abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59144116
quote:
Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.

Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.

Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.

Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.

Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.

Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.

Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.

Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!

Nu in de winkel voor ¤89,99
Eerdere topics
Wii Fit #3
Wii Fit #2
Wii Fit #1

Wii Fit Scores: Voeg je scores toe als je bij de top 3 hoort!
Wii Fit Wiki

Openingspost met dank aan degene die 'm ooit gemaakt heeft..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_59144180
Volgens mij heeft er niemand nadat deel 3 volgepost was een nieuw Wii Fit topic gemaakt, bij deze dus!

Is 't nog leuk? Allemaal nog actief aan de gang? Of is ie inmiddels onder een stoffige laag ergens in een kast?
pi_59146254
tegenwoordig ben ik druk aan het voorbereiden op het EK en train ik mijn Bierspier
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:28:04 #4
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_59152365
Danku voor het verwijzen naar de vorige topics ^^ ik zal ze eens ijverig gaan doorspitten.
pi_59153057
Niara, ik denk dat de enige manier om er achter te komen of het wat is, is om het gewoon eens een keer ergens/bij iemand te proberen! Maar aan de vorige topics heb je vast ook een hoop
pi_59154029
Hier is de fit nog steeds niet binnen

13 mei besteld bij neck (en hij was op voorraad)
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:28:36 #7
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_59193564
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:

Eerst was op een aantal webwinkeltjes te lezen dat er op 26/27 mei er weer een lading binnen zou komen, toen die datum verstreken was alles ook uitverkocht (waarschijnlijk is die batch naar de pre-orders gegaan).
Ik heb nu op een aantal websites gezien dat er pas eind augustus begin september weer een lading komt.

Geen idee in hoeverre dit accuraat is maar het geeft wel aan dat het echt een gekkenhuis is wat de verkoop betreft van die dingen.

Verkijk je trouwens niet op de voorraadstatus, het zal niet voor de eerste keer zijn dat die dingen op voorraad aangeven maar dat feitelijk niet zijn. Als je nu nog steeds wacht dan hadden ze hem gewoon niet meer.

Ik heb echt veel geluk gehad dat ik hem bij de eerste batch van Dynabyte heb kunnen bestellen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_59194356
Ja maar lijkt mij toch dat ze daar zoiets hebben als, wie het eerst komt...
Blijkbaar niet dus, op Wii sport ben ik al uitgekeken en marioparty is al uitgespeeld.
En ja ik ben van de simpele spelletjes

Gelukkig hebben we HomeBrew zodat hij nog wel 1x per dag aanstaat.
pi_59201580
Ik stond zelf ook van de week op het punt te bestellen bij Neckermann toen er "Direct leverbaar" stond. Toen ik naar het mandje ging stond er ineens "dit artikel wordt binnen 14 dagen afgeleverd" (en nee daarna was de voorraadstatus niet veranderd, de volgende dag wel), dus toen ben ik weer afgehaakt.
pi_59207512
Hij begint nu in de kast (oner het stof) te praten tegen me:
'Hallo, ik begrijp dat je me hier neerzet, maar het is voor ons allebei echt beter als je me er weer uithaalt. Kom op. Mijn makers hadden dit al voorspelt Sigaar. Je moet hier niet aan toegeven. Ik ben bang alleen hier in het donker.
Asjeblieft. Lekker bewegen! Sigaar, ik ben bang, Wees verstandig. Ik ben echt niet alleen maar leuk voor een maandje. Ik ben nuttig. Ik ben bang. Kom lekker bewegen. Alsjeblieft. Step on me! '

Weet er trouwens iemand hoe je meer sterren kunt verzamelen met de eenvoudigste variant van het boxen? Volgens mij haal je punten door te slaan en te verdedigen, en als dat goed gaat (en zo moeilijk is het niet. het lijkt zelfs nogal op de maat te gaan) heb ik toch maar een ster of twee. Hoe haal je daar een hoge score?
anonieme razernist
  zondag 8 juni 2008 @ 16:00:58 #11
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_59220557
het gaat goed hier
43 dagen ( niet none stop)
voel dat ik flinke spieren krijg
bmi van 30+ naar 28.80 (gistere)
gewicht van 91 kilo naar 87.2 ( gistere)
ik voel me stabieler ( ik kan zelfs dansen nu ben bezig om salsa te leren)
ik voel me fitter ( ik houd dingen veel langer vol)
ik voel me gezonder.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:38:26 #12
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_59230951
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef NoCigar het volgende:

Weet er trouwens iemand hoe je meer sterren kunt verzamelen met de eenvoudigste variant van het boxen? Volgens mij haal je punten door te slaan en te verdedigen, en als dat goed gaat (en zo moeilijk is het niet. het lijkt zelfs nogal op de maat te gaan) heb ik toch maar een ster of twee. Hoe haal je daar een hoge score?
Dat zou ik ook wel willen weten...
Ik heb meer dan 300 punten en nog krijg ik maar twee sterren.
Je kan maar zoveel stompen in die laatste 10 seconden.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 9 juni 2008 @ 08:59:46 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59238667
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:

Zo had ik 13 april Mario Kart besteld bij Neckermann, en die heb ik gisteren maar geannuleerd want was nog steeds niet binnen... Mijn vriend was zaterdag in Duitsland voor me meegenomen
Ik zou het dus maar ergens anders gaan proberen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:03:45 #14
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59238740
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik er weinig meer mee doe Niet omdat ik er nu al op uitgekeken ben, maar ik loop de hele dag op mn werk en dan heb ik daarna echt geen puf meer om nog op dat ding te staan (en moe, dus je resultaten zijn dan sowieso minder). En op m'n vrije dagen heb ik een peuter rondlopen die er weinig aan vind als ik op dat ding sta
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59326031
Woei eindelijk binnen

Heb ik alleen tot zondag geen tijd om te spelen, grrr
pi_59335289
Zou de WII Fit graag willen hebben maar inderdaad, overal uitverkocht en de eerste levering komt pas in September en ik denk dat die levering ondertussen ook allemaal al bestemd is voor mensen die hem al hebben besteld...

Misschien nog geeneens zo'n gek idee om het maar te laten importeren...
Rise or Die Trying!
pi_59335445
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zou de WII Fit graag willen hebben maar inderdaad, overal uitverkocht en de eerste levering komt pas in September en ik denk dat die levering ondertussen ook allemaal al bestemd is voor mensen die hem al hebben besteld...

Misschien nog geeneens zo'n gek idee om het maar te laten importeren...
neck heeft er nog 2 weken bij staan.

Oww nu opeens langer dan 2 weken.
Dennis heeft ze nog wel
3 dagen levertijd
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2008 @ 16:14:30 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59407799
Hoe lang gaat dat Zengebeuren eigenlijk door? ...

Ik heb een oude pc op de Wii board gezet.

edit: oh .. 180 seconden
Carpe Libertatem
  zondag 15 juni 2008 @ 20:47:16 #19
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_59413006
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef ruffian het volgende:

[..]

neck heeft er nog 2 weken bij staan.

Oww nu opeens langer dan 2 weken.
Dennis heeft ze nog wel
3 dagen levertijd
ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?

Wat een oplichter trouwens, 109 euro voor het board alleen, geen spel erbij. Naja, tis nog niet zo erg als de mensen die het voor 150 pond aanbieden op amazon.co.uk .
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_59419170
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?

Wat een oplichter trouwens, 109 euro voor het board alleen, geen spel erbij. Naja, tis nog niet zo erg als de mensen die het voor 150 pond aanbieden op amazon.co.uk .
Las het ook pas erna, sja je betaald extra voor die mat he (uhu moeten we denken)
En nee heb geen aandelen, heb er alleen mijn remote gekocht (was overal uitverkocht) en de service was gewoon goed.

Is er trouwens nog een los spel op de step game uit de fit?
(mijn schoonmoeder is er namelijk helemaal weg van)
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:22:56 #21
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_59488099
Wauw, mn wii fit was maandag verzonden vanuit Duitsland en is nu aangekomen. Gaaf.

Voor mensen die het zoeken, ik zou amazon.de in de gaten houden, daar had ik de mijne ook vandaan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_59506856
Vandaag een Wii fit gekocht bij een verkoper op marktplaats die ze uit Duitsland heeft gehaald (zie ook topic Wie weet waar.....) maar daar scheinen ze nu ook schaarser te worden.

Even een vraagje voor de Wii fit eigenaars, hebben jullie een sleeve op het balance board gedaan (beschermingshoes dus)? Ik zit te twijfelen of het echt nut heeft en of het wel goed speelt.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:58:29 #23
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59601352
teeveepee
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59618909
Ik heb geen hoes eromheen. maar ik merk wel dat de plaat af en toe een beetje vies wordt als je met blote voeten speelt. maar goed een doekje doet ook wonderen en sokken ook. (en voeten wassen misschien ook wel )
  maandag 23 juni 2008 @ 08:53:52 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_59618954
Al eeuwen niet meer gespeeld! Maar ja, ik ga a.s. zaterdag verhuizen en ben fulltime aan het klussen in het nieuwe huis dus!

Als we over zijn en een beetje gesettled, ga ik op zeker weer aan de Wii Fit
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')