Vergeten, nog amper online gespeeld.quote:Op zondag 27 april 2008 23:07 schreef Gamer_V het volgende:
Ik verwacht de game morgen toch wel te kunnen krijgen.*hoopt*
Kooooeeeeekje, waaat is jeee PSN ID?
Second deze vraag. Wil ook wel een eigen playlistje hebben tijdens het rondrijden.quote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
FF een noob vraag maar op de 360 is dat easy 2 do? ik bedoel als ik een hd met tunes heb oid dan kan ik die heel makkelijk in het spel krijgen? en hoeveel tracks of gb kan je erin zetten?
Ach ik had toch geen reet te doen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In Europa is de PC markt idd wat beter, maar begin aub niet over china..afgezien van Starcraft & WoW wordt daar helemaal alles gekopieerd, zowel console als pc :p.
Maargoed je hoeft me niet te geloven, maar deze discussie hoort hier ook eigenlijk niet thuis
Geen idee of het in cutscenes stopt, bij sommige games wel, bij sommige niet.quote:Op zondag 27 april 2008 23:06 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
En dat loopt dan naast de audio van de game zelf toch? dus stopt niet in cutscenes en derg.?
Ja precies...kijk ik weet het ook niet 100% zeker natuurlijk, GTA op de pc was altijd chiller dan op de console, maar deze zijn natuurlijk wel gemaakt voor de consoles he..quote:Op zondag 27 april 2008 23:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach ik had toch geen reet te doen.![]()
gvd ik sta nu al te kwijlen en de neiging om een console te kopen. Dus wellicht koop ik met mn grote mond dalijk toch een console, omdat Rockstar de echte trouwe PC gamer in de steek laat.
ik was hele dag weg,quote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
ik was hele dag weg,
mensen vertelt u mij dat er een winkel is die vandaag verkocht ?
Wat zal ik blij zijn als jij opdondert uit GAM. Elk topic weet je te verzieken.quote:Op zondag 27 april 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
je reageert anders wel vrij huillie.
als je direct uit san andreas naar gta vi springt is het er gewoon op achteruit gegaan punt uit.
SJONGE, een vriend van mij, na het zien van die HD filmpjes van GTA4.quote:Edwin says:
dat het mooier is dan gta san andreas
Steffen ' Zondag.. says:
hmm sjaa
Steffen ' Zondag.. says:
beetje
Steffen ' Zondag.. says:
maar alle gtas zijn zowat het zelfde
Steffen ' Zondag.. says:
zie eigenlijk niet zoveel verschil met de oude gta's..
Ja hallo, die shizzle ga ik ook niet lezenquote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef MMaRsu het volgende:
Sackboy, lees hier :
http://www.wikicheats.com(...)S3_XB360/Walkthrough
Staat daar vast wel ergens in toch? Ik ga die shit iig niet lezen
jeetje, ga morgen wel ff kijken in de stadquote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
nee.
Hehe, het gaat allemaal iets te snel hier.quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Superharregarre ik heb die vraag toch al beantwoord
Het is "mooier dan" inderdaad. Wat een knurft dat hij zulke grammaticale fouten maakt.quote:Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
SJONGE, een vriend van mij, na het zien van die HD filmpjes van GTA4.
Is niet veel. Maar ik heb nog hoop en dat half jaartje kan ik wel wachten. Koop ik een walktrough in de tussentijd om daarop te kwijlen. Ik zag geruchten van 30 oktober en 30 november en enkele internetwinkels.quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ja precies...kijk ik weet het ook niet 100% zeker natuurlijk, GTA op de pc was altijd chiller dan op de console, maar deze zijn natuurlijk wel gemaakt voor de consoles he..
En anders moet je sowieso meer dan een halfjaar wachten.
Ik zou gewoon een 360 ofzo halen, voor 269 heb je er al 1 :p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn meestal als eerste met die dingen maar goed. Ik dwaal weer af.
Trouwens dat gezeik over die graphics dat het hetzelfde uitziet als SA etc.
Pff
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
lekkere zomerse vibe voor als het zonnetje schijnt in LC ( beetje de WMC herbelevenquote:Op zondag 27 april 2008 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Second deze vraag. Wil ook wel een eigen playlistje hebben tijdens het rondrijden.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is "mooier dan" inderdaad. Wat een knurft dat hij zulke grammaticale fouten maakt.
Ik zat meer te denken aan deze. Past wel bij het sfeertje uit Oost-Europa.quote:Op zondag 27 april 2008 23:30 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
lekkere zomerse vibe voor als het zonnetje schijnt in LC ( beetje de WMC herbeleven;) )als het regent lekkere deephouse en als het nacht is nog deepere deephouse( tja of wat anders, is voor iedereen anders toch!)
Ehehequote:Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja hallo, die shizzle ga ik ook niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |