de nep druipt eraf (photoshop)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
$59,99
Ik mag hopen dat de voorkant toch wat origineler gaat worden.
Lijkt me wel, omdat het een heel nieuw deel is, en omdat Saint's Row ook online ging.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
gaat deze versie nou eindelijk onlijn?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
Oe, en dan als side-missions melk ophalen en klompen makenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
En Schubbekutteveen als bonusgame.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat het 2e en 3e gebied respectievelijk Ter Apel en Stadskanaal zijn
En uiteraard is je beginvervoermiddel een Zündapp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig inseminerenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig insemineren![]()
Aah fack it...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |