelijk![]()
Klopt, maar je kunt jezelf ook overpositioneren, waardoor je een groot deel van de consumenten bij voorbaat al uitsluit. Dat is iets wat Microsoft in ieder geval niet wil doen. Ze zullen het (denk ik) als 'the complete experience' gaan positioneren.quote:Je kunt wel proberen om alle markten te bedienen maar tenzij je echt iets superieurs te bieden hebt, zul je zien dat andere spelers er met de markt vandoor gaan omdat zij zich duidelijk kunnen positioneren op de markt en daarmee dus makkelijker klanten kunnen overtuigen.
Zoals ik al eerder aangaf denk ik niet in twee grote groepen gamers. Als je kijkt naar hoeveel miljoenen exemplaren een game als NFS: ProStreet heeft verkocht, dat is een game die te serieus is voor non-gamers maar tegelijkertijd te debiel voor serieuze gamers.quote:Uiteraard zit er nog enige overlap tussen de twee groepen gamers maar die overlap is niet enorm groot.
Klopt het is ook nog niet door Microsoft bevestigd, maar de bronnen (MTV, 8BitJoystick) zijn er aardig zeker van dat het eraan komt. Ik denk dat Microsoft het aanvankelijk pas op de E3 had willen aankondigen.quote:Ik zou het dan ook een stomme zet vinden van MS als ze vol op de Wii markt willen inbeuken maar ik verwacht ook niet dat ze het zullen doen. Ik vraag me zelfs af of die controller gaat komen.
Grootste online retailer wereldwijd?quote:
Pannenkoek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Wessiej het volgende:
Qua game releases helemaal niet.
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Grootste online retailer wereldwijd?
Maar er zijn ook genoeg gevallen geweest waar grote retailers iets publiceerden en waarvan het achteraf waar bleek te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.
Owwwwwwww...wat een arrogante eikel.quote:Rock Band "won't magically get cheaper because you wish it so"
Harmonix has told the Internet there's no point going bonkers over the European price of Rock Band, saying the game is "not magically going to get cheaper because you wish it to be so".
In a post on the Rock Band forums product development manager Greg LoPiccolo wrote, "We’re not making a killing on Rock Band in Europe. We are incredibly sensitive to pricing issues. We are painfully aware that the higher the price we charge, the less copies we’ll sell.
"We are strongly motivated to keep the price as low as possible. That said, we don’t propose to lose money on it. The fact of the matter is, the costs of releasing in Europe are far higher than in the US, in some ways uniquely so for Rock Band compared to other game titles, because of the size of the peripherals."
LoPiccolo declined to reveal cost structure details - "That would probably get me fired, and rightly so." Instead he highlighted the extra cost involved with shipping a larger product box and doing so outside the US: "Seriously, I was shocked to learn how much it costs us to ship an RB peripherals box to Europe. It’s way more than you’d expect."
According to LoPiccolo it doesn't make sense to compare the manufacturer-recommended US and UK prices for Rock Band. He wheeled out the old VAT line, stating, "That’s not the whole discrepancy, but it’s a big chunk of it." LoPiccolo also observed that European retailers are free to cut the price of games, unlike their US counterparts. "So a reasonable price comparison is what you actually pay, not just the SRP, which means two different things in the two territories.
"We’re not gouging you, primarily because doing so doesn’t serve our interests," LoPiccolo continued. "We can only build our franchise if you buy our games. You may conclude that Rock Band isn’t worth the price charged, and that is your prerogative. But it’s not magically going to get cheaper because you wish it to be so.
"We’ve sold a ton of these in the US at a far higher price point than people are used to paying for a videogame, because it really is a new and different experience... Once you get a crack at it, you’ll know whether or not it’s worth the money. We think you might decide that it is."
Earlier this week, EA announced that the full Rock Band set-up - game, drum kit, guitar and microphone - will cost GBP 180 / EUR 240, compared to USD 169 (GBP 85 / EUR 107) in the US. Harmonix's Rob Kay defended the higher price point during a chat with Eurogamer - read the full interview to find out what he had to say.
Or for a real laugh, why not read this story from May last year.
www.eurogamer.net
moet je nu weer alles onder elkaar postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.
Kan jij werkelijk eens je t*fus muil eens dichthouden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je nu weer alles onder elkaar posten
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat vond Lego niet goed. Een Lego Adolf Hitler was blijkbaar niet kindvriendelijk genoeg.
Ze zijn nu vervangen door een sekte, maar wel nog steeds herkenbaar als de slechteriken uit de films hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?
[..]
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |