Hoe slechte kwaliteit van het filmpje ook is, wat is die belichting moddervet zeg!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
En nog meer gameplay.
Bekijk deze YouTube-video
shit, dat stukje dat hij tegen een auto op knalt en 12939 meter weg vliegt. Beetje jammer.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
En nog meer gameplay.
Bekijk deze YouTube-video
Nu alweer removed by user.quote:
This video has been removed by the user.quote:
Tering!quote:
Klopt. Ik youtubegooglede net op GTA IV en het is voor youtube echt dweilen met de kraan open. Voor elk geblokkeerd filmpje komen er 10 terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef Sackboy het volgende:
En nu ga ik stoppen met die filmpjes te plaatsen want waarschijnlijk komen ze nu met bakken tegelijk
This video has been removed by the user.quote:
tinypic.comquote:Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik video's kan uploaden naast Youtube dan. Dan kan ik ze met jullie delen
Gewoon hier kijken is makkelijker. Als het goed is worden ze daar niet verwijderd.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:59 schreef Gamer_V het volgende:
Voor de mensen die wel al die filmpjes willen zien, als filmpjes net verwijderd zijn staan ze nog even op de server en kan je ze nog bekijken met deze website (rechtsboven id invullen)
Dat pakket komt er zeker wel. Dat is al het goed is al bevestigdquote:Op woensdag 23 april 2008 16:00 schreef jna het volgende:
Komt er nou ook een pakket met een ps3 en gta erbij? of moet ik de ps3 en het spel apart kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |