quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef muay-toy het volgende:
Mag ik vragen of je moeder de kipkruiden inmiddels weer aangevuld heeft? Die waren op zo vertelde je in aan het woord 6. Dan kun je tenminste weer een ei bakken!
Is in minsens 4 topics al aan de kaart gesteld, conclussie: klachten indienen bij Emar is nutteloosquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:24 schreef blessed19 het volgende:
...
die cameraman suckt! je hoort allemaal kabaal en gekraak van hem.
waarom dan een aanbid topic? er zijn toch hopelijk wel mensen die betere filmpjes kunnen maken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:53 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Is in minsens 4 topics al aan de kaart gesteld, conclussie: klachten indienen bij Emar is nutteloos
Zoals ik hierboven al zei: hij leest over kritiek heen.
Rkatier, ik begin het steeds meer met je eens te worden! Je hebt Emar meerdere malenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
![]()
Damn en het brood dan? Of eet jij net als Emar gebakken ei op het vuistje?![]()
Maar nu ontopic: Hoe kan Emar uberhaupt ooit beter worden AQuila? jij moet net zo goed als mij weten dat hij over kritiek heen leest.
Tja en tuurlijk geloof ik van een medewerker dat het beter wordtImmers wij van WC eend...
ik ging er van uit dat het brood diezelfde dag wel aangevuld werd. In tegenstelling tot kipkruiden is brood een standaart voedingsmiddel waar de hele familie van consumeert.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Damn en het brood dan? Of eet jij net als Emar gebakken ei op het vuistje?![]()
NIet overal wordt standaard brood gegeten, veel mensen ontbijten niet, er zijn mensen met ontbijtdrankjes, cornflakes en pap. Het zelfde geld ook voor middag eten. Genoet mensen eet tijdens lunch andere dingen dan brood. Zo standaard is het tegenwoordig al lang niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ik ging er van uit dat het brood diezelfde dag wel aangevuld werd. In tegenstelling tot kipkruiden is brood een standaart voedingsmiddel waar de hele familie van consumeert.
Je hebt gelijk, en het is ook ramadan dus al die turkuh eten nu helemaal geen brood meer(omdat ze s ochtends en s avonds warm eten) Maar zover het ik nog niet gedacht en ik had mijn reactie misschien iets te snel gepost zonder na te denken. Mijn excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
NIet overal wordt standaard brood gegeten, veel mensen ontbijten niet, er zijn mensen met ontbijtdrankjes, cornflakes en pap. Het zelfde geld ook voor middag eten. Genoet mensen eet tijdens lunch andere dingen dan brood. Zo standaard is het tegenwoordig al lang niet meer
geeft nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:02 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en het is ook ramadan dus al die turkuh eten nu helemaal geen brood meer(omdat ze s ochtends en s avonds warm eten) Maar zover het ik nog niet gedacht en ik had mijn reactie misschien iets te snel gepost zonder na te denken. Mijn excuses daarvoor.
Menn, weer an natte droom gehad!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
wie bedenkt ff een leuk onderschrift?
Bij het randje AQuila Bij het randjequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Fluffy, wat zijt gij aan het doen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
Voorals ik snachts dorst krijg. En de kipkruiden zijn er weer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Yari het volgende:
Emar zoals iemand in het vorige topic al vroeg, waarom heb je al die flessen in je bed?
Dan kun je ze ook nog naast het bed leggen, en wat ik van die foto hierboven kan zien is die fles leegquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef emarwii het volgende:
[..]
Voorals ik snachts dorst krijg. En de kipkruiden zijn er weer!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:24 schreef blessed19 het volgende:
...
die cameraman suckt! je hoort allemaal kabaal en gekraak van hem.
AVGNquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waarom dan een aanbid topic? er zijn toch hopelijk wel mensen die betere filmpjes kunnen maken?
quote:
"Hij lijkt wel gekrompen.. !!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Menn, weer an natte droom gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |