Gooi deze http://www.voices-records(...)rdings_lcnt001/1.mp3 er dan achteraan anders wordt het zo oost europees joh!quote:Op zondag 27 april 2008 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan deze. Past wel bij het sfeertje uit Oost-Europa.![]()
Echt zo'n Poolse-immigrant-met-trekzak-muziekje.
Bans zal wel meevallen (denk ik) boetes zou nog best kunnen, ik weet niet of ik het risico genomen had als ik een winkel had, dat nieuws gaat als een lopend vuurtjequote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef Dylanesque het volgende:
Als je 'm morgen ergens kan kopen, lijkt er me geen grote kans meer dat er nog boetes of bans uitgedeeld worden toch?
En als je je netwerkkabel er ff uitgooit tot 0:00 loop je sowieso geen risico toch?quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Bans zal wel meevallen (denk ik) boetes zou nog best kunnen, ik weet niet of ik het risico genomen had als ik een winkel had, dat nieuws gaat als een lopend vuurtje
Hmm, Dimension Plus (Groningen) kan ik me niet voorstellen. Misschien even checken morgen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
Winkels die GTA IV reeds verkopen
Of het klopt weet ik niet, ik heb het linkje ook maar van Twiekers gejat..
Op zich wel een leuk idee, al moet dat dan wel naast de normale stations. Daar ben je verzekerd van de Rockstarkeuze van de tracks, die toch erg heftig blijken te zijn volgens die video review van gametrailersquote:Op zondag 27 april 2008 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens lijkt het me vet als Rockstar ooit een contract afsluit met een aanbieder van internet radio. Misschien gewoon alle iTunes radio stations bijvoorbeeld. Dat je gewoon daaruit kunt kiezen.En dat het dan ook een beetje gesorteerd is, dat als je door Chinatown loopt en daar een auto steelt, dat de kans dan groot is dat de radio op een Chinees station staat bijvoorbeeld. Of door Little Italy en dan van die opera-muziek.
Zou toch op zich wel moeten kunnen als je via Live verbonden bent met internet.
Bah. Liever deze erachteraan of deze. En dan deze om 't mooi te eindigen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:39 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Gooi deze http://www.voices-records(...)rdings_lcnt001/1.mp3 er dan achteraan anders wordt het zo oost europees joh!
Dimplus verkoopt hem echt nietquote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hmm, Dimension Plus (Groningen kan ik me niet voorstellen). Misschien even checken morgen.
Kan volgens mij niet. De multiplayer is echt alleen online.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Snever het volgende:
Waar ik dus benieuwd naar ben is het volgende: Je hebt 2x een xbox360 allebei aangesloten op een andere tv maar wel system link. Zou je dan tegen mekaar in die grote wereld kunnen spelen zonder Online te moeten?
Die cijfers!quote:Magazines:
Official Xbox Magazine (Engeland) 10/10
Official PlayStation Magazine (Engeland) 10/10
PlayStation 3 Magazine France (Frankrijk) 20/20
Official Xbox Magazine (Verenigde Staten) 9,5/10
Empire (Engeland) 5/5
Xbox World 360 (Engeland) 98/100
Level (Zweden) 10/10
FHM (Engeland) 5/5
Official PlayStation Magazine (Verenigde Staten) 5/5
Electronic Gaming Monthly (Verenigde Staten) A/A+ A+/A+ A+/A+
Game Informer (Verenigde Staten) 10/10
Power Unlimited (Nederland) 100/100
Internet - Text:
IGN (Verenigde Staten) 10/10
IGN (Engeland) 10/10
Kotaku (Verenigde Staten) --/--
GameDaily (Verenigde Staten) 100/100
TeamXbox (Verenigde Staten) 10/10
1UP (Verenigde Staten) A+/A+
EuroGamer (Engeland) 10/10
GameSpy (Verenigde Staten) 5/5
Computer & Video Games (Engeland) 9,5/10
GamesRadar (Engeland) 10/10
GamePro (Verenigde Staten) 5/5
Game Reactor (Scandinavië) 10/10
Dagbladet (Noorwegen) 6/6
VicioJuegos (Spanje) 98/100
InsideGamer (Nederland) 10-/10
Gamer.nl (Nederland) 10/10
Internet - Video:
GameTrailers (Verenigde Staten) 9,8/10
404 zelfs.quote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef Snever het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33324/.html
Blista Compact??
Dan blijf je wel in de stijl!!quote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bah. Liever deze erachteraan of deze. En dan deze om 't mooi te eindigen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |