Ik vond dat het al wel tijd was om een topic hiervoor te openen. Aangezien dit spel natuurlijk gehypt moet worden. Ik heb mijn exemplaar maar alvast gereserveerd, en ik raad jullie ook aan om dat te doen. Ik denk dat ik ook maar vanaf 25 april een poging ga doen om weer op dieet te gaan. En daarbij ga ik kijken of WiiFit hierbij mee werkt. Het is leuke is dat ik dan elke week mijn gewicht of BMI kan posten. Ik heb er zin an.quote:Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.
Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.
Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.
Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.
Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen. Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt. Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!
Vanaf 25 April in de winkel voor ¤89,99
Bij de sportschool, waar ik vorige week voor de eerste keer was, bleek ik ook een slechte balans te hebben. Daar hebben ze ook een soort van Balanceboard, waar je op moet staan. Ohja, ik hoop dat de Wii Fit ook je gewrichten soepeler maakt, want ik blijk zo stijf als een plank!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef EvilMarc het volgende:
Hier op de sportschool krijgt iedereen sowieso een balans-test. Verbazend hoeveel mensen falen (ik haalde hem maar net). Maar ik verwacht dat dit wel helpt voor een betere houding. Verbazend hoeveel mensen simpelweg verkeerd staan dus teveel op één been leunen. Dit kan op den duur toch erg slecht voor je zijn.
Bovenstaande is dan ook de reden waarom ik hem aanschaf
Ik heb hem enkele weken geleden besteld en betaald bij Bol.com. Hoop maar dat hij volgende week binnenkomt!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:24 schreef Urotchy het volgende:
Ik heb hem alweer een tijdje geleden besteld. Ik hoop bij de eerste order te zitten want dit wordt weer net zo moeilijk te krijgen als mario kart wii en de wii zelf.
Waarom hebben ze het in reclames en op de site van Nintendo dan alleen over Wii Fit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Wii Fit komt trouwens in europa uit onder de naam Wii Fitness, maar dat ter zijde
Ik heb het een tijdje terug geprobeerd bij Nintendo en het is echt wel grappig en je kunt er ook echt wel spierpijn van krijgenIk vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft, je moet wel een flinke discipline hebben om dit elke dag even te doen.
Mijn preview en mening: Wii Fitness
Het was in eerste instantie Wii Fitness hier in Europa. Maar volgens mij hebben ze dat intussen inderdaad gewoon terug veranderd in Wii Fitquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het in reclames en op de site van Nintendo dan alleen over Wii Fit?
Dat is niet zo. Ze waren het eerst wel van plan, maar het is gewoon Wii Fit geblevenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Wii Fit komt trouwens in europa uit onder de naam Wii Fitness, maar dat ter zijde
Ik heb het een tijdje terug geprobeerd bij Nintendo en het is echt wel grappig en je kunt er ook echt wel spierpijn van krijgenIk vraag me alleen af hoe lang het leuk blijft, je moet wel een flinke discipline hebben om dit elke dag even te doen.
Mijn preview en mening: Wii Fitness
Dat is een promotie DVD hoesje, we hadden er ook eentje van MarioKartquote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zag hem vandaag liggen bij de lokale dixons (the box)Alleen nog maar te reserveren (waarom leggen ze hem dan in het schap
) Óf ze hadden hem niet óf ze willen hem niet geven, het board bedoel ik dan.. jammer
Duur? Je krijgt er wel een balance board bij.quote:
Nee, alleen in Japan nog. Amerika is eind mei aan de beurt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Duur? Je krijgt er wel een balance board bij.
Daar zullen in de toekomst nog wel meer spellen voor ontwikkeld worden
Maar ehh..die Wii Fit is in Japan en de VS toch allang uit?
In ieder geval: Eindelijk weer een gameconsole, die niet voortborduurt
op zijn oudere succes zonder substanciele innovatie te stoppen in een volgend produkt
qua gameplay. Dus geen nerd innovatie (betere graphics, grotere/ modernere opslagmedia)
en spellen, die allemaal op elkaar lijken
Ach, nintendo addons zijn 99% van de keren gemaakt voor enkele spellen. Warioware twisted had een gyro. Een gek japans ds spelletje heeft een muiscontroller, ds had een thumbstrap, etc.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daar zullen in de toekomst nog wel meer spellen voor ontwikkeld worden
Dat dachten mensen ook over de Wii zelf maar dat is nog steeds niet zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef koei het volgende:
Nouja, over een paar maanden heb ik wel geld en is hij vast wel weer goed verkrijgbaar!
Er zijn al minstens 10 spellen voor in ontwikkeling hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach, nintendo addons zijn 99% van de keren gemaakt voor enkele spellen. Warioware twisted had een gyro. Een gek japans ds spelletje heeft een muiscontroller, ds had een thumbstrap, etc.
Het ballance board kan je weinig mee doen anders dan als een beetje balanceren. Verwacht niet echt veel meerHadden ze een keer laten zien in on the spot.
Absoluut. En men zal ze kopen. Ze brengen ook hoofdrekengames op de markt voor veel te veel geld en die staan ook continu bovenaan de chartsquote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn al minstens 10 spellen voor in ontwikkeling hoor
Vind jij.quote:Op maandag 21 april 2008 13:56 schreef disjfa het volgende:
Het voegt alleen 0 toe aan de gameslibrary voor de gamers
Nintendo geeft toch zelf toe de non-gamer te willen raken met non-gamesquote:
Ik weet niet hoe de leveringen zijn, maar ik raad je aan om hem te reserverenquote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik hem woensdag gewoon ff op kan halen in de winkel zonder pre order?
komt hij woensdag dan al?? ik dacht vrijdag!quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik hem woensdag gewoon ff op kan halen in de winkel zonder pre order?
Vrijdag, maar de meeste winkels krijgen hem woensdag al binnen, hoeft niet te betekenen dat tie woensdag al in de verkoop gaat, aangezien Nintendo ook kan verbieden om de game voor vrijdag te verkopen. Dat was met MarioKart ook zo, tenminste, die mocht pas op donderdag in de winkel....quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
komt hij woensdag dan al?? ik dacht vrijdag!
ah okequote:Op maandag 21 april 2008 20:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vrijdag, maar de meeste winkels krijgen hem woensdag al binnen, hoeft niet te betekenen dat tie woensdag al in de verkoop gaat, aangezien Nintendo ook kan verbieden om de game voor vrijdag te verkopen. Dat was met MarioKart ook zo, tenminste, die mocht pas op donderdag in de winkel....
"t Apparaat is groter dan ik had verwacht, de doos zal iets groter zijn dan de Wii verwacht ik. Maar je kunt het wel op de fiets vervoeren hoorquote:Op maandag 21 april 2008 20:20 schreef Naamah het volgende:
Wat is het formaat van dat ding eigenlijk? Of beter: stel dát ik 'm ergens in een winkel vind, is het dan een beetje handig mee te nemen op de fiets? Of is het groot, zwaar en onhandelbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |