Eerdere topicsquote:Wii Fit is ontworpen om je bewuster te laten zijn van je fysieke conditie, terwijl je tegelijkertijd een beetje plezier hebt en wat gezonder wordt. Met oefeningen die ontworpen zijn om je te helpen je balans en houding te verbeteren, je BMI (Body Mass Index) te veranderen of simpelweg te ontspannen, gebruikt Wii Fit de nieuwste technologieën om je te assisteren bij het leiden van een gezonder leven.
Als eerste stap je op het hypermoderne Wii Balance Board om een overzicht te krijgen van je huidige conditie. Door je BMI (Body Mass Index) te berekenen, je zwaartepunt te analyseren en je atletische vaardigheid te berekenen middels een paar simpele tests, bepaalt de software je Wii Fit Age (Wii Fit-leeftijd); een unieke indicatie tussen 2 en 99.
Wii Fit bevat meer dan veertig oefeningen op vier gebieden. Verbrand calorieën in de Aerobic Exercises (aerobicsoefeningen), werk aan je balans en houding met de Balance Games (balansspellen), versterk je spieren met de Muscle Workouts (spiertrainingen) en leer te rekken en ontspannen met de Yoga-houdingen.
Van Step Basics (basissteps) en Snowboarding tot Boxercise (boksen) en Jogging (hardlopen), Wii Fit biedt een breed aanbod aan vermakelijke activiteiten. Ze motiveren je om te blijven trainen en moedigen de rest van het gezin aan om het ook eens te proberen.
Om je te helpen je vooruitgang bij te houden, bevat Wii Fit het Wii Fit Channel, een speciaal kanaal voor Wii Fit. Maximaal acht mensen kunnen hun persoonlijke fitnessprofielen daarin opslaan en vergelijken, en het kanaal houdt ook bij welke oefeningen er buiten het Wii Balance Board om gedaan worden. Op die manier krijg je een nauwkeurig overzicht van je conditie. En als je daadwerkelijk vooruitgang boekt, zie je dat niet alleen in een grafiek, maar ook aan de slinkende taille van je Mii-personage.
Geniet van meer dan 40 oefeningen, ontworpen om je te helpen bij het verbeteren van je evenwicht, houding en BMI, of simpelweg bij het ontspannen.
Gebruik het Wii Fit Channel om de vooruitgang bij te houden van iedereen die Wii Fit gebruikt.
Probeer allerlei oefeningen, inclusief yoga, balansspellen, spiertrainingen en aerobicsoefeningen. Kies jouw favoriete oefeningen, zodat elke training een plezier is!
Nu in de winkel voor ¤89,99
Eerst was op een aantal webwinkeltjes te lezen dat er op 26/27 mei er weer een lading binnen zou komen, toen die datum verstreken was alles ook uitverkocht (waarschijnlijk is die batch naar de pre-orders gegaan).quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:
Hier is de fit nog steeds niet binnen
13 mei besteld bij neck (en hij was op voorraad)
Dat zou ik ook wel willen weten...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef NoCigar het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe je meer sterren kunt verzamelen met de eenvoudigste variant van het boxen? Volgens mij haal je punten door te slaan en te verdedigen, en als dat goed gaat (en zo moeilijk is het niet. het lijkt zelfs nogal op de maat te gaan) heb ik toch maar een ster of twee. Hoe haal je daar een hoge score?
Zo had ik 13 april Mario Kart besteld bij Neckermann, en die heb ik gisteren maar geannuleerd want was nog steeds niet binnen... Mijn vriend was zaterdag in Duitsland voor me meegenomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef ruffian het volgende:
Hier is de fit nog steeds niet binnen
13 mei besteld bij neck (en hij was op voorraad)
neck heeft er nog 2 weken bij staan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Zou de WII Fit graag willen hebben maar inderdaad, overal uitverkocht en de eerste levering komt pas in September en ik denk dat die levering ondertussen ook allemaal al bestemd is voor mensen die hem al hebben besteld...
Misschien nog geeneens zo'n gek idee om het maar te laten importeren...
ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef ruffian het volgende:
[..]
neck heeft er nog 2 weken bij staan.
Oww nu opeens langer dan 2 weken.
Dennis heeft ze nog wel
3 dagen levertijd
Las het ook pas erna, sja je betaald extra voor die mat he (uhu moeten we denken)quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ja enig. Geen spel erbij. Wat heb je er dan aan. Heb je er zelf belang bij dat mensen het daar kopen ofzo?
Wat een oplichter trouwens, 109 euro voor het board alleen, geen spel erbij. Naja, tis nog niet zo erg als de mensen die het voor 150 pond aanbieden op amazon.co.uk .![]()
Al was je je voeten elke dag dan nog krijg je op een gegeven moment vlekken. Het is gewoon het huidvet dat elke keer weer een beetje achterblijft. Het zelfde heb je immers ook met toetsenborden en muizen, men wast (over het algemeen) zijn handen meerdere keren per dag en toch zie je op een gegeven moment aanslag op de toetsen en op de muis.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:49 schreef Hot_Baboon het volgende:
Ik heb geen hoes eromheen. maar ik merk wel dat de plaat af en toe een beetje vies wordt als je met blote voeten speelt. maar goed een doekje doet ook wonderen en sokken ook. (en voeten wassen misschien ook wel)
Hoi,quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:26 schreef KvdnBerg het volgende:
Vandaag een Wii fit gekocht bij een verkoper op marktplaats die ze uit Duitsland heeft gehaald (zie ook topic Wie weet waar.....) maar daar scheinen ze nu ook schaarser te worden.
Even een vraagje voor de Wii fit eigenaars, hebben jullie een sleeve op het balance board gedaan (beschermingshoes dus)? Ik zit te twijfelen of het echt nut heeft en of het wel goed speelt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:01 schreef MaxiTitan het volgende:
Hoela hoop is echt rampzalig bij mij, ook in irl maar goed.Sta ik daar als een wezenloze de 'hoelahoep' beweging te maken (poging tot
) maar die hoepel gaat er maar niet harder door, één 'lapse of concentration' en de hoepel zit al op mijn enkels. Linksom gaat beter dan rechtsom maar dan nog praten wij over minder dan 50 rondjes.
Dat heb ik ook, maar de wiki wordt bijna niet meer gebruikt heb ik gemerkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef napalmpje het volgende:
ik speel het nu 80 dagen ofzo. Wel wat minder dan in het begin, maar t blijft leuk.
Zag dat ik wel de meeste records uit de wiki verbreekzal het maar niet invullen.
Jammer eigenlijk dat er geen online-records zijn voor de wii-fit.
als je die data wist, ben je dan ook al je vrijgespeelde games kwijt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef Axia het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen. Ik had de Wii Fit al vanaf het begin, maar door drukte van alles ben ik telkens niet aan toe gekomen. Sinds maandag mijn data gewist en opnieuw begonnen. En nu doe ik het ook elke dag.
Ow ja, met Hula Hoop is mijn hoogste score 278
je moet wel de disipline hebben om echt vaak te spelen.. als je hem even aan de kant schuift dan vergeet je hem snelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Is hij je geld waard? Hoeveel ruimte heb je nodig om ermee te kunnen spelen?
Beter laat dan nooit: Ja, ene Fritz, had m'n vriend meegenomen voor de zekerheid maar het was allemaal prima, hij had een hele stapel Wii Fit's in de kast en ook een stel Mario Kart's en losse wheels. Netjes een (duits) bonnetje meegekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:11 schreef Dope-E het volgende:
[..]
Hoi,
Heb jij deze aankoop toevallig bij iemand in Maassluis gedaan?
Daar woont namelijk iemand die dagelijks meerdere advertenties op marktplaats zet, maar ik weet niet of het helemaal te vertrouwen is..
ik zag hem bij mijn Bart Smit ook gewoon liggen, net als Mario Kart. Maar ja, heb net een wii, dus heb mij maar even ingehoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef Noli. het volgende:
Ik heb nu ook Wii FIT!
We hebben 'm gewoon gehaald bij de Intertoys in L'warden op 11 augustus.
Ik lees en hoor steeds over uitverkocht, niet op voorraad e.d. maar bij die Intertoys doen ze iets goed! Laatst ook al Mariokart daar gekocht terwijl die bij MediaMarkt, Toys 'r Us en Bart Smit uitverkocht waren (over de wachtlijsten op inet maar te zwijgen)
Maar ik heb spierpijn..![]()
Die bierbuik kan echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag hem bij mijn Bart Smit ook gewoon liggen, net als Mario Kart. Maar ja, heb net een wii, dus heb mij maar even ingehouden
63kg bij 1,87m, ik ben bang dat de Wii Fit mij ondervoed vindtquote:
Op dit moment alleen We Skii, maar daar was ik na 10 minuten al op uitgekeken...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef slaveloos het volgende:
ik heb ook zo'n Wii board, en vindt het te gek, maar zijn er nog meer spellen die je met het board kunt spelen behalve wii fit?
Ik denk dat de Wii Fit daarbij niet echt helpt, ik doe het vooral voor de minigames en de yoga oefeningenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:03 schreef quirina het volgende:
Wii doet er nog wat mee met die wii-fit?
Volgens mij zijn ze weer goed verkrijgbaar, maar wii is er nou ook echt fitter/slanker van geworden?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:07 schreef SummerBreeze het volgende:
even een goede binnenkomer:
[ afbeelding ]
Zo, punt gemaakt....
Hehe, misschien een keertje opgeven bij Icanhascheezburger.comquote:
Ik heb hem vandaag besteld.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef het-is-mij het volgende:
Vandaag een wii gekocht en vriendin van me heeft de wi fit al, eens kijken of het haar bevalt.
Stof te happen? Ik zit er nog steeds op te wachtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij ligt dit spel echt bij iedereen stof te happen.
ja bij Bigdennis.nl alleen betaal je volgens mij net zoveel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dat board ook los te koop zonder spel etc ?
100 euro ...beetje veel van het goeiequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef ruffian het volgende:
[..]
ja bij Bigdennis.nl alleen betaal je volgens mij net zoveel.
Werk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Niara het volgende:
hmz ik denk dat ik nog steeds een wii en een wii fit wil kopen..
maar van stufi alleen kan ik dat niet betalen x)
Zonde van je geld. Leuk voor een tijdje hoor, maar na een tijdje is de nieuwigheid er wel af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Niara het volgende:
hmz ik denk dat ik nog steeds een wii en een wii fit wil kopen..
maar van stufi alleen kan ik dat niet betalen x)
We zouden altijd een topic aan kunnen maken met persoonlijke scores.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef napalmpje het volgende:
zou tof zijn als je tegen elkaar kon spelen of makkelijker users kon switchen...
dat topic was er toch al ergens? (geen idee meer waar)quote:Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
We zouden altijd een topic aan kunnen maken met persoonlijke scores.
Dat doen ze hier ook: http://www.weegclub.nl/forum/wii-fit-t8199-50.html
Ik heb hem trouwens ook eindelijk binnen!!![]()
Scores geef ik nog niet, want ik lees steeds dat ik een couchpotatoe ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |