http://www.justin.tv/gta4evaquote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef dragonbulls het volgende:
multiplayer live stream ( erg slechte kwali)http://www.ustream.tv/channel/gtaiv-live-stream--xbox360
quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Huskybe het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/gta4eva
prima steampje, ben al een tijdje aant kijken ..
Brown is real.quote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de kleuren soms wel erg grauw alleen. Gras is nooit fel groen, en bij schemering is het gewoon bijna zwart-wit.Tenminste, in de video reviews.
en voor de wanhopige puber, zeker nuquote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Huskybe het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/gta4eva
prima steampje, ben al een tijdje aant kijken ..
Haha zat ook ff te kijken maar iddquote:Op maandag 28 april 2008 00:14 schreef Huskybe het volgende:
[..]
en voor de wanhopige puber, zeker nu
Harde plasserquote:Op maandag 28 april 2008 00:14 schreef Huskybe het volgende:
[..]
en voor de wanhopige puber, zeker nu
Mr Nikolai is zo'n harde droogkloot als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis die gast met zijn droge commentaar.Ben zijn naam wel nu al kwijt.
Swiftorquote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis die gast met zijn droge commentaar.Ben zijn naam wel nu al kwijt.
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan, gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)quote:
Dat wordt morgen dan even langs de plaatselijke bart smit. Als mij verteld wordt: 'jaaaa sorry maar we mogen hem nog niet verkopeen' kan ik dat argument altijd nog gebruiken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:35 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan ( gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)
Nog een dag? Madness!quote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef latin_LiZzY het volgende:
Of je wacht een dag
Elke kinderdroom, in een speelgoedwinkel wonen.quote:Op maandag 28 april 2008 00:44 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Ja , kost ook moeite.., als ik mn huis uit stap sta ik ongeveer in de bart smit.
haha had ik er niet gewoond hadden waren mn ouders wel rijk geweestquote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Elke kinderdroom, in een speelgoedwinkel wonen.
Tja, als je had niet gewoond hadden zijn kunnen begrijpen als je arm was hadden geweest zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef Huskybe het volgende:
[..]
haha had ik er niet gewoond hadden waren mn ouders wel rijk geweest
Ja en anders het lijstje van tweakersquote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Dat wordt morgen dan even langs de plaatselijke bart smit. Als mij verteld wordt: 'jaaaa sorry maar we mogen hem nog niet verkopeen' kan ik dat argument altijd nog gebruiken.
Dan wordt MAFIA 2 de game vd eeuw.quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef dennisw het volgende:
Deze game gaat natuurlijk zwaar falen tegenover Mafia 2..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP BELANGRIJKE SPOILER OVER HET EIND DE GAME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door RaymanNL op 28-04-2008 11:50:25 (extra waarschuwing) ]The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vroeg me nog wel af waar de 'snape kills dumbledore' van GTA IV bleef.Mits waar natuurlijk
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Houden zo, dat wil je niet lezen.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stakker. Serieus. Vindt je het leuk om het voor zoveel mensen te verpesten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.quote:Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
Precies nu zit je de hele tijd met die spoiler in je achterhoofd te spelen, lekker zo 1 dag voor de launch.
Ik blame gametrailers.com ook een beetje dat ze nu al zo'n walkthrough up gooien voordat die game uberhaupt uit is,dan kun je dit soort dingen ook wel verwachten maargoed.
GAM FAQ en Feedback topic (Update 31-03-2008) Al gedaan door MMarSu.quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.
Yup me2.quote:Op maandag 28 april 2008 01:42 schreef Gamer_V het volgende:
En ik deed nog wel zo mijn best om geen story spoilers te lezen. Zucht.
daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 april 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
waarom zou je het erg vinden als je dat moest doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill the fish.
Alle beelden die ik heb over de storyline, personages blabla komen van trailers, zo probeerde ik de game in te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 02:03 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet wat er gebeurt in die side missies?
quote:Op maandag 28 april 2008 02:04 schreef SuperShark het volgende:
[ afbeelding ]Je bent de zoveelste die ik het hoor zeggen, ik weet dat een vechtsporter is, maar moet ik hem kennen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
samequote:Op maandag 28 april 2008 02:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kom hier iig niet weer, kan deze shit niet meer vertrouwen. Ik hou het mooi op Neogaf.com daar weet ik zeker dat ik niet gespoiled wordt
Guys, thanks voor de mooie tijden na aanloop van deze game
Ik zie jullie vrijdag weer ofzo
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend isquote:Op maandag 28 april 2008 02:07 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Alle beelden die ik heb over de storyline, personages blabla komen van trailers, zo probeerde ik de game in te gaan.Maar goed, maakt niet zoveel uit.
[..]
Je bent de zoveelste die ik het hoor zeggen, ik weet dat een vechtsporter is, maar moet ik hem kennen ofzo?
Ik voel me wel agressief na dat filmpje.quote:Op maandag 28 april 2008 02:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend is
BANGERDEBANGERDEBANG, hahaquote:Op maandag 28 april 2008 02:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend is
Officieel 29 april. Toch bestaat er altijd een kans dat winkels de game 'even uit het magazijn halen' voor je. Hopen,quote:Op maandag 28 april 2008 03:07 schreef SuperShark het volgende:
Ligt ie nou morgen (maandag, vandaag dus eigenlijk) al in de winkels of niet?
Anders wordt het vroeg opstaan
Ach lekker dromen, wie weet:quote:Op maandag 28 april 2008 03:19 schreef Punkerdude het volgende:
Ik denk dat velen teleurgesteld gaan worden.
Men (gameshops en dergelijke) kunnen boetes krijgen indien het voor 00.00 de 29e verkocht wordt.
Ik denk dat veel winkels zich aan deze 'pact' zullen houden. En zelfs in een boerendorpje.
De meeste medewerkers in 'dit soort' winkels weten dat ze het niet voor de 29e mogen verkopen. (al weet ik dat er via via nog wel wat te regelen valt)
Dus sweet dreams and be patient
Dragonbulls brengt hoop met zn uitermate betrouwbare bronquote:Op maandag 28 april 2008 00:35 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan ( gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)
Dat had ik ook een keer, ging de wekker af om 5 uur 's morgens (krantenlopen), was die Rick Astley aan het zingen. Da's echt een heel vreemde ervaring danquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
Op 3fm was net reclame voor GTA IV en de xbox, vanaf vandaagquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
OT: Kleine kans dat ie vandaag te koop is op sommige plekkies.... Wacht de reacties hier wel af.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op 3fm was net reclame voor 3fm en de xbox, vanaf vandaag.
Heb het ge editquote:
dubbele lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb het ge editMoest natuurlijk GTA IV en de xbox zijn ipv 3fm en de xbox
.
geloof me: het heeft geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
En dan ga je fifa halenquote:
Succesquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
Waarom 1 uurquote:Op maandag 28 april 2008 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net even gebeld naar de winkel waar ik 'm heb besteld. Dat is een kleine winkel hier in de stad, geen keten ofzo.
Vanmiddag om 1 uur mag ik het spel gaan afhalen.
STOP ! zeg dat nu niet, je jinxed iedereen op die manier zoquote:Op maandag 28 april 2008 09:26 schreef Wootism het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren is gewoon mijn fokking HD Tv overleden!!!! DIT VERZIN JE TOCH NIET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gisteren weetje wel, echt gewoon 2 dagen voor de release!!!!
Er is GEEN God!
hahaquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
STOP ! zeg dat nu niet, je jinxed iedereen op die manier zo![]()
Werpt een voorzichtige blik naar zijn HD-TV
Omg, Hot Coffee HD !quote:Op maandag 28 april 2008 09:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik begrijp die ophef rond GTA nooit hoor.. wat is er nou zo controversieel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |