Myth Makersquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben met mario kart gestopt, ik speel nu dit!
[ afbeelding ]
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:02 schreef depax het volgende:
damn,
nog iemand het gevoel dat je bij de wii launch had en nu met wachten op wiifit.
Ik wil geen filmpjes meer zien. Duurt nog zolang. Hopelijk verstuurd dimplus hem optijd ( dus voor vrijdag).
Ja maar het is het " Wii Fit Board" ! Minstens even groot als de Wiiquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal nietTis Wii Fit, geen spannende, grote game of nwe console
FOK! softwarequote:Op zaterdag 19 april 2008 10:40 schreef Djeez het volgende:
Hé, waarom stond deze gisteren niet in de index?
't Is wel de belangrijkste Wii-release tot nu toe... Als het echt zo'n ongelooflijke verkoopknaller wordt als ze voorspellen zou dit wel eens de nummer 1 positie van Nintendo voor deze consolegeneratie definitief kunnen vastleggen. Dan is de race gelopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal nietTis Wii Fit, geen spannende, grote game of nwe console
Precies, zolang je maar een beetje discipline hebt word je vanzelf fitter. Maar voor degenen voor wie het niet zo makkelijk is en de stap te groot is om naar de sportschool te gaan, is het mooi om bij Wii Fit dagelijks je voortgang te bekijken, handig om feedback te krijgen van de trainer en zijn er ook nog verschillende minigames en dat maakt het bewegen kennelijk net iets laagdrempeliger en leuker. En als je daarna niet gelijk met een zak chips op de bank ploft werkt het kennelijk nog echt ook.quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap die Wii Fit hype niet. Opdrukken wordt echt niet leuker of makkelijker door een balance board...
Ik zou zeggen Kart. Grotere online gameplay en gevarieerder.quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef speknek het volgende:
Mario Kart of Smash Bros? Ik vind het maar een moeilijke keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |