het is ook heel raar haha.. 5 doelpunten om je oren en dan toch een 7, maar idd het boeit niet zolang je wintquote:Op maandag 19 juni 2006 23:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vond het ook al heeeeel raar. maar goed, boeiend
Je doet het toch al?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
is het ook stom als ik hier een tvp plaats?
mja dat vroeg ik mij ook al af..quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Willems?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:36 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Willems?
Nope, zelf allemaal ingesteldquote:
hahaha.. ik maak mezelf nooit aan in het spel.. want dan maak ik mezelf toch veel te goed.. dat maakt het spel minder leuk, naar mijn meningquote:
Ik ben Spits, maar scoor net zo veel als de anderenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hahaha.. ik maak mezelf nooit aan in het spel.. want dan maak ik mezelf toch veel te goed.. dat maakt het spel minder leuk, naar mijn mening
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
Hoe doe je dat of zijn dat gewoon puur inkomsten uit transfers?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
Heb nu Abel Xavier (vrije transfer) naar Ajax gehaald.
Heb Ajax even heel rijk gemaakt qua finacien. 27 miljoen in 1 jaar verhoogd (van 19 naar 46 miljoen, dit is de balans)
[afbeelding]
Geen idee, ik heb niets gekut aan de financien. Gewoon goede prestaties. En spelers heb ik niet echt verkocht (wel voor lage bedragen, maar daar kan de winst niet zo van groeien)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe doe je dat of zijn dat gewoon puur inkomsten uit transfers?
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Damn wat een bedragquote:
heb zelf bij een oude cm ooit eens 111miljoen betaalt voor Raul, zodat ie overkwam naar manchester unitedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Damn wat een bedrag
Betaald ok, maar ontvangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb zelf bij een oude cm ooit eens 111miljoen betaalt voor Raul, zodat ie overkwam naar manchester united
En die zelfgemaakte spits scoort niet meer dan andere?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:10 schreef X-fi het volgende:
Competitie is weer begonnen. En heb de eerste prijs weer eens weten te pakken. De JCS. Ajax heeft hem nu 3x op rij
[afbeelding]
hehe heb ooit eens in CM 03-04, dacht ik, een bod gehad van 270 miljoen op Titov.. Ik zal eens even zoeken of ik daar nog een screentje van heb. Die heb ik namelijk wel gemaakt toen...quote:
in je hoeveelste seizoen zit je met PSV?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:48 schreef MMUFC het volgende:
Ben met mijn PSV voor het eerst landskampioen geworden, en dat trwijl ik flink onder druk stond. Roy Beerens had geen vertrouwen meer in mij, maar toen ik zijn contract verlengde was dat weg
Heb Jefferson Farfan voor 50m(35 meteen en 15 over 24 maanden) weten te verkopen. Had meteen 55m transfergeld en 62m(pj) voor lonen. Heb Leo Messi(in Barca B) geprobeerd te halen(hoefde maar 10m te kosten) maar die wilde niet. Toen Kerlon maar gehaald.
Alex was al ruim een jaar ongelukkig dus maar voor 10m verkocht. Jonas Olson(NED), Jeroen Drost(Heerenveen) en Arnold Kruiswijk(Groningen) als vervangers aangetrokken.
Verder een vervanger voor op termijn voor Gomes, Tim Krul. Meteen uitgeleend aan Zwolle, waar ook mijn jeugd keeper Gino Mommers aan uitgeleend is
Met KR Jamal Ait Mama transfervrij binnen gehaald en na een half seizoen voor 150k direct en 150k over 24 maanden verkocht
Klinkt als een Indonesier!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef MrMoon het volgende:
X-fi waar heb je die Partoesoebroto vandaan gehaald? Of heb je die ook zelf gemaakt?
inderdaad.. ik heb hier zelf geen FM dus ik kan em zelf niet even opzoeken, maar ik ben wel benieuwd waar ie em vandaan heeft en wat zn stats zijnquote:
Nee hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 23:21 schreef Crack_david het volgende:
haha lekker ff in een interlandje 12 doelpunten maken.. lekker voor je gemiddeldequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Oranje boekt me ook effe een overwinning, Marco doet het veel te goed, zo kan ik nooit bondscoach worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha lekker ff in een interlandje 12 doelpunten maken.. lekker voor je gemiddelde
hoe waren de match stats?
Zit nu begin 3e seizoen.. 1e seizoen teleurstellend maar wel 2e ronde CL en bekerwinnaar..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in je hoeveelste seizoen zit je met PSV?
Farfan is trouwens wel lekker verkocht. Maar dat met die 24 maanden heb je dat geld dan ook meteen beschikbaar of pas na 24 maanden?
UItlenen doe ik zelf nooit aan.. Ik wil mijn jeugdspelers laten spelen in mijn systeem en trainen op mijn manier...
eigenlijk nog best wel slecht dat het 'maar' 19-0 is geworden met al die kansen..quote:
Das waar het levert je op die manier wel wat geld op, maar het zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Ik verkies er persoonlijk voor om zelf te trainen, maar er zit natuurlijk wel wat in zoals je dat zegt...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit nu begin 3e seizoen.. 1e seizoen teleurstellend maar wel 2e ronde CL en bekerwinnaar..
2e seizoen Kampioen, kwart finale beker en 1/8e finale UEFA Cup.
Heb 1e seizoen de JCS, 2e ook 3e niet.
Volgens mij had ik het direct.. want als ik een aankoop doe die pas over een aantal maanden doe dan verdwijnt het transfergeld direct uit het transferbudget. Vijftien miljoen over 24 maanden is gewoon ruim 6 ton per maand
Roy Beerens kan bij mij niet op een basisplaats rekenen, Heerenveen bood 425k direct en 2,8m optie tot koop, heb die optie eruitgesloopt en zo krijgt Beerens wsl speel tijd en ik bijna 5 ton. Zo heb ik Ibi Afellay in 2 seizoenen 1,5 seizoen uitgeleend wat me 2m totaal opleverde..
Ik doe dit ook niet vaak, maar omdat ik alles al had gehaald leek me het wel leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En die zelfgemaakte spits scoort niet meer dan andere?![]()
Deed dat eerst ook vaak, maar vind het cheaten en dat maakt het spel minder leuk.
quote:
Zo ook bij mij. Maar dan met Ajax. Nog leuke spelers gevonden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:49 schreef jde_kok het volgende:
1e seizoen afgesloten als kampioen met PSV. Heb tevens de beker gewonnen. Nu met een aantal aankopen begonnen in het 2e seizoen. Daar inmiddels de JC schaal te pakken.
naam please?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef JaWi het volgende:
Het loopt weer lekker, kampioen, beker en CL winnaar met Barca, denk dat ik maar eens naar een andere club ga.
Had trouwens een goede jonge Turkse keeper in een ruil gekregen, was 150,000 waard ofzo en toen ik hem uit nood een paar wedstrijden op moest stellen deed hij het eigenlijk heel goed. 2 CL en 5 competitie 0 tegendoelpunten. En nu is hij opeens 3,000,000 waard.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:08 schreef JaWi het volgende:
Akman Peter Cavit, nu al 3,2 miljoen waard terwijl dat 2 jaar geleden nog 45.000 was.
Aurora 2006quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Airraid, welke Skin is dat?
18 punten uit 9 wedstrijden vind ik best slecht met zo'n selectie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
ik neem zelden reservekeepers mee, omdat ze toch bijna nooit geblesseerd raken.. prompt Cech 3maanden geblesseerd en in de 9e wedstrijd een 2-1 nederlaag tegen Birmingham, vlak voor tijd nadat een ronde eerder Van Persie Arsenal op 1-1 bracht.
maar goed 18 punten in 9 wedstrijden met Chelsea, nog weinig aan de hand.
Met Nederland gaat het uitmuntend, Armenie 0-3, Andorra heel veel tegen 0 en 3-1 winst op Tsjechie. Van Nistelrooij 14 goals in 4 interlands! (Scoorde ook al 4x tegen Duitsland, maar dat oefenpotje was voordat ik het overnam) en ben nu gekwalificeerd voor het wk.. eens kijken wie ik mee ga nemen, hangt natuurlijk van de blessures af - maar Biseswar moet erbij. De Walcott van Nederland die wel mag spelen!
FC Utrecht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef AirRaid het volgende:
na 10 comp. wedstrijden 1e in de HCE en zojuist Ajax uit de beker geknikkerd door met 2-1 te winnen.Robin Nelisse
yupquote:
Whehehequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
yup
Nellise is inmiddels international ....... van de Nederlandse Antillen
ik ook!!! Eigenlijk moeten het gewoon 30 overwinningen worden, maar goed.. heb wel Chelsea, Liverpool en T'ham, Villa uit gehad - geen walkovers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
18 punten uit 9 wedstrijden vind ik best slecht met zo'n selectie!![]()
hehe, dat had ik met een oude CM eens, kwam ik met met Manchester overal Liverpool tegen. (competitie, FAcup, league cup, charity schield, chapionsleague)quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JaWi het volgende:
Mag nu 5x tegen Real Madrid.
Competitie, halve finale beker en halve finale CL.
Ja, was een leuk seizoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:46 schreef X-fi het volgende:
Mooie statistieken JaWi
Altijd mooi. Zit nu in mijn tweede seizoen nu. Wat moeilijker dan de eerstequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, was een leuk seizoen.
Selectie compleet gehouden, van Bommel vertrokken en daarvoor Sneijder gehaald.
Ga nu mijn 5e en denk ik maar laatste seizoen inquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef X-fi het volgende:
[..]
Altijd mooi. Zit nu in mijn tweede seizoen nu. Wat moeilijker dan de eerste
Ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga nu mijn 5e en denk ik maar laatste seizoen in.
Kan je de functie van bondscoach naast clubwerk doen? Heb wat aanbiedingen.
Ja dat kan, ben momenteel zelf PSV en Ghana trainer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb nu Bouhlarouz aangetrokken. Leuk prijskaartjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef JaWi het volgende:
Ik had Marven Hasselbaink gehaald voor de toekomst, om in het 2e te stallen. Had er 100.000 voor betaald en zonder te spelen is hij 1,5m waard
Vind ik van Buyten een betere speler...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb nu Bouhlarouz aangetrokken. Leuk prijskaartje
Ik trok Sergey Kisliy aan voor 5 ton ofzo, zonder te spelen was hij al ruim 5 miljoen waardquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef JaWi het volgende:
Ik had Marven Hasselbaink gehaald voor de toekomst, om in het 2e te stallen. Had er 100.000 voor betaald en zonder te spelen is hij 1,5m waard
zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik trok Sergey Kisliy aan voor 5 ton ofzo, zonder te spelen was hij al ruim 5 miljoen waard
Begint het niet later waardoor de verhuren al zijn afgelopen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:36 schreef Superheld het volgende:
12 wedstrijden gespeeld van de 28, aan aardige reeks bezig namelijk 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie waardoor ik 5e sta, net met 4-1 gewonnen tegen nummer 1: Malmo.
Helaas wel met 1-0 uitgeschakeld in de beker maar ja.![]()
Heb nu Stefan Alander (een van de betere uit mijn team) verkocht waar de supporters niet zo blij mee waren aan trazbanspor voor 2,5 miljoen en Guarin onmiddelijk gehaald voor 1,5 miljoen. Das het mooie aan de zweedse competitie, begint vroeger waardoor sommige spelers nog niet verhuurd zijn.![]()
Nee, eerste wedstrijd van het seizoen begon op 06-03-'05quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Begint het niet later waardoor de verhuren al zijn afgelopen?
Ben al een maand klaar en hoef niet veel te werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school enzo?
Heb al een maand vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school enzo?
Zweedse competitie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:31 schreef Superheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kampioen![]()
![]()
.
[afbeelding]
Hopelijk krijg ik nu aardig wat geld en meer aanzien waardoor ik een aantal spelers erbij kan halen en weer kampioen kan worden.
U18 is ook kampioen en reserves staan 1e met een wedstrijd te gaan, ik breng succes.
Persoonlijk ken ik hem niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vind ik van Buyten een betere speler...
Correctquote:
Whehehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef JaWi het volgende:
Ronaldinho, Tevez, Messi, van Persie, Sneijder, Maxi Lopez en Eto'o allemaal geblesseerd en met het B-team nog alles winnen.
nee ik heb nog wat vakantiedagen openstaan en die moeten opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Moeten jullie niet naar school werken enzo?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee ik heb nog wat vakantiedagen openstaan en die moeten op
Ik had een keer een spel werd Koeman opeens trainer van Feyenoord, werd hij onslagen, ging hij naar PSV, en was toen de opvolger van mij bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:10 schreef X-fi het volgende:
Lol.
In 2006 ontsloeg Feyenoord Ronald Koeman
In 2007 ontsloeg Feyenoord Ruud Gullit
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik had een keer een spel werd Koeman opeens trainer van Feyenoord, werd hij onslagen, ging hij naar PSV, en was toen de opvolger van mij bij Ajax![]()
Ik heb al teveel met Ajax gespeelt (Ben voor Feyenoordquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:29 schreef X-fi het volgende:
[..].
Ik heb zojuist Mido gehaald naar Ajax, vervanger voor Rosenberg die op gaat rotten
Respectquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb al teveel met Ajax gespeelt (Ben voor Feyenoord)
Ach waar het hart vol van zit![]()
Kuyt is een goede speler inderdaad. Maar volgens mij kan je hem nooit kopen en wil hij ook nooit weg bij Feyenoord. In al mijn spelen blijft hij spellen in de Kuipquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Respect
Probeerde kuyt te halen, werdt toch mido
Vorige keer kwam hij wel naar mij voor 9 miljoen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kuyt is een goede speler inderdaad. Maar volgens mij kan je hem nooit kopen en wil hij ook nooit weg bij Feyenoord. In al mijn spelen blijft hij spellen in de Kuip![]()
Ze hebben werk ernaast dus zullen wel sneller vermoeid zijn, ze kunnen niet hetzelfde trainingsschema volgens als de fulltimers, ze verdienen ook minder.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:50 schreef Rorata het volgende:
ik heb nog nooit part timers gehad in FM, wat is het verschil tussen full- en parttime in FM?
Maar heeft het wel voordelen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ze hebben werk ernaast dus zullen wel sneller vermoeid zijn, ze kunnen niet hetzelfde trainingsschema volgens als de fulltimers, ze verdienen ook minder.
Ze verdienen minderquote:
Hannu Haarala was vorig seizoen transfervrij als full-time speler binnen komen wandelen en maakte een goed seizoen door. Hij was 22k waard toen Austria Wien aanklopte omdat ze Haarala wel wilde hebben. Ik zeg is goed maar wel voor 1,5m direct. Zo kan het nu dat Haarala naar Oostenrijk is en ik weer wat extra spelers een full-time contract kan geven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef Knoekie het volgende:
Dat partime heeft alleen nut bij kleine clubs. Je bespaart dan namelijk geld dat je niet hebt.![]()
lol, kijken of ik hem ook kan polsenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef X-fi het volgende:
Maxwell is Nederlander en speelt voor Nederland
quote:
Waarom heb je Maxwell niet opgeroepen? Hij is nu Nederlander,quote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef AirRaid het volgende:
ga nu mijn eerste wedstrijd als bondscoach beleven kwalificatie voor EK 2008
tegenstander is kazachstan
en direct daarna volgt duitsland
bij mij heeft ie geen ned paspoortquote:Op zondag 25 juni 2006 12:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Waarom heb je Maxwell niet opgeroepen? Hij is nu Nederlander,
Je avatarquote:Op maandag 26 juni 2006 00:54 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb Cristiano laten debuteren in het Nederlands elftal. Maar dat was puur omdat ik een paar blessures had en hij een goed seizoen had.
3 wedstrijden, 9 puntenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef AirRaid het volgende:
moet binnen 1 week spelen tegen Hertha BSC Berlin, PSV en Feyenoord
dat wordt een zware week
Hertha 1-0 verloren, 3 minuten voor tijd penalty tegen (hoe duits)quote:
4 punten. Niet slechtquote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Hertha 1-0 verloren, 3 minuten voor tijd penalty tegen (hoe duits)
psv 1-1 (stond ruime tijd voor, maar ineens heeft Addo een opleving en knalt van 30m raak
feyenoord 3-1 gewonnen.
Nederlandquote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef Silverado het volgende:
Eens kijken of ik vanavond weer zin heb om te FM'en.. Goed bekijken welk team ik zal gaan coachen...
Heb tot nu toe alleen maar succes gehad met Nederland, zelfs met 3e rangs spelersquote:
AZ, Utrecht, NEC?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Silverado het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen maar succes gehad met Nederland, zelfs met 3e rangs spelers, suggesties voor een leuke, ambitieuze club?
![]()
Spartak Moscow, is weer eens iets anders dan Nederland of je Grêmio.. ook een leuk clubje, uit de 2de divisie in Brazilië...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Silverado het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen maar succes gehad met Nederland, zelfs met 3e rangs spelers, suggesties voor een leuke, ambitieuze club?
![]()
Dat ben ik per week al aan salarissen kwijtquote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef MrMoon het volgende:
1,2 miljoen om te besteden
patserquote:Op maandag 26 juni 2006 20:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat ben ik per week al aan salarissen kwijt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:37 schreef Mr-Sander het volgende:
Je moet ook Hübschmann kopen
Edit: Ow, je bent Utrechtdan wil ie vast niet komen
Renato - Sevillaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:22 schreef Rayyvin het volgende:
Wie weet er nog een goede verdedigende middenvelder?
Renato, te oudquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:32 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Renato - Sevilla
Guarin - Envigado
Sivok - Sparta Praag
Mascherano - Corinthians
Barreto - NEC
De Rossi - Roma
Zapater - Zaragoza
Yaya Touré - Olympiakos
Mavuba - Bordeaux
Hoop dat je hier mee uit de voeten kan
hangt er een beetje vanaf.. ik zelf ben nog nooit bondscoach geweest, maar met de clubs die ik ben.. doe ik ook altijd het reserve team.. u-18 team doe ik niet..quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:00 schreef AirRaid het volgende:
doen jullie als bondscoach ook onder 21 en onder 19 zelf, of laten julliedat over aan een ander?????
Nicequote:Op woensdag 28 juni 2006 01:53 schreef AirRaid het volgende:
3e in de competitie (als ik het goed heb betekend dat voorronde CL)
en bekerwinst
vlak voor tijd krijgt feyenoord een strafschop mee en komt op 2-2, maar in de verlening maakt man of the match Dave van den Bergh de winnende treffer en hierme is Feyenoord eindelijk knock out.
Ik ga die opstelling de volgende wedstrijd gebruiken. Die van nu is echt rukquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Winski05 het volgende:
Ja natuurlijk:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc27/th_07650_tactic_27lo.jpg]afbeelding][/URL]
Heb zeker geen verkeerd elftal inderdaad...Japie Stam kan na dit seizoen hooguit nog één jaar mee, dan kan Heitinga hem mooi vervangen. Verder staat het elftal als een huis. Aanvallend, dat zeker, maar daar houd ik ook van
Kijk wel uit dat je de spelers niet te aanvallend gaat instellen. Probeer een goede balans te vinden tussen de linies...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ga die opstelling de volgende wedstrijd gebruiken. Die van nu is echt ruk
Speel het lekker in het Engels joh, veel prettigerquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Merson het volgende:
Is er 'ergens' al een degelijk vertaald Dutch.ltc bestand?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Merson het volgende:
Is er 'ergens' al een degelijk vertaald Dutch.ltc bestand?
Deed ik normaal ook, maar moet wel kunnen communiceren met een vriend over wat hij doet. En dat is kut, want hij speelt alleen NLs, maar die is zo brak vertaald.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Speel het lekker in het Engels joh, veel prettiger![]()
Klopt, de Nederlandse vertaling is echt bagger. Jammer is dat, maargoed, ik geloof dat de vertaling dan ook gedaan is door een Belgquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:43 schreef Merson het volgende:
[..]
Deed ik normaal ook, maar moet wel kunnen communiceren met een vriend over wat hij doet. En dat is kut, want hij speelt alleen NLs, maar die is zo brak vertaald.
Maar dan kan ik niks meer vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Klopt, de Nederlandse vertaling is echt bagger. Jammer is dat, maargoed, ik geloof dat de vertaling dan ook gedaan is door een Belg
Haal die vriend dan over om in het Engels te gaan spelen, ben je ook van dat gezeik af.
Ja bij opties toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een vraagje, kun je de trainers/staff van je B en C team ook aanpassen?
2-1 verlies uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef AirRaid het volgende:
in de voorroonde van de CL tref ik het echter niet. Porto is mijn tegenstander.
Welke patch heb je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:24 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, dit zuigt dus goed hard. Ben ik met Ajax bezig, lekker seizoen, niet echt indrukwekkend. 1ste in de competitie na 29 wedstrijden, en ik kom in de halve finale van de 'euro-cup' tegenover Valencia te staan.
Uit 2-0 verloren, thuis 2-0 gewonnen (galasek 90ste minuut). Penalties na verlenging. En jawel, ik win!
Ik blij, tevreden etc. etc. Kom ik in het nieuwsoverzicht, blijkt dat ik heb verloren!? Enorme fucked-up bug in het spel, want ik had gewoon in de finale moeten staan. De spelers die de penalties erin hadden geschoten, bleken nu opeens te hebben gemist. KUT!
Was bekend dat daar die bugs inzatenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb er nog geen patches overheen gehaald, bij versie staat nu: 6.0 68542
Heb het ook aangepast in de DB om het eens te proberen, maar Ajax is dan echt overkill in de Nederlandse competitie. Liet het een seizoen spelen terwijl ik op manager holiday was en Ajax won de competitie met 33 overwinningen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef Jasza het volgende:
Maar weer is een game gestart, met Ajax met de nieuwste update dus met Stam-Roger-Gabri enz, net de JCS met 4-1 van PSV gewonnen
Ach ik heb een keer met Ajax verloren van Kozakken Boys ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef AirRaid het volgende:
ja hoor tuurlijk, win thuis met 2-0 van port, houd bacelona op 0-0 maar verlies met 1-0 van dordrecht
CDWow, 29,95quote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Fiduci het volgende:
Wie heeft deze game voor een leuk prijsje voor mij?
Laat maar weten!!!
Nl site, ik weet anders niet hoe ik moet betalen enzow...quote:
connectie naar Internet om nieuw commentaar op te halen...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef JeroenV het volgende:
Wat is dat Refresh Media Comments onder Options?
Transferbudget zal dan vast wel het hoogste zijn van de serie Cquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef Knoekie het volgende:
In FM 07 lekker met Juventus in de Serie C spelen![]()
Bij mij wilde hij niet minder dan 500k per maand verdienen. Ik ging zelfs tot 400k, als werkelijk allerlaatste mogelijkheid. Maar Ronaldo vond dit nog altijd te weinig. Tja, dan blijf je maar lekker in Real Madrid B spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Boksmedan het volgende:
lol, ik heb Ronaldo ook gekocht met Ajax, gewoon voor 60k per maand hoor.
http://www.sortitoutsi.net kijk hier eens daar hebben ze veel facepaks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:24 schreef DrDentz het volgende:
weet iemand waar ik ook alweer die facepacks kan downloaden? [dat je ineens veel meer foto's hebt, van Tevez en Mascherano enzo, de nieuwe sterren]
ik dacht dat het die sigames site was maar kan het niet meer vinden!
en dan pronken met "meest realistische managergame aller tijden"quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef AirRaid het volgende:
Feyenoord lijkt dit seizoen onaantastbaar ze staan ruim bovenaan met 14 punten voorsprong op de nummer 2
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
en dan pronken met "meest realistische managergame aller tijden"![]()
Arjan de Zeeuw trainer van Oranje onde-19?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef AirRaid het volgende:
met utrecht wederom de 4e plek gepakt in de competitie.
het grote oranje heb ik helaas geen europees kampioen kunnen maken, in de groepsronde (portugal, engeland en turkije) als 2e geëindigd waardoor ik aan portugal gekoppelt werd. deze waren echter veel te sterk voor me en wonnen dan ook met 4-0
sta nu wel in de halve finale van de olympische spelen.
robert maaskant heeft wel de europese titel met oranje onder 21 binnen gesleept.
arjan de zeeuw heeft in de finale van het ek onder 19 verloren penalty's van, juist, portugal
had effe opruiming gehouden in de trainersselectie van oranjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Arjan de Zeeuw trainer van Oranje onde-19?Is toch een mooie optie in het spel..herinner me van een paar versies terug dat Ronaldo na een aantal jaar trainer werd bij De Graafschap
![]()
Welke tactiek gebruik jij met Feyenoord? Ik zit op 4-4-2 Attacking, maar het loopt al maanden niet lekker. De spitsen (Kuyt en Lazovic, soms Doudin) scoren weinig, en verdedigend laten ze ook vaak steken vallen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
Omdat Raith begon te vervelen heb ik mijn Feyenoordspel maar weer opgepakt. Even de tactiek eens omgegooid, en na het winnen van de supercup, denk ik dat er een heel leuk seizoen aan zit te komen!
[afbeelding]
In mijn eerste drie seizoenen heb ik een 5-3-2 gebruikt. In de voorbereiding op mijn vierde seizoen heb ik een 4-3-3 geprobeerd, maar in de tweede oefenwedstrijd bleek dat een drama (wel met 9-0 van amateurs gewonnen). In de tweede helft van die wedstrijd heb ik een en ander omgegooid en kwam op een 4-3-1-2 uit, die lekker werkt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:16 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Welke tactiek gebruik jij met Feyenoord? Ik zit op 4-4-2 Attacking, maar het loopt al maanden niet lekker. De spitsen (Kuyt en Lazovic, soms Doudin) scoren weinig, en verdedigend laten ze ook vaak steken vallen...![]()
zo speel ik altijd en die taktiek werkt echt perfect.. nooit problemen meegehad. Ik heb met andere taktieken dat het na een tijdje niet meer lekker loopt, maar met 4-3-1-2 heb ik dit probleem nooit...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn eerste drie seizoenen heb ik een 5-3-2 gebruikt. In de voorbereiding op mijn vierde seizoen heb ik een 4-3-3 geprobeerd, maar in de tweede oefenwedstrijd bleek dat een drama (wel met 9-0 van amateurs gewonnen). In de tweede helft van die wedstrijd heb ik een en ander omgegooid en kwam op een 4-3-1-2 uit, die lekker werkt!
Mijn opstelling ziet er momenteel zo uit:
GK: Aerts / Doedee
DL: Bosschaart / Ze Rodolpho
DC: Kruiswijk / Latka
DC: Gonzalez / Vlaar
DR: Bandalovski / Buys
ML: Pardo / Jean
MC: Paauwe / Wicky
MR: De Haan / Castelen
AMC: JaJá / Leonardo
SC: Kuyt / Ailton
SC: Huntelaar / Pedro Junior
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:10 schreef Winski05 het volgende:
... Iederen staat bij de 2e paal, behalve Maduro. Hij staat op de rand van het 16-meter gebied. Daardoor is de hoek bij de 1e paal vrij en Maduro knalt 'm daar veelvuldig binnen
Er zijn ook heel veel niet officiële updates en namepatchesquote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom het trouwens dat er bij jou Champions League en Gatorade Cup staat? Ik heb de laatste update van SIGames.com, maar bij mij heten ze nog gewoon Champions Cup en Dutch Cup...
Ik heb ook alleen de nieuwste update van SIGames geinstalleerd. Die namen heb ik zelf eens veranderd met de bijbehorende editor.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom het trouwens dat er bij jou Champions League en Gatorade Cup staat? Ik heb de laatste update van SIGames.com, maar bij mij heten ze nog gewoon Champions Cup en Dutch Cup...
Had je tijd teveel ofzo winskiquote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de nieuwste update van SIGames geinstalleerd. Die namen heb ik zelf eens veranderd met de bijbehorende editor.
Juist!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef DrDentz het volgende:
dat had ik bij Barça ook, 2x een half Argentijn/Spanjaard, wel hele grote talenten
Ze Rodolpho is goed! Speelt nu regelmatig centraal op mijn middenveld, en doet dat best goed!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ok hier nog een update van uit het Fiorentina kamp.Ze Rodolpho komt aan het einde van het seizoen. voor 3,5 miljoen
Mitea is eindelijk binnen voor 11 miljoen gespreid.
Montelivio kan aan het einde van het seizoen vertrekken Ljundberg ook binnen voor 350k
Cavit gekocht voor 100k Omdat Cesar geblesseerd is staat Cavit nu op doel ![]()
Diarra geleent van Inter als backup spits
Er willen niet heel veel jeugdspelers komen op leenbasis helaas.
Verder twijfel ik nogal tussen de systemen: 4-3-3, 4-4-2 of 4-3-1-2
Ben na 4 wedstrijden nog ongeslagen: Gelijk tegen de mindere teams: 2x 0-0 , 1x 1-1 en 3-1 gewonnen van parma.
Vanavond de eerste kraker: Juve uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |