ezeltje voor jou.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Hey ik was 1 van de grootste off topics spammers in dat 360 topicMaar opzich hebben ze gelijk daar!
Ezel
moeite waard man, ik ben van plan om em 100% uit te spelen. Maar heb niet zoveel zin om al die elastiekjes te vinden 75 wel te verstaan..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
Bohh ik heb zin om Bully te spelen man.
Helaas ben ik morgen pas weer bij me 360
En ik moet eerst nog Bully halen, tering!
Kan je die lessen eigenlijk ook overdoen?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
moeite waard man, ik ben van plan om em 100% uit te spelen. Maar heb niet zoveel zin om al die elastiekjes te vinden 75 wel te verstaan..
Als je geography goed doet komt er op je map te staan waar ze liggen
je bent gewoon vrij om te gaan en staan waar je wilt. Maar zodra jij niet op je lessen komt opdagen en de Prefects zien je. ( soort kantine mensen ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je die lessen eigenlijk ook overdoen?
Ik heb echt geen idee wat ik me bij dat spel voor moet stellen. Kan je gewoon vrij rondlopen in die school en buiten die school enzo en dan kan je gewoon doen wat je wilt of moet je echt precies op tijd lessen volgen enzo?
Als je zin hebtquote:Op donderdag 10 april 2008 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
zal ik anders wat gameplay beelden maken?
wat wil je zien ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je zin hebt
Wil het wel een keertje zien, maar ik wed dat er wel al beelden op youtube staan.
Zolang je zelf maar niet in beeld komt vind ik alles bestquote:
check mn foboquote:Op donderdag 10 april 2008 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar niet in beeld komt vind ik alles best
heb ik al die shit net voor je gemaakt en ben ik het nu aan het edittenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
Nouja laat ook maar die Bully beelden. Morgen heb ik het toch al.
Even wat anders, zullen we dit topic maar gewoon een stille dood laten sterven?
geduld mijn jongen, eerst ff converteren. Dan knippen en dan nog eens uploaden. Duurt nog wel ff.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ed pleur dat filmpje dan gewoon in het 360 topic! ik wil het wel zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |