Dat is gewoon de PSP game die ook voor de PS2 gereleased gaat worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Niet mee eens, elke aanvulling in de serie was aanzienlijk beter, groter uitgebreider en idioter dan de voorafgaande. Rockstar is zo goed in het maken van een interessante en grappige wereld met ontelbare leuke details. Met de mogelijkheden van de volgende generatie consoles, staat ons heel wat te wachten denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
GTA Liberty City Stories is al een hele tijd uit hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:04 schreef Johnns het volgende:
wat is het veschil tussen GTA4 en GTA Liberty Stories? die in juni uitkomt :s
Nee, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Retarded het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat deze serie over zijn hoogtepunt heen is? Jaren geleden was het nog iets exclusiefs dat je zo'n megagrote wereld had waar je alles in kon doen, maar dat is tegenwoordig ook al gewoon geworden. Ik vond Vice City een goede game, en GTA3 echt geweldig.. maar San Andreas beviel me dus absoluut niet.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Retuobak het volgende:
Maar ja, ik heb hier een 360, dan maar gebruiken ook.
Ik ook wel hoor. Heb toch iets van 80 uur in die game zitten. Maar tot daar en niet verder...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:10 schreef Retuobak het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen, ik heb gewoon erg genoten van Grand Theft Auto: San Andreas.
Aahh, sweet memoriesquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Net als de originele GTA London.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |