waarvan,quote:Op maandag 24 maart 2008 22:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hier zijn toch al een stuk of 30*12*34 dingen van?
ben ik toch niet de enigequote:Op maandag 24 maart 2008 22:14 schreef House-Musik het volgende:
dejavu?
Ook met het onderzoeken van alles wat er bij komt.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Tware het volgende:
En daar ben je de laatste 2 jaar mee bezig geweest om te bedenken !
Dan start ik een fanclubquote:Op maandag 24 maart 2008 23:06 schreef Lyzio het volgende:
Eigenlijk moet je een fobo openen, om de genialiteit van je gezicht te kunnen zien spatten
Ik moet zeggen dat sinds hij zijn posts redelijk netjes houd, inc. interpunctie... het al wat geloofwaardiger en beter haalbaar overkomtquote:Op maandag 24 maart 2008 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Roelof! Hij heeft de OP aangepast deze is nu een stuk netter en duidelijker!
En de concept versie op papier is dik in orde
Er zal zeker een form (helpdesk) komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:21 schreef Guncta het volgende:
Ik heb niet zo gek veel verstand van dit soort spelletjes, maar wat is je USP van dit spel ook alweer, behalve dat het groter aangepakt is?
En is het niet tof als de spelers meer inbreng hebben. Zoals het ontwikkelen van nieuwe rassen, vervoermiddelen, talen en uiterlijke kenmerken?
Zo uniek zal dat ook weer niet zijn, scheelt je echter veel tijd en het spel wordt een stuk persoonlijker.
Damn, ik had ook gewoon tvp kunnen typen.
Speel je ogame?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:34 schreef zquing het volgende:
Over oorlog enzo,
bouw wachtijden in, dit voorkomt dat mensen 10tallen aanvallen gaan doen in een uur. Verder zorgt 't voor een extra strategisch aspect.
mensen zullen dan de keuze moeten maken of ze wel hun units uitsturen(dus minder def hebben thuis) of niet. Heb je geen wait times dan maakt 't geen bal uit want je kan je aanvallen aangezien je def dan toch niet veranderd
Wat beter is, maak een korte wait time van een uur of 4 voor binnen de sector en+2 uur voor iedere sector verder. Om alliance wars leuk te houden zou je warpgates(oid) kunnen maken in een sector waardoor mensen uit een alliance een iemand anders kan aanvallen in 4 uur.
Verder kan je commercial warpgates maken(moneydrain) waar een speler aan 't spel voor moet betalen zodat hij daar gebruik van kan maken. Of laat spelers zelf warpgates exploiten zodat ze daar geld aan kunnen verdienen.
Verder zorgen wachttijden ervoor dat je niet super intensief hoef te spelen aangezien je toch moet wachten
alleen sojamelk en cola.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef Lyzio het volgende:
Drink je veel Roelof?
Ik zal wel met de week wat bekender maken.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Maar waneer kom je met een update ofzo? Of maak je een ras bekend?
Just askingquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
alleen sojamelk en cola.
hoezo?
Tuurlijk, morgenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:20 schreef zquing het volgende:
zou ik mischien 't concept kunnen lezen?
ogamequote:Op maandag 24 maart 2008 23:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Speel je ogame?
Had in het vorig post al gezegd dat het voor en nadelen geeft.
Maar de verdedeging veranderd zeker. Het is er niet.behalve je floot.
Er is zeker en altijd team work voor nodig. Of heel veel inzicht in de schip types.
Het is namelijk ontworpen om intensief te kunnen spelen. Dat je best een paar uur per dag er aan kan besteden of maar 15 minuten.
Het grafies weergave van ogame travian tribalwars en ander moet je vergeten. Het is er niet.
Het is een oorlog spel, geen wacht spel. Een RTS geen WTS (wait time strategy).
Dan komt waarscheinlijk de vraag/melding:
kunnen mensen dan niet in 1 dag helameel van het spel gekickt worden?
NEE
Er zijn beveiligheden om dat te verkomen.
Als een speler een aantal is aangevallen en X% van zijn power heeft verloren zal hij een aantal uur in een protection komen. Maar, als de speler een schip bouwd verliest hij deze protection in een paar seconde.
Het strategisch aspect zit zeker in het maken van je vloot, met de type schepen die je heb. En het maken van ally's.
Daarnaast, als je iemand heb aangevallen of je bent aangevallen zal je vloot waarscheinlijk ongebalanseerd zijn en veel zwakker.
thanks
Zeker bagger spelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:13 schreef zquing het volgende:
[..]
ogame
wat een baggerspel was dat
en tvp betekent terug vind post
Fail...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
-Het spel wordt grotendeels gratis
-Wel kun je betaalde items verkrijgen die extra mogelijkheden bieden
Soja melkquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
alleen sojamelk en cola.
hoezo?
Waarom drinkt met ietsquote:
Iets waar soja voorstaat vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom drinkt met ietsSoja melk is gewoon willekeurig nomraal drinken
Gekke AQ
[ afbeelding ]
Niet alle mensen zijn zo lactosetolerant als jouwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iets waar soja voorstaat vertrouw ik nietEn nomraal drinken al helemaaaal niet
Difsja ik zeg altijd maar dit > Melk is goed voor elkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn zo lactosetolerant als jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |