abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58470409

Tijd voor deel 3

en nergens meer leverbaar.
quote:
Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.

Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.

Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.

Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.

Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.

Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.

Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.

Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!

Nu in de winkel voor ¤89,99
Eerdere topics
Wii Fit #2
Wii Fit #1

Wii Fit Scores: Voeg je scores toe als je bij de top 3 hoort!
Wii Fit Wiki
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58470702
In mediamarkt almere lagen er nog belachelijk veel op koninginnedag. Wist niet dat ze alweer uitverkocht waren

Waarom doet nintendo niet gewoon meer produceren. Nu wil ik er ook een hebben omdat het zo schaars is

A little bit hateful
  zondag 4 mei 2008 @ 13:46:17 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_58470745
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:43 schreef Liquidootje het volgende:

Waarom doet nintendo niet gewoon meer produceren. Nu wil ik er ook een hebben omdat het zo schaars is

Omdat er in Japan al twee miljoen verkocht zijn sinds de release, de Europese launch ook een groot succes is en de game deze maand ook alweer in Amerika uitkomt? Ze kunnen de Wii niet eens fatsoenlijk leveren na anderhalf jaar, ze produceren als een gek
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_58470747
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:43 schreef Liquidootje het volgende:
In mediamarkt almere lagen er nog belachelijk veel op koninginnedag. Wist niet dat ze alweer uitverkocht waren

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan De game is enorm populair en minder snel de produceren als een game zonder accesoire. heeft dus een lange productie proces vanwege het balance board. Het zelfde zie je bij Mario Kart Wii, die hebben wij bij Dixons ook al in geen weken meer binnen gehad.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:53:56 #5
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_58470917
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan De game is enorm populair en minder snel de produceren als een game zonder accesoire. heeft dus een lange productie proces vanwege het balance board. Het zelfde zie je bij Mario Kart Wii, die hebben wij bij Dixons ook al in geen weken meer binnen gehad.
Ik denk dat het stiekem ook wel stimulerend werkt, ze zullen niet alles overkop gooien voor wii fit. Ik denk dat de wii ook mede zo populair is doordat hij nergens te krijgen is. De mensen willen in zo'n geval gewoon weten waar de ophef over is!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_58470988
tvp, begin de motivatie nu al te verliezen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_58471031
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:57 schreef Jesse_ het volgende:
Dan is het maargoed dat je deze TVP plaatste. Want nu word je elke keer geconfronteerd met een kick van dit topic in je MYAT! Helpt bij mij ook stimulerend
pi_58471034
quote:
Ahhh.. Ik vind het nog steeds leuk, maar moet zeggen dat Wii-sport tennissen terwijl ik op de stepper sta leuker en vermoeiender is dan Wii-fitten!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 4 mei 2008 @ 14:11:02 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58471278
Ik moet zeggen dat ik met dit weer ook liever buiten zit dan binnen met de Wiif Fit

Nog een vraagje trouwens: ik hoorde van iemand die dr balance board mee had genomen naar vrienden zodat ze daar met vrienden konden spelen. Kan dat zomaar? Want ik las in het boekje dat als je je Balnce Board synchroniseert met een andere Wii dat je dan gegevens kwijtraakt ofzoiets. Of zijn dat onbelangrijke gegevens? Want als ik alle resultaten van alle Mii's daarmee zou kwijtraken zou ik wel lichtelijk kut vinden...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 4 mei 2008 @ 14:17:09 #10
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58471390
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:11 schreef texelonia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met dit weer ook liever buiten zit dan binnen met de Wiif Fit

Nog een vraagje trouwens: ik hoorde van iemand die dr balance board mee had genomen naar vrienden zodat ze daar met vrienden konden spelen. Kan dat zomaar? Want ik las in het boekje dat als je je Balnce Board synchroniseert met een andere Wii dat je dan gegevens kwijtraakt ofzoiets. Of zijn dat onbelangrijke gegevens? Want als ik alle resultaten van alle Mii's daarmee zou kwijtraken zou ik wel lichtelijk kut vinden...
Nee, dan staat enkel het board gesynchroniseerd met een andere Wii, en moet je, wanneer je weer thuis komt, je board ook weer op nieuw synchroniseren met je Wii. Je savegames staan niet op het Board, die staan op de Wii En sterker nog, gekoppeld aan je Mii personage. Als je die verwijderd (je Mii Poppetje dus) ben je wel alles kwijt
pi_58471457
quote:
Met dit weer moet je ook de buitenlucht in Ben nu nog even bezig met Wii Fit, straks even weg en daarna lekker de hardloopschoenen aan. Met dit weer is het pas echt zweten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58471864
quote:
Op zondag 4 mei 2008 14:00 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ahhh.. Ik vind het nog steeds leuk, maar moet zeggen dat Wii-sport tennissen terwijl ik op de stepper sta leuker en vermoeiender is dan Wii-fitten!
Poormans wii fit!
A little bit hateful
  zondag 4 mei 2008 @ 15:17:35 #13
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58472502
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dan is het maargoed dat je deze TVP plaatste. Want nu word je elke keer geconfronteerd met een kick van dit topic in je MYAT! Helpt bij mij ook stimulerend
Dan zou de topictitel ook niets moeten bevatten in de trant van "hup, wii -fitten jij!".

Hier is trouwens een IGN artikel/review te lezen van een professional trainer over de Wii Fit...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_58474173
zozo
alweer een nieuwe topic
kmoet zeggen met dit weer is het lekkerder om buiten bezig te zijn maar denk dak hem vanavond nog wel even ga 'misbruiken'
what you see, is what you get!
pi_58475154
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef IV_Xample het volgende:
zozo
alweer een nieuwe topic
kmoet zeggen met dit weer is het lekkerder om buiten bezig te zijn maar denk dak hem vanavond nog wel even ga 'misbruiken'
Vanmorgen vroeg al 20 minuten gejogd en wat balance games gedaan, vanaaf weer :p
pi_58475305
vanmorgen was het veel te lekker weer op het balkonnetje, dus lekker in het zonnetje, boekje erbij
nu is de zon toch weg daar en moet ik me wel uitleven
pi_58475575
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:02 schreef IV_Xample het volgende:
vanmorgen was het veel te lekker weer op het balkonnetje, dus lekker in het zonnetje, boekje erbij
nu is de zon toch weg daar en moet ik me wel uitleven

Heb geen balkon, dus dan maar fiitten op me wii
  zondag 4 mei 2008 @ 18:29:35 #18
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_58475699
Dames en heren !!
Ik heb een mega spoiler. Zojuist ontdekt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_58475862
er is meer! Als je die pose doet op de wii bij het titelscherm, dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_58475994
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:52 schreef Slein83 het volgende:
Vanmorgen vroeg al 20 minuten gejogd
Op je blote voeten op een harde ondergrond gaat dat je echt problemen opleveren als je dat langer blijft doen, zie ook het interview op IGN wat hierboven gepost is.

Vandaag eindelijk de advanced vrijgespeeld
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Redactie Frontpage zondag 4 mei 2008 @ 19:04:07 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58476278
Ondanks het mooie weer toch nog een uurtje geWiiFit vandaag. Vanaaf mijn zwanegre vrouw maar es zo gek zien te krijgen ook mee te doen (voor haar is dit ding eik aangeschaft) maar zelf ben ik er helemaal weg van!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_58476643
houden mensen eigenlijk nog wel de high scores bij op de wiki?
pi_58478246
ook weer even een tvp loop wat achter
pi_58478574
las in het vorige topic dat iemand film keek tijdens het steppen, hoe deed ie dat !?
pi_58478686
tvp

Vandaag lekker gezopen op een terrasje, dus ik sla even over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')