Eerdere topicsquote:Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.
Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.
Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.
Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.
Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.
Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.
Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.
Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!
Nu in de winkel voor ¤89,99
Omdat er in Japan al twee miljoen verkocht zijn sinds de release, de Europese launch ook een groot succes is en de game deze maand ook alweer in Amerika uitkomt?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:43 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom doet nintendo niet gewoon meer produceren. Nu wil ik er ook een hebben omdat het zo schaars is
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 4 mei 2008 13:43 schreef Liquidootje het volgende:
In mediamarkt almere lagen er nog belachelijk veel op koninginnedag. Wist niet dat ze alweer uitverkocht waren
Waarom doet nintendo niet gewoon meer produceren. Nu wil ik er ook een hebben omdat het zo schaars is
Ik denk dat het stiekem ook wel stimulerend werkt, ze zullen niet alles overkop gooien voor wii fit. Ik denk dat de wii ook mede zo populair is doordat hij nergens te krijgen is. De mensen willen in zo'n geval gewoon weten waar de ophef over is!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanDe game is enorm populair en minder snel de produceren als een game zonder accesoire. heeft dus een lange productie proces vanwege het balance board. Het zelfde zie je bij Mario Kart Wii, die hebben wij bij Dixons ook al in geen weken meer binnen gehad.
Dan is het maargoed dat je deze TVP plaatste. Want nu word je elke keer geconfronteerd met een kick van dit topic in je MYAT! Helpt bij mij ook stimulerendquote:
Ahhh.. Ik vind het nog steeds leuk, maar moet zeggen dat Wii-sport tennissen terwijl ik op de stepper sta leuker en vermoeiender is dan Wii-fitten!quote:
Nee, dan staat enkel het board gesynchroniseerd met een andere Wii, en moet je, wanneer je weer thuis komt, je board ook weer op nieuw synchroniseren met je Wii. Je savegames staan niet op het Board, die staan op de Wiiquote:Op zondag 4 mei 2008 14:11 schreef texelonia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met dit weer ook liever buiten zit dan binnen met de Wiif Fit
Nog een vraagje trouwens: ik hoorde van iemand die dr balance board mee had genomen naar vrienden zodat ze daar met vrienden konden spelen. Kan dat zomaar? Want ik las in het boekje dat als je je Balnce Board synchroniseert met een andere Wii dat je dan gegevens kwijtraakt ofzoiets. Of zijn dat onbelangrijke gegevens? Want als ik alle resultaten van alle Mii's daarmee zou kwijtraken zou ik wel lichtelijk kut vinden...
Met dit weer moet je ook de buitenlucht inquote:
Poormans wii fit!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:00 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ahhh.. Ik vind het nog steeds leuk, maar moet zeggen dat Wii-sport tennissen terwijl ik op de stepper sta leuker en vermoeiender is dan Wii-fitten!
Dan zou de topictitel ook niets moeten bevatten in de trant van "hup, wii -fitten jij!".quote:Op zondag 4 mei 2008 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan is het maargoed dat je deze TVP plaatste. Want nu word je elke keer geconfronteerd met een kick van dit topic in je MYAT! Helpt bij mij ook stimulerend
Vanmorgen vroeg al 20 minuten gejogd en wat balance games gedaan, vanaaf weer :pquote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef IV_Xample het volgende:
zozo
alweer een nieuwe topic
kmoet zeggen met dit weer is het lekkerder om buiten bezig te zijn maar denk dak hem vanavond nog wel even ga 'misbruiken'
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:02 schreef IV_Xample het volgende:
vanmorgen was het veel te lekker weer op het balkonnetje, dus lekker in het zonnetje, boekje erbij
nu is de zon toch weg daar en moet ik me wel uitleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Op je blote voeten op een harde ondergrond gaat dat je echt problemen opleveren als je dat langer blijft doen, zie ook het interview op IGN wat hierboven gepost is.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:52 schreef Slein83 het volgende:
Vanmorgen vroeg al 20 minuten gejogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |