Eerdere topicsquote:Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.
Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.
Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.
Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.
Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.
Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.
Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.
Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!
Vanaf 25 April in de winkel voor ¤89,99
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:37 schreef Tamaartje het volgende:
Weet iemand de niveaus van Wii Fit?
Ik weet Beginner en Advanced maar welke komen er daarna nog?
Wil een Wiki aanmaken waar we de highscores in kunnen zetten, lijkt me leukmaar moet dan wel weten welke niveaus er zijn, kan het niet vinden
Spierpijn komt altijd pas een dag laterquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:43 schreef Kokstra het volgende:
Heb gistermiddag een paar van die spieroefeningen gedaan, hele dag nergens last van, nu werd ik vanmorgen wakker en heb overal spierpijn, da's best gemeen
Geen idee, nog nergens zo ver gekomen geloof ik...quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand die weet wat er na Advanced komt?
Expert misschien?
Volgens mij Professional?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand die weet wat er na Advanced komt?
Expert misschien?
Ik ook niet, maar ik heb er weinig last van: hij vraagt me telkens of ik niet vaak val! Nooit, natuurlijk. Misschien komt het doordat mijn ene been ietsje langer dan het andere: dat hebben veel mensen en daar merk je eigenlijk niets van en ik wist het pas sinds een arts het tegen me zei.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:39 schreef pleeborstel het volgende:
OMG, ik ben zo totaal NIET in balans..
Kan niet iemand even heeeeel erg z'n best gaan doen op een spelletjes? Ik meld me hier bij deze voor af, heb meer zin in lui in de zon zittenquote:
Ik had over de 300 in advanced modequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:57 schreef Ninedarts het volgende:
Bij ballen kopen heb ik nu 212 punten............ en jullie???
ben bezig met een wii fit wikiquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef Tweek het volgende:
Mijn record bij skien beginner is nu 21.98, iemand beter?
Volgens mij ben ik nog niet onder de minuut gekomen,ik mis zowat alle poortjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef Tweek het volgende:
Hoi Tamara,quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef Tamaartje het volgende:
Wii Fit Scores: Voeg je scores toe als je bij de top 3 hoort!
Wii Fit Wiki
Net gemaakt (ben er niet zo goed in dus ben blij dat het gelukt is)
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag!
En ik weet dus niet of er nog iets na Advanced komt, maar zodra iemand daar is, dan hoor ik dat graag en dan zal ik die optie ook toevoegen (of je kunt het zelf toevoegen als je weet hoe het moet)
bij Super Hoola heb je eerst 3 minuten en daarna speelde ik 6 minuten vrij
3 minuten hoort dan onder *beginner* en 6 minuten onder *advanced*
Als je op 'bewerken' (rechts) klikt dan kun je jezelf toevoegen op het onderdeel wat je wil.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:22 schreef -Mariska- het volgende:
[..]
Hoi Tamara,
Ik heb me aangemeld op je wiki maar ..... hoe kan ik mijn score invullen ??
Groetjes
Je moet met blote voeten erop staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:25 schreef McGilles het volgende:
Is het de bedoeling om met je blote voeten op dat ding te gaan staan of kan het best met je schoenen aan?
Dat is jammer, aangezien ik zelf van die irritante zooltjes heb in m'n schoenen omdat ik anders totaal niet stabiel sta.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je moet met blote voeten erop staan
Alleen met joggen kun je je schoenen aan houden bijv omdat je dan met de wii mote speelt
Ik heb zelf ook zooltjes in mn schoenenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is jammer, aangezien ik zelf van die irritante zooltjes heb in m'n schoenen omdat ik anders totaal niet stabiel sta.
Is dat ding trouwens bestand tegen een groot gewicht? Ongeveer 110kg?
Dan vind ik het misschien wel leuk om aan te schaffen. Was bang om dat ding kapot te springen, ben ik uiterst goed inquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zooltjes in mn schoenenmaar toch had ik wel goede balans op het board, dus wie weet!
Het board is gemaakt voor personen tot 150 kilo, dus 110 moet die zeker aankunnen, het is echt een stevig ding
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan vind ik het misschien wel leuk om aan te schaffen. Was bang om dat ding kapot te springen, ben ik uiterst goed in
Ja, en het worden er waarschijnlijk alleen maar meerquote:
Hi,quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als je op 'bewerken' (rechts) klikt dan kun je jezelf toevoegen op het onderdeel wat je wil.
Je ziet dan een wit scherm met allemaal codes.
Nu staat er achter de meeste 1 2 en 3 nog niets
Je vult daar gewoon je naam en score in.
Als het niet lukt mag je het ook gewoon hier neerzettendan zet ik het er voor je in
heb het gefixt hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:12 schreef -Mariska- het volgende:
[..]
Hi,
Ik heb wat ingevuld, maar denk dat ik iets verkeerd heb gedaan .... jouw naam is ineens een stuk naar rechts opgeschoven ....
Kun je dit nog fixen ?
Thanks!
Thanks :-)quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
heb het gefixt hoor
Maar had je nu 3 of 4 dingen toegevoegd?
Want dacht 4 maar zie er nog maar 3 dus misschien dat ik per ongeluk 1 ding heb gewist
Gewoon bij Dixonsquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de Wii fit nog ergens te verkrijgen of is het weer net zo hopeloos als met de wii zelf?
Ook bij media markt heb je nog wel kans denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de Wii fit nog ergens te verkrijgen of is het weer net zo hopeloos als met de wii zelf?
In Utrecht was alles pleite helaasquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ook bij media markt heb je nog wel kans denk ik
Leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:08 schreef Kazango het volgende:
Iemand al aan het vrij steppen? Even tien minuten en je tong ligt op je balance boardHeb het laatste balance game open gespeeld maar da's niks, soort zen gedoe. Je moet stil zitten en verder niks.
Ik ben gegaan van 20 naar 30 naar 20 in 2 dagen, weet nou niet of ik goed of slecht bezig benquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:17 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het vandaag ook ff gespeeld. Ik ben 28, en schrok dat mijn Wii Fitleeftijd 40 was. Maar na een uurtje gamen was het nog maar 31, al een stuk beter dus. Mooi gedaan, morgen weer verder oefenen!
wow 895quote:Op zondag 27 april 2008 00:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net even een uurtje gespeeld en het is nog best vermoeiend zeg.![]()
Vooral dat Super Hula Hoop, ik had net 895 en was best moe daarna.
Het is wel leuk allemaal in ieder geval, ben benieuwd of ik ook echt resultaten ga zien.
Holy shit, dat is snelquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:16 schreef Tweek het volgende:
Zelfdequote:Op zondag 27 april 2008 09:39 schreef postmortum het volgende:
mijn spieren wat doe jehelemaal stijf door dat kutding
kunnen we ninentdo gaan aanklagen?quote:Op zondag 27 april 2008 09:59 schreef Naamah het volgende:
[..]
ZelfdeMijn hele rug is helemaal stijf... Nou kan het ook komen doordat ik vrij lang in een rare houding op de grond in de zon heb gezeten óf doordat ik in een rare houding nogal lang Mario Galaxy heb gespeeld (ik ben echt zo slecht in normaal zitten), maar ik denk toch dat de WiiFit de schuldige is!
moet je niet zoveel rukkenquote:
4-4-2008 besteld bij BOl.com netjes op tijd vrijdagmiddag de 25e in huis, zoals belooft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:45 schreef Djeez het volgende:
Weet iemand of hij nog ergens te krijgen is? Bol.com denkt dat de mijne pas dinsdag wordt geleverd, en anders pas maandag over een week. Duurt mij veel te lang, Bol.com naait de klanten!
Ik heb hem gistermiddag ontvangen. Ik denk dat ik mijn tv achter het raam zet, en buiten ga Wii Fitten. Ik hoop alleen dat buiten mijn vrouw om niemand me ziet...quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef BattleX het volgende:
[..]
4-4-2008 besteld bij BOl.com netjes op tijd vrijdagmiddag de 25e in huis, zoals belooft.
Sterker nog, ik kreeg woensdag een mailtje dat ie ipv 95 euro, 90 euro zou gaan kosten, en donderdag netjes een mailtje dat ie op de post zat, en dat ik eventueel rekening mee moest houden dat de postbodes in Amsterdam e.o. staakten.
Betere service kan volgens mij niet.
Neuh, dat is niet zo, het draait niet alleen om het "afvallen" maar ook om de juiste balans, om overbelasting van je benen te verkomen. Ook maakt het je meer bewust van je lichaam.quote:Op zondag 27 april 2008 12:41 schreef McGilles het volgende:
Dit product lijkt me bij nader inzien wel leuk voor mensen die niet/weinig sporten. Zelf sport ik 4x in de week dus dan lijkt me dit totaal overbodig en geen toegevoegde waarde hebben. Leuk zal het in het begin wel zijn, maar net als Wii Sports denk ik dat het na een maandje of 2 stof zal gaan happen.
Leuk dat je je ook toegevoegd hebtquote:Op zondag 27 april 2008 12:16 schreef Butterscotch het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd aan de wiki ^^
Nou nog ff alle scores noteren, wist alleen die jump out m'n hoofd lol
Heb ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 14:23 schreef -Mariska- het volgende:
Wow heb een beetje boel spierpijn in m'n kuiten :-)
Mijn zusje klaagde ook alquote:Op zondag 27 april 2008 14:23 schreef -Mariska- het volgende:
Wow heb een beetje boel spierpijn in m'n kuiten :-)
Ik heb vandaag eindelijk na veel oefenen de overkant gehaald,maar ben er wel achter dat mijn balans zwaar kut isquote:Op zondag 27 april 2008 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn zusje klaagde ook alMijn ouders en zusje kwamen vandaag op bezoek en ik heb ze ook aan de Wii Fit gezet en ze waren sceptisch, maar na een tijdje zeiden ze dat ze het toch wel voelden
Mijn vader heeft trouwens het touwlopen in één keer gehaald in anderhalve minuut!Ikzelf haal het niet eens
Waarom??quote:Op zondag 27 april 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Al die mensen hier die aan Wii Fit doen. Trek je sportschoenen aan en ga buiten lopen ofzo.
Omdat ik er niks van geloof dat je met Wii Fit een betere conditie krijgt dan met écht sporten.quote:
Dat zeggen we toch ook nietquote:Op zondag 27 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik er niks van geloof dat je met Wii Fit een betere conditie krijgt dan met écht sporten.
Nee dat zal wel niet , maar dat wordt toch ook helemaal nergens beweerd?quote:Op zondag 27 april 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik er niks van geloof dat je met Wii Fit een betere conditie krijgt dan met écht sporten.
Ik krijg dat opdrukken op een hand echt niet voor elkaarquote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook niet
Ik ben niet iemand die naar de sportschool gaat, en zo kom ik toch aan mn beweging, beter iets dan niets
En het is nog leuk ooken ik hoef de deur er niet voor uit
Net voor het eerst de bubble gedaan, pffffff 1105 meter gehaald, net voor het eindebalen!
Dat ga ik niet eens proberen denk ikquote:Op zondag 27 april 2008 16:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik krijg dat opdrukken op een hand echt niet voor elkaar
quote:Op zondag 27 april 2008 16:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik krijg dat opdrukken op een hand echt niet voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan 14x opdrukken op 1 arm, met mijn 107kgquote:Op zondag 27 april 2008 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens proberen denk ikkan het al niet op 2 handen
Ik heb net Penguin slide vrij gespeeld, wel leuk maar wel moeilijk!
Heb nog maar 75 punten gehaald..
Echt goed hoorquote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan 14x opdrukken op 1 arm, met mijn 107kg
Die bubble haal ik ook (nog steeds) niet ... zit nu op 1130 meter, dan is het nog een klein stukkie maar ik ga daar steeds af ....quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net voor het eerst de bubble gedaan, pffffff 1105 meter gehaald, net voor het eindebalen!
Vind je het goed als ik eerst even wat meer oefen enzo?quote:Op zondag 27 april 2008 17:02 schreef Tamaartje het volgende:
Zouden jullie hier jullie scores willen neerzetten??
Dan kan ik ze invoeren in de Fok Wiki van Wii Fit
Zo kunnen we zien wat de scores van anderen zijn en wat de top 3 is
Neequote:Op zondag 27 april 2008 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik eerst even wat meer oefen enzo?
Ik heb dat Zen nog niet vrij gespeeld dus zou het niet wetenquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef -Mariska- het volgende:
Wat is nou precies het doel van dat ZEN-gebeuren ??
Zit ik 72 sec muisje stil komt er een vlinder door het beeld en dan ben ik af .... vaaaaag spel
Ben eindelijk met skien niet meer on-gebalanceerd !!!! :-)
er staan er nog een aantal te koop op marktplaatsquote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werd zeer meewarig aangekeken in de Dixons toen ik vroeg of ze nog Wii Fit hadden
Dinsdag maar ff weer kijken!
Ja kan ik me helemaal voorstellenquote:Op zondag 27 april 2008 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wacht wel ff, zo dringend is het nou ook weer niet. Verder weiger ik geld te geven aan van die handelaartjes op marktplaats.
Lolquote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef IV_Xample het volgende:
jemig
nu al op marktplaats
hebben ze die weer grof opgekocht om er een slaatje uit te slaan? of kwamen ze erachter dat je niet meer dan 150 kg mocht wegen
hahahahahaha
Bij dat zen gedoe moet je idd zo stil mogelijk zitten en je niet laten afleiden door die voetstappen A la spookhuis en vlinders die lekker rond fladderen om je af te leiden. Haalde btw net bij long joggen 194% vet burn! Dus meer dan 100%quote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef -Mariska- het volgende:
Wat is nou precies het doel van dat ZEN-gebeuren ??
Zit ik 72 sec muisje stil komt er een vlinder door het beeld en dan ben ik af .... vaaaaag spel
Ben eindelijk met skien niet meer on-gebalanceerd !!!! :-)
Nou ik loop al een tijdje en weet dat je niet echt afvalt van hardlopen. Maar omdat je rond die 60% van je vermogen moet gaan rennen op de plaatsquote:Op zondag 27 april 2008 18:27 schreef McGilles het volgende:
1 kilo eraf is 9000kcal, dat is aardig lang rennen.Maar als je het puur relatief bedoelt dan is het wel waar.
Bubble balance bestaat nietquote:Op zondag 27 april 2008 20:32 schreef linebear het volgende:
En hoe frustrerend is het om bij Bubble balance advance net te knappen voor de finish
Balance Bubble bestaat wel, waarschijnlijk heb je deze nog niet vrij gespeeld.quote:
Ja het is écht zwaar, ik voel het alleen heel erg in mijn zij buikspieren (heet dat zo?quote:Op zondag 27 april 2008 22:48 schreef texelonia het volgende:
Ik wou net komen vertellen hoe dodelijk vermoeiend Super Hula is
Na ronde 1 had ik bijna 400 punten maar was ik kapot dat ik ronde 2 niet eens afgemaakt hebHad toch 406 punten wat ik best netjes vond (was toch 2 sterren terwijl ik maar 1 ronde had gedaan!) maar vergeleken jou stelt het niks voor
Misschien dat ik het over een tijdje beter volhou als ik het vaker heb gedaan
Helaas heeft volgens mij niemand dat nog kunnen ontdekkenquote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een manier je highscores op een rijtje te zien van de verschillende onderdelen? Dus zonder ze eerst te hoeven spelen...
Oh ik had vandaag wel al beetje spierpijn in m'n benen en ik vermoed dat dat al door het Hula Hoopen kwamquote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het is écht zwaar, ik voel het alleen heel erg in mijn zij buikspieren (heet dat zo?)
Veel oefenen helpt echt wel ja
Komt dat niet gewoon omdat je dan al moe bent van het rechtsom en je dan nog aan linksom moet beginnen?quote:Op zondag 27 april 2008 22:58 schreef Djeez het volgende:
Met de SuperHoola kan ik veel beter rechtom dan linksom draaien. Ik had een totaal van zo'n 600 nog wat, waarvan ruim 400 voor rekening komen van rechtsom. Linksom is veel moeilijker...
Damn, ik doe daar echt twee keer zo lang overquote:Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb nu wel 0.29.76 bij Ski Slalom in Advanced, mijn eerste 4 sterren
Oefening baart kunstquote:Op zondag 27 april 2008 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Damn, ik doe daar echt twee keer zo lang over
Oh goddank, ik voelde me echt rete slechtquote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef texelonia het volgende:
OMG ik ben echt blond geloof ik
Die melding over Advanced was (natuurlijk) alleen dat ik die unlocked had maar had dat (natuurlijk) zelf in moeten stellen. Die tijd is dus op Beginner
maar nog steeds best goed toch?
Dit lijkt me heel sterk want als ik de tijd neem die ik nodig heb om beneden te komen is dat net even boven de 30 sec, 30.70 om precies te zijn en dat is één lijn naar beneden zonder naar de poortjes te kijken. Dit is op snelheid van 70 km/u konstant in het blauwe gedeelte wat je snelheid geeft!quote:Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef texelonia het volgende:
Ik heb nu wel 0.29.76 bij Ski Slalom in Advanced, mijn eerste 4 sterren
Het gaat dan ook over de beginner slalomquote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef Kazango het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk want als ik de tijd neem die ik nodig heb om beneden te komen is dat net even boven de 30 sec, 30.70 om precies te zijn en dat is één lijn naar beneden zonder naar de poortjes te kijken. Dit is op snelheid van 70 km/u konstant in het blauwe gedeelte wat je snelheid geeft!
er staat advanced, toch?quote:Op maandag 28 april 2008 00:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over de beginner slalom
Als je die minuten lekker snel wil verdienen moet je even bij Yoga kijken, sommige maken geen gebruik van het balance board en kan je een oefening doen terwijl je gewoon achter je PC zit. Er geen score maar wel minutenquote:Op maandag 28 april 2008 00:46 schreef RawneZZ het volgende:
wat ik trouwens wel irritant vind aan Wii Fit is dat je de onderdelen moet afmaken omdat je anders je minuten niet krijgt. Bij skiën is het gewoon een hopeloze zaak als je één poortje mist en kan je beter overnieuw beginnen, dus als je tien keer overnieuw begint, het 1x uitracet, dan krijg je maar 1 minuut erbij.
Dan vertellen wij wel de komende 2 weken wat je allemaal misquote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[tvp]
Zaterdag gehaald, maar hij's voor m'n verjaardag over 2,5week. Nog even geduld dus...![]()
[/tvp]
Niet stoppen maar rustiger aan doen, je kuiten moeten wennen aan hetgeen wat je nu doet. Gewoon even de oefeningen doen maar niet top tien plek. Je zal merken dat je sneller hersteld.quote:Op maandag 28 april 2008 08:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik leg hem even een paar dagen aan de kant denk ik,heb zoveel spierpijn in mijn kuiten dat ik niet eens normaal de trap op en af kan lopen![]()
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoorquote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[tvp]
Zaterdag gehaald, maar hij's voor m'n verjaardag over 2,5week. Nog even geduld dus...![]()
[/tvp]
Voor mij ook, alleen was ik ook nog op de release-date ervan jarig.quote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Advanced 64quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wat er na super advanced komt
Yup, dat is het enige gemis, een daadwerkelijk trainingsprogramma.quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef depax het volgende:
een ding mis ik wel een trainsprogramma dat je wordt aangeraden per dag/week
ipv die combo's van oefeningen die je zelf maar moet onthouden.
erg jammer nintendo
Haha, daar kom ik niet mee wegquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Voor mij was het ook een verjaardagscadeautje voor over 2 weken, maar mooi dat ik hem nu al gebruik hoor![]()
Waar?? Hier is niks te krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
Klein dorpje in Zuid-Oost Brabant. Bij Intertoys hadden ze er inderdaad geen meer, maar bij de MusicStore ernaast nog wel. Ik kom daar normaal nooit omdat ze er altijd keihard Frans Bauer en dergelijke draaien, maar nood breekt wetquote:
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ook maar een gekocht, net aangemeld enzo, ben volgens Wii Fit acht jaar jonger dan in werkelijkheidstraks maar eens aan de training beginnen.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, er zit een max aan die Wii Fit Age he...
Je moet het eerst unlocken.quote:Op maandag 28 april 2008 22:12 schreef Naamah het volgende:
Onder welke categorie valt dat boksen?? Ik kan het maar niet vinden...
Er komen binennkort een soort dopjes op de markt ofzo die speciaal voor het balance board met tapijt zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over de balanced board..
Hoe zit dat met de stabiliteit en tapijt? Weegschalen kunnen daar bijvoorbeeld niet tegen en reageren anders (ja, ligt echt aan de tapijt.. ik weeg echt geen 38 KG), maar hoe gaat deze board er mee om? Heb in mijn nieuwe woning geen laminaat gelegd namelijk
Ik heb een stuk MDF gezaagd op formaat ballance board, presies de vorm en dat werkt hier goed. Ik moet wel zeggen dat ik geen hoogpolig tapijt heb.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over de balanced board..
Hoe zit dat met de stabiliteit en tapijt? Weegschalen kunnen daar bijvoorbeeld niet tegen en reageren anders (ja, ligt echt aan de tapijt.. ik weeg echt geen 38 KG), maar hoe gaat deze board er mee om? Heb in mijn nieuwe woning geen laminaat gelegd namelijk
Ik heb 150% gehaald op long distancequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
de truc met hardlopen is dat je heel regelmatig rent. Je kunt wel versnellen, maar dan wel geleidelijk aan en je uiteindelijke ritme vasthouden. Dan kun je zelfs boven de 100% scoren. Je kunt de remote ook gewoon in je hand houden, maar dan moet je niet teveel met je armen gaan zwaaien natuurlijk
Ik heb met Wiimote in broekzak 160% gehaald!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
de truc met hardlopen is dat je heel regelmatig rent. Je kunt wel versnellen, maar dan wel geleidelijk aan en je uiteindelijke ritme vasthouden. Dan kun je zelfs boven de 100% scoren. Je kunt de remote ook gewoon in je hand houden, maar dan moet je niet teveel met je armen gaan zwaaien natuurlijk
netjes gedaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:02 schreef Kazango het volgende:
Hier wat plaatjes van mijn oplossing met tapijt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij komt nog dat het ietsje hoger is en meer energie kost dus meer vet burnnnn
Ben je in te huren?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:02 schreef Kazango het volgende:
Hier wat plaatjes van mijn oplossing met tapijt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij komt nog dat het ietsje hoger is en meer energie kost dus meer vet burnnnn
Ok ik ben ook (eindelijk) overtuigd. Volkomen offtopic maar waar (en in welke volgorde) is het handigste in Utrecht? Net hier komen wonen enzo, op het moment kom ik niet verder dan: Media Markt -> E-Plaza -> Bart Smit (HC) -> Dixons (Op het vredenburg).quote:Op donderdag 24 april 2008 11:52 schreef Naamah het volgende:
Mjah.. vanaf vanmiddag (=12 uur) werd er hier ergens in het topic gezegd, dus ga zo maar even een rondje winkels doen hier in Utrecht
Da's precies wat ik heb gedaan op zoek naar mijn Wii Fitquote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Ok ik ben ook (eindelijk) overtuigd. Volkomen offtopic maar waar (en in welke volgorde) is het handigste in Utrecht? Net hier komen wonen enzo, op het moment kom ik niet verder dan: Media Markt -> E-Plaza -> Bart Smit (HC) -> Dixons (Op het vredenburg).
Dat wordt even een plattegrond opzoeken, in ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
Da's precies wat ik heb gedaan op zoek naar mijn Wii FitDoe na de Bart-Smit nog even de Dixons boven in de V&D. Dan die op Vredenburg. Dan de Intertoys in De Planeet (waar ook de Kijkshop zit, tussen de Kruivat en de AH to go), dan misschien nog Free Record Shop op de Oude Gracht en Van Leest misschien.
Ik sluit mij hier bij aan...quote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef depax het volgende:
Ik ga het nu elke dag doen ( als ik tijd heb) en mooiste is ook nog ik amuseer me erbij en kost geen extra geld ....
Ik ben tevreden
Precies dat vroeg ik me al af: waarom scoor ik daar zo laag? Daarom dus. Ook versnel ik soms per ongeluk doordat ik met de remote wat teveel beweeg: inens schiet mijn mii dan vooruitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
als je free stepping doet kan je het tempo opvoerenquote:Op donderdag 1 mei 2008 08:06 schreef IV_Xample het volgende:
ik ga telkens te snel met de step aerobic spelletjes
heb vroeger echt in sportschool gestept en daar lag de snelheid wat hoger, dat maakt het nu wat moeilijker...hahahaha..
wat ik soms doe is even naar de ijskast lopen ofzo hij registreerd de stappen toch als je in de buurt bent.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
Ik zou dat joggen nog even uitzoeken. Wat ik van mezelf merk is dat ik heel erg op m'n tenen lopen en dat is eigenlijk een soort belasting die je niet wil voor langere tijd. Het is niet voor niets dat hardlopers nooit op hun tenen lopen, de paar hardlopers die dat wel doen kregen er echt veel last van later. Plus natuurlijk dat je bij echt hardlopen een voorwaartse beweging hebt waardoor de klappen wat minder hard zijn.
Ik heb met joggen wel 109% gehaald ofzoWat is eigenlijk precies de bedoeling met het schansspringen? Waar moet het balletje zijn na de afsprong?
free step kan je gewoon de snelheid hoger door pijltje omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Tof, vandaag weer heerlijk gestept en gerythem boxed, Ritme boxen is echt tof, alleen bij advance worden de patronen wel steeds moeilijker om te onthouden, tijd voor wat meer DS brain training denk ikIk heb nu trouwens Steps, Step Plus en free Step, komt er nog iets waarbij de snelheid iets hoger licht? Me zus die vertelde mij namelijk dat de steps niks voorstelt. De snelheid ligt veelste laag. Ik wil trouwens nog wel van die verhogings stukjes, dan werkt het steps nog wat beter
als je op het pijltje omhoog drukt kun je sneller gaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:15 schreef IV_Xample het volgende:
bij free step kan je toch niet veel harder steppen of heb je daarin ook nog advanced?
want die 10 minuten is ook nog redelijk langzaam qua tempo vind ik....
Nee volgens mij is dat er gewoon nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef texelonia het volgende:
Is er bij Steps wel een Advanced en Super Advanced trouwens? Je ziet namelijk helemaal niet zo'n keuze menuutje waarvan de Advanced nog unlocked moet worden als je begint.... En bij bijv. Ski Jump volgens mij ook niet.
Ja maar Free Steps vind ik wat saai....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat er gewoon niet
Bij Free Steps heb je wel 10 20 en 30 min natuurlijk
ja is ook wel saai, hoewel als je wil kun je natuurlijk zelf iets anders doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar Free Steps vind ik wat saai....
Tjah, je bent toch bezig om meer calorieën te verbranden terwijl je aan je conditie werkt...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef CherryLips het volgende:
serieus, ik dacht dat het spel alleen bedoeld was om wat conditie op te bouwen, niet om echt mee af te vallen.
Ja, de Wii lag sinds Mario Galaxy maanden stof te happen. Sinds Wii Fit, Mario Kart en Super Smash Bros Brawl ben ik er weer volop mee bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Fit is trouwens niet alleen goed voor mij, maar ook voor m'n Wii! Sinds de release staat de Wii weer elke dag aan (m.u.v. Koninginnedag) en ze vindt het heerlijk!
Als 1 van je buren de gordijnen dicht heeft an weet je voldoendequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef koei het volgende:
Als het goed is is hij vandaag bezorgd bij mijn buurvrouw!
En hopelijk was mijn buurvrouw thuis en hebben ze hem niet bij mijn gekke buurman een aantal huizen verderop afgeleverd
Ehh... toch knap van ze dat ze de levertijden van Nintendo kunnen raden? Het schijnt dat Nintendo daar altijd maar laconiek mee is. Altijd maar afwachten of er iets binnenkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef nanana het volgende:
Ik hoop hem zo snel mogelijk te hebben (en daarbij de WII ook, want die had ik ook nog niet!).
Afgelopen woensdag bij Neckermann besteld, stond de WII op direct leverbaar, eenmaal in winkelwagentje en besteld stond ie op 2 weken....grrrmmmbbblll.....vandaag met neckermann gebeld en als het goed is staat het ook echt op die 2 weken en worden dat dan niet 2 maanden ofzo!
toch overstag gegaan nadat ik afgelopen weekend bij mijn broer ge'wii'd heb. vooral wii fit vond ik erg leuk (mario kart kon ik echt niets van). met schansspringen had ik 328m (verste sprong was 182m), die pinguin haad 84 punten op (stond meteen bovenaan bij mijn broer bij zowel schansspringen als pinguin visjesvangen) en hoelahoopen ging nog niet zo goed, maar daar wil ik op gaan oefenen zodra dat ding binnen is. yoga hebben we maar even gedaan, maar lijkt me ook erg fijn....kortom, ik kan dus niet wachten tot ie binnen is!
0.39.43quote:
op frs.nl staat de levertijd nog op 1 dagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar haalt iedereen die Wii Fits vandaan?Hier echt nergens meer te krijgen
In het slakkenuniversum zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op frs.nl staat de levertijd nog op 1 dag.
Ik vind het snowboarden makkelijker dan het skien. Maar ja, in Wii Fit stelt het niet veel voor, in het echt kan ik niet eens blijven staanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef Djeez het volgende:
Pinguin op de ijsschots is een tof evenwichtspel! Truc is gewoon om aan het einde bij de rode vis omhoog te wippen. Heb je die rooie, dna heb je gelijk 10 punten. NA 3 potjes had ik al meer dan 100 punten, easy job. Maar snowboarden is niks voor mij, veel te moeilijk!
Hmm, de gordijnen waren wel dicht...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als 1 van je buren de gordijnen dicht heeft an weet je voldoende
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, de gordijnen waren wel dicht...
Maar die zitten altijd dicht omdat anders iedereen zo je slaapkamer in kijkt. Ik heb er iig al een uurtje WiiFit opzitten. Omdat ik zo enorm goed was in hula hoopen heb ik zelfs het super hula hoop al vrijgespeeld! Blijkbaar hoef je daarvoor die ring maar vier rondjes te laten draaien, want verder kwam ik niet
Ik ben wel aan de overkant gekomen met het touwlopen en volgens mij heb ik morgen spierpijn van alle spieroefeningen
Ik heb de mijne gisteren gehaald bij De Bijenkorf, werd toevallig net in het schap gezet en de enige die zij hadden was dus na een minuut weer weg. Wist niet eens dat ze daar games verkochten zeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar haalt iedereen die Wii Fits vandaan?Hier echt nergens meer te krijgen
Ik heb 'm net ook bij de Bijenkorf vandaan (net de laatste), was eigenlijk een wanhoopspoging want had alle voor de hand liggende winkels al gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren gehaald bij De Bijenkorf, werd toevallig net in het schap gezet en de enige die zij hadden was dus na een minuut weer weg. Wist niet eens dat ze daar games verkochten zeg.![]()
Je moet er op letten dat je terwijl je naar beneden glijdt je balans op dat blauwe puntje zit... Het vakje kleurt dan geel en dat zorgt ervoor dat je harder naar beneden gaat met 92km/u ofzo. Vervolgens trek je je knieën recht wanneer dit aangegeven wordt en dan is het ook belangrijk dat je je balans houdt want dat is ook van invloed bij de sprong.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom ik met schansspringen de ene keer met gemak 101 meter haal en dan meteen erna onder volgens mij precies dezelfde omstandigheden maar 50 meter.
Dan doe je het toch beter dan mij, ik heb vandaag weer een aantal pogingen, maar mijn record van vier rondjes heb ik nog niet kunnen verbrekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hoela hoop is echt rampzalig bij mij, ook in irl maar goed.Sta ik daar als een wezenloze de 'hoelahoep' beweging te maken (poging tot
) maar die hoepel gaat er maar niet harder door, één 'lapse of concentration' en de hoepel zit al op mijn enkels. Linksom gaat beter dan rechtsom maar dan nog praten wij over minder dan 50 rondjes.
Ach, ik hoop gewoon dat ik hem spoedig heb. vandaag staat de wii console weer op direct leverbaar bij neckermann.........gister stond ie nog op 2 weken. of ze gebruiken het als lokkertje, of ze hebben daadwerkelijk genoeg binnen en dan heb ik hem als het goed is spoedig binnen (ik hoop natuurlijk op het laatste....dat snap je welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:14 schreef krazny het volgende:
[..]
Ehh... toch knap van ze dat ze de levertijden van Nintendo kunnen raden? Het schijnt dat Nintendo daar altijd maar laconiek mee is. Altijd maar afwachten of er iets binnenkomt.
Misschien toch binnenkort die WiiFit maar halen. Ziet er stiekem wel geinig uit. :p
Dat hoolahoopen snap ik ook geen zak van. Ik kom niet verder dan 70 rondjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan mij, ik heb vandaag weer een aantal pogingen, maar mijn record van vier rondjes heb ik nog niet kunnen verbreken
Schansspringen ging wel goed, ik had een sprong van 150 meter. Alleen een beetje jammer dat ik bij de tweede sprong een beetje meesprong waardoor die niet meetelde
Als het tussen de 0,5 en 1,5 schommelt, dan kan het liggen aan welke kleren je aan hebt, of je gepoept hebt of niet of je net een grote diner of lunch achter de kiezen hebt ect.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Domme, m'n gewicht blijft nu schommelen, dan weer er bij, dan weer er aanMaargoed, zal wel door de verschillende momenten van de dag dat ik het spel gespeeld heb. Ofzo.
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
Heb je al geprobeert om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpen
Typo, geprobeert vs geprobeerdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:48 schreef Liquidootje het volgende:
het was een goede opmerking, maar om het nu nog een keer te quoten
Ik denk dat sommige mensen zich iets teveel blind staren op de cijfertjes. Op zich goed als je een halve kilo kwijt bent geraakt, maar als je net voor het Wii-Fitten hebt gescheten...quote:Op zondag 4 mei 2008 09:17 schreef Liquidootje het volgende:
Voelen jullie je serieus fitter door die oefeningen? Of was er van te voren gewoon heel weinig beweging?
Het idee van het joggen is juist dat je op je plek blijft staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
Het joggen heb ik nog niet helemaal door, maar onze woonkamer is ook niet zo handig om te joggen... effe wat op verzinnen nog.
maar uiteindelijk zijn geld wel waardquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Wil WiiFit wel kopen maar het kost best wel duur
Het is goedkoper dan elke maand 60 euro voor de sportschool dokken waar ik nooit kwamquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Dit is het Wii Fit topic, gaat over Wii Fitquote:Op zondag 4 mei 2008 11:23 schreef Slappy het volgende:
Werkt Super Mario world (Snes Mario toch?)van Vc goed op Cube controller?
Op die dingen wordt nu al dik gespeculeerd, kleine kans dat je hem de komende weken voor een prikkie op de kop kan tikken... Tweedehands of niet, volgens mij kan je daar ook nog wel wat uitslepen als je hem op ebay zou zetten, op zijn minst haal je je geld eruit... Als er zotten zijn die 150 euroquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |