abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58316623

Al weer deel 2 van Wii Fit

Nog maar net in de winkel en nu al een toppertje?
quote:
Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.

Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.

Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.

Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.

Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.

Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.

Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.

Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!

Vanaf 25 April in de winkel voor ¤89,99
Eerdere topics
Wii Fit #1

Wii Fit Scores: Voeg je scores toe als je bij de top 3 hoort!
Wii Fit Wiki

[ Bericht 2% gewijzigd door Tamaartje op 26-04-2008 17:40:19 ]
pi_58316651
mijn laatste post:
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:37 schreef Tamaartje het volgende:
Weet iemand de niveaus van Wii Fit?
Ik weet Beginner en Advanced maar welke komen er daarna nog?
Wil een Wiki aanmaken waar we de highscores in kunnen zetten, lijkt me leuk maar moet dan wel weten welke niveaus er zijn, kan het niet vinden
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:59:40 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_58316729
Tvp.. heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:02:13 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_58316758
Sjanteh: Bij het schansspringen moet je op het juiste moment door de knien gaan en zorgen dat je zwaartepunt op dat blauwe rondje komt (beetje naar voren dus). Zodra je bij het springpunt heb strek je snel je benen en zorg je dat je balans weer goed komt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_58317111
Iemand anders zien hoolahoopen is best grappig.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:43:33 #6
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58317189
Heb gistermiddag een paar van die spieroefeningen gedaan, hele dag nergens last van, nu werd ik vanmorgen wakker en heb overal spierpijn, da's best gemeen
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:44:55 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_58317199
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:43 schreef Kokstra het volgende:
Heb gistermiddag een paar van die spieroefeningen gedaan, hele dag nergens last van, nu werd ik vanmorgen wakker en heb overal spierpijn, da's best gemeen
Spierpijn komt altijd pas een dag later

Naast dat zweet tijdens het spelen is ook die spierpijn toch wel een indicatie dat Wii Fit werkt Een hoop sceptici zouden het eens moeten lezen.

Talking to you Tomasso
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Redactie Frontpage zaterdag 26 april 2008 @ 10:45:39 #8
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58317207
Weet iemand of hij nog ergens te krijgen is? Bol.com denkt dat de mijne pas dinsdag wordt geleverd, en anders pas maandag over een week. Duurt mij veel te lang, Bol.com naait de klanten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_58317289
Dat hula-hoopen doe ik echt alleen met niemand in de buurt en de gordijnen dicht. En dan nog lukte het de eerste keren totaal niet.
anonieme razernist
pi_58317343
Bij ballen kopen heb ik nu 212 punten............ en jullie???
pi_58317683
Ik vind vooral het wegen en het uitrekenen van mijn BMI erg handig.
Ook de tips die je meekrijgt en de grafieken zijn top.
pi_58317826
Net bij Mediamarkt WiiFit gescoord. Er stonden er nog genoeg, maar ze gaan als warme broodjes over de toonbank....
pi_58318017
ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in die weegschaal...
heb donderdag gewogen en nu net weer,en in 2 dagen is er 1.7 kilo verdwenen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:57:19 #14
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58318113
Ik vind het echt geweldig!

Ik heb voor m'n zoontje van 3 nu ook een Mii aangemaakt, en Wii Fit past alles aan naar zijn leeftijd enzow! Echt leuk vind ik dat. Zijn BMI is 14,5 maar dat was Ideal, dus blijkbaar is dat speciaal kinder BMI ofzow. En toen ik ging Joggen wilde Noah ook. Maar hij hoefde maar een stuk korter! Zo is het voor hem ook een stuk haalbaarder, echt leuk! (Al zijn veel dingen natuurlijk nog wel vrij moeilijk voor hem).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:23:42 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_58318480
Wimminz, in my GAM?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_58318919
Ik heb gewoon spierpijn
pi_58318977
Straks even kijken of ik erg nog een kan vinden in de Carrefour
pi_58319467
Niemand die weet wat er na Advanced komt?
Expert misschien?
pi_58319600
OMG, ik ben zo totaal NIET in balans..
pi_58319662
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Expert misschien?
Geen idee, nog nergens zo ver gekomen geloof ik...

Vanmorgen weer een leuke workout gedaan Ik heb zo'n los stepapparaatje en het werkt ook om te gaan joggen en dan op de stepper te gaan staan, vind ik zelf fijner dan echt op m'n plaats joggen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58320071
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Expert misschien?
Volgens mij Professional?
pi_58320848
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:39 schreef pleeborstel het volgende:
OMG, ik ben zo totaal NIET in balans..
Ik ook niet, maar ik heb er weinig last van: hij vraagt me telkens of ik niet vaak val! Nooit, natuurlijk. Misschien komt het doordat mijn ene been ietsje langer dan het andere: dat hebben veel mensen en daar merk je eigenlijk niets van en ik wist het pas sinds een arts het tegen me zei.
anonieme razernist
pi_58320949
wel leuk om te lezen wat ieders ervaring is in het spel
what you see, is what you get!
pi_58321181
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Volgens mij Professional?
Kan niet iemand even heeeeel erg z'n best gaan doen op een spelletjes? Ik meld me hier bij deze voor af, heb meer zin in lui in de zon zitten
pi_58321462
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:57 schreef Ninedarts het volgende:
Bij ballen kopen heb ik nu 212 punten............ en jullie???
Ik had over de 300 in advanced mode
MOKUM XXX RATED
pi_58321942
ik heb mijn wii fit vanaf gisteren ik heb net 20 min gejogd , rondje island is best lekker en dan yoga voor mijn ademhaling , ik heb het alleen gekocht om mijn conditie op peil te gaan houden.

oh ik heb een 5 euro tegoedbon gekregen van de perry sport erbij ! Heeft iemand anders at ook gekregen?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:16:32 #27
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_58322125
Mijn record bij skien beginner is nu 21.98, iemand beter?
pi_58322378
Jammer trouwens dat je nergens een soort lijstje met je records bij alle spelletjes kan zien.. Je moet eerst een spel spelen voordat je kan zien wat je record is. Of heb ik iets over het hoofd gezien? Heb het idee dat er wat dat soort dingen betreft (wisselen van Mii bij een spelletjes, records inzien, geen trainingsprogramma's) ze best wel wat opties gewoon hebben laten liggen bij het maken.
pi_58322475
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef Tweek het volgende:
ben bezig met een wii fit wiki
Dan kun je straks zien wat de top 3 is als iedereen het bijhoudt
pi_58323412
Wii Fit Wiki

Net gemaakt (ben er niet zo goed in dus ben blij dat het gelukt is )
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag!
En ik weet dus niet of er nog iets na Advanced komt, maar zodra iemand daar is, dan hoor ik dat graag en dan zal ik die optie ook toevoegen (of je kunt het zelf toevoegen als je weet hoe het moet )

bij Super Hoola heb je eerst 3 minuten en daarna speelde ik 6 minuten vrij
3 minuten hoort dan onder *beginner* en 6 minuten onder *advanced*

[ Bericht 15% gewijzigd door Tamaartje op 26-04-2008 17:54:43 ]
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:45:25 #31
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_58323448
Merken jullie ook bij dat Step Aerobics dat het bord niet altijd even goed reageert? Of moet ik mijn voeten dan ff wat steviger neerzetten?
pi_58323842
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef Tweek het volgende:
Volgens mij ben ik nog niet onder de minuut gekomen,ik mis zowat alle poortjes
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58324046
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef Tamaartje het volgende:
Wii Fit Wiki

Net gemaakt (ben er niet zo goed in dus ben blij dat het gelukt is )
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag!
En ik weet dus niet of er nog iets na Advanced komt, maar zodra iemand daar is, dan hoor ik dat graag en dan zal ik die optie ook toevoegen (of je kunt het zelf toevoegen als je weet hoe het moet )

bij Super Hoola heb je eerst 3 minuten en daarna speelde ik 6 minuten vrij
3 minuten hoort dan onder *beginner* en 6 minuten onder *advanced*
Hoi Tamara,

Ik heb me aangemeld op je wiki maar ..... hoe kan ik mijn score invullen ??

Groetjes
pi_58324092
Is het de bedoeling om met je blote voeten op dat ding te gaan staan of kan het best met je schoenen aan?
pi_58324104
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:22 schreef -Mariska- het volgende:

[..]

Hoi Tamara,

Ik heb me aangemeld op je wiki maar ..... hoe kan ik mijn score invullen ??

Groetjes
Als je op 'bewerken' (rechts) klikt dan kun je jezelf toevoegen op het onderdeel wat je wil.
Je ziet dan een wit scherm met allemaal codes.
Nu staat er achter de meeste 1 2 en 3 nog niets
Je vult daar gewoon je naam en score in.
Als het niet lukt mag je het ook gewoon hier neerzetten dan zet ik het er voor je in
pi_58324113
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:25 schreef McGilles het volgende:
Is het de bedoeling om met je blote voeten op dat ding te gaan staan of kan het best met je schoenen aan?
Je moet met blote voeten erop staan
Alleen met joggen kun je je schoenen aan houden bijv omdat je dan met de wii mote speelt
pi_58324160
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:27 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Je moet met blote voeten erop staan
Alleen met joggen kun je je schoenen aan houden bijv omdat je dan met de wii mote speelt
Dat is jammer, aangezien ik zelf van die irritante zooltjes heb in m'n schoenen omdat ik anders totaal niet stabiel sta.

Is dat ding trouwens bestand tegen een groot gewicht? Ongeveer 110kg?
  Redactie Frontpage zaterdag 26 april 2008 @ 18:30:20 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58324165
Ik heb eindelijk de Wii Fit in huis! Had het postboderinnetje wel willen zoenen, maar dat kan ook zijn omdat het gewoon een lekker ding is. Maar wel een mooi spel, alleen mijn balans sucks. En skispringen is tof!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_58324201
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat is jammer, aangezien ik zelf van die irritante zooltjes heb in m'n schoenen omdat ik anders totaal niet stabiel sta.

Is dat ding trouwens bestand tegen een groot gewicht? Ongeveer 110kg?
Ik heb zelf ook zooltjes in mn schoenen maar toch had ik wel goede balans op het board, dus wie weet!
Het board is gemaakt voor personen tot 150 kilo, dus 110 moet die zeker aankunnen, het is echt een stevig ding
pi_58324290
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook zooltjes in mn schoenen maar toch had ik wel goede balans op het board, dus wie weet!
Het board is gemaakt voor personen tot 150 kilo, dus 110 moet die zeker aankunnen, het is echt een stevig ding
Dan vind ik het misschien wel leuk om aan te schaffen. Was bang om dat ding kapot te springen, ben ik uiterst goed in
pi_58324336
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dan vind ik het misschien wel leuk om aan te schaffen. Was bang om dat ding kapot te springen, ben ik uiterst goed in
mijn vriend weegt bijna 100 kilo en het gaat allemaal net als bij mij (67 kilo)
Dus qua gewicht enzo maakt het echt niet uit.
Je mag niet op het board springen dus daardoor kan die niet kapot gaan
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:53:25 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_58324569
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:23 schreef speknek het volgende:
Wimminz, in my GAM?
Ja, en het worden er waarschijnlijk alleen maar meer
pi_58324896
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Als je op 'bewerken' (rechts) klikt dan kun je jezelf toevoegen op het onderdeel wat je wil.
Je ziet dan een wit scherm met allemaal codes.
Nu staat er achter de meeste 1 2 en 3 nog niets
Je vult daar gewoon je naam en score in.
Als het niet lukt mag je het ook gewoon hier neerzetten dan zet ik het er voor je in
Hi,

Ik heb wat ingevuld, maar denk dat ik iets verkeerd heb gedaan .... jouw naam is ineens een stuk naar rechts opgeschoven ....

Kun je dit nog fixen ?

Thanks!
pi_58325380
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:12 schreef -Mariska- het volgende:

[..]

Hi,

Ik heb wat ingevuld, maar denk dat ik iets verkeerd heb gedaan .... jouw naam is ineens een stuk naar rechts opgeschoven ....

Kun je dit nog fixen ?

Thanks!
heb het gefixt hoor
Maar had je nu 3 of 4 dingen toegevoegd?
Want dacht 4 maar zie er nog maar 3 dus misschien dat ik per ongeluk 1 ding heb gewist
pi_58326001
176 punten met dat ballen koppen en nog steeds een amateur
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_58326056
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

heb het gefixt hoor
Maar had je nu 3 of 4 dingen toegevoegd?
Want dacht 4 maar zie er nog maar 3 dus misschien dat ik per ongeluk 1 ding heb gewist

Ik had "jogging (short)" nog ingevuld onder jou
maar die van jou is nu ook weg....
Ik had 135%
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:14:21 #47
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_58326083
leuk leuk ik amuseer me kostelijk en ik heb redelijk gezweet.

ik heb 337 hula's gehaald ( niveau 1)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:18:27 #48
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58326146
Hebben nu zelf ook zo'n ding waarbij m'n moeder het eigenlijk enkel echt goed gebruikt en de rest van het gezin heeft gewoon lol om de debiele bewegingen die gemaakt worden.
Geniaal concept trouwens wat voor velen best eens een oplossing kan zijn en de nodige barrieres weg haalt.

Heb zowaar nog het 'perfecte' BMI ook, merk er alleen weinig van als ik de beruchte spiegel bekijk.
Hoe dan ook, vast wel weer de nodige uurtjes lol en fysiek zal het er niet slechter van worden allemaal.
pi_58326225
heb net 307 meter gesprongen met skien
pi_58326234
hoela hoep heb ik iets van 277
en met super hoela 350
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')