Join the club!quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
Ik denk dat dit spel ervoor gaat zorgen dat ik een ps3 ga kopen
Het vooruitzoucht was bij mij voldoende, ik heb hem een kleine maand geleden met GT5p gehaald.quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
Ik denk dat dit spel ervoor gaat zorgen dat ik een ps3 ga kopen
quote:- De stad is zo immens dat je er bijna bang van zou worden.
- De graphics zijn heel goed te noemen, alles glimt en kent veel detail.
- Het spel kent zeer mooie animaties waardoor het alleen al goed aanvoelt om rustig door de stad te lopen.
- Roman motiveert Niko steeds om missies aan te nemen, hij herrinert hem hierbij voortdurend aan de grote plannen voor de familie Bellic.
- Je kunt vrouwen uit de prostitutie huren.
- In Liberty City zelf zijn ook wapenwinkels te vinden.
- Gedurende de missies komt het klimmen en zacht infiltreren goed van pas.
- In één van de missies steelt Niko een koffer van een bank met behulp van explosieven. Wat volgt is een race tegen SWAT eenheden en helikopters, waarbij Niko zijn tocht in de metro zal moeten vervolgen om de $ 2.500.000 veilig te stellen.
- De Pay N Spray is er niet langer om de politie af te schudden, je kunt er nu simpelweg je wagen van een nieuw kleurtje voorzien.
- De enige problemen die de reviewers tegen kwamen waren de draw distance en de soms wat heftige bewegingen van de karakters.
Ik ga ze even toevoegen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik mis trouwens deeltje 19 en 20 van de reeks.
over driekwart jaar, misschien later.quote:Op maandag 21 april 2008 16:42 schreef zomgmoz het volgende:
fak mennnn, wanneer komt ie nou voor de peeceeee ><
Niet te lang hoop ik?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat mijn Xbox alvast warm draaien voor GTA.
K denk dat er nog wel een paar topics doorheen gaan voordat het 29 april isquote:
Doet jouw Xbox het nog?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog minstens twee.quote:
quote:Volgens Garbut zou het direct overnemen van steden resulteren in een leeg gevoel, en is er daarom voor gekozen, om de steden niet regelrecht over te nemen in Grand Theft Auto IV.
"Het gaat er om de inspiratie te halen uit echte steden, en dan iets produceren dat het gevoel ervan pakt. We hebben geprobeerd onze impressie van New York over te nemen, een impressie, en niet een wetenschappelijke reproductie."
De stad die centraal staat in Grand Theft Auto IV, Liberty City, heeft veel weg van de stad New York. Zo zit in de game het Vrijheidsbeeld, Broker Bridge en is ook deze stad érg multicultureel. Toch heeft het team achter de game er voor gekozen om de stad niet regelrecht over te nemen, om zo meer intensiteit en plezier in het spel te houden.
"Ik heb in veel andere games, waarin een stad straat voor straat is nagemaakt, gezien dat niet alleen het plezier ten koste gaat van het realisme, maar dat ook een boel van het leven in de stad verloren gaat, en een lege representatie van de stad het enige is wat er overblijft. Ik heb dan ook liever het juiste gevoel van een stad in de game dan een wegennet dat precies klopt met de werkelijkheid."
De release van Grand Theft Auto IV is dichtbij, we hoeven nog maar acht dagen te overbruggen voordat we met de langverwachte game aan de slag kunnen, en na kunnen gaan of Liberty City hetzelfde gevoel op ons overbrengt als New York.
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.quote:Op maandag 21 april 2008 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een gang opgezet voor de ps3 mensen zodat we in teamverband kunnen raggen, even site fixen
Tevens TVP.
zou ik niet doen, straks krijg je een RROD op 28 april DAN BAAL JE!quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Microsoft PWND de Xbox-ers gewoon door op 28 april een virus te verspreiden!quote:Op maandag 21 april 2008 17:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou ik niet doen, straks krijg je een RROD op 28 april DAN BAAL JE!
en de andere helft (die geen live heeft) crasht zoiezo wel door het vele spelen van GTAIV (RRoD wordt veroorzaakt door hitte door teveel spelen die kleine chips laat smelten enzquote:Op maandag 21 april 2008 17:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Microsoft PWND de Xbox-ers gewoon door op 28 april een virus te verspreiden!
Uit mijn vriendenkring heb ik ook al een man of 4 dus wordt zeker vet. Je bent zeker welkomquote:Op maandag 21 april 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.
Er komt toch zeker wel een apart topic.quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uit mijn vriendenkring heb ik ook al een man of 4 dus wordt zeker vet. Je bent zeker welkom
Nog 10 minuten dan ga ik naar huis, verder met de site. Ik hou je op de hoogte en dan ja eventueel een apart topic.quote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er komt toch zeker wel een apart topic.
Of ben je al bezig?
Bedankt man. Ik heb er zin in.quote:Op maandag 21 april 2008 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog 10 minuten dan ga ik naar huis, verder met de site. Ik hou je op de hoogte en dan ja eventueel een apart topic.
quote:Op maandag 21 april 2008 17:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en de andere helft (die geen live heeft) crasht zoiezo wel door het vele spelen van GTAIV (RRoD wordt veroorzaakt door hitte door teveel spelen die kleine chips laat smelten enz)
neuhh de winkel die dat zou doen krijgt ¤15.000,- boete per verkocht exemplaar dus denk dat niemand dat risico neemt...quote:
Ow wist ik niet..quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neuhh de winkel die dat zou doen krijgt ¤15.000,- boete per verkocht exemplaar dus denk dat niemand dat risico neemt...
Nee ik doel op een PS3 versie in de winkelquote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik denk dat hij doelt op een gelekte x360 versie op het internet
Me too.quote:Op maandag 21 april 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.
Ja echt vet kut he ik hoor ook van heel veel winkels die hem niet krijgen en ook niet kunnen bestellen.quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef ChrisFO het volgende:
Kreeg net een mailtje binnen dat de gereseveerde PS3 special edition niet voldoende leverbaar is in Nederland of ik het wilde omzetten naar een gewone uitvoering. Jammer
Goh, wat komt mij dat bekend voor, zojuist kreeg ik ook een mailtje daarover, alleen dan voor de xbox360 versie... jammer maar helaas.. :S.quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef ChrisFO het volgende:
Kreeg net een mailtje binnen dat de gereseveerde PS3 special edition niet voldoende leverbaar is in Nederland of ik het wilde omzetten naar een gewone uitvoering. Jammer
Volgens mij wel.quote:Op maandag 21 april 2008 18:19 schreef -Dries- het volgende:
Kan je eigenlijk ook online gewoon free-roamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |