zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik trok Sergey Kisliy aan voor 5 ton ofzo, zonder te spelen was hij al ruim 5 miljoen waard
Begint het niet later waardoor de verhuren al zijn afgelopen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef Superheld het volgende:
12 wedstrijden gespeeld van de 28, aan aardige reeks bezig namelijk 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie waardoor ik 5e sta, net met 4-1 gewonnen tegen nummer 1: Malmo.
Helaas wel met 1-0 uitgeschakeld in de beker maar ja.![]()
Heb nu Stefan Alander (een van de betere uit mijn team) verkocht waar de supporters niet zo blij mee waren aan trazbanspor voor 2,5 miljoen en Guarin onmiddelijk gehaald voor 1,5 miljoen. Das het mooie aan de zweedse competitie, begint vroeger waardoor sommige spelers nog niet verhuurd zijn.![]()
Nee, eerste wedstrijd van het seizoen begon op 06-03-'05quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Begint het niet later waardoor de verhuren al zijn afgelopen?
Ben al een maand klaar en hoef niet veel te werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school enzo?
Heb al een maand vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school enzo?
Zweedse competitie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:31 schreef Superheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kampioen![]()
![]()
.
[afbeelding]
Hopelijk krijg ik nu aardig wat geld en meer aanzien waardoor ik een aantal spelers erbij kan halen en weer kampioen kan worden.
U18 is ook kampioen en reserves staan 1e met een wedstrijd te gaan, ik breng succes.
Persoonlijk ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vind ik van Buyten een betere speler...
Correctquote:
Whehehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef JaWi het volgende:
Ronaldinho, Tevez, Messi, van Persie, Sneijder, Maxi Lopez en Eto'o allemaal geblesseerd en met het B-team nog alles winnen.
nee ik heb nog wat vakantiedagen openstaan en die moeten opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school werken enzo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee ik heb nog wat vakantiedagen openstaan en die moeten op
Ik had een keer een spel werd Koeman opeens trainer van Feyenoord, werd hij onslagen, ging hij naar PSV, en was toen de opvolger van mij bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:10 schreef X-fi het volgende:
Lol.
In 2006 ontsloeg Feyenoord Ronald Koeman
In 2007 ontsloeg Feyenoord Ruud Gullit
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik had een keer een spel werd Koeman opeens trainer van Feyenoord, werd hij onslagen, ging hij naar PSV, en was toen de opvolger van mij bij Ajax![]()
Ik heb al teveel met Ajax gespeelt (Ben voor Feyenoordquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:29 schreef X-fi het volgende:
[..].
Ik heb zojuist Mido gehaald naar Ajax, vervanger voor Rosenberg die op gaat rotten
Respectquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb al teveel met Ajax gespeelt (Ben voor Feyenoord)
Ach waar het hart vol van zit![]()
Kuyt is een goede speler inderdaad. Maar volgens mij kan je hem nooit kopen en wil hij ook nooit weg bij Feyenoord. In al mijn spelen blijft hij spellen in de Kuipquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Respect
Probeerde kuyt te halen, werdt toch mido
Vorige keer kwam hij wel naar mij voor 9 miljoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kuyt is een goede speler inderdaad. Maar volgens mij kan je hem nooit kopen en wil hij ook nooit weg bij Feyenoord. In al mijn spelen blijft hij spellen in de Kuip![]()
Ze hebben werk ernaast dus zullen wel sneller vermoeid zijn, ze kunnen niet hetzelfde trainingsschema volgens als de fulltimers, ze verdienen ook minder.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:
ik heb nog nooit part timers gehad in FM, wat is het verschil tussen full- en parttime in FM?
Maar heeft het wel voordelen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ze hebben werk ernaast dus zullen wel sneller vermoeid zijn, ze kunnen niet hetzelfde trainingsschema volgens als de fulltimers, ze verdienen ook minder.
Ze verdienen minderquote:
Hannu Haarala was vorig seizoen transfervrij als full-time speler binnen komen wandelen en maakte een goed seizoen door. Hij was 22k waard toen Austria Wien aanklopte omdat ze Haarala wel wilde hebben. Ik zeg is goed maar wel voor 1,5m direct. Zo kan het nu dat Haarala naar Oostenrijk is en ik weer wat extra spelers een full-time contract kan geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef Knoekie het volgende:
Dat partime heeft alleen nut bij kleine clubs. Je bespaart dan namelijk geld dat je niet hebt.![]()
lol, kijken of ik hem ook kan polsenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef X-fi het volgende:
Maxwell is Nederlander en speelt voor Nederland
quote:
Waarom heb je Maxwell niet opgeroepen? Hij is nu Nederlander,quote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef AirRaid het volgende:
ga nu mijn eerste wedstrijd als bondscoach beleven kwalificatie voor EK 2008
tegenstander is kazachstan
en direct daarna volgt duitsland
bij mij heeft ie geen ned paspoortquote:Op zondag 25 juni 2006 12:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Waarom heb je Maxwell niet opgeroepen? Hij is nu Nederlander,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |