ik zag hem bij mijn Bart Smit ook gewoon liggen, net als Mario Kart. Maar ja, heb net een wii, dus heb mij maar even ingehoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef Noli. het volgende:
Ik heb nu ook Wii FIT!
We hebben 'm gewoon gehaald bij de Intertoys in L'warden op 11 augustus.
Ik lees en hoor steeds over uitverkocht, niet op voorraad e.d. maar bij die Intertoys doen ze iets goed! Laatst ook al Mariokart daar gekocht terwijl die bij MediaMarkt, Toys 'r Us en Bart Smit uitverkocht waren (over de wachtlijsten op inet maar te zwijgen)
Maar ik heb spierpijn..![]()
Die bierbuik kan echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag hem bij mijn Bart Smit ook gewoon liggen, net als Mario Kart. Maar ja, heb net een wii, dus heb mij maar even ingehouden
63kg bij 1,87m, ik ben bang dat de Wii Fit mij ondervoed vindtquote:
Op dit moment alleen We Skii, maar daar was ik na 10 minuten al op uitgekeken...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef slaveloos het volgende:
ik heb ook zo'n Wii board, en vindt het te gek, maar zijn er nog meer spellen die je met het board kunt spelen behalve wii fit?
Ik denk dat de Wii Fit daarbij niet echt helpt, ik doe het vooral voor de minigames en de yoga oefeningenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:03 schreef quirina het volgende:
Wii doet er nog wat mee met die wii-fit?
Volgens mij zijn ze weer goed verkrijgbaar, maar wii is er nou ook echt fitter/slanker van geworden?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:07 schreef SummerBreeze het volgende:
even een goede binnenkomer:
[ afbeelding ]
Zo, punt gemaakt....
Hehe, misschien een keertje opgeven bij Icanhascheezburger.comquote:
Ik heb hem vandaag besteld.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef het-is-mij het volgende:
Vandaag een wii gekocht en vriendin van me heeft de wi fit al, eens kijken of het haar bevalt.
Stof te happen? Ik zit er nog steeds op te wachtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij ligt dit spel echt bij iedereen stof te happen.
ja bij Bigdennis.nl alleen betaal je volgens mij net zoveel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dat board ook los te koop zonder spel etc ?
100 euro ...beetje veel van het goeiequote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef ruffian het volgende:
[..]
ja bij Bigdennis.nl alleen betaal je volgens mij net zoveel.
Werk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Niara het volgende:
hmz ik denk dat ik nog steeds een wii en een wii fit wil kopen..
maar van stufi alleen kan ik dat niet betalen x)
Zonde van je geld. Leuk voor een tijdje hoor, maar na een tijdje is de nieuwigheid er wel af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Niara het volgende:
hmz ik denk dat ik nog steeds een wii en een wii fit wil kopen..
maar van stufi alleen kan ik dat niet betalen x)
We zouden altijd een topic aan kunnen maken met persoonlijke scores.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:53 schreef napalmpje het volgende:
zou tof zijn als je tegen elkaar kon spelen of makkelijker users kon switchen...
dat topic was er toch al ergens? (geen idee meer waar)quote:Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
We zouden altijd een topic aan kunnen maken met persoonlijke scores.
Dat doen ze hier ook: http://www.weegclub.nl/forum/wii-fit-t8199-50.html
Ik heb hem trouwens ook eindelijk binnen!!![]()
Scores geef ik nog niet, want ik lees steeds dat ik een couchpotatoe ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |