Yup me2.quote:Op maandag 28 april 2008 01:42 schreef Gamer_V het volgende:
En ik deed nog wel zo mijn best om geen story spoilers te lezen. Zucht.
daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 april 2008 01:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
waarom zou je het erg vinden als je dat moest doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill the fish.
Alle beelden die ik heb over de storyline, personages blabla komen van trailers, zo probeerde ik de game in te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 02:03 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet wat er gebeurt in die side missies?
quote:Op maandag 28 april 2008 02:04 schreef SuperShark het volgende:
[ afbeelding ]Je bent de zoveelste die ik het hoor zeggen, ik weet dat een vechtsporter is, maar moet ik hem kennen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
samequote:Op maandag 28 april 2008 02:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kom hier iig niet weer, kan deze shit niet meer vertrouwen. Ik hou het mooi op Neogaf.com daar weet ik zeker dat ik niet gespoiled wordt
Guys, thanks voor de mooie tijden na aanloop van deze game
Ik zie jullie vrijdag weer ofzo
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend isquote:Op maandag 28 april 2008 02:07 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Alle beelden die ik heb over de storyline, personages blabla komen van trailers, zo probeerde ik de game in te gaan.Maar goed, maakt niet zoveel uit.
[..]
Je bent de zoveelste die ik het hoor zeggen, ik weet dat een vechtsporter is, maar moet ik hem kennen ofzo?
Ik voel me wel agressief na dat filmpje.quote:Op maandag 28 april 2008 02:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend is
BANGERDEBANGERDEBANG, hahaquote:Op maandag 28 april 2008 02:14 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Z'n humorvolle "self-defense" instructiefilmpje is (buiten z'n sport uiteraard) waardoor hij redelijk bekend is
Officieel 29 april. Toch bestaat er altijd een kans dat winkels de game 'even uit het magazijn halen' voor je. Hopen,quote:Op maandag 28 april 2008 03:07 schreef SuperShark het volgende:
Ligt ie nou morgen (maandag, vandaag dus eigenlijk) al in de winkels of niet?
Anders wordt het vroeg opstaan
Ach lekker dromen, wie weet:quote:Op maandag 28 april 2008 03:19 schreef Punkerdude het volgende:
Ik denk dat velen teleurgesteld gaan worden.
Men (gameshops en dergelijke) kunnen boetes krijgen indien het voor 00.00 de 29e verkocht wordt.
Ik denk dat veel winkels zich aan deze 'pact' zullen houden. En zelfs in een boerendorpje.
De meeste medewerkers in 'dit soort' winkels weten dat ze het niet voor de 29e mogen verkopen. (al weet ik dat er via via nog wel wat te regelen valt)
Dus sweet dreams and be patient
Dragonbulls brengt hoop met zn uitermate betrouwbare bronquote:Op maandag 28 april 2008 00:35 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Damn ja das waar was zijn naam ook vergeten!!....thanks. . . btw mensen nog maximaal 24 uurtjes ( nacht launch) en als alles goed gaat morgen middag al ( hopen dat bart smit en intertoys overstag gaan ( gaat de rest namelijk in Ned. ook) , in Amerika bij sears verkopen ze gewoon, weten niets van 29 april!!, zei een gast net dat iedereen nu waarschijnlijk overstag zal gaan)
Dat had ik ook een keer, ging de wekker af om 5 uur 's morgens (krantenlopen), was die Rick Astley aan het zingen. Da's echt een heel vreemde ervaring danquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
Op 3fm was net reclame voor GTA IV en de xbox, vanaf vandaagquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
OT: Kleine kans dat ie vandaag te koop is op sommige plekkies.... Wacht de reacties hier wel af.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op 3fm was net reclame voor 3fm en de xbox, vanaf vandaag.
Heb het ge editquote:
dubbele lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb het ge editMoest natuurlijk GTA IV en de xbox zijn ipv 3fm en de xbox
.
geloof me: het heeft geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
En dan ga je fifa halenquote:
Succesquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
Waarom 1 uurquote:Op maandag 28 april 2008 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net even gebeld naar de winkel waar ik 'm heb besteld. Dat is een kleine winkel hier in de stad, geen keten ofzo.
Vanmiddag om 1 uur mag ik het spel gaan afhalen.
STOP ! zeg dat nu niet, je jinxed iedereen op die manier zoquote:Op maandag 28 april 2008 09:26 schreef Wootism het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren is gewoon mijn fokking HD Tv overleden!!!! DIT VERZIN JE TOCH NIET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gisteren weetje wel, echt gewoon 2 dagen voor de release!!!!
Er is GEEN God!
hahaquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
STOP ! zeg dat nu niet, je jinxed iedereen op die manier zo![]()
Werpt een voorzichtige blik naar zijn HD-TV
Omg, Hot Coffee HD !quote:Op maandag 28 april 2008 09:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik begrijp die ophef rond GTA nooit hoor.. wat is er nou zo controversieel aan?
Ik leef met je mee. Kan je het niet ergens snel laten repareren ofzo? Of misschien heeft ie gewoon ergens los contact ?quote:Op maandag 28 april 2008 09:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
hahaMjah klopt
Maargoed, je verwacht niet dat een Tv na 4 jaar al kapot gaat! En voooraaaal niet net voor de release!!!!
Serieus, schijt is het! dikke vette schijt! zo!
Ik zal zometeen LG een bellen.... op dit moment krijg ik alleen geluid uit de Tv maar compleet geen beeld.quote:Op maandag 28 april 2008 09:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik leef me je mee. Kan je het niet ergens snel laten repareren ofzo? Of misschien heeft ie gewoon ergens los contact ?
Fingers crossedquote:Op maandag 28 april 2008 09:37 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zal zometeen LG een bellen.... op dit moment krijg ik alleen geluid uit de Tv maar compleet geen beeld.
Het enige wat het doet is de backlight....
Godver, echt niet in woorden uit te drukken hoe hard ik baal.
Ik kijk gewoon NOOOOIT kabel tv, gebruik dat ding alleen maar voor wat leuke xvid's in het weekend. Ga ik uiteindelijk de stap wagen om een Ps3 aan te schaffen met een ontzettend vette game.... gaat ie kapot....
Maargoed -> 0900-LG dan maar
Dan kan je GTA IV nog wel spelen hoor. Schijnt dat je aan de omgevingsgeluiden kunt horen waar je bentquote:Op maandag 28 april 2008 09:37 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zal zometeen LG een bellen.... op dit moment krijg ik alleen geluid uit de Tv maar compleet geen beeld.
Het enige wat het doet is de backlight....
Godver, echt niet in woorden uit te drukken hoe hard ik baal.
Even langs de Bart Smit.. wilde ook nog langs de MM, maar ik denk niet.. ook al heeft de MM Utrecht geen nightlaunch.. dat ze hem al achter de toonbank hebben liggen..quote:Op maandag 28 april 2008 09:43 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Wie gaat er vandaag (tegen beter weten in) Toch ff checken of ie al niet ergens ligt?
ikkiequote:Op maandag 28 april 2008 09:43 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Wie gaat er vandaag (tegen beter weten in) Toch ff checken of ie al niet ergens ligt?
Kom ook uit de buurt van Utrecht, is er daarro nergens een nightlaunch vanavond??? Ik heb in ieer geval zelf niets daarover kunnen vindenquote:Op maandag 28 april 2008 09:49 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Even langs de Bart Smit.. wilde ook nog langs de MM, maar ik denk niet.. ook al heeft de MM Utrecht geen nightlaunch.. dat ze hem al achter de toonbank hebben liggen..
quote:Op maandag 28 april 2008 09:26 schreef Wootism het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren is gewoon mijn fokking HD Tv overleden!!!! DIT VERZIN JE TOCH NIET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gisteren weetje wel, echt gewoon 2 dagen voor de release!!!!
Er is GEEN God!
Nee, niet dat ik weet.. daardoor heb je misschien wel een iets grotere kans dat je hem vandaag nog voor verkoop vindt.quote:Op maandag 28 april 2008 09:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Kom ook uit de buurt van Utrecht, is er daarro nergens een nightlaunch vanavond??? Ik heb in ieer geval zelf niets daarover kunnen vinden
Dat je kanker hebt en morgen dood gaat.quote:Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een goede smoes om toch die game mee te nemen als ie vanmiddag in de winkels ligt?
Gouda, half uurtje met de trein.quote:Op maandag 28 april 2008 09:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Kom ook uit de buurt van Utrecht, is er daarro nergens een nightlaunch vanavond??? Ik heb in ieer geval zelf niets daarover kunnen vinden
je gaat op vakantiequote:Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een goede smoes om toch die game mee te nemen als ie vanmiddag in de winkels ligt?
Dat is een goede inderdaad, kan je mooi melden dat er een kans bestaat dat je niet terug komt.quote:
Ach anders luister ik wel de hele tijd naar de Radio streams, die wederom weer super tof uitgewerkt!!quote:Op maandag 28 april 2008 09:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan kan je GTA IV nog wel spelen hoor. Schijnt dat je aan de omgevingsgeluiden kunt horen waar je bent
Niet van mij gejat dit nieuwtje, had hem ook van een andere sitequote:Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef Huskybe het volgende:
Even nieuwtje gejat maargoed op de bartsmit site staat dus dat hij uit is. Dus dat wordt om 1 uur voor de bart smit staan. Wel 65 euries, maargoed. http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=145208
Dat wist ik, had hem ook van een andere site namelijk, jij postte alleen iets eerder.quote:Op maandag 28 april 2008 10:12 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Niet van mij gejat dit nieuwtje, had hem ook van een andere site
Er waren toch al winkels die hem verkochten? Dan zeg ik dat als ze nee zeggen. & dat er werd gezegd dat 'tenzij de concurrent.. 'quote:Op maandag 28 april 2008 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Bart Smit gebeld, maar die jongen hield nog 29 april aan. 'Tenzij de concurrent 'm in de verkoop heeft, dan gaan wij ook mee'
Tsja maar ook als je op die banner van 'nu verkrijgbaar' op bartsmit.nl klikt krijg je nog gewoon een 29 april-tekstje. Maakt niet uit, ik haal 'm vanavondquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Er waren toch al winkels die hem verkochten? Dan zeg ik dat als ze nee zeggen. & dat er werd gezegd dat 'tenzij de concurrent.. '
Nog 9 dagen vrij hierquote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen morgenochtend niet op hun werk of studie verschijnen als gevolg van de nachtelijke launch van GTA![]()
Productomschrijving:quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Op bartsmit.com is ie uit!!!
http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
Die ga ik gebruiken vanmiddag in de winkel.
Ik heb er heel de week vrij voor genomenquote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen morgenochtend niet op hun werk of studie verschijnen als gevolg van de nachtelijke launch van GTA![]()
Boeiend, dat hebben ze vast nog niet aangepast gai k dan vanuit.. Dixons zegt trouwens ook dat die leverbaar is uit voorraad. Kun je trouwens ook opvatten als.. wordt gelijk verzonden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja maar ook als je op die banner van 'nu verkrijgbaar' op bartsmit.nl klikt krijg je nog gewoon een 29 april-tekstje. Maakt niet uit, ik haal 'm vanavond
Ligt eraan welke vestiging. In een stuk of 5/6 Mediamarkten in de Randstad kan je hem voor 44 euro meekrijgen met behulp van de laagste prijsgarantie. Zie het vorige topic voor details.quote:
Zijn er 2 in hilversum volgens mij!!quote:Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
Damn is er ergens in Hilversum een BS? Dan ga ik er vanmiddag nog langs
#245quote:
Lijkt me redelijk nutteloos als de MM in Utrecht pas om 11 uur opentquote:Op maandag 28 april 2008 10:41 schreef J.Herrer het volgende:
En is er al iemand die langs een Mediamarkt is gegaan?
quote:GTA IV heeft mogelijk 100 miljoen dollar gekost
In een interview met Times Online heeft Leslie Benzies, de producer van Grand Theft Auto IV, gezegd dat het spel best 100 miljoen dollar (63 miljoen euro) heeft kunnen kosten om te maken. Hij kan dit echter niet met zekerheid zeggen gezien de complexiteit en grote schaal van de ontwikkeling.
In het interview liet Benzies nog enkele andere weetjes los over de ontwikkeling. Zo vertelde hij dat er ongeveer 1000 mensen aan het spel hebben meegeholpen. Ook vertelt Benzies dat de cut-scenes allemaal gespeeld zijn door acteurs en daarna door het animatieteam zijn vertaald in het spel. Het volledige interview is hier te lezen.
Nee nee alles aan deze game is kut!!! (ff downhypen, anders wordt het te frustrerend dak 'm niet heb)quote:Op maandag 28 april 2008 10:52 schreef DaFrenk het volgende:
Wow, dat ingame internet is vetDie gast op die livestream zit er nu mee te spelen. Eerste keer dat ik het zie. Dates, ringtones, auto's e-mail.. vet!
Maar wat doet de FRS als bijvoorbeeld de BS vandaag toch gaat verkopen? Ik denk dat zeker aan het eind van de dag in plaatsen waar geen midnightlaunch is de game verkocht gaat worden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef fratsman het volgende:
Ik werk bij FRS en de regels waar wij ons aan moesten houden waren:
De game mag NIET verkocht worden voor 29-04
De game mag NIET in de winkel gepresenteerd worden voor 29-04
Medewerkers mogen de game niet lenen voor 29-04
Bij voortijdige verkoop volgen boetes die oplopen tot tienduizenden euro's en uitsluiting van nieuwe bevoorradingen
Rockstar heeft deze info opgesteld voor ALLE winkels. En als winkelier zijnde weet je wat deze game teweeg brengt. Ketens zouden wel gek zijn om bovenstaande sancties over zichzelf heen te roepen.
Overigens ga ik vanmiddag naar de MM in Roermond, en ik vind het de laatste tijd steeds verleidelijker worden om een PS3 te kopen.
Juist, op zich heeft r* de boel aardig onder controle dan.quote:Op maandag 28 april 2008 11:00 schreef fratsman het volgende:
Dan moet er een melding gemaakt worden bij inkoop en Rockstar... Vervolgens horen we dan of er groen licht komt vanuit Rockstar.
Uhm, de leverancier bellenquote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Maar wat doet de FRS als bijvoorbeeld de BS vandaag toch gaat verkopen?
Waarom het spel nog kopen als je toch alles al hebt gezien in de live streams?quote:Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef dragonbulls het volgende:
Damn die metro-subway in de game is ook top!!!, zag hem net op die live stream!!
uuuhmmm mischien om het nu zelf te spelen!!quote:Op maandag 28 april 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarom het spel nog kopen als je toch alles al hebt gezien in de live streams?
Serieus, ik snap het echt niet als mensen die livestreams gaan bekijken
Niet weten wat je koopt, dat is geweldig. Haha en daarbij spoilers onthoud ik toch niet .. heb een geheugen als een zeef, en ik let vooral op de details.quote:Op maandag 28 april 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook bij GTA SA maar toch waren er ook winkels die hem voor de release verkochttenquote:Op maandag 28 april 2008 10:56 schreef fratsman het volgende:
Ik werk bij FRS en de regels waar wij ons aan moesten houden waren:
De game mag NIET verkocht worden voor 29-04
De game mag NIET in de winkel gepresenteerd worden voor 29-04
Medewerkers mogen de game niet lenen voor 29-04
Bij voortijdige verkoop volgen boetes die oplopen tot tienduizenden euro's en uitsluiting van nieuwe bevoorradingen
Rockstar heeft deze info opgesteld voor ALLE winkels. En als winkelier zijnde weet je wat deze game teweeg brengt. Ketens zouden wel gek zijn om bovenstaande sancties over zichzelf heen te roepen.
Overigens ga ik vanmiddag naar de MM in Roermond, en ik vind het de laatste tijd steeds verleidelijker worden om een PS3 te kopen.
Truequote:Op maandag 28 april 2008 11:07 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Die gast KAN wel rijden, jij niet.......ik ook niet trouwens
Toen was ik 1 van de gelukkigenquote:Op maandag 28 april 2008 11:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook bij GTA SA maar toch waren er ook winkels die hem voor de release verkochtten
Hier speciaal voor jou nog een stream om te kijken http://www.ustream.tv/channel/meet-nikoquote:Op maandag 28 april 2008 11:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dude! Dat is fokking absurd!quote:Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef knny het volgende:
http://toysrus.nl/Welkom/GTA4%20PS3%20aanbieding.aspx
PS3 + GTA IV + GT5 = ¤ 399
Voor de mensen die nog een geheel pakket zoeken is dit erg cheap
Ik denk het niet. Als alle winkels los gaan vandaag gebeurt er niks. Wat wou R* dan doen, al die winkels geen 2e levering meer geven omdat ze 12 uur voor de releasedatum het spel hebben verkocht, terwijl door het tijdsverschil al spellen zijn verkocht wereldwijd!?quote:Op maandag 28 april 2008 11:14 schreef freak1 het volgende:
wat erboven al gezegd werd, dat contract is met elke winkel opgesteld, dus als er eentje losgaat, en de rest niet, krijgt alleen die ene winkel de boete, gaan ze allemala los, krijgen ze allemaal een boete..
quote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef DSS24 het volgende:
Wat zijn die rode dingen die licht afgeven als een persoon dood gaat?
Is dat een wapen die je op kunt pakken?
Een hoop GTA IV gameplay beelden
Ergens in het " of the boat' filmpje zie je dat goed
rood, wapensquote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef DSS24 het volgende:
Wat zijn die rode dingen die licht afgeven als een persoon dood gaat?
Is dat een wapen die je op kunt pakken?
Een hoop GTA IV gameplay beelden
Ergens in het " of the boat' filmpje zie je dat goed
quote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef DSS24 het volgende:
Trouwens bij die minigame gameplay beelden,
Die 2 bowlingballen met een kegel ertussen op de muur![]()
![]()
![]()
Bij R* hebben ze echt Piem0L niveau
jup. dat is precies wat rockstar, of beter gezegd Take2, want dat is de uitgever, gaat doen. Vergeet niet dat ze ook proberen Pirates of the Caribean van de troon te stoten met hun 404 miljoen, vandaar dat het belangrijk is dat het allemaal vanaf het juiste moment verkocht wordt. verder is een releasedate nu eenmaal een releasedate, je benadeeld mensen om je er niet aan te houden. sowieso zijn er teveel midnight launches, stuk of 20 in totaal, waar echt veel tijd en moeite in is gestopt (zoals in twente een bioscoop afhuren!)quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als alle winkels los gaan vandaag gebeurt er niks. Wat wou R* dan doen, al die winkels geen 2e levering meer geven omdat ze 12 uur voor de releasedatum het spel hebben verkocht, terwijl door het tijdsverschil al spellen zijn verkocht wereldwijd!?
latin_LiZzY Waar heb je hem gereserveerd?quote:Op maandag 28 april 2008 11:21 schreef latin_LiZzY het volgende:
Heb de PS3 + GT5 + GTA4 box gereserveerd voor 399,-
Morgen maar eens checken dat spel
Die verkopen hem wel vandaag? Of juist niet?quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef freak1 het volgende:
[..]
het zullen dus nooit alle winkels zijn, hooguit eplaza, bart smit, intertoys..
quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef don_marco het volgende:
Nog meer mensen die morgen voor de MM Breda liggen?
Picknicktime!
''ja die zei tegen mij.Elke bart smit gaat deze middag verkopen dus wij ook.'' zei die. Terwijl iemand daarvoor nog te horen had gekregen dat zijn Bart Smit niet ging verkopenquote:Op maandag 28 april 2008 11:39 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112931&page=87 wordt geroepen dat BS vanmiddag gaat verkopen, na telefonisch contact.
Kan een vaaggerucht zijn.....het blijven kinderen he
Ach je klampt je aan alles vast he.....quote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Huskybe het volgende:
[..]
''ja die zei tegen mij.Elke bart smit gaat deze middag verkopen dus wij ook.'' zei die. Terwijl iemand daarvoor nog te horen had gekregen dat zijn Bart Smit niet ging verkopen
Dat tweede werd tegen mij verteld ja, behalve als concurrenten 'm al gingen verkopen, dan zouden ze meegaanquote:Op maandag 28 april 2008 11:40 schreef Huskybe het volgende:
[..]
''ja die zei tegen mij.Elke bart smit gaat deze middag verkopen dus wij ook.'' zei die. Terwijl iemand daarvoor nog te horen had gekregen dat zijn Bart Smit niet ging verkopen
Iedereen gelijk alle andere ketens bellen. MM.. etc. Dan het gerucht rondbrengen dat BS ervoor gaat.. gaat de rest gelijk mee.. verkoopt iedereen uiteindeljk.. iedereen blijquote:Op maandag 28 april 2008 11:41 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Ach je klampt je aan alles vast he.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |