Ach anders luister ik wel de hele tijd naar de Radio streams, die wederom weer super tof uitgewerkt!!quote:Op maandag 28 april 2008 09:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan kan je GTA IV nog wel spelen hoor. Schijnt dat je aan de omgevingsgeluiden kunt horen waar je bent
Niet van mij gejat dit nieuwtje, had hem ook van een andere sitequote:Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef Huskybe het volgende:
Even nieuwtje gejat maargoed op de bartsmit site staat dus dat hij uit is. Dus dat wordt om 1 uur voor de bart smit staan. Wel 65 euries, maargoed. http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=145208
Dat wist ik, had hem ook van een andere site namelijk, jij postte alleen iets eerder.quote:Op maandag 28 april 2008 10:12 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Niet van mij gejat dit nieuwtje, had hem ook van een andere site
Er waren toch al winkels die hem verkochten? Dan zeg ik dat als ze nee zeggen. & dat er werd gezegd dat 'tenzij de concurrent.. 'quote:Op maandag 28 april 2008 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Bart Smit gebeld, maar die jongen hield nog 29 april aan. 'Tenzij de concurrent 'm in de verkoop heeft, dan gaan wij ook mee'
Tsja maar ook als je op die banner van 'nu verkrijgbaar' op bartsmit.nl klikt krijg je nog gewoon een 29 april-tekstje. Maakt niet uit, ik haal 'm vanavondquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Er waren toch al winkels die hem verkochten? Dan zeg ik dat als ze nee zeggen. & dat er werd gezegd dat 'tenzij de concurrent.. '
Nog 9 dagen vrij hierquote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen morgenochtend niet op hun werk of studie verschijnen als gevolg van de nachtelijke launch van GTA![]()
Productomschrijving:quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Op bartsmit.com is ie uit!!!
http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
Die ga ik gebruiken vanmiddag in de winkel.
Ik heb er heel de week vrij voor genomenquote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen morgenochtend niet op hun werk of studie verschijnen als gevolg van de nachtelijke launch van GTA![]()
Boeiend, dat hebben ze vast nog niet aangepast gai k dan vanuit.. Dixons zegt trouwens ook dat die leverbaar is uit voorraad. Kun je trouwens ook opvatten als.. wordt gelijk verzonden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja maar ook als je op die banner van 'nu verkrijgbaar' op bartsmit.nl klikt krijg je nog gewoon een 29 april-tekstje. Maakt niet uit, ik haal 'm vanavond
Ligt eraan welke vestiging. In een stuk of 5/6 Mediamarkten in de Randstad kan je hem voor 44 euro meekrijgen met behulp van de laagste prijsgarantie. Zie het vorige topic voor details.quote:
Zijn er 2 in hilversum volgens mij!!quote:Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
Damn is er ergens in Hilversum een BS? Dan ga ik er vanmiddag nog langs
#245quote:
Lijkt me redelijk nutteloos als de MM in Utrecht pas om 11 uur opentquote:Op maandag 28 april 2008 10:41 schreef J.Herrer het volgende:
En is er al iemand die langs een Mediamarkt is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |