Ik heb hem van de week ook uitgespeeld en ben welgeteld 0 bugs tegen gekomen, heb niet 1 keer het spel moeten laden omdat ik niet verder kon. Dus ik snap niet dat meerdere mensen hier al bugs tegen gekomen zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef CE_REAL het volgende:
Ik heb Crysis zojuist uitgespeeld. Moet zeggen vond het een vermakelijke game, graphics waren wel mooi. Heb grotendeels op medium gespeeld. Tot het punt dat je bij die bevroren boot komt, daar had mijn PC het even moeilijk mee en bij de big boss alien XD. Maar verder liep het spel prima. Ik heb hem overigens op hard uitgespeeld wat ik eigenlijk nog wel iets te makkelijk vond.
Frustrerend punt was de hoeveelheid bugs. Wil je ergens verder, bijvoorbeeld wanneer Prophet in die container zit te chillen en je sloopt de aliens, blijft er één hangen, doet niks meer. Prophet heeft er ook geen zin meer in. Moet je dus weer loaden vanaf laatste save. Zo kwam ik nog wel een stuk of 10 van die momenten tegen.
Verder leuk verhaal, mooie graphics, goede physics, zal 'm alleen nog een keer op High willen spelen voor de optimale ervaring.
Beoordeel de game verder als een leuk vermakelijk spel, maar niks bijzonders afgezien van de graphics.
Je hebt rocketlaunchers, die moet je gebruiken, met twee raketten gaat hij kapot. In een van de kamers in het gebouw liggen ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ook eens begonnen met crysis, en ik moet zeggen dat het echt een uber gave game is vooral met dat hele powerupsysteemalleen kan ik het maar op medium draaien op mn redelijk recente pc
valt me toch een beetje tegen...
heeft iemand trouwes enig idee hoe ik die tanks doodkrijg na het stuk waarbij je die chick die gegijzeld word moet bevrijden?
Op de begane grond in de kamer schuin tegenover de trapquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt rocketlaunchers, die moet je gebruiken, met twee raketten gaat hij kapot. In een van de kamers in het gebouw liggen ze.
Wordt er nog gehost?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Leuke game, vooral online.
Heb 1.2 patch nog niet gedownload ga ik zo wel ff doen![]()
Om online te spelen via hamachi net dit network gemaakt![]()
fok-crysis, password fok
Zal er morgen ook zijn kan wel hosten af en toe
Als daar behoefte aan is, zeker.quote:
Waarom zou ik 4xAA bedoelen? 16xAA ziet er echt wel beter uit dat 4xAA. Oke, het verschil is kleiner dan 4xAA t.o.v. geen AA, maar het is zeker beter. En met 16xAA haal ik 50-60FPS, met drops naar 40 ten tijde van actie, dus ik zie geen reden om naar 4xAA te gaan. 32xAA gaat met actiescenes onder de 30, dus dat is helaas net iets teveelquote:Op donderdag 10 april 2008 12:48 schreef Ruzbeh het volgende:
16xAA? Ik hoop dat je 4xAA bedoeld, draait veel beter en ziet er net zo goed uit als 16xAA.
Ik ben het ook wel met je eens, de meeste spellen moeten gespeeld worden @ 60 fps zonder enige slowdown.
Hoeveel maakt AA eigenlijk nog uit als je op de native resolutie speelt? Met AA krijg je minder karteltjes maar op native resolution heb je daar weinig. Maar goed, als ik Google dan kom ik mixed berichten tegen, ik gooi iig altijd eerste de resolutie van het spel naar 1600x1200 en ga dan pas kloten met AA e.d.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:42 schreef SoupNazi het volgende:
Op grotere resoluties merk je het verschil wel tussen 4x en 16x, maar als je op 1024x768 speelt zal het niets uitmaken.
Tuurlijk krijg je een performance drop. Maar een performance drop van 120 FPS naar 60 FPS boeit me niet zoveel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Ruzbeh het volgende:
16xAA lijkt me gewoon erg veel, ik neem aan dat je dan een enorme performance drop krijgt als je zoveel AA gebruikt.
Die karteltjes gaat het juist om met AA... Die zie je op native res toch net zo goed als niet-native res, eigenlijk zelfs nog beter, aangezien het beeld scherper is. Met AA zie je minder karteltjes, en ik stoor me aan karteltjes. Dus hoe hoger de AA hoe beter het beeld is. Ongeacht de resolutie. Alhoewel op lagere resolutie AA juist meer effect heeft, omdat zonder AA de kartels groter zijn, aangezien de pixels ook groter zijn. Op uberhoge resoluties (lees 2560*1900 enzo) zal AA steeds minder effect hebben omdat de kartels (pixels) al heel klein zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef FJD het volgende:
Met AA krijg je minder karteltjes maar op native resolution heb je daar weinig.
Als je karteltjes op native resolution ziet dan is de rendering engine van het spel eigenlijk niet goed? De engine kan dan namelijk niet de juiste pixels op je scherm plaatsen maar door AA aan te zetten lukt dat op native resolution opeens wel. De vraag is dan waarom men de techniek van AA niet in de engine heeft gegooid zodat je std. al geen karteltjes meer hebt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:57 schreef Merovingian het volgende:
Die karteltjes gaat het juist om met AA... Die zie je op native res toch net zo goed als niet-native res, eigenlijk zelfs nog beter, aangezien het beeld scherper is. Met AA zie je minder karteltjes, en ik stoor me aan karteltjes. Dus hoe hoger de AA hoe beter het beeld is. Ongeacht de resolutie. Alhoewel op lagere resolutie AA juist meer effect heeft, omdat zonder AA de kartels groter zijn, aangezien de pixels ook groter zijn. Op uberhoge resoluties (lees 2560*1900 enzo) zal AA steeds minder effect hebben omdat de kartels (pixels) al heel klein zijn.
Dat zit toch in de engine, je kan het immers aanzetten. Reden dat het niet standaard aan staat is dat oude pc's het spel dan niet zouden trekken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je karteltjes op native resolution ziet dan is de rendering engine van het spel eigenlijk niet goed? De engine kan dan namelijk niet de juiste pixels op je scherm plaatsen maar door AA aan te zetten lukt dat op native resolution opeens wel. De vraag is dan waarom men de techniek van AA niet in de engine heeft gegooid zodat je std. al geen karteltjes meer hebt.
Je ziet die afbeeldingen van mij toch? Ik weet niet wie er aan twijfelt, maar die persoon mag wel een nieuwe bril hebben...quote:Kortom, ik zou het nut van AA op native resolution eens wat beter uitzoeken want over het nut ervan wordt zeker getwijfeld.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:33 schreef FJD het volgende:
http://www.tweakguides.com/Graphics_11.html
Het nut wordt volgens hier steeds kleiner als de resoluties omhoog gaan. Ik had de vorige keer ook ergens opgedoken dat het verstandiger is om eerst de resolutie op te schroeven naar je native resolution en dan pas je AA e.d. omhoog te schroeven. Er zitten dus zeker wat linkjes en trade offs tussen
Nee, dat begrijp ik. Maar de vraag is dus of je wel 120 fps haalt met de games van tegenwoordig. In het geval van Crysis is het antwoord een dikke nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je een performance drop. Maar een performance drop van 120 FPS naar 60 FPS boeit me niet zoveel eerlijk gezegd.
Inderdaad. Maar ik had het over Far Cry. En daar haal je dus wel 120 FPS met een 8800GTX.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Maar de vraag is dus of je wel 120 fps haalt met de games van tegenwoordig. In het geval van Crysis is het antwoord een dikke nee.
Lezen is nog best een kunst, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
120 FPS
30 FPS is toch al genoeg om zonder haperingen te kunnen spelen?
Vroeger speelde ik vaak games met 15-25 fps omdat m'n computer toch niet beter kon, maar sinds ik een high-end systeem heb wil ik niets anders dan 60 fps, vooral in multiplayer spellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
30 FPS is toch al genoeg om zonder haperingen te kunnen spelen?
Crysis verhaal is volgens mij drie-delig, dus we krijgen een vervolg en daarna nog een spel die gebaseerd is op dit verhaal.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef N-2the-ick het volgende:
Ik vind Crysis aan het eind tegenvallen
Ik had wat meer verwacht, wel een openeind. Dus we kunnen deel II wel verwachten.
Of is daar al nieuws ove?
hoe maak je die screenshot danquote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Ireth het volgende:
Screenshot gelukt
Zie hier mijn ingestorte grot. Daar waar dat boompje staat (door mij neergezet als markering) is een hele smalle doorkijk waar je dus niet doorheen kan. Terwijl in dat youtubefilmpje de grot gewoon helemaal open is!
ik? nope nog niet..quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef SoupNazi het volgende:
Nieuwste (1.2) patch al geïnstalleerd?
ik kan mij dat hele level niet herrinneren en zit al bij de aliens..quote:Op zondag 27 april 2008 21:30 schreef Ireth het volgende:
Ik zit vastIn de Singleplayer dus
![]()
En al google'nd kom ik overal dezelfde oplossing tegen, alleen lijkt ie bij mij niet te werken![]()
Chapter: Crossings
Cross the river where the enemy sniper was (the objective is also on the eastern side of the river). There will be about ten more enemy guards patrolling. Use the rocks of the river for cover and take them out.
Continue southeast until you see Prophet. Follow Prophet into the cave, ending the level.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou ik kan die cave in lopen wat ik wil, er gebeurt helemaal njente!Ik loop tegen een berg rotsen aan, met ergens daar in het midden een soortement van spleet waarvan ik het idee heb daar door heen te moeten, alleen lukt me dat dus niet. Ik kom gewoon niet verder? Wie weet het verlossende antwoord! Sesam Open U werkt iig niet
![]()
Edit: Op Youtube kwam ik een filmpje tegen van het beruchte level en idd, bij het einde is er een open grot in de rotswand. Bij mij is deze dus helemaal afgesloten met rotsenIemand enig idee wat er waar fout is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |