Ik kom er dus net achter via zijn site dat hij eraan heeft meegewerkt, ja dus. Hij speelt wel een computer-animatie van zichzelf, maar zijn stem leek verdomd veel op zn eigen. Als hij eraan mee heeft gewerkt lijkt me dit ook niet onwaarschijnlijk, eerder waarschijnlijk.quote:
Ja, da's ongeveer net zoiets als PS3 online vergelijken met Xbox live.quote:
Vragen, jeweetzquote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
Cross game chat bijvoorbeeld ook handig. Kameraad van me speelt Bully en ik CoD4, kunnen we toch ff lullen over whatever.
Ik heb nu zo'n nieuwe 360 die maakt iig een stuk minder lawaai dan die ik eerst had :p
Toch veel leuker als je dat tzt zelf vindt?quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toch geen rare vraag?Even alle wapens uitproberen, massive mayhem met de RPG!!!
quote:Op zondag 27 april 2008 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Kan het ze moeilijk kwalijk nemen, 90% van de pc gebruikers download hem toch namelijk...
Chatten kan via headset, echt relaxt. Bij de pro krijg je gewoon een headsetje die je in je controller plugt.quote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vragen, jeweetz
Hoe kan je chatten zonder toetsenbord?
Welke nieuwe heb je dan? Zo een elite of Pro? (ik neem niet aan arcade)
Owja?quote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Ach jah. Wat je denkt en de realiteit is soms een enorm verschil.
Mwoa ik zou opzich best nu een oorlogje willen ontketenen met een rpg ofzoquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch veel leuker als je dat tzt zelf vindt?
Eigenlijk moet dit in het 360 topic maar ik ben geen zeikerdquote:Op zondag 27 april 2008 20:52 schreef RickoKun het volgende:
Ok very nice!!!
Enneuh, hoe zit dat met je xbox connectie naar het internet? Kan het draadloos of moet je een kabel erin jenzen?
Ik ben nog altijd PC gamers en zal dit altijd blijven. Maar als je zegt dat 1 torrent dat iets meer dan 47 duizend keer word gedownload. Gelijkstaat aan 90% (ongeveer dan) aan gedownloade games. Hoe hypocriet zal je gedachte niet geweest zijn toen je dat in het forum zetten.quote:[b]Op [lang een pc gamer geweest ik weet toch hoe het zit man :').
1
2
3
4
5url=http://forum.fok.nl/topic/1149478/6/50#58346137]zondag 27 april 2008 20:51[/url] schreef MMaRsu het volgende:[/b]
[..]
Owja? :') Kerel ik ben
San Andreas : Downloads: 47,194
En dat is maar 1 torrent. Overigens heb ik ze wel allemaal gekocht, maar je weet toch zelf wel hoe pc gamers zijn man :')
Ik betwijfel het. PC games zijn volgens mij niet echt lucratief meerquote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd PC gamers en zal dit altijd blijven. Maar als je zegt dat 1 torrent dat iets meer dan 47 duizend keer word gedownload. Gelijkstaat aan 90% (ongeveer dan) aan gedownloade games. Hoe hypocriet zal je gedachte niet geweest zijn toen je dat in het forum zetten.
Ik vertrouw nog steeds op een PC release van GTA 4. Want geloof me nou maar Rockstar verdiend ook enorm veel aan een PC release,wellicht minder dan vroeger. Maar toch nog een te grote smak geld om het te late liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef dragonbulls het volgende:
OMG wat een bizarre achievement om te halen!!ROCKSTAR humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Boeiend..quote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
.
[..]
nou. Grappig. Was ook zo met thpsp8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |