Bans zal wel meevallen (denk ik) boetes zou nog best kunnen, ik weet niet of ik het risico genomen had als ik een winkel had, dat nieuws gaat als een lopend vuurtjequote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef Dylanesque het volgende:
Als je 'm morgen ergens kan kopen, lijkt er me geen grote kans meer dat er nog boetes of bans uitgedeeld worden toch?
En als je je netwerkkabel er ff uitgooit tot 0:00 loop je sowieso geen risico toch?quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Bans zal wel meevallen (denk ik) boetes zou nog best kunnen, ik weet niet of ik het risico genomen had als ik een winkel had, dat nieuws gaat als een lopend vuurtje
Hmm, Dimension Plus (Groningen) kan ik me niet voorstellen. Misschien even checken morgen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
Winkels die GTA IV reeds verkopen
Of het klopt weet ik niet, ik heb het linkje ook maar van Twiekers gejat..
Op zich wel een leuk idee, al moet dat dan wel naast de normale stations. Daar ben je verzekerd van de Rockstarkeuze van de tracks, die toch erg heftig blijken te zijn volgens die video review van gametrailersquote:Op zondag 27 april 2008 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens lijkt het me vet als Rockstar ooit een contract afsluit met een aanbieder van internet radio. Misschien gewoon alle iTunes radio stations bijvoorbeeld. Dat je gewoon daaruit kunt kiezen.En dat het dan ook een beetje gesorteerd is, dat als je door Chinatown loopt en daar een auto steelt, dat de kans dan groot is dat de radio op een Chinees station staat bijvoorbeeld. Of door Little Italy en dan van die opera-muziek.
Zou toch op zich wel moeten kunnen als je via Live verbonden bent met internet.
Bah. Liever deze erachteraan of deze. En dan deze om 't mooi te eindigen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:39 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Gooi deze http://www.voices-records(...)rdings_lcnt001/1.mp3 er dan achteraan anders wordt het zo oost europees joh!
Dimplus verkoopt hem echt nietquote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hmm, Dimension Plus (Groningen kan ik me niet voorstellen). Misschien even checken morgen.
Kan volgens mij niet. De multiplayer is echt alleen online.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Snever het volgende:
Waar ik dus benieuwd naar ben is het volgende: Je hebt 2x een xbox360 allebei aangesloten op een andere tv maar wel system link. Zou je dan tegen mekaar in die grote wereld kunnen spelen zonder Online te moeten?
Die cijfers!quote:Magazines:
Official Xbox Magazine (Engeland) 10/10
Official PlayStation Magazine (Engeland) 10/10
PlayStation 3 Magazine France (Frankrijk) 20/20
Official Xbox Magazine (Verenigde Staten) 9,5/10
Empire (Engeland) 5/5
Xbox World 360 (Engeland) 98/100
Level (Zweden) 10/10
FHM (Engeland) 5/5
Official PlayStation Magazine (Verenigde Staten) 5/5
Electronic Gaming Monthly (Verenigde Staten) A/A+ A+/A+ A+/A+
Game Informer (Verenigde Staten) 10/10
Power Unlimited (Nederland) 100/100
Internet - Text:
IGN (Verenigde Staten) 10/10
IGN (Engeland) 10/10
Kotaku (Verenigde Staten) --/--
GameDaily (Verenigde Staten) 100/100
TeamXbox (Verenigde Staten) 10/10
1UP (Verenigde Staten) A+/A+
EuroGamer (Engeland) 10/10
GameSpy (Verenigde Staten) 5/5
Computer & Video Games (Engeland) 9,5/10
GamesRadar (Engeland) 10/10
GamePro (Verenigde Staten) 5/5
Game Reactor (Scandinavië) 10/10
Dagbladet (Noorwegen) 6/6
VicioJuegos (Spanje) 98/100
InsideGamer (Nederland) 10-/10
Gamer.nl (Nederland) 10/10
Internet - Video:
GameTrailers (Verenigde Staten) 9,8/10
404 zelfs.quote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef Snever het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33324/.html
Blista Compact??
Dan blijf je wel in de stijl!!quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bah. Liever deze erachteraan of deze. En dan deze om 't mooi te eindigen.![]()
http://www.justin.tv/gta4evaquote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef dragonbulls het volgende:
multiplayer live stream ( erg slechte kwali)http://www.ustream.tv/channel/gtaiv-live-stream--xbox360
quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Huskybe het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/gta4eva
prima steampje, ben al een tijdje aant kijken ..
Brown is real.quote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de kleuren soms wel erg grauw alleen. Gras is nooit fel groen, en bij schemering is het gewoon bijna zwart-wit.Tenminste, in de video reviews.
en voor de wanhopige puber, zeker nuquote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Huskybe het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/gta4eva
prima steampje, ben al een tijdje aant kijken ..
Haha zat ook ff te kijken maar iddquote:Op maandag 28 april 2008 00:14 schreef Huskybe het volgende:
[..]
en voor de wanhopige puber, zeker nu
Harde plasserquote:Op maandag 28 april 2008 00:14 schreef Huskybe het volgende:
[..]
en voor de wanhopige puber, zeker nu
Mr Nikolai is zo'n harde droogkloot als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis die gast met zijn droge commentaar.Ben zijn naam wel nu al kwijt.
Swiftorquote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis die gast met zijn droge commentaar.Ben zijn naam wel nu al kwijt.
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan, gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)quote:
Dat wordt morgen dan even langs de plaatselijke bart smit. Als mij verteld wordt: 'jaaaa sorry maar we mogen hem nog niet verkopeen' kan ik dat argument altijd nog gebruiken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:35 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan ( gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)
Nog een dag? Madness!quote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef latin_LiZzY het volgende:
Of je wacht een dag
Elke kinderdroom, in een speelgoedwinkel wonen.quote:Op maandag 28 april 2008 00:44 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Ja , kost ook moeite.., als ik mn huis uit stap sta ik ongeveer in de bart smit.
haha had ik er niet gewoond hadden waren mn ouders wel rijk geweestquote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Elke kinderdroom, in een speelgoedwinkel wonen.
Tja, als je had niet gewoond hadden zijn kunnen begrijpen als je arm was hadden geweest zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef Huskybe het volgende:
[..]
haha had ik er niet gewoond hadden waren mn ouders wel rijk geweest
Ja en anders het lijstje van tweakersquote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Dat wordt morgen dan even langs de plaatselijke bart smit. Als mij verteld wordt: 'jaaaa sorry maar we mogen hem nog niet verkopeen' kan ik dat argument altijd nog gebruiken.
Dan wordt MAFIA 2 de game vd eeuw.quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef dennisw het volgende:
Deze game gaat natuurlijk zwaar falen tegenover Mafia 2..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP BELANGRIJKE SPOILER OVER HET EIND DE GAME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door RaymanNL op 28-04-2008 11:50:25 (extra waarschuwing) ]The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vroeg me nog wel af waar de 'snape kills dumbledore' van GTA IV bleef.Mits waar natuurlijk
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Houden zo, dat wil je niet lezen.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef jehovaguerilla het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stakker. Serieus. Vindt je het leuk om het voor zoveel mensen te verpesten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.quote:Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef MMaRsu het volgende:
Precies nu zit je de hele tijd met die spoiler in je achterhoofd te spelen, lekker zo 1 dag voor de launch.
Ik blame gametrailers.com ook een beetje dat ze nu al zo'n walkthrough up gooien voordat die game uberhaupt uit is,dan kun je dit soort dingen ook wel verwachten maargoed.
GAM FAQ en Feedback topic (Update 31-03-2008) Al gedaan door MMarSu.quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kunnen we er niet een melding van maken ofzo bij FOK ? dat die gast gebanned word.
Yup me2.quote:Op maandag 28 april 2008 01:42 schreef Gamer_V het volgende:
En ik deed nog wel zo mijn best om geen story spoilers te lezen. Zucht.
daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 april 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
waarom zou je het erg vinden als je dat moest doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |