abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57587371
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Voor de laatste 2 jaar was ik bezig met het bedenken met een nieuw spel.
Een online spel voor het web browser, een mmorpg. ( massive multiplayer online role playing game)

Nu ben bij een punt waar ik 2 keuze heb.
1. I doet er niks mee
2. Ik geef een go aan de programmeurs om het te gaan maken.

Sommige weten dat de 2de keuze niet voor niets is.
Daarom heb ik wat kennis van jullie ware players nodig.

Ik zal jullie een idee geven over het spel. Het begin concept waar ik ook ooit mee begonnen ben.
Daarna zal ik jullie vragen of jullie geďnteresseerd zijn om het spel te gaan spelen met de kennis die jullie net hebben opgedaan.

Ik zal ook gelijk zeggen dat er nog niet veel is gemaakt, dus ook geen screen's!


BTW. sorry voor enige spelfouten.


Het zal een mmorpg worden, een massive multiplayer online role playing game. Voor het web browser.
Het zal ook een space game worden, een ruimte spel. Met grote koninkrijken grote vloten en nog veel meer.
Dus have fun.


Rassen.

Er zullen 7-8 rassen zijn, met elk hun zwaktes en voordelen. Elke ras heeft hun eigen 15 schepen en ze hebben allemaal 15 huurlingen schepen. Meer dan 105 verschillende schepen
De huurlingen schepen zijn voor elke speler en elke ras het zelfde.
Om het simpel te houden en het in het budget te houden zal het spel online komen met 2 rassen en later zullen de andere rassen bij gevoegd worden.


Sectoren.

We hebben 9 type sectoren bedacht T,M,H,B,A,H and rare sectoren RO,RA,JU.
Ieder sector heeft zijn eigen bonus boven elk ander sector.


Planeten.
Elke sector heeft planeten. Het spel kan planeten winnen in een sector door aanvallen, projecten te doen en/of ruimte zoeken.
Men kan deze planeten toewijzen aan 5 type sectoren van economie, dus meer planeten meer (game)geld met schepen. Meer gevechten.


Economie.

Er zullen 5 typen sectoren van economie?. Met ieder hun voordeel en nadeel.
Huizen(belasting/bevolking) agricultuur(eten/food) Handel Industrie en mijnen.
Men kan dan de planeten op 1 of meerdere economiesectoren toewijzen


War.

War = War
We houden allemaal niet van wachten, en met een spel heb ik er zelf een schijt hekel aan als ik 3 uur moet wachten om iemand eindelijk aangevallen te hebben,
Dus geen wachttijden, geen vervoer tijden en zeker geen aanvaltijden.
Daarnaast is er ook zoiets als gigantiese kaarten. Waar het soms het heel moeilijk is om een goede speler te vinden om eens goed te kicken.
Daarom ook geen vage kaarten systemen of rare gedoe.

Simpel, 1 rank lijst, 1 aanval lijst, en maar 1 universum om te veroveren.

Om te verkomen dat een speler in 1 uur helemaal gekickt woord uit het bestaan van het spel. Zijn er 2 beveiligheden bedacht.
1. Als men een aantal % van zijn power verliest zal men in een protection komen waardoor hij voor X aantal uren niet aangevallen kan worden,
de speler kan dan rustig online komen economie opbouwen en daarna zijn floot. Pas op, als de speler maar ook 1 schip bouwt zal de speler uit deze protection komen.
2. Men kan alleen spelers aanvallen 150% onder en boven jouw eigen power. Dit voorkomt dat je met giga floten alle noobs uit het spel kickt.

Omdat je alleen maar 150% onder en boven je kunt aanvallen is er geen nut voor een game reset. Endless game play.


Clan/fed.

We kennen het allemaal clans, of te wel federation. Voor in de ruimte.
Waarom stuiten mensen zich aan bij een clan/fed?
1. De economiese voordelen
2. De hulp troepen die je kunt ontvangen
3. Clan/fed Oorlogen.

Na mijn kennis komt de 2de heel weinig voor in meeste games. Als ze vorkomen is het uit verveling of gewoon persoonlijke rede. Meestal niet om Prijzen.
Mijn idee dat bijzonder is na mijn weten is om bonus medaille uit te delen. Hoe beter je de andere clan kickt hoe beter de medaille bonus.
Hiernaast zal ook betaalde account uit gegeven kunnen worden of $$ in bijzondere gevallen. En zeker betaalde items.


Have fun


*
*

Zoals de meeste mmorpg's is het heel beperkt, limiet aan schepen, wapens, weinig actie, beperkte communicatie, privé oorlogen inplaats van clan oorlogen, beperkte grondstoffen enz, enz Dus in het geheel te makkelijk.

Het spel wat ik wil gaan maken heeft 7 rassen met ieder 15 schepen (105). 8 grondstoffen exl. Eten en goud. En omdat er maar 1 (wereld) universum komt kan je tig mensen uit kiezen om aangevallen.
Er komen ook game events, groot schalige event voor iedereen. Zodat er wat valt te winnen en houd mensen bezig.

Moet zeggen, misschien was het beter om dit eerst te typen. Denk dat veel mensen dachten (o nee niet weer 1) maar ook rede omdat ik dit spel wil gaan maken is omdat de meeste erg beperkt zijn. En te makkelijk.

Misschien zal de meer interesse trekken.

R.C


Dus geef je mening, als het zinvol is.
Roefieee
pi_57587418
Nog 21 uur en 30 minuten
  maandag 24 maart 2008 @ 21:30:43 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57587457
Ik wil wel eindredacteur zijn (voor de spelling )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57588528
Cyberia18

graag deze topic sluiten. please

er is een nieuwe gestart --> Game in ontwikkeling #1
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57588653
Mag dit topic dicht aangezien ik zelf al een nieuwe aan het maken was met een nieuwe OP die mijn ideen wat beter weer geeft.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57588756


Hij heeft nu al sterallures
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57588870
kick
pi_57589162
back to base
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:53:09 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57589454
Even een tvp al zal deze wel dicht gaan zo
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57589777
ff wachten
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57590313
  maandag 24 maart 2008 @ 23:29:41 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57590333
godver wat lekker cyb
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57590591
fapfap
pi_57594916
ibtl
pi_57608230
Oké, aangezien het andere topic actiever is, gaat deze op slot. Hier verder dus: game in ontwikkeling #2 (alhoewel ik deze TT beter vind )
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')