Hoho. Veel illegale downloads betekent niet dat het ineens compleet niet meer winstgevend is. Geen verkeerde conclusies gaan trekken.quote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja. Weinig.
Tenminste als je het met console games verkopen gaat vergelijken.
[..]
[..]
Daar gaat je argument. Ga je beter inlezen als je zo'n discussie wil voeren![]()
Btw. Ik heb niks tegen pc gamen, ik zeg alleen dat het niet meer winstgevend is voor een bedrijf.
Vertel?quote:Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef Timmai het volgende:
meer mensen last van die achterlijke besturing op de 360?
quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef Trigalti het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/023900.php
die auto's he? tering kunt geeneens normaal een bocht nemen zonder een forza aproach te nemen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef Timmai het volgende:
het is echt vaag inderdaad, het sturen gaat heel traag, en je moet inderdaad slippen om niet met een slakkengang door de bocht te gaan.quote:Op zondag 27 april 2008 22:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
die auto's he? tering kunt geeneens normaal een bocht nemen zonder een forza aproach te nemen.
Zoals?quote:Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef Timmai het volgende:
Dit is op beide versies gewoon zo hoorquote:Op zondag 27 april 2008 22:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
die auto's he? tering kunt geeneens normaal een bocht nemen zonder een forza aproach te nemen.
Nee natuurlijk niet, het spel is nog niet uit.quote:Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef Timmai het volgende:
Je hebt het hier over cijfers vanuit Noord Amerika. Daar is het logischerwijs de consolemarkt domineert maar Europa? China/Azië?quote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja. Weinig.
Tenminste als je het met console games verkopen gaat vergelijken.
[..]
[..]
Daar gaat je argument. Ga je beter inlezen als je zo'n discussie wil voeren![]()
Btw. Ik heb niks tegen pc gamen, ik zeg alleen dat het niet meer winstgevend is voor een bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |