quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Guncta het volgende:Ik heb niet zo gek veel verstand van dit soort spelletjes, maar wat is je USP van dit spel ook alweer, behalve dat het groter aangepakt is?
En is het niet tof als de spelers meer inbreng hebben. Zoals het ontwikkelen van nieuwe rassen, vervoermiddelen, talen en uiterlijke kenmerken?
Zo uniek zal dat ook weer niet zijn, scheelt je echter veel tijd en het spel wordt een stuk persoonlijker.
Damn, ik had ook gewoon tvp kunnen typen.
Er zal zeker een form (helpdesk) komen.
Hier kan men als elke form mensen hun ideeen klagten en alles posten.
Het spel zal met het bassis op de web komen als beta. Daaruit zullen we gaan werken.
Zeker is dat ik altijd naar de mening van de spelers zal vragen. (Zonder spelers geen spel.)
Het is ook niet alleen dat het groter aangepakt word maar ook dat er veel nadruk word gelegd naar het sociaal gebied.
Ik had ook al het idee om de spelers de mogelijkheid te geven om hun avatar en het uiterlijk aan te passen.
Ook was er al een idee om een huisdier te nemen in het spel.
De planning is ook om de 8ste ras iets bizonder te maken. Het is een onbepaald ras wat ieder speler voor zig zelf mag aanpassen. Daarbij bedoel ik dat de speler bij het begin de voordelen en nadelen van het ras mog bepaalen.
(Dit moet zeker nog ver oeten uigewerkt worden)
Maar laten we het bij houden dat eerst met het begin moeten beginnen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.