Join the club!quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
Ik denk dat dit spel ervoor gaat zorgen dat ik een ps3 ga kopen
Het vooruitzoucht was bij mij voldoende, ik heb hem een kleine maand geleden met GT5p gehaald.quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
Ik denk dat dit spel ervoor gaat zorgen dat ik een ps3 ga kopen
quote:- De stad is zo immens dat je er bijna bang van zou worden.
- De graphics zijn heel goed te noemen, alles glimt en kent veel detail.
- Het spel kent zeer mooie animaties waardoor het alleen al goed aanvoelt om rustig door de stad te lopen.
- Roman motiveert Niko steeds om missies aan te nemen, hij herrinert hem hierbij voortdurend aan de grote plannen voor de familie Bellic.
- Je kunt vrouwen uit de prostitutie huren.
- In Liberty City zelf zijn ook wapenwinkels te vinden.
- Gedurende de missies komt het klimmen en zacht infiltreren goed van pas.
- In één van de missies steelt Niko een koffer van een bank met behulp van explosieven. Wat volgt is een race tegen SWAT eenheden en helikopters, waarbij Niko zijn tocht in de metro zal moeten vervolgen om de $ 2.500.000 veilig te stellen.
- De Pay N Spray is er niet langer om de politie af te schudden, je kunt er nu simpelweg je wagen van een nieuw kleurtje voorzien.
- De enige problemen die de reviewers tegen kwamen waren de draw distance en de soms wat heftige bewegingen van de karakters.
Ik ga ze even toevoegen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik mis trouwens deeltje 19 en 20 van de reeks.
over driekwart jaar, misschien later.quote:Op maandag 21 april 2008 16:42 schreef zomgmoz het volgende:
fak mennnn, wanneer komt ie nou voor de peeceeee ><
Niet te lang hoop ik?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat mijn Xbox alvast warm draaien voor GTA.
K denk dat er nog wel een paar topics doorheen gaan voordat het 29 april isquote:
Doet jouw Xbox het nog?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat mijn Xbox alvast warm draaien voor GTA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog minstens twee.quote:
quote:Volgens Garbut zou het direct overnemen van steden resulteren in een leeg gevoel, en is er daarom voor gekozen, om de steden niet regelrecht over te nemen in Grand Theft Auto IV.
"Het gaat er om de inspiratie te halen uit echte steden, en dan iets produceren dat het gevoel ervan pakt. We hebben geprobeerd onze impressie van New York over te nemen, een impressie, en niet een wetenschappelijke reproductie."
De stad die centraal staat in Grand Theft Auto IV, Liberty City, heeft veel weg van de stad New York. Zo zit in de game het Vrijheidsbeeld, Broker Bridge en is ook deze stad érg multicultureel. Toch heeft het team achter de game er voor gekozen om de stad niet regelrecht over te nemen, om zo meer intensiteit en plezier in het spel te houden.
"Ik heb in veel andere games, waarin een stad straat voor straat is nagemaakt, gezien dat niet alleen het plezier ten koste gaat van het realisme, maar dat ook een boel van het leven in de stad verloren gaat, en een lege representatie van de stad het enige is wat er overblijft. Ik heb dan ook liever het juiste gevoel van een stad in de game dan een wegennet dat precies klopt met de werkelijkheid."
De release van Grand Theft Auto IV is dichtbij, we hoeven nog maar acht dagen te overbruggen voordat we met de langverwachte game aan de slag kunnen, en na kunnen gaan of Liberty City hetzelfde gevoel op ons overbrengt als New York.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |