Eerdere topicsquote:Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.
Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.
Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.
Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.
Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.
Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.
Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.
Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!
Nu in de winkel voor ¤89,99
Eerst was op een aantal webwinkeltjes te lezen dat er op 26/27 mei er weer een lading binnen zou komen, toen die datum verstreken was alles ook uitverkocht (waarschijnlijk is die batch naar de pre-orders gegaan).quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:
Hier is de fit nog steeds niet binnen
13 mei besteld bij neck (en hij was op voorraad)
Dat zou ik ook wel willen weten...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef NoCigar het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je meer sterren kunt verzamelen met de eenvoudigste variant van het boxen? Volgens mij haal je punten door te slaan en te verdedigen, en als dat goed gaat (en zo moeilijk is het niet. het lijkt zelfs nogal op de maat te gaan) heb ik toch maar een ster of twee. Hoe haal je daar een hoge score?
Zo had ik 13 april Mario Kart besteld bij Neckermann, en die heb ik gisteren maar geannuleerd want was nog steeds niet binnen... Mijn vriend was zaterdag in Duitsland voor me meegenomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:
Hier is de fit nog steeds niet binnen
13 mei besteld bij neck (en hij was op voorraad)
neck heeft er nog 2 weken bij staan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zou de WII Fit graag willen hebben maar inderdaad, overal uitverkocht en de eerste levering komt pas in September en ik denk dat die levering ondertussen ook allemaal al bestemd is voor mensen die hem al hebben besteld...
Misschien nog geeneens zo'n gek idee om het maar te laten importeren...
ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef ruffian het volgende:
[..]
neck heeft er nog 2 weken bij staan.
Oww nu opeens langer dan 2 weken.
Dennis heeft ze nog wel
3 dagen levertijd
Las het ook pas erna, sja je betaald extra voor die mat he (uhu moeten we denken)quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?
Wat een oplichter trouwens, 109 euro voor het board alleen, geen spel erbij. Naja, tis nog niet zo erg als de mensen die het voor 150 pond aanbieden op amazon.co.uk .![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |