abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57883978
quote:
Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.

Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.

Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.

Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.

Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.

• Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.
  • Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.
  • Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!

Vanaf 25 April in de winkel voor ¤89,99
  • Ik vond dat het al wel tijd was om een topic hiervoor te openen. Aangezien dit spel natuurlijk gehypt moet worden. Ik heb mijn exemplaar maar alvast gereserveerd, en ik raad jullie ook aan om dat te doen. Ik denk dat ik ook maar vanaf 25 april een poging ga doen om weer op dieet te gaan. En daarbij ga ik kijken of WiiFit hierbij mee werkt. Het is leuke is dat ik dan elke week mijn gewicht of BMI kan posten. Ik heb er zin an.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_57885101
    Jammer dat de launch zo dicht op mario kart zit
    Maar WiiFit gaat er hier wel komen
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_57885510
    Wii Fit wordt super, ga alleen niet pre-orderen.....dan wacht ik wel wat langer op die game.
    Fok!Wormskampioen '09
    Live en PSN: geemfriek
    Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
    pi_57917518
    Duur maar wel vet !
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
    pi_57943463
    Hier wil ik hem ook graag hebben, ben erg benieuwd!
    pi_57943811
    lijkt mij toch ook wel vet. alleen we gaan eerst mariokart maar eens flink spelen
    Don't take life too serious or you'll never get out of life.
      Redactie Frontpage donderdag 10 april 2008 @ 22:48:30 #7
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_57969276
    Ik heb hem ook al een tijdje gepreorderd. Ben nu sowieso bezig met m'n gezondheid, want ben sinds deze week weer wekelijks in de sportschool te vinden!
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_57974836
    Dat komt hier wel in huis.
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
    pi_57974855
    Hmm even een tvp! Zo te zien doe je veel oefeningen die goed voor je enkels zijn, dat kan ik wel gebruiken
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_57975253
    Keer op keer zegt nintendo dat het apperaat niet bedoelt is voor vervanging voor sport en keer op keer blijven de sportboys hier gillen dat ze dit gaan halen om mee te sporten

Poll: Wii!fit
  • Ja! Lekker sporten op een planke
  • Ja! Voor innerlijke rust.
  • Ik wacht reacties van mensen die fit worden
  • Bwhahaha wii fit, ik speel games
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_57975316
    De Wii Fit kan natuurlijk nooit een vervanging voor sport worden, dat spreekt voor zich. Je zal wel iets meer verbranden dan dat je op de bank blijft zitten maar het zal het nooit halen bij een echte training.

Echter, door een blessure kan ik niet meer hardlopen en de enige non-operatieve oplossing is lang rust houden, enkelspieren versterken en dan maar bidden. De oefeningen die je ziet op het eerste plaatje zijn grofweg ook oefeningen die ik hier op papier heb staan en in combinatie met elkaar is het vast leuker dan een half uur lang oefeningen in het luchtledige doen
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      vrijdag 11 april 2008 @ 09:01:16 #12
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_57975417
    Ja die ga ik zeker kopen .

Eindelijk eens iets aan mijn conditie doen , naast het skaten waar ik net (weer) mee begonnen ben .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      vrijdag 11 april 2008 @ 09:08:57 #13
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57975556
    Wii Fit komt trouwens in europa uit onder de naam Wii Fitness, maar dat ter zijde

Ik heb het een tijdje terug geprobeerd bij Nintendo en het is echt wel grappig en je kunt er ook echt wel spierpijn van krijgen Ik vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft, je moet wel een flinke discipline hebben om dit elke dag even te doen.

Mijn preview en mening: Wii Fitness

Please sir. When moon? When Mustang?
      vrijdag 11 april 2008 @ 11:36:33 #14
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57978305
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      Nerd met benen vrijdag 11 april 2008 @ 11:40:14 #15
    18073 miss_bleu
    pi_57978388
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 25 april dus
    pi_57980108
    op mijn verjaardag
    pi_57982518
    Er zijn nu al reclames op TV er over Ik zag er gisteren eentje op RTL 4, rond negen uur
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_57983776
    Ik heb hem ook al een tijdje geleden gereserveerd, ben benieuwd
      zaterdag 12 april 2008 @ 12:13:18 #19
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_58000322
    *hype*

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_58002536
    Hier op de sportschool krijgt iedereen sowieso een balans-test. Verbazend hoeveel mensen falen (ik haalde hem maar net ). Maar ik verwacht dat dit wel helpt voor een betere houding. Verbazend hoeveel mensen simpelweg verkeerd staan dus teveel op één been leunen. Dit kan op den duur toch erg slecht voor je zijn.
    Bovenstaande is dan ook de reden waarom ik hem aanschaf
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_58012597
    topic kill
      Redactie Frontpage zondag 13 april 2008 @ 11:41:36 #22
    3926 crew  Djeez
    pi_58018080
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef EvilMarc het volgende:
    Hier op de sportschool krijgt iedereen sowieso een balans-test. Verbazend hoeveel mensen falen (ik haalde hem maar net ). Maar ik verwacht dat dit wel helpt voor een betere houding. Verbazend hoeveel mensen simpelweg verkeerd staan dus teveel op één been leunen. Dit kan op den duur toch erg slecht voor je zijn.
    Bovenstaande is dan ook de reden waarom ik hem aanschaf
    Bij de sportschool, waar ik vorige week voor de eerste keer was, bleek ik ook een slechte balans te hebben. Daar hebben ze ook een soort van Balanceboard, waar je op moet staan. Ohja, ik hoop dat de Wii Fit ook je gewrichten soepeler maakt, want ik blijk zo stijf als een plank!
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_58120410
    Ik heb hem alweer een tijdje geleden besteld. Ik hoop bij de eerste order te zitten want dit wordt weer net zo moeilijk te krijgen als mario kart wii en de wii zelf.
    TG
      Redactie Frontpage donderdag 17 april 2008 @ 20:35:24 #24
    3926 crew  Djeez
    pi_58120734
    quote:
    Op donderdag 17 april 2008 20:24 schreef Urotchy het volgende:
    Ik heb hem alweer een tijdje geleden besteld. Ik hoop bij de eerste order te zitten want dit wordt weer net zo moeilijk te krijgen als mario kart wii en de wii zelf.
    Ik heb hem enkele weken geleden besteld en betaald bij Bol.com. Hoop maar dat hij volgende week binnenkomt!
    pi_58124065
    Ik zag hem vandaag liggen bij de lokale dixons (the box) Alleen nog maar te reserveren (waarom leggen ze hem dan in het schap ) Óf ze hadden hem niet óf ze willen hem niet geven, het board bedoel ik dan.. jammer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')