abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37705423

http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4

Laten we beginnen met wat we weten, en denken te weten:

- De platforms zijn bekend, namelijk: de Xbox 360 in ieder geval met exclusieve content en de PS3. Het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat hij zal verschijnen voor de PC, maar die mensen zullen nog meer geduld moeten hebben.

- Stiekem hoopte ik wat betreft release op eind dit jaar maar het wordt eind 2007

- Op de website is te zien dat de game Xbox Live ondersteuning heeft, dus laten we hopen op multiplayer.

- Geruchten op het internet wijzen sterk naar London en mogelijk meerdere Europese steden als locatie voor de game.

Laat het speculeren beginnen!
pi_37705637
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
pi_37705694
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
you and I ain't done Zeke!
pi_37705736
vind dat ze de pc wel wat eerder mogen bedienen, pc's van oktober 2007 zullen zeker niet meer langzamer zijn dan de huidige consoles..en multiplayer third person shooter gaat altijd beter op een pc met muis en toetsenbord, ipv het zwakke autoaimen op een console.

En de roots van gta liggen ook bij de pc, heb hier gta 1, londen, 2, 3, vc, sa,
en wat krijg je als beloning, een half jaar (minimaal) vertraging op de pc variant..
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:09:01 #5
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37705807
october 2007 .. dat is nog anderhalf jaar!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37705852
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
Dat is gewoon de PSP game die ook voor de PS2 gereleased gaat worden.
pi_37705918
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
Niet mee eens, elke aanvulling in de serie was aanzienlijk beter, groter uitgebreider en idioter dan de voorafgaande. Rockstar is zo goed in het maken van een interessante en grappige wereld met ontelbare leuke details. Met de mogelijkheden van de volgende generatie consoles, staat ons heel wat te wachten denk ik.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:21:28 #8
13932 Sunrise
BMW Addicted
pi_37706134
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
GTA Liberty City Stories is al een hele tijd uit hoor..

Dit word een echte opvolger, met waarschijnlijk ook een nieuwe engine
pi_37706746
2007?? Ik dacht dat hij ongeveer gelijkertijd met de ps3 zou uitkomen?
Er zit wel heel veel tijd tussen GTA: SA en GTA4
pi_37706843
Jup, het wordt een lange wacht. Maar ik denk dat het het waard zal zijn.

Konden we maar vast in deel 50 van dit topic kijken
pi_37706850
Meesterlijke zet van Microsoft .

Alleen nu nog 1,5 jaar wachten .
pi_37706853
in plaats van met gta4 bezig te gaan gaan ze Liberty City verder uitmelken, is die nog wel vernieuwend dan? is het een aanrader om aan te schaffen?
pi_37706918
Ze zijn echt wel meer met GTA 4 bezig, Liberty City Stories is maar een port van de PSP versie.
pi_37708031
Ik heb hem maar besteld bij play.com voor 24 euro (LCS that is)
kan ik de tijd tot 16 oktober 2007 uitzingen
pi_37708317
Heb er zin in, jammer dat de PC versie er niet direct is.
Maar ja, ik heb hier een 360, dan maar gebruiken ook.
pi_37708924
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Nee, je bent niet de enige. Ik ben zeker wel benieuwd naar wat Rockstar hier van gaat maken, maar ik weet niet of ik 'm ga aanschaffen. Ze moeten er toch wel flink wat vernieuwingen instoppen (en een fatsoenlijk werkende code schrijven), want ik begin een beetje uitgekeken te raken op de GTA-reeks als ze zo doorgaan.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Maar ja, ik heb hier een 360, dan maar gebruiken ook.
pi_37709266
Tja, wat kan ik zeggen, ik heb gewoon erg genoten van Grand Theft Auto: San Andreas. En de code werkte wmb fatsoenlijk, ik heb iig geen last gehad van zware bugs oid. Ik vind het gewoon elke keer weer leuk om de wereld te verkennen, de radiostations te beluisteren en om de afwisselende missies te doen. GTA blijft imho gewoon een goede gamereeks die z'n kwaliteitsstempel gewoon verdient. Sure, de 9,x'en die de game oogst vind ik ook wat overdreven, maar een 8+ vind ik alle GTA delen toch wel waard hoor .
pi_37709532
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:10 schreef Retuobak het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen, ik heb gewoon erg genoten van Grand Theft Auto: San Andreas.
Ik ook wel hoor. Heb toch iets van 80 uur in die game zitten. Maar tot daar en niet verder... Ik heb ook nooit meer de behoefte gehad om opnieuw te beginnen of door te gaan tot 100%. GTA4 hoeft dan ook niet radicaal anders te worden, maar er moet gewoon iets "verfrissends" komen om de game weer aantrekkelijk te maken.

Maar wie weet, misschien is een goede multiplayer optie juist hetgene wat deze game weer erg aantrekkelijk kan maken!
pi_37709750
Hm, als het zich in London af gaat spelen, dan zou het ook nog wel eens een jaren '60 thema kunnen krijgen.

Ik ben benieuwd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:36:53 #20
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_37709948
Er komt een nieuwe engine voor deze GTA reeks, want de vorige (Renderware) was geschreven voor de PS2 en daarom zag het er zo brak uit en soms ook zo raar gecode. Maar met de nieuwe consoles (360, PS3) zal het een toppie nieuwe engine worden!
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_37710145
Oew GTA
......Signature-loos......
pi_37710957
En wat vinden we van de mogelijke scenario's? London lijkt me wel cool, tijd maakt me niet zo heel veel uit, maar het zou me niet verbazen als het de seventies is. Net als de originele GTA London.
pi_37711018
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Net als de originele GTA London.
Aahh, sweet memories
pi_37711078
Ik heb al een, hoogstwaarschijnlijk neppe, screenshot gevonden:

pi_37711136
Fake lijkt me idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: