Zo ook bij mij. Maar dan met Ajax. Nog leuke spelers gevonden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:49 schreef jde_kok het volgende:
1e seizoen afgesloten als kampioen met PSV. Heb tevens de beker gewonnen. Nu met een aantal aankopen begonnen in het 2e seizoen. Daar inmiddels de JC schaal te pakken.
naam please?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef JaWi het volgende:
Het loopt weer lekker, kampioen, beker en CL winnaar met Barca, denk dat ik maar eens naar een andere club ga.
Had trouwens een goede jonge Turkse keeper in een ruil gekregen, was 150,000 waard ofzo en toen ik hem uit nood een paar wedstrijden op moest stellen deed hij het eigenlijk heel goed. 2 CL en 5 competitie 0 tegendoelpunten. En nu is hij opeens 3,000,000 waard.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:08 schreef JaWi het volgende:
Akman Peter Cavit, nu al 3,2 miljoen waard terwijl dat 2 jaar geleden nog 45.000 was.
Aurora 2006quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Airraid, welke Skin is dat?
18 punten uit 9 wedstrijden vind ik best slecht met zo'n selectie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
ik neem zelden reservekeepers mee, omdat ze toch bijna nooit geblesseerd raken.. prompt Cech 3maanden geblesseerd en in de 9e wedstrijd een 2-1 nederlaag tegen Birmingham, vlak voor tijd nadat een ronde eerder Van Persie Arsenal op 1-1 bracht.
maar goed 18 punten in 9 wedstrijden met Chelsea, nog weinig aan de hand.
Met Nederland gaat het uitmuntend, Armenie 0-3, Andorra heel veel tegen 0 en 3-1 winst op Tsjechie. Van Nistelrooij 14 goals in 4 interlands! (Scoorde ook al 4x tegen Duitsland, maar dat oefenpotje was voordat ik het overnam) en ben nu gekwalificeerd voor het wk.. eens kijken wie ik mee ga nemen, hangt natuurlijk van de blessures af - maar Biseswar moet erbij. De Walcott van Nederland die wel mag spelen!
FC Utrecht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef AirRaid het volgende:
na 10 comp. wedstrijden 1e in de HCE en zojuist Ajax uit de beker geknikkerd door met 2-1 te winnen.Robin Nelisse
yupquote:
Whehehequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
yup
Nellise is inmiddels international ....... van de Nederlandse Antillen
ik ook!!! Eigenlijk moeten het gewoon 30 overwinningen worden, maar goed.. heb wel Chelsea, Liverpool en T'ham, Villa uit gehad - geen walkovers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
18 punten uit 9 wedstrijden vind ik best slecht met zo'n selectie!![]()
hehe, dat had ik met een oude CM eens, kwam ik met met Manchester overal Liverpool tegen. (competitie, FAcup, league cup, charity schield, chapionsleague)quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JaWi het volgende:
Mag nu 5x tegen Real Madrid.
Competitie, halve finale beker en halve finale CL.
Ja, was een leuk seizoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:46 schreef X-fi het volgende:
Mooie statistieken JaWi
Altijd mooi. Zit nu in mijn tweede seizoen nu. Wat moeilijker dan de eerstequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, was een leuk seizoen.
Selectie compleet gehouden, van Bommel vertrokken en daarvoor Sneijder gehaald.
Ga nu mijn 5e en denk ik maar laatste seizoen inquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef X-fi het volgende:
[..]
Altijd mooi. Zit nu in mijn tweede seizoen nu. Wat moeilijker dan de eerste
Ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga nu mijn 5e en denk ik maar laatste seizoen in.
Kan je de functie van bondscoach naast clubwerk doen? Heb wat aanbiedingen.
Ja dat kan, ben momenteel zelf PSV en Ghana trainer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb nu Bouhlarouz aangetrokken. Leuk prijskaartjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef JaWi het volgende:
Ik had Marven Hasselbaink gehaald voor de toekomst, om in het 2e te stallen. Had er 100.000 voor betaald en zonder te spelen is hij 1,5m waard
Vind ik van Buyten een betere speler...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb nu Bouhlarouz aangetrokken. Leuk prijskaartje
Ik trok Sergey Kisliy aan voor 5 ton ofzo, zonder te spelen was hij al ruim 5 miljoen waardquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef JaWi het volgende:
Ik had Marven Hasselbaink gehaald voor de toekomst, om in het 2e te stallen. Had er 100.000 voor betaald en zonder te spelen is hij 1,5m waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |