Ey alle gasten die ik heb zien spelen op streams kunnen wel rijden, dus misschien doe jij toch echt iets verkeerdquote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
MMaRsu niet huilen het stuurt gewoon kut
quote:Op zondag 27 april 2008 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan kan je gelijk het spelen in de winkel kopen en in het boekje kijken of de besturing wel klopt
In Europa is de PC markt idd wat beter, maar begin aub niet over china..afgezien van Starcraft & WoW wordt daar helemaal alles gekopieerd, zowel console als pc :p.quote:Op zondag 27 april 2008 22:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je hebt het hier over cijfers vanuit Noord Amerika. Daar is het logischerwijs de consolemarkt domineert maar Europa? China/Azië?
Wat zijn moderators toch altijd trieste moraalriddersquote:Op zondag 27 april 2008 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het spel is nog niet uit.
Als je wat te zeiken hebt dan doe je dat dinsdag maar, dan kan je gelijk het spelen in de winkel kopen en in het boekje kijken of de besturing wel klopt
Meerdere winkels hebben al exemplaren verkocht, er zijn al mensen die de game gewoon legaal hebben.quote:Op zondag 27 april 2008 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het spel is nog niet uit.
Als je wat te zeiken hebt dan doe je dat dinsdag maar, dan kan je gelijk het spelen in de winkel kopen en in het boekje kijken of de besturing wel klopt
FF een noob vraag maar op de 360 is dat easy 2 do? ik bedoel als ik een hd met tunes heb oid dan kan ik die heel makkelijk in het spel krijgen? en hoeveel tracks of gb kan je erin zetten?quote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben trouwens al vandaag de halve dag bezig om een playlist samen te stellen met allemaal dope muziek voor GTAIV. Als ik gewoon aan het aankloten ben gaat die shit aan.
Dutch_Nelson kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 27 april 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
je reageert anders wel vrij huillie.
als je direct uit san andreas naar gta vi springt is het er gewoon op achteruit gegaan punt uit.
Wtf ik reageer niet huiliequote:Op zondag 27 april 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
als je direct uit san andreas naar gta vi springt is het er gewoon op achteruit gegaan punt uit.
Als je een HD met tunes hebt, en die via usb aansluit op je 360 dan kun je gewoon in het dashboard van de 360 die playlist aanzetten, maakt niet uit hoeveel tracks je daarin hebt staan. Als je dan in het spel zit en je wil een ander nummer luisteren druk je op de guide knop van de 360 controller, die zit in het midden, dan kun je daar gelijk volgend nummer doen, shuffle aanpassen, volume enz.quote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef dragonbulls het volgende:
FF een noob vraag maar op de 360 is dat easy 2 do? ik bedoel als ik een hd met tunes heb oid dan kan ik die heel makkelijk in het spel krijgen? en hoeveel tracks of gb kan je erin zetten?
Klopt maar Dutch_Nelson niet, die loopt al de hele week zo'n beetje op te scheppen dattie em al illegaal heeftquote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meerdere winkels hebben al exemplaren verkocht, er zijn al mensen die de game gewoon legaal hebben.
Aha ok ik dacht dat je een custom channel kon maken!!quote:Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf ik reageer niet huilie. Het is niet achteruit gaan, het is gewoon wennen omdat het verandert is, moet alles dan maar zo arcade blijven als in GTA3 ofzo?
.
Alle auto's reageren anders..dus tja, leer rijden ofzo.
[..]
Als je een HD met tunes hebt, en die via usb aansluit op je 360 dan kun je gewoon in het dashboard van de 360 die playlist aanzetten, maakt niet uit hoeveel tracks je daarin hebt staan. Als je dan in het spel zit en je wil een ander nummer luisteren druk je op de guide knop van de 360 controller, die zit in het midden, dan kun je daar gelijk volgend nummer doen, shuffle aanpassen, volume enz.
Super easy.
[ afbeelding ]
[..]
Klopt maar Dutch_Nelson niet, die loopt al de hele week zo'n beetje op te scheppen dattie em al illegaal heeft. Niet dat het mij uitmaakt mgoed..
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Topic # 30 halen we zo wel voor maandag.
Jij bent echt de uber-h4x0r, hij heeft gewoon al GTA 6! OMG WTF BBQ PEW PEW!quote:Op zondag 27 april 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
En dat loopt dan naast de audio van de game zelf toch? dus stopt niet in cutscenes en derg.?quote:Op zondag 27 april 2008 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat hebben ze er niet ingestopt, beetje jammer eigenlijk..zou vet zijn als ze dan gewoon een dj hadden ingehuurd om random shit te zeggen, en commercials erdoorheen enz..ik heb nu gewoon een hoop GTASA, Vice City en GTA3 commercials in m'n playlist staan
Done.quote:Op zondag 27 april 2008 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
Sackboy kun je die lijst met review scores die ik in het vorige topic anders in de OP gooien?
Ik vond deze toffer.quote:Op zondag 27 april 2008 23:05 schreef mellowpimp het volgende:
nieuwe trailer
http://www.gamespot.com/v(...)timodule;picks;img;2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |