de nep druipt eraf (photoshop)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
$59,99
Ik mag hopen dat de voorkant toch wat origineler gaat worden.
Lijkt me wel, omdat het een heel nieuw deel is, en omdat Saint's Row ook online ging.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
gaat deze versie nou eindelijk onlijn?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
Oe, en dan als side-missions melk ophalen en klompen makenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
En Schubbekutteveen als bonusgame.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat het 2e en 3e gebied respectievelijk Ter Apel en Stadskanaal zijn
En uiteraard is je beginvervoermiddel een Zündapp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig inseminerenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig insemineren![]()
Aah fack it...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.
Probeer Call of Juarez eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel voor een Wild West-thema. Geen auto's maar paarden en postkoetsen, geen steden maar dorpjes en indianendorpjes en ghosttowns en prairies en ravijnen en gieren en coyote's en outlaw's en cowboygangs en rooksignalen en tipi's enzo.
quote:Platform(s) Xbox 360
PlayStation 3
Tuurlijk wel, is enkel een jaartje later, net als GTA 3 GTA VC en GTA SA.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Sander-B het volgende:
Probeer Call of Juarez eens.
GTA moet blijven zoals het is.
En hij komt niet voor de PC.... ?
[..]
Het is de officiële afbeelding die op de Rockstar website staat.quote:
Ja, ik heb even zitten zoeken, maar kan verder niks vinden eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef keijz het volgende:
Dus er is eigenlijk nog helemaal niets bekend over de game zelf?
De E3 bestaat niet meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Rockstar is wat dat betreft altijd heel voorzichtig.
Bij San Andreas lieten ze de eerste screenshots pas los in apr/mei.
Tijdens de E3 krijgen we opeens een shitload aan info.
Je post namelijk alsof we de volgende E3 wel een hoop info zullen krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef Scarface2004 het volgende:
3 jaar geleden nog wel
GTA San Andreas heb ik ook al twee keer uitgespeeld, maar eigenlijk nog nooit begonnen aan GTA 3. Ik vond GTA 3 ook een beetje knullig overkomen, als je eenmaal VIce City en San Andreas heb gespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Emu het volgende:
Dit lijkt me een must have game
Blijkbaar toch nog lang wachten, maar ja ik heb San Andreas pas 2 maanden geleden uitgespeeld. En GTA 3 nog nooit (daar ben ik nu dan ook mee bezig)
Ja dat is ook zo, maar na een uurtje spelen ben je dat gewoonquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
GTA San Andreas heb ik ook al twee keer uitgespeeld, maar eigenlijk nog nooit begonnen aan GTA 3. Ik vond GTA 3 ook een beetje knullig overkomen, als je eenmaal VIce City en San Andreas heb gespeeld.
De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou GTA IV wat zijn in een gebied als Londen?Of gaat het meer de Tokyo kant uit?
Ik hoop dat het een verzonnen amerikaanse stad is.Geen look-a-like zoals GTA 3,Vice City of San Andreas.Maar zoeits als Saint's row.
Zolang dezelfde dope gameplay er maar weer inzit.
Ja precies, dat is toch ongelofelijk goed van ze dat je die gebouwen gewoon gelijk herkent!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:01 schreef jp84 het volgende:
idd, vooral bij los angeles en san fransisco heb ik dat,
bijv dat bankgebouw zie je echt onwijs vaak in films
deze:
[afbeelding]
elke denk ik dan, ja daar ben ik wel paar 1000 keer vanaf gesprongen 8)
of met san fransisco met die brug en dat puntige gebouw
September 2008??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef RickoKun het volgende:
wel jammer, dat de pc versie pas ergens weer in september 2008 zal uitkomen
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:49 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Je moet niks geloven wat er hier verteld word.![]()
Het speelt zich af in Antartica.
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.
Ja, ik dat weet ik ook wel. Het is meer dat ik wou zeggen dat ik het gewoon irritant vindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.
Consolespellen zijn toch wat minder snel te kraken.
Bovendien kregen ze vroeger waarschijnlijk een x-bedrag van Sony om bijv. GTA3 eerst alleen voor de PS2 uit te brengen.
Omdat ik zo lang moet wachten doe ik dat uiteindelijk ook wel, dus daartegen helpt het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, het was bij gta 3 , vice city EN san andreas zo dat het spel voor de PC min. 9 maanden later kwam...........belachelijk, alsof wij alles illegaal downloaden ofzo
Gekquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel voor een Wild West-thema. Geen auto's maar paarden en postkoetsen, geen steden maar dorpjes en indianendorpjes en ghosttowns en prairies en ravijnen en gieren en coyote's en outlaw's en cowboygangs en rooksignalen en tipi's enzo.
Maar aan de andere kant word het nu wel uitgekauwt of niet?:pquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.
Ik ben nog nooit in Miami, San Francisco, Los Angelos of Las Vegas geweest. Maar als ik die steden op tv zie, lijkt het net of ik er al 100x geweest ben. En dat vind ik echt sterk aan het spel. Ze weten echt de sfeer van de stad over te brengen.
Ik hoop dat het Londen wordt. Lekker links rijden!
Alles wat een vervolg heeft moet zich wel houden aan de basis van het vorige deel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant word het nu wel uitgekauwt of niet?:p
Denk ik..![]()
vind het ook wel irritant hoor, vooral met snelle missies waarbij je geen damage of zo min mogelijk damage aan je auto wilt hebben. Dan raak je met links rijden toch vaker een auto of zoiets dergelijksquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef J.Herrer het volgende:
wat een onzinargument zeg, over dat links rijden![]()
Alsof je in GTA 3, VC of SA ook altijd netjes rechts blijft rijden
Daar ben je toch zo aan gewend, dat links rijden. Je moet alleen even opletten dat je aan de goede kant instaptquote:Op zondag 25 februari 2007 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
vind het ook wel irritant hoor, vooral met snelle missies waarbij je geen damage of zo min mogelijk damage aan je auto wilt hebben. Dan raak je met links rijden toch vaker een auto of zoiets dergelijks
Je kan hetzelfde gameplay element behouden maar best een andere (fictie) stad ervoor in de plaats zetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alles wat een vervolg heeft moet zich wel houden aan de basis van het vorige deel.
Je ziet toch ook niet dat C&C totaal veranderd wordt? Ik zou bijvoorbeeld ook niet willen dat fallout 3 een first person shooter gaat worden
hahaha ik stap vaak rechts in.Hij gaat toch wel naar de andere kant toe.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Daar ben je toch zo aan gewend, dat links rijden. Je moet alleen even opletten dat je aan de goede kant instapt
Dat was toch ook het geval met SA of niet dan ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef vosss het volgende:
Zeg, als dat spel over 7 maanden in de schappen moet liggen...........waarom is er dan pas 1 screenshot van van het hoesje (wat her en der een fotoshop genoemd word) en geen enkele verdere info of screens?????![]()
evenals bethesdaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Idd.
Heeft niets me zaken niet op orde hebben te maken.
Rockstar is gewoon heel goed in geheimen bewaren.
Maar dat contract is nu verlopen, en als de Xbox360 tegelijk met de PS3 versie uitkomt, kan het wel eens zo zijn dat de PC ook uitkomt. Met name als MS dat 'Games for Vista' wilt promoten is dit een goede boost om het aanzien van PC gamen te herstellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.
Consolespellen zijn toch wat minder snel te kraken.
Bovendien kregen ze vroeger waarschijnlijk een x-bedrag van Sony om bijv. GTA3 eerst alleen voor de PS2 uit te brengen.
Klinkt als muziek in de oren. Zou inderdaad ook slim zijn van Microsoft om te zorgen dat de nieuwere generatie spellen alleen nog maar op Vista draait. Misschien alleen niet zo leuk voor de meeste mensen hier...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef kcin22 het volgende:
[..]
Maar dat contract is nu verlopen, en als de Xbox360 tegelijk met de PS3 versie uitkomt, kan het wel eens zo zijn dat de PC ook uitkomt. Met name als MS dat 'Games for Vista' wilt promoten is dit een goede boost om het aanzien van PC gamen te herstellen.
Ja, of anders brengen ze de Vista Only uit gelijk met de XB360 en dan een paar maanden later de XP-versie. Voor mij geen probleem meer sinds vorige weekquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat er meer inkomsten zijn als men ook nog XP meerekent. Want het lijkt me niet slim om meteen alles Vista only te maken.
De laatste GTA was pas over gestapt op de XP only.
als GTA IV alleen voor vista komt, is er vast wel binnen 1 dag een patch om hem op xp te draaienquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat er meer inkomsten zijn als men ook nog XP meerekent. Want het lijkt me niet slim om meteen alles Vista only te maken.
De laatste GTA was pas over gestapt op de XP only.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |