Ik kom er dus net achter via zijn site dat hij eraan heeft meegewerkt, ja dus. Hij speelt wel een computer-animatie van zichzelf, maar zijn stem leek verdomd veel op zn eigen. Als hij eraan mee heeft gewerkt lijkt me dit ook niet onwaarschijnlijk, eerder waarschijnlijk.quote:
Ja, da's ongeveer net zoiets als PS3 online vergelijken met Xbox live.quote:
Vragen, jeweetzquote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
Cross game chat bijvoorbeeld ook handig. Kameraad van me speelt Bully en ik CoD4, kunnen we toch ff lullen over whatever.
Ik heb nu zo'n nieuwe 360 die maakt iig een stuk minder lawaai dan die ik eerst had :p
Toch veel leuker als je dat tzt zelf vindt?quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toch geen rare vraag?Even alle wapens uitproberen, massive mayhem met de RPG!!!
quote:Op zondag 27 april 2008 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Kan het ze moeilijk kwalijk nemen, 90% van de pc gebruikers download hem toch namelijk...
Chatten kan via headset, echt relaxt. Bij de pro krijg je gewoon een headsetje die je in je controller plugt.quote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vragen, jeweetz
Hoe kan je chatten zonder toetsenbord?
Welke nieuwe heb je dan? Zo een elite of Pro? (ik neem niet aan arcade)
Owja?quote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Ach jah. Wat je denkt en de realiteit is soms een enorm verschil.
Mwoa ik zou opzich best nu een oorlogje willen ontketenen met een rpg ofzoquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch veel leuker als je dat tzt zelf vindt?
Eigenlijk moet dit in het 360 topic maar ik ben geen zeikerdquote:Op zondag 27 april 2008 20:52 schreef RickoKun het volgende:
Ok very nice!!!
Enneuh, hoe zit dat met je xbox connectie naar het internet? Kan het draadloos of moet je een kabel erin jenzen?
Ik ben nog altijd PC gamers en zal dit altijd blijven. Maar als je zegt dat 1 torrent dat iets meer dan 47 duizend keer word gedownload. Gelijkstaat aan 90% (ongeveer dan) aan gedownloade games. Hoe hypocriet zal je gedachte niet geweest zijn toen je dat in het forum zetten.quote:[b]Op [lang een pc gamer geweest ik weet toch hoe het zit man :').
1
2
3
4
5url=http://forum.fok.nl/topic/1149478/6/50#58346137]zondag 27 april 2008 20:51[/url] schreef MMaRsu het volgende:[/b]
[..]
Owja? :') Kerel ik ben
San Andreas : Downloads: 47,194
En dat is maar 1 torrent. Overigens heb ik ze wel allemaal gekocht, maar je weet toch zelf wel hoe pc gamers zijn man :')
Ik betwijfel het. PC games zijn volgens mij niet echt lucratief meerquote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd PC gamers en zal dit altijd blijven. Maar als je zegt dat 1 torrent dat iets meer dan 47 duizend keer word gedownload. Gelijkstaat aan 90% (ongeveer dan) aan gedownloade games. Hoe hypocriet zal je gedachte niet geweest zijn toen je dat in het forum zetten.
Ik vertrouw nog steeds op een PC release van GTA 4. Want geloof me nou maar Rockstar verdiend ook enorm veel aan een PC release,wellicht minder dan vroeger. Maar toch nog een te grote smak geld om het te late liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef dragonbulls het volgende:
OMG wat een bizarre achievement om te halen!!ROCKSTAR humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Boeiend..quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
.
[..]
nou. Grappig. Was ook zo met thpsp8
quote:• 'Grand Theft Auto IV' - Slip the Cops
• 'Grand Theft Auto IV' - Getaway
• 'Grand Theft Auto IV' - Shootout
• 'Grand Theft Auto IV' - Police Chase
• 'Grand Theft Auto IV' - Helicopter
• 'Grand Theft Auto IV' - Second Island
• 'Grand Theft Auto IV' - Causing Chaos
• 'Grand Theft Auto IV' - Carjacking
Bron: G4TV.com
Legend of Ron Burgundyquote:Op zondag 27 april 2008 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nieuw gameplay filmpje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
De video review van 1UP is ook pretty cool.Hier te bekijken (naar beneden scrollen).
Het duurt 10 minuten en 54 seconden.
Nee hoor, dat zal meevallenquote:Op zondag 27 april 2008 21:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Zijn de PS3 packs met GTA al uit? Zoja zal je er zeker wel snel bij moeten zijn?
Er al wel uit waar ik hem haalquote:
Weet je hoeveel games er zijn verkocht van Crysis? UT3? of CoD4? Er word veel gedownload. JA. Maar er word nog enorm veel verkocht dus mensen moeten niet aankomen met bullshit percentages van 90%.quote:Op zondag 27 april 2008 21:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. PC games zijn volgens mij niet echt lucratief meerEn kom op, voor een paar centen heb je tegenwoordig een Xbox 360, dat weet Rockstar ook wel. Er zijn denk ik heel veel mensen aan de console gegaan vanwege GTA IV.
Idd erg gaaf filmpje. Ik heb echt zin in de multiplayerquote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
De video review van 1UP is ook pretty cool.Hier te bekijken (naar beneden scrollen).
Het duurt 10 minuten en 54 seconden.
http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Live_Streamquote:Op zondag 27 april 2008 21:44 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een linkje naar die iemand die live aan het spelen is?
Thanksquote:Op zondag 27 april 2008 21:55 schreef Huskybe het volgende:
[..]
http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Live_Stream
Ik zat op justin.tv daar zaten een aantal goede streams.. maar die is offline (de site).. zelfs de server heeft moeite met de brilliantheid van het spel natuurlijk, haha.
EDIT; site is weer online dus betere stream:
http://www.justin.tv/reignofchaotic
of
http://www.justin.tv/gta4eva
Basejumpen kan wel, je zal het alleen niet overleven aangezien er geen parachutes in de game zitten.quote:Op zondag 27 april 2008 21:54 schreef JK het volgende:
[..]
ook wel benieuwd of je nog kan basejumpen van die rotterdam tower
haha, helaas is een basejump bij definitie een parachutejump :p (jaja, miereneuk-modequote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Basejumpen kan wel, je zal het alleen niet overleven aangezien er geen parachutes in de game zitten.
[Edwinuss-mode] MIERENNEUKER [/Edwinuss-mode]quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef Huskybe het volgende:
[..]
haha, helaas is een basejump bij definitie een parachutejump :p (jaja, miereneuk-mode)
Meer een suicide-attempt dus.quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef Huskybe het volgende:
[..]
haha, helaas is een basejump bij definitie een parachutejump :p (jaja, miereneuk-mode)
Ja. Weinig.quote:Op zondag 27 april 2008 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel games er zijn verkocht van Crysis? UT3? of CoD4? Er word veel gedownload. JA. Maar er word nog enorm veel verkocht dus mensen moeten niet aankomen met bullshit percentages van 90%.
quote:PC game sales only 14 % of industry in 2007
Yet another gloomy sign for PC gaming enthusiasts: Shacknews recently reported that of the whopping $18.85 billion the video game industry made in North America last year, only $910.7 million (or around 14%) was derived from PC games. When you compare the 267.8 million games sold in total in 2007 to the portion that were on PC (36.4 million) the numbers dip a bit closer to 13%.
Daar gaat je argument. Ga je beter inlezen als je zo'n discussie wil voerenquote:Crysis and UTIII sales bomb
According to sales data released by research chaps NPD Group, Crytek's super-hyped shooter has shifted just under 87,000 units since its release on November 13.
Call of Duty 4 shifted a massive 1.57 million units on Xbox 360. Oddly enough we can't locate sales data for the PC version.
Here in UK Crysis debuted at number 11 in the all-format software chart compiled by ChartTrack, dropping down to 25 in the following week. It then disappeared off the top 40 entirely.
Epic's Unreal Tournament III on PC has fared poorly in the US too, selling just 33,995 units.
ik kan er om lachen, en was te verwacten.quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Edwinuss-mode] MIERENNEUKER [/Edwinuss-mode]
quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[Edwinuss-mode] MIERENNEUKER [/Edwinuss-mode]
Volgens mij is split-screen niet mogelijk. Tuurlijk je kan met vriendje in amsterdam spelen als jij in rotterdam achter je eigen console speeltquote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef sansebas het volgende:
Ik heb gehoord dat je ook met z'n 2en online kan gaan. Is dat waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |