Heerlijk, vliegen in helikopters geweldig !quote:Nieuwe info over GTA IV (X360, PS3)
Nieuws | 24 april 2007 - Het Amerikaanse Game Informer heeft na een presentatie van een GTA IV demo nieuwe informatie vrijgegeven over Rockstars aankomende toptitel:
* Hoewel GTA IV geen vliegtuigen heeft, zul je wel onder andere met helikopters kunnen vliegen door Liberty City.
* De demo duurt 15 minuten lang en tijdens die 15 minuten werd duidelijk dat ook deze GTA verschillende dagdelen onderscheid. Of de game ook verschillende jaargetijden zal hebben is niet duidelijk..
* De demo ziet er beter uit dan de trailer en Rockstar is nog aan het werk om alles nog mooier te maken. Pop-up was er niet te zien in de demo en de framerate was stabiel. Met name de framerate was een behoorlijk probleem in GTA: San Andreas.
* Voetgangers op straat zullen allerlei dingen zeggen en praten soms ook met elkaar. Het hoofdpersonage Niko kan ze echter niet aanspreken.
* Net als in San Andreas zul je ook in dit deel vriendinnen kunnen krijgen.
* Om een voertuig te stelen kun je in GTA IV ook een ruit inslaan.
* GTA IV speelt zich alleen af in de stad, de game bevat dus geen landelijke gebieden zoals in San Andreas wel het geval was.
* Libery City is geen 1:1 kopie van New York.
* Personages uit eerdere GTA-delen komen misschien terug in GTA IV (we verwachten eigenlijk niet anders).
* Game Informer denkt niet dat Niko kan sporten, dus verwacht niet dat je net als met CJ in San Andreas kunt boksen en fitnessen. De mogelijkheid om een ander kapsel te nemen en nieuwe kleding te kopen zit waarschijnlijk wel in de game verwerkt.
* Er waren geen laadtijden in de demo te zien, ook niet toen er twee verschillende gebouwen werden betreden.
Deja vu!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga iedergeval proberen om Saints Row uit te spelen voor dat GTA 4 komt. zit op 57 procent daarmee. Ook al zo toffe game
herkenbaar, ik heb het ook weer een keer uitgespeeld, maar nu moet ik alle tags, photo-ops, oysters en horse-shoes nog vindenquote:
Ik was eens begonnen met die photo-ops...maar toen bleek dat ik eentje was vergeten/niet goed gelukt is. Kom er dan nog maar eens achter welke dat wasquote:Op woensdag 25 april 2007 07:50 schreef Blik het volgende:
[..]
herkenbaar, ik heb het ook weer een keer uitgespeeld, maar nu moet ik alle tags, photo-ops, oysters en horse-shoes nog vinden
(had ik eigenlijk als eerst moeten doen, door alle extra's die je krijgt)
inderdaad, hoop wapens en een hoop geldquote:Op woensdag 25 april 2007 07:50 schreef Blik het volgende:
(had ik eigenlijk als eerst moeten doen, door alle extra's die je krijgt)
Mja, in hoeverre valt GTA nog uit te breiden, kun je je afvragen. Afgezien van nieuwe 'technologische mogelijkheden', zoals de graphics en nieuwe verhaallijnen lijkt me dat ze beperkte opties hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef cyber_rebel het volgende:
Vind het tot nu toe wat teleurstellende informatie eigenlijk. De meeste verschillen met San Andreas komen neer op dingen (zoals vliegen) die niet meer mogelijk zijn en de andere setting, minder landschap. Als je die uit de lijstjes veranderingen houd blijft er maar weinig over. Wat er nou echt verbeterd wordt, behalve de graphics, ten opzichte van de voorganger is nog niet echt duidelijk. Maar goed, hopelijk komt dat nog.
En met gevaar om alseen zeikerd over te komen, zou je toch verwachten dat een opvolger de mogelijkheden uitbreid in plaats van inperkt. Behalve als het echt gameplay verpestende opties zijn, maar dat waren ze niet.
Jawel, alleen geen vliegtuigen. Met als reden dat dat niet echt zin heeft in 1 stad, ik kan me d'r wel in vinden. Helikopters zijn ook prima.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef cyber_rebel het volgende:
Vind het tot nu toe wat teleurstellende informatie eigenlijk. [quote]
Op zich zijn ze vrij vernieuwend bezig als ik het zo lees.
[quote]
De meeste verschillen met San Andreas komen neer op dingen (zoals vliegen) die niet meer mogelijk zijn
Maar alles wel 100 keer zo gedetailleerd. En dus ook veel meer te doen binnen een veel kleiner gebied. Lijkt mij een vrij interessante toevoeging.quote:en de andere setting, minder landschap.
Sowieso de manier waarop je missies doet verandert aanzienlijk geloof ik. 't Gaat niet meer om zoveel mogelijk real-estate te verzamelen, en ondertussen van missie naar missie gestuurd worden, maar je hebt bijvoorbeeld een telefoon bij je en je moet overleven in LC e.d.quote:Als je die uit de lijstjes veranderingen houd blijft er maar weinig over. Wat er nou echt verbeterd wordt, behalve de graphics, ten opzichte van de voorganger is nog niet echt duidelijk. Maar goed, hopelijk komt dat nog.
Geloof mij maar dat dit net zo'n grote stap wordt als GTA 2D naar GTA 3D, ben ik van overtuigd. Ook niet anders gewend van Rockstar overigens.quote:En met gevaar om alseen zeikerd over te komen, zou je toch verwachten dat een opvolger de mogelijkheden uitbreid in plaats van inperkt. Behalve als het echt gameplay verpestende opties zijn, maar dat waren ze niet.
Ja vind ik ook echt kut.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Jammer dat we waarschijnlijk weer vet lang moeten wachten voordat de pc versie uitkomt.
Ik weet niet wat jij er van vind maar een ruitje van de wagen intikken om ermee te gaan joyriden vind ik wel een wrede optie.En wat te denken van klakkeloos overgaan van buiten naar binnenlocatie.Heb ik al gezegd dat het gigantisch irritante eten en trainen eruit is gehaald? Ze halen er dingen uit maar er komen zeer sterke dingen voor in de plaats.Als je het mij vraagt word het alleen maar beter dan San Andreas.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef cyber_rebel het volgende:
Daar heb je opzich gelijk in. Veel nieuws hoefde van mij niet en verwachtte ik ook niet. Vind het alleen wat opvallend dat ze de mogelijkheden zijn gaan beperken. Maar goed zolang het maar het belangrijkste van gta behoud is het al snel goed.
Op zich een leuke toevoeging ja. Maar ik hoop dat er dan meer manieren zijn om een auto die op slot is te stelen. Zoals bijvoorbeeld met speciaal gereedschap. Of dat je ook een onderdeel kan stelen zoals de velgen. (Bij buren van mij waren ooirt alleen de banden s'nachts gestolen). Dan zou het echt een vooruitgang zijn.quote:Geloof mij maar dat dit net zo'n grote stap wordt als GTA 2D naar GTA 3D, ben ik van overtuigd. Ook niet anders gewend van Rockstar overigens.
Wat d'r tot nu toe bekend is is natuurlijk ook slechts een fractie van het geheel.
[/quote
Ik hoop het. Tot nu toe blijven ze me verbazen. Van San Andreas had ik ook niet echt hoge verwachtingen van te voren. Het zal helaas nog wel even duren voordat we weten hoe het spel zal zijn.
[quote]Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet niet wat jij er van vind maar een ruitje van de wagen intikken om ermee te gaan joyriden vind ik wel een wrede optie.En wat te denken van klakkeloos overgaan van buiten naar binnenlocatie.Heb ik al gezegd dat het gigantisch irritante eten en trainen eruit is gehaald? Ze halen er dingen uit maar er komen zeer sterke dingen voor in de plaats.Als je het mij vraagt word het alleen maar beter dan San Andreas.
Je kunt beter zelf de trailer bekijken en analyseren, je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef nattermann het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje naar die aflevering van Gamekings van gisteren?
Wil dat stuk over GTA4 toch wel even zien..![]()
Dikgedrukt gaat voor mij te ver bij een GTA game. En met speciaal gereedschap.. nah.Is toch teveel complexiteit dat er dan in de game word gestopt.GTA is gewoon makkelijke dingen die de game zo speelbaar maken. En over de vliegtuigen..nogmaals.. het is maar 1 stad.Je gaat niet voor 1 stad vliegtuigen erin stoppen.Dat heeft Rockstar zelf ook heel duidelijk verklaart.Dus ook niks met 9/11.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Op zich een leuke toevoeging ja. Maar ik hoop dat er dan meer manieren zijn om een auto die op slot is te stelen. Zoals bijvoorbeeld met speciaal gereedschap. Of dat je ook een onderdeel kan stelen zoals de velgen. (Bij buren van mij waren ooirt alleen de banden s'nachts gestolen). Dan zou het echt een vooruitgang zijn.
Trainen en eten eigenlijk nooit een probleem mee gehad. At en trainde bijna nooirt. Deed het alleen als de health laag was. En sterke spieren zijn redelijk overbodig als je tekeer kan gaan met een gattling gunAl was het wel irritant met het vliegen dat je veel moest oefenen.
Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze je wel in een helikopter en niet in een vliegtuig kan. Heb er verder geen probleem mee, maar waarom het ene wel in het spel doen en het andere niet? Toch iets met 9/11?
Ik heb SA nooit uitgespeeldquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo vet he, net weer met paar man zo wijk ingepakt![]()
bij mij is alles groen nu... ik zit op 79% maar kwam er gistere achter dat wijken overnemen niks met de 100% te maken hadquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo vet he, net weer met paar man zo wijk ingepakt![]()
Heb je het over Saints Row of San Andreasquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij is alles groen nu... ik zit op 79% maar kwam er gistere achter dat wijken overnemen niks met de 100% te maken had
SAquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je het over Saints Row of San Andreas
( 2 topspellen )
Ik zit best ver met SA.. Maar die save game is op de xbox 1. helaas valt dat niet over te gooien naar de 360 toe.quote:
Vind ze wel tofquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Leonos het volgende:
Die races zijn echt totaal overbodig in die spellen en gewoon bagger.
ik had hem op de xbox 1, 86% en toen ging het broertje van me maatje spelen. opgeslagen met cheat!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zit best ver met SA.. Maar die save game is op de xbox 1. helaas valt dat niet over te gooien naar de 360 toe.
ga hem binnenkort maar spelen
de races vind ik juist wel leuk, vandaar dat ik ze bewaar tot het laatst. net als wat side missies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Leonos het volgende:
Jorien rot op
IK vind ze vooral kut als het me niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |