Myth Makersquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben met mario kart gestopt, ik speel nu dit!
[ afbeelding ]
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:02 schreef depax het volgende:
damn,
nog iemand het gevoel dat je bij de wii launch had en nu met wachten op wiifit.
Ik wil geen filmpjes meer zien. Duurt nog zolang. Hopelijk verstuurd dimplus hem optijd ( dus voor vrijdag).
Ja maar het is het " Wii Fit Board" ! Minstens even groot als de Wiiquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal nietTis Wii Fit, geen spannende, grote game of nwe console
FOK! softwarequote:Op zaterdag 19 april 2008 10:40 schreef Djeez het volgende:
Hé, waarom stond deze gisteren niet in de index?
't Is wel de belangrijkste Wii-release tot nu toe... Als het echt zo'n ongelooflijke verkoopknaller wordt als ze voorspellen zou dit wel eens de nummer 1 positie van Nintendo voor deze consolegeneratie definitief kunnen vastleggen. Dan is de race gelopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal nietTis Wii Fit, geen spannende, grote game of nwe console
Precies, zolang je maar een beetje discipline hebt word je vanzelf fitter. Maar voor degenen voor wie het niet zo makkelijk is en de stap te groot is om naar de sportschool te gaan, is het mooi om bij Wii Fit dagelijks je voortgang te bekijken, handig om feedback te krijgen van de trainer en zijn er ook nog verschillende minigames en dat maakt het bewegen kennelijk net iets laagdrempeliger en leuker. En als je daarna niet gelijk met een zak chips op de bank ploft werkt het kennelijk nog echt ook.quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap die Wii Fit hype niet. Opdrukken wordt echt niet leuker of makkelijker door een balance board...
Ik zou zeggen Kart. Grotere online gameplay en gevarieerder.quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef speknek het volgende:
Mario Kart of Smash Bros? Ik vind het maar een moeilijke keuze.
Ik zou voor Smash gaan omdat ik Mario kart een makkelijke port vind waar smash echt vernieuwt.quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef speknek het volgende:
Allebeiquote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef speknek het volgende:
SSBB, gewoon omdat er in die game zoveel meer valt te doen dan in Mario Kart.quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef speknek het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou voor Smash gaan omdat ik Mario kart een makkelijke port vind waar smash echt vernieuwt.
Nee, ik zou geen van beide aanradenquote:
Ja, meer dan ik had verwacht zelfsquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind jij Mario Kart Wii dan wel drastisch veranderd tov Double Dash?
Het besturen volgens de nieuwe manier vind ik waardeloos werken, trucjes werken de helft van tijd niet, sowieso trucjesquote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel mij eens waarom MK verneukt is dan?
Button-smashenquote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Smash, euh, alleen de online modi en euh, Sonic?
Daar had ik de kans nog niet voor, maar wat is er dan zo "wii" aan? Dan speel je gewoon op de klassieke manier. Lekker extreem vernieuwend...quote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
› Manier van besturen is prima als je Wiimote + Nunchuck gebruikt. Extra mogelijkheden is juist alleen maar goed aangezien iedereen een andere smaak/voorkeur heeft.
Het is een deel van MK.quote:› Balloon Battle heb ik nooit leuk gevonden, daar speel ik Mario Kart niet voor
Niet op deze extreme manier. Zo heb ik het nog nooit ondervonden in ieder geval. Het gaat niet om je kwaliteiten, het gaat erom hoeveel geluk je hebt. Je zou bij weze van spreke de laatste 30 seconden gewoon expres als 12e moeten rijden zodat je zeker weet dat je wint.quote:› Items zijn altijd al op die manier te gebruiken geweest. Zelfs op de SNES kon je met een ster van laatste naar eerste in een paar seconden. Dát is nou juist Mario Kart. Dat je die superitems niet krijgt als je eerste ligt lijkt me alleen maar logisch.
Vind ik niet.quote:› Mario Kart op de DS is overigens gelijkwaardig wat betreft items en balans in mijn ogen.
›Niet alles wat Wii is hoeft per se met Wiimote op Waggle gespeeld worden. De DS heeft toch ook niet verplicht overal touch functiesquote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar had ik de kans nog niet voor, maar wat is er dan zo "wii" aan? Dan speel je gewoon op de klassieke manier. Lekker extreem vernieuwend...
›Klopt, kan me ook wel voorstellen dat iemand daarin teleurgesteld was. Maar Balloon Battles zijn eigenlijk alleen op de SNES leuk geweest. N64 en Cube waren ook al niet tof.quote:Het is een deel van MK.
Dat is onzin, echt waarquote:Niet op deze extreme manier. Zo heb ik het nog nooit ondervonden in ieder geval. Het gaat niet om je kwaliteiten, het gaat erom hoeveel geluk je hebt. Je zou bij weze van spreke de laatste 30 seconden gewoon expres als 12e moeten rijden zodat je zeker weet dat je wint.
Ik welquote:[]
Vind ik niet.
De WiiWheel besturing. Die blijkbaar toch erg populair is bij de meeste mensen, aangezien ik veel mensen deze besturing zie gebruiken als ik online game. Ook werkt het gewoon heerlijk om via een "schud" met de Wiimote een truukje te doen. Ik heb de game met andere controllers gespeeld (Gamecube en Classic controller) en daar merkte ik bij dat het uitvoeren van de truukjes niet fijn werkte. Wat er ook "Wii" aan MarioKart Wii is, is dat het online gedeelte fantastisch werkt. Heerlijk. Ook merk ik dat de game daadwerkelijk weer de "Braintraining, WiiFit en Wiisports doelgroep aanspreekt" Dat is er Wii aan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar had ik de kans nog niet voor, maar wat is er dan zo "wii" aan? Dan speel je gewoon op de klassieke manier. Lekker extreem vernieuwend...
Dat is het, maar ik vond het nooit het belangrijkste deel van de game.quote:[..]
Het is een deel van MK.
Dat kan, en dat is MarioKart, mariokart heeft nooit enkel om het karten gedraaid, daar zijn er genoeg andere games voor. Ik vind het juist een flink pluspunt, je moet het gewoon slim aanpakken, en niet direct de hele tijd voorop rijdenquote:[..]
Niet op deze extreme manier. Zo heb ik het nog nooit ondervonden in ieder geval. Het gaat niet om je kwaliteiten, het gaat erom hoeveel geluk je hebt. Je zou bij weze van spreke de laatste 30 seconden gewoon expres als 12e moeten rijden zodat je zeker weet dat je wint.
Dat is zeker wel zo, het is exact hetzelfde. Bij MKDS kreeg je hoeverder je achteraan racede, hoe betere wapens. Stond je eerste? Dan kreeg je enkel groene schilden en bananenquote:[..]
Vind ik niet.
Wat zij zegtquote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef DanielSmith het volgende:
Teeveepee
Goed plan wel, hoe kwam je erbij?quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is zeker een enorm toffe game. Ik heb toennet ook weer eens double dash gespeeld, op zich ook al erg tof, en dan toch merk je wel dat de nieuwe Wii versie weer een grote stap vooruit is.
En dat is nou juist mijn angst en aversie tegen het spelquote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook merk ik dat de game daadwerkelijk weer de "Braintraining, WiiFit en Wiisports doelgroep aanspreekt" Dat is er Wii aan.
Daar merk je als gamer niet zo heel veel van, maar ik merk het gewoon als ik kijk naar aan wie ik het spel in de winkel verkoop. Het WiiWheel helpt echt "de angst van knoppen" de vervagen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En dat is nou juist mijn angst en aversie tegen het spel
Is dimplus een betrouwbare winkel? Ze willen namelijk wel een vooruitbetaling (of onder rembours en da's duur) en ken het helemaal niet.. Bij bol.com is ie meteen weer duurder, en ben de laatste tijd sowieso niet meer zo te spreken over bol.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:02 schreef depax het volgende:
damn,
nog iemand het gevoel dat je bij de wii launch had en nu met wachten op wiifit.
Ik wil geen filmpjes meer zien. Duurt nog zolang. Hopelijk verstuurd dimplus hem optijd ( dus voor vrijdag).
Dimplus is betrouwbaarquote:Op maandag 21 april 2008 11:43 schreef Naamah het volgende:
[..]
Is dimplus een betrouwbare winkel? Ze willen namelijk wel een vooruitbetaling (of onder rembours en da's duur) en ken het helemaal niet.. Bij bol.com is ie meteen weer duurder, en ben de laatste tijd sowieso niet meer zo te spreken over bol.
Waar hebben anderen Wii fit online besteld?
Speelde samen met iemand, het is dan wel eens lollig om samen in één wagen te gaan. Elkaar afwisselen, goed met elkaar timen om items te gebruiken. Best geinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |