Dan wordt MAFIA 2 de game vd eeuw.quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef dennisw het volgende:
Deze game gaat natuurlijk zwaar falen tegenover Mafia 2..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP BELANGRIJKE SPOILER OVER HET EIND DE GAME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door RaymanNL op 28-04-2008 11:50:25 (extra waarschuwing) ]The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vroeg me nog wel af waar de 'snape kills dumbledore' van GTA IV bleef.Mits waar natuurlijk
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Houden zo, dat wil je niet lezen.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stakker. Serieus. Vindt je het leuk om het voor zoveel mensen te verpesten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.quote:Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
Precies nu zit je de hele tijd met die spoiler in je achterhoofd te spelen, lekker zo 1 dag voor de launch.
Ik blame gametrailers.com ook een beetje dat ze nu al zo'n walkthrough up gooien voordat die game uberhaupt uit is,dan kun je dit soort dingen ook wel verwachten maargoed.
GAM FAQ en Feedback topic (Update 31-03-2008) Al gedaan door MMarSu.quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |